Echt een kutfilmquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
50 Shades of Grey op Netflix. Goed excuus om hem een keer te kijken.
Oh... Is dat niet die ep dat ze die berg beklimmen of zoiets?quote:
Heb je al een aanslag op een blauwe Twingo opgeëist?quote:
Basketbal kijken, met Mart als commentator.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verveel me dus moet toch iets.
Beetje de elitaire drinkers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk zelden een bourbon die ik lekker vind. Maar wie doet denigerend over bourbon?
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh... Is dat niet die ep dat ze die berg beklimmen of zoiets?
En ondanks alles toch nog een interessante historie, hoewel redelijk vaak ontkent wordt dat het bestaat in Amerika.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, zeker. Prima te drinken.
Verwacht er niet te veel vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen liefhebbers. Die zijn altijd blij als er iets lekkers in huis is om te proberen. Bij nader inzien ken ik volgens mij alleen alcoholistenquote:
Ja en goed, dan heb je natuurlijk ook nog de Tennessee whiskey die zich weer van de bourbons onderscheidt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ondanks alles toch nog een interessante historie, hoewel redelijk vaak ontkent wordt dat het bestaat in Amerika.
download Come and see. Russische film.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze al zo erg dat ze op FOK! op de meest onmogelijke tijden, de meest rare en onsamenhangende topics openen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen liefhebbers. Die zijn altijd blij als er iets lekkers in huis is om te proberen. Bij nader inzien ken ik volgens mij alleen alcoholisten
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel van
Ja, qua smaak gaat het in die hoek van de wereld ook alle kanten op.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en goed, dan heb je natuurlijk ook nog de Tennessee whiskey die zich weer van de bourbons onderscheidt.
En weer aan de andere kant van de wereld, Japan is ook erg in opkomst als whiskyland.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, qua smaak gaat het in die hoek van de wereld ook alle kanten op.
Hoezo? Zich opgewerkt tot generaal in het leger van Pinochet, vervolgens als allochtoon naar Mexico om kip te verkopen en als kleine leverancier zaken te doen met het Juarez cartel.quote:
Ze namen ook Grolsch over dus ook activiteit in de bierwereld. Maar inderdaad, alleen heb ik nooit een Japanse whiskey gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En weer aan de andere kant van de wereld, Japan is ook erg in opkomst als whiskyland.
Maken ze dat daar van gedragen vrouwenslipjes?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En weer aan de andere kant van de wereld, Japan is ook erg in opkomst als whiskyland.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Chaïnisme aanhing.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ja%C3%AFnisme
Nobel man dat hij kip verkoopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo? Zich opgewerkt tot generaal in het leger van Pinochet, vervolgens als allochtoon naar Mexico om kip te verkopen en als kleine leverancier zaken te doen met het Juarez cartel.
Nee, van graan, of maïs, dat kan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maken ze dat daar van gedragen vrouwenslipjes?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn ze al zo erg dat ze op FOK! op de meest onmogelijke tijden, de meest rare en onsamenhangende topics openen?
Niet dat ik weet, misschien kun jij een nieuw merk op de markt brengen. Laat je vrouwenslipjes mee rijpen in het vat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eau d'Femme.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, misschien kun jij een nieuw merk op de markt brengen. Laat je vrouwenslipjes mee rijpen in het vat.
Een keer geloof ik, kan er mijn vinger niet op leggen, maar om de een of andere reden trekt het me niet zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze namen ook Grolsch over dus ook activiteit in de bierwereld. Maar inderdaad, alleen heb ik nooit een Japanse whiskey gehad.
Toch maar eens kijken of ik er aan kan komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een keer geloof ik, kan er mijn vinger niet op leggen, maar om de een of andere reden trekt het me niet zo.
Ik ben bang dat er vast nog wel een niche voor is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet dat ik weet, misschien kun jij een nieuw merk op de markt brengen. Laat je vrouwenslipjes mee rijpen in het vat.
Het verbaast me nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
denk dat je nog best kan verdienen met dat soort shitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De doorsnee slijter verkoopt er meestal wel een aantal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken of ik er aan kan komen.
watquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verbaast me niets
Ik herinner me ander Japans nieuws:
NWS / Parfum met de geur van versgewassen jongensanus te koop in Japan
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er vast nog wel een niche voor is.
Het zou me inderdaad ook niet verbazenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk dat je nog best kan verdienen met dat soort shit
Rare jongens die Jappenquote:
Ik zal eens kijken als ik er weer eens ben, het is weer even geleden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De doorsnee slijter verkoopt er meestal wel een aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |