Dubbelzinnig betekent wanneer een situatie op twee manieren kunnen worden geïnterpreteerd. Dit zijn letterlijk kutcakejes. Daar is weinig dubbelzinnig aan Lily.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef IDkaart het volgende:
Deze is heel dubbelzinnig.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen nog steeds niet welke ik moet gaan maken voor een verjaardag.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voor november vrij gevraagd, zuid amerika
Ben sinds de scheiding van m`n ouders echt amper nog op vakantie geweest, laatste keer was 2 jaar geleden naar Frieslandquote:
not sure if srsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dubbelzinnig betekent wanneer een situatie op twee manieren kunnen worden geïnterpreteerd. Dit zijn letterlijk kutcakejes. Daar is weinig dubbelzinnig aan Lily.
Ligt er aan of moeders de vrouw het op haar heupen krijgt, voor mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie nog op vakantie, vrienden?
Je kan ze ook duidelijk voor andere dingen aanzien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dubbelzinnig betekent wanneer een situatie op twee manieren kunnen worden geïnterpreteerd. Dit zijn letterlijk kutcakejes. Daar is weinig dubbelzinnig aan Lily.
nice, waar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien zijn het ook oesters op de zeebodem met een parel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
waarom ga je niet zelf met de auto en in jeugdherbergen oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben sinds de scheiding van m`n ouders echt amper nog op vakantie geweest, laatste keer was 2 jaar geleden naar FrieslandKeer daarvoor was een weekendje leuven
En de 2 keren daarvoor waren Slagharen en Kaatsheuvel
Die ruimte heb ik nodig voor de terugreisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik ga stiekem mee in je koffer *niet dat dat past maar goed*
duimpjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
ik laat nummer in de op staan want goede pokoe
Creatief met marsepein.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
Misschien zijn het ook oesters op de zeebodem met een parel.
Oh.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die ruimte heb ik nodig voor de terugreis
al die coke?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die ruimte heb ik nodig voor de terugreis
Als je het allemaal zo kut vindt, waarom ga je dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben sinds de scheiding van m`n ouders echt amper nog op vakantie geweest, laatste keer was 2 jaar geleden naar FrieslandKeer daarvoor was een weekendje leuven
En de 2 keren daarvoor waren Slagharen en Kaatsheuvel
Ik mis de jaarlijkse vakanties naar Frankrijk/Spanje toen m`n ouders nog bij elkaar waren
Iraanse milkshakes, milkshakes hier mogen die titel niet dragen want er zit vrijwel zonder uitzondering geen melken fruit in, in Iran word er bevroren melk gecombineerd met gekoelde melk en vers fruit en vers gebak, milkshakebars zijn in Iran wat friettenten zijn in NL.quote:
Dat is net zoiets als elke avond spruitjes eten en dan klagen dat je spruitjes vies vindt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo kut vindt, waarom ga je dan?
Dan doe je meerdere landen aan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft stiekem wel genoten van de kinderen in Kaatsheuvel die hem holle bolle Gijs noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft stiekem wel genoten van de kinderen in Kaatsheuvel die hem holle bolle Gijs noemen.
En als je dorst had kreeg je gewoon een tiet in plaats van dat ze nee dat is te duur zeiden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
Mis ook de vakanties als baby, toen werd ik nog lekker rondgereden in de buggy en alles werd boore geregeld.
Niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe verdien jij je geld eigenlijk?
Omdat ik wel gewoon er op uit wil. Maar ik zie een vakantie pas als een vakantie als het niet in eigen land is zeg maar. Frankrijk/Spanje of Italië bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
oost-berlijn bestequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Leuke vibe ook daar, echt fijne stad.
Daar las ik laatst nog over ja. Ik moet zeggen dat ik veel van zulke soort zuiveldranken vaak wel kan waarderen. Maar ja vers fruit is altijd nice.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iraanse milkshakes, milkshakes hier mogen die titel niet dragen want er zit vrijwel zonder uitzondering geen melken fruit in, in Iran word er bevroren melk gecombineerd met gekoelde melk en vers fruit en vers gebak, milkshakebars zijn in Iran wat friettenten zijn in NL.
Experiment met basisinkomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe verdien jij je geld eigenlijk?
Colombia, de Caribische kust daar lijkt me ook gaaf.quote:
lijkt me echt land met prachtige natuurquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Colombia, de Caribische kust daar lijkt me ook gaaf.
Ik ben nu een beetje een plan aan het schetsen aan hoe en waar te reizen.
Laat sommigen maar niet horen dat je ermee op vakantie kan, dat werkt nogal als een rode lap.quote:
je ging duits praten om daar niet als toerist over te komen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer alleen van al die hoere toeristen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer alleen van al die hoere toeristen
Wat is DE PLEK waar ik heen moet gaan volgens jullie? Als ik daar ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt me echt land met prachtige natuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |