serieus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja goed he?
Ik ga liever niet, dan dat ik bij iemand moet zitten die er een dubieuze denkwijze aan overhoud.
Al scheelt het mij 10,000 euro
Beterschapquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
hm, maar twee mensen die me een fijne avond gewenst hebben.. valt me een beetje tegen
Maar is je avond verder wel fijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
hm, maar twee mensen die me een fijne avond gewenst hebben.. valt me een beetje tegen
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Now I ain't sayin' she a gold diggerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
she ain't messing with no broke nigga's
Gaat om het gevoel, auto bestuur je zelf ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Kans op een auto-ongeval is zoveel groter.
heeheeejquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Now I ain't sayin' she a gold digger
Blijf in sc.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
kanye4lifequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Now I ain't sayin' she a gold digger
Niemand kan vertrekken na zo'n cliffhanger natuurlijk.quote:
Als het om iemand gaat die zich openlijk uitspreekt over dat hij wel een relatie zou willen met een jongetje van 12, en wie zijn vrijwilligerswerk heeft opgegeven omdat hij verliefd werd op het 13 jarige zoontje van een vriendin van hem, dan ga ik daar niet mee in zee.quote:
Je bent 25. Allang niet meer interessant.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het om iemand gaat die zich openlijk uitspreekt over dat hij wel een relatie zou willen met een jongetje van 12, en wie zijn vrijwilligerswerk heeft opgegeven omdat hij verliefd werd op het 13 jarige zoontje van een vriendin van hem, dan ga ik daar niet mee in zee.
Lijkt mij vrij logisch.
Al krijg ik de duurste Tesla van hem + 100,000 euro cash. Nee dankje
Heb je de discussie daarvoor gelezen? Wat vind je van bier en dat merkengedoe?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niemand kan vertrekken na zo'n cliffhanger natuurlijk.
Elke post komt er een nulletje bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het om iemand gaat die zich openlijk uitspreekt over dat hij wel een relatie zou willen met een jongetje van 12, en wie zijn vrijwilligerswerk heeft opgegeven omdat hij verliefd werd op het 13 jarige zoontje van een vriendin van hem, dan ga ik daar niet mee in zee.
Lijkt mij vrij logisch.
wat is het verband tussen het vrijwilligerswerk en dat zoontje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch.
Ik heb niet alles gelezen, ik pikte alleen mee dat als je bier lekker vindt, je kennelijk liegt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb je de discussie daarvoor gelezen? Wat vind je van bier en dat merkengedoe?
De manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef Ashqelon het volgende:
Vrouw word gebaft door man, wie is de onderdanige?
Al was ik 40.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent 25. Allang niet meer interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |