Eens? Je liegt in ieder geval als je zegt dat je hj beter vind dan jupiler.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, ik pikte alleen mee dat als je bier lekker vindt, je kennelijk liegt.
Hoezo, want de ontvangende partij word toch gezien als de onderdanige waarom is dat bij baffen anders?quote:
Dat vind ik wel onzin. We hebben weleens een blind proeverijtje gedaan en hoewel je verschil proeft, kun je de merken echt niet van elkaar onderscheiden. Het etiket bepaalt naar mijn mening ook een deel van de smaak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eens? Je liegt in ieder geval als je zegt dat je hj beter vind dan jupiler.
Je post zoveel over hem dat ik je nu wel degelijk associeer met hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al was ik 40.
Ik wil niet geassocieerd worden met een vieze ouwe pedofiel die openlijk heeft gemeld dat hij op jonge jongetjes valt, en die loopt te geilen op van die fluisterende 10-12 jarige jongetjes op YouTube.
Hij was ooit zelfs dagelijks aan het dromen over Justin Bieber die hem overgoot met olie en dat soort shit(Toen Justin net was doorgebroken en 15 was of zo)
Sorry maar dat is
De vraag is wie er boftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo, want de ontvangende partij word toch gezien als de onderdanige waarom is dat bij baffen anders?
Hij zat in een of andere vrijwilligersgroep genaamd Circles.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
wat is het verband tussen het vrijwilligerswerk en dat zoontje?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je post zoveel over hem dat ik je nu wel degelijk associeer met hem.
'Braddie? Oh ja die jongen van die Twingo en die pedofiele vriend.'
Tru, ben je een bier-persoon of scotch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel onzin. We hebben weleens een blind proeverijtje gedaan en hoewel je verschil proeft, kun je de merken echt niet van elkaar onderscheiden. Het etiket bepaalt naar mijn mening ook een deel van de smaak.
Ben wel druk nu tot december, kunnen we met het vliegtuig? Ben snel zeeziek namelijk .quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut waarom dan pas, maar is goed zal kijken of dan kan.
Net was het geouwehoer over merken nog onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eens? Je liegt in ieder geval als je zegt dat je hj beter vind dan jupiler.
Scotch. Of wijn, bier drink ik niet zo heel erg vaak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tru, ben je een bier-persoon of scotch?
Dit is serieus goed!quote:
o fucked op manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij zat in een of andere vrijwilligersgroep genaamd Circles.
Daar werkte ook iemand waar hij bevriend mee raakte, na een aantal maanden zag hij ook haar 13 jarige zoontje en daar werd hij verliefd op, hij wilde graag de hele dag met hem knuffelen en hij dacht aan niets anders..
Na een paar weken heeft hij dat verteld aan die vriendin van hem, die heeft dat gemeld aan de leider, en toen heeft die kerel toegegeven dat hij dit inderdaad wel ziet als iets fouts maar dat hij er niets tegen kan doen, en toen heeft hij er "ontslag" genomen.
Ja echt heel fucked up.quote:
Tot hoeveel december want heb in december vgm kerstvakantie. Vliegtuig is goed als je weet hoe want ben nog niet alleen met het vliegtuig gegaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben wel druk nu tot december, kunnen we met het vliegtuig? Ben snel zeeziek namelijk .
Je hebt gewoon afgestompte smaakpupillen Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat vind ik wel onzin. We hebben weleens een blind proeverijtje gedaan en hoewel je verschil proeft, kun je de merken echt niet van elkaar onderscheiden. Het etiket bepaalt naar mijn mening ook een deel van de smaak.
Ja dat bedoel ik maar zie nu dat die zin anders opgevat kan worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net was het geouwehoer over merken nog onzin.
Wat is het verschil tussen single malt en double malt enzo en is daar wel verschil in te proeven?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Scotch. Of wijn, bier drink ik niet zo heel erg vaak.
T/m 31 december begin januar zou wel goed uitkomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tot hoeveel december want heb in december vgm kerstvakantie. Vliegtuig is goed als je weet hoe want ben nog niet alleen met het vliegtuig gegaan.
Ik zet toch echt mijn vraagtekens bij het feit of jij je favoriete biertje bij een blindproeverij eruit zou halen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon afgestompte smaakpupillen Frank.
niet bij speciaalbieren though. En ik heb wel voorkeuren bij normaal bier, maar enkel voorkeur, verder zijn die verschillen miniemquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |