Ik kan wel 100 redenen geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom ga je niet zelf met de auto en in jeugdherbergen oid?
Ik ben dit jaar gewoon lekker op vakantie geweest in Flevoland. Ben ook nog nooit in Spanje geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik wel gewoon er op uit wil.
Ik vind Nederland best wel een mooi land, maar niet voor vakanties.
De 1e 2 keer weg moest ik mee want ik was 15-16 en het was een verassing van m`n vader.
De keer leuven was puur uit praktisch oogpunt omdat mijn ma en ik geen zin hadden om na een concert ook nog terug te rijden naar huis vanuit Belgie.
En de laatste keer (Friesland) had mijn oom geregeld in het geheim voor m`n opa en oma en neefjes/nichtjes.
en dan praten ze altijd terug in het engels gvdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ging duits praten om daar niet als toerist over te komen?
Mss Panama, maar Ecuador meepakken hou ik ook nog even open.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan doe je meerdere landen aan?
overalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Wat is DE PLEK waar ik heen moet gaan volgens jullie? Als ik daar ben.
Kutje van je moeder. Goedkoop, warm, goed te eten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Godver.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kutje van je moeder. Goedkoop, warm, goed te eten.
Is voor volgend jaar nog niet te zeggen vanwege alle gentrification.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jeugdherberg lijkt mij echt 3 keer niks eigenlijk.quote:
berliner zoo mja, als je een dierentuin hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien ben ik van meningquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Haha ja kun je lekker heroine kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
berliner zoo mja, als je een dierentuin hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien ben ik van mening
wo ist meine fahrrat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef zeer het volgende:
[..]
en dan praten ze altijd terug in het engels gvd
Ecuador lijkt me wel erg bijzonder, zeker die hoogvlaktes daar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss Panama, maar Ecuador meepakken hou ik ook nog even open.
Die is in deine mutti's fotze ja.quote:
beetje chillen met christiane f tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha ja kun je lekker heroine kopen.
Zullen we samen naar Ibiza gaan op jouw kosten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jeugdherberg lijkt mij echt 3 keer niks eigenlijk.
En besides, ik ben 25, dus val ook niet meer onder de categorie jeugd schat ik)
Heb goede gekocht in de buurt van de Warschauer Strasse. Kreeg er een gratis schone naald bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha ja kun je lekker heroine kopen.
junklife haha spuitjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
beetje chillen met christiane f toch
Ja dan heb je het hele jaar al vakantie toch!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat sommigen maar niet horen dat je ermee op vakantie kan, dat werkt nogal als een rode lap.
Vind je dat onterecht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat sommigen maar niet horen dat je ermee op vakantie kan, dat werkt nogal als een rode lap.
Daar lopen ook al die hoeren met een ingebonden middel volgens mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb goede gekocht in de buurt van de Warschauer Strasse. Kreeg er een gratis schone naald bij.
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit, dat iemand dan een keertje naar Berlijn kan, heb ik niet zo veel op tegen.quote:
Heb een klasgenote gehad die uberhaupt nog niet had gevlogen, vakantie is een verzinsel en bepaalde personen zien het nu als nodig ipv overbodige luxe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar gewoon lekker op vakantie geweest in Flevoland. Ben ook nog nooit in Spanje geweest.
ingebonden middel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar lopen ook al die hoeren met een ingebonden middel volgens mij.
Als jij met een uitkering op vakantie kan dan ga je zuinig met je geld om. Of je werkt stiekem ernaast maar dat is in dit geval niet zo geloof ik meteen.quote:
rtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit, dat iemand dan een keertje naar Berlijn kan, heb ik niet zo veel op tegen.
Vakantie is een fundamenteel mensenrecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb een klasgenote gehad die uberhaupt nog niet had gevlogen, vakantie is een verzinsel en bepaalde personen zien het nu als nodig ipv overbodige luxe.
lolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
maatje die ook meeging op vakantie had nog nooit gevlogen en dacht dat het beetje zelfde idee was als op een groot treinstation. Hij had bijna een bigshopper meegenomen ipv z'n koffer
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
maatje die ook meeging op vakantie had nog nooit gevlogen en dacht dat het beetje zelfde idee was als op een groot treinstation. Hij had bijna een bigshopper meegenomen ipv z'n koffer
als je ibiza vervangt door london wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Ibiza gaan op jouw kosten?
Wanneer gaan jullie op date?quote:
Het niveau van jouw maatjes is niet erg hoog hèquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Opzich niet maar dat ondermijnt wel de solidariteit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit, dat iemand dan een keertje naar Berlijn kan, heb ik niet zo veel op tegen.
Zal'ie dan toch een maatje meer moeten nemen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het niveau van jouw maatjes is niet erg hoog hè
je was toch bevriend met zo'n ouwe Amerikaanse pedo? daar kun je vast wel 2 weken crashen in ruil voor je kontjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook nog nooit gevlogen trouwens
M`n ma heeft vliegangst dus we deden vroeger alles met de auto.
En het land waar ik heen wil op vakantie, Amerika, is gelijk zo verdomde duur voor 2 weken
Zie hierboven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij met een uitkering op vakantie kan dan ga je zuinig met je geld om. Of je werkt stiekem ernaast maar dat is in dit geval niet zo geloof ik meteen.
Kies ik bewust, zodat ik zelf slimmer overkomquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het niveau van jouw maatjes is niet erg hoog hè
Volgens wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Vakantie is een fundamenteel mensenrecht.Het klinkt raar maar het is echt zo.
Waarom niet zeevissen in Thailand?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook nog nooit gevlogen trouwens
M`n ma heeft vliegangst dus we deden vroeger alles met de auto.
En het land waar ik heen wil op vakantie, Amerika, is gelijk zo verdomde duur voor 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |