Dat is absoluut waar Frank, maar of het fijne ervaringen zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja, dan ben je wel meteen meerdere ervaringen rijker.
Dat is ook wel vervelend, zeker als je allemaal op elkaar zit.quote:
Golddigger gespot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Ooit ga ik naar Japan als ik een relatie krijg met een rijke man.
goed dat je t zegtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar Frank, maar of het fijne ervaringen zijn?
Amerika lijkt mij een fijne ervaring, en Wichita lijkt mij ook een zeer leuk stadje, maar ik hoef niet bij een pedo van midden 40 te zitten, puur omdat mij dit dan 1000 euro scheelt
Ben je golddigger?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
heb toch niet gezegt dat nu moet. drug ga je mee naar london?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Sorry kan voorlopig niet vrij nemen
Als het niet iemand is met een nogal dubieuze manier van denken kan dat ook wel prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
In Canada wel gecrasht bij iemand die hadden ontmoet in MexicoScheelt toch een hoop kosten .
waarom relatie met rijke man?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer dan? Ik wil wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb toch niet gezegt dat nu moet. drug ga je mee naar london?
Kans op een auto-ongeval is zoveel groter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef KREEFTx het volgende:
Het idee dat het vliegtuig crasht is verschrikkelijk maar dat we toch met z'n allen dood gaan geeft mij een rustig gevoel.
Ja goed he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |