Heel veel mensen die ik ken hebben nog nooit gevlogen samen met hun ouders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook nog nooit gevlogen trouwens
M`n ma heeft vliegangst dus we deden vroeger alles met de auto.
En het land waar ik heen wil op vakantie, Amerika, is gelijk zo verdomde duur voor 2 weken
Volledige solidariteit krijg je toch niet, maar naar mijn mening werkt een systeem met uitkeringen, waarbij ook de kwetsbare mensen niet ondersneeuwen een stuk effectiever dan zo'n systeem waarbij iemand maar moet uitzoeken hoe hij of zij aan het geld/woning/zorg komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Opzich niet maar dat ondermijnt wel de solidariteit.
Is goed dm mequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je ibiza vervangt door london wel.
Snap nooit zo goed waarom niet, vliegen lijkt mij juist een van de fijnste manieren van reizen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel veel mensen die ik ken hebben nog nooit gevlogen samen met hun ouders.
kom london.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook nog nooit gevlogen trouwens
M`n ma heeft vliegangst dus we deden vroeger alles met de auto.
En het land waar ik heen wil op vakantie, Amerika, is gelijk zo verdomde duur voor 2 weken
Neem anders Braddie in je maatjesgroep op.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kies ik bewust, zodat ik zelf slimmer overkom
o no hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom niet, vliegen lijkt mij juist een van de fijnste manieren van reizen.
Nadruk op was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je was toch bevriend met zo'n ouwe Amerikaanse pedo? daar kun je vast wel 2 weken crashen in ruil voor je kontje
Omdat je ook zonder ouders kan reizen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom niet, vliegen lijkt mij juist een van de fijnste manieren van reizen.
Ja dat denk je tot je bent omringt met 15 tokkies en je geen kant op kanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Buiten het hele gehannes om is het wel ok.quote:
komt op de wachtlijstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem anders Braddie in je maatjesgroep op.
Basisinkomen werkt dan beter, heb je niet dat gezeik met misbruik enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volledige solidariteit krijg je toch niet, maar naar mijn mening werkt een systeem met uitkeringen, waarbij ook de kwetsbare mensen niet ondersneeuwen een stuk effectiever dan zo'n systeem waarbij iemand maar moet uitzoeken hoe hij of zij aan het geld/woning/zorg komt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Buiten het hele gehannes om is het wel ok.
Het vervelendste lijkt mij juist het lange wachten en het gedoe met je koffers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja dat denk je tot je bent omringt met 15 tokkies en je geen kant op kan
Tja, dan ben je wel meteen meerdere ervaringen rijker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nadruk op was.
Hij heeft het wel eens serieus voorgesteld, dat ik best wel naar Wichita kon komen en dan zou ik alleen maar het ticket hoeven betalen en ik zou bij hem kunnen crashen![]()
![]()
En heel veel mensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Het vervelendste lijkt mij juist het lange wachten en het gedoe met je koffers.
nou je moest niet spoilen, die reactie van hem was zo prachtigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je ook zonder ouders kan reizen.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja, dan ben je wel meteen meerdere ervaringen rijker.
bedoelen ze vakantie als in niet werken of op vakantie gaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef IDkaart het volgende:
[..]
http://www.wezengaatvoors(...)menteel-mensenrecht/
Het Hof van Justitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |