Ze zijn al bezig hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Om vast in de stemming te komen:zeker een goede kijksport.
Het waait hier altijd, moet het maar eens indoor doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
[..]
met badminton spelen is ook niks mis![]()
Verder dan op de camping een beetje overslaan ben ik nooit gekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
[..]
met badminton spelen is ook niks mis![]()
helaas ja, ze doen geloof ik drie wedstrijden tegelijk dus die kans zat er ook wel dik in. Het staat ook bij de stream: Poulewedstrijden gemengd dubbel met om 14.00 uur: Selena Piek en Jacco Arends. De internationale regie bepaalt welke baan in beeld wordt gebracht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:05 schreef truedestiny het volgende:
Volgens mij hebben we pech en wordt er een andere wedstrijd uitgezonden.
Ok, dat is dan weer enigszins positief.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
https://www.rio2016.com/en/badminton
Hier staat overigens dat de NLse wedstrijd uitgesteld is dus wie weet wordt ie iets later alsnog uitgezonden
[ afbeelding ]
Ze hebben geen invloed op welke wedstrijd wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje jammer dat de NOS er dan ook niets van laat zien.
Op tv toch wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:14 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze hebben geen invloed op welke wedstrijd wordt uitgezonden.
Ze hebben 3 velden en 1 daarvan met camera's. De organisatie zal bepalen welke wedstrijd voor de camera's wordt gespeeld. De NOS heeft niet haar eigen camrea's daar hangen ofzo. Kans lijkt me overigens best groot dat we hierna gewoon NL te zien krijgen omdat ze de hele tijd al de dubbelwedstrijden voor de camera's spelen.quote:
Oh ja, ik wist niet dat er maar 1 veld met camera's is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze hebben 3 velden en 1 daarvan met camera's. De organisatie zal bepalen welke wedstrijd voor de camera's wordt gespeeld. De NOS heeft niet haar eigen camrea's daar hangen ofzo. Kans lijkt me overigens best groot dat we hierna gewoon NL te zien krijgen omdat ze de hele tijd al de dubbelwedstrijden voor de camera's spelen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens schema moeten Piek/Arends spelen op de baan waar de camera nu is, dus lijkt goed te zitten
ah nice, dat zal dan zijn nadat deze pot is afgelopen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens schema moeten Piek/Arends spelen op de baan waar de camera nu is, dus lijkt goed te zitten
Zeer zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah nice, dat zal dan zijn nadat deze pot is afgelopen?
Ja, dat dacht ik ook. Maar het beeld mag wel wat beter, want heb nu wel wat moeite met het volgen van de shuttle.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlanders onderaan in beeld op stream volgens mij
Op de site van rio2016 staat ook dat de NLse wedstrijd nu running is...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat het toch niet uitgezonden wordt
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou ik geloof dat we alsnog pech hebben
Jep, was net vaag onderaan te zien in overzichtsbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Op de site van rio2016 staat ook dat de NLse wedstrijd nu running is...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er ergens een live tussenstand dingetje?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
https://www.rio2016.com/e(...)lay-stage-grp-d-bd-4
Thank you very muchquote:
Geen flauw ideequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je hoe hun kansen eigenlijk zijn? Horen ze beetje bij de top?
ja ik ben bang dat we sowieso niet veel hoeven te verwachten van teamNL op badmintonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die eerste game toch wel ruim verloren.
Nee. Poule doorkomen zou een prima prestatie zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je hoe hun kansen eigenlijk zijn? Horen ze beetje bij de top?
Dat sowieso. Het is al een prestatie dat we er bij zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben bang dat we sowieso niet veel hoeven te verwachten van teamNL op badminton
Helaas. we kwamen wel dichtbij de tweede gamequote:
Dat wel, maar daar heb ik in feite niets aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Helaas. we kwamen wel dichtbij de tweede game
We doen ook nog twee keer individueel mee geloof ik, dus wie weetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar heb ik in feite niets aan.
Ik dacht enkel met gemengd en met damesdubbel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We doen ook nog twee keer individueel mee geloof ik, dus wie weet
oh kan ook, iig op 3 disciplines in totaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht enkel met gemengd en met damesdubbel.
Volgens mij ergens tussen plek 5 en 8 ingeschaald geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef Evertjan het volgende:
zijn Muskens en Piek een beetje goed?
Mhua, eerder tussen 8 en 12 ergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ergens tussen plek 5 en 8 ingeschaald geloof ik
verkeerde topicquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
oh
[..]
oh kan ook, iig op 3 disciplines in totaal
Door de winst van gisteren hebben ze in ieder geval grote kans om als 2e in de groep te eindigen en de kwartfinale te halen. Dat team waar ze vandaag tegen moeten, zou normaal gesproken het minste team van de poule zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, eerder tussen 8 en 12 ergens.
Kan helaas vandaag niet kijken, maar als er ergens weer een livetiming is. Zie ik die graag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Max23 het volgende:
Vandaag om 14:00 die tweede wedstrijd trouwens, bij winst is de kwartfinale wel zeker.
Van elke sport is op de Rio site een livescorequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan helaas vandaag niet kijken, maar als er ergens weer een livetiming is. Zie ik die graag.
Jazekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ze deze winnen zijn ze al door toch?
intussen klaar. Maar ik zou verwachten dat ik iets voor zou moeten lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loop bij jou ZDF zo achter![]()
21-9 eerste voor de Japanners
quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:36 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb eerder het idee dat ze nu inslaan omdat ze nog niet mogen beginnen?
Nr 4 geplaatst op OS dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:38 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn helemaal niet de nummer 4 van de wereld, maar de nummer 5.
Ze spelen nog niet eens zo slecht, maar het verschil tussen de Aziatische top en de Europese top is gewoon heel groot.quote:
Het commentaar is echt tenenkrommend slecht, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeftquote:
Veel te veel onnodige fouten, heeft niets te maken met niveauverschil.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze spelen nog niet eens zo slecht, maar het verschil tussen de Aziatische top en de Europese top is gewoon heel groot.
Je weet ook wel waar je tegenover staat hè. Je kan moeilijk de rally's zo mee blijven spelen, want dan ga je er nog harder van af.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Veel te veel onnodige fouten, heeft niets te maken met niveauverschil.
Logisch. Ze doen eens in de vier jaar een keertje een wedstrijd op tvquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Het commentaar is echt tenenkrommend slecht, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeft
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Veel te veel onnodige fouten, heeft niets te maken met niveauverschil.
Ik heb het dan ook over onnodige fouten. Hier nu dat punt voor 18-9, echt gewoon niet goed, punt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je weet ook wel waar je tegenover staat hè. Je kan moeilijk de rally's zo mee blijven spelen, want dan ga je er nog harder van af.
Maar een hoge service bestempelen als een korte service?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Logisch. Ze doen eens in de vier jaar een keertje een wedstrijd op tv
"De bal is uit"quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Het commentaar is echt tenenkrommend slecht, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeft
Zijn niet alle fouten onnodig?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over onnodige fouten. Hier nu dat punt voor 18-9, echt gewoon niet goed, punt.
Vind je? Je moet dit beschouwen als een Haase tegen Federer ofzo he, dan lijkt het ook nergens op omdat ie overklast wordtquote:
Even later zei ie wel gewoon shuttlequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Das dan op zich niet heel raar hoor.
De Koreaanse vrouwen zijn helaas een maatje te groot ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:09 schreef Szura het volgende:
Verdienstelijk dit, ook al weet je dat het een nederlaag gaat worden
Een wedstrijdje vind ik wel geinig, maar dit zou ik niet een halve dag volhoudenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:15 schreef Max23 het volgende:
Badminton is prima kijkvermaak trouwens
Ik kijk op een stream, is het toch net iets lastiger te volgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:15 schreef Max23 het volgende:
Badminton is prima kijkvermaak trouwens
Mhua dat moest wel kunnen hoor. Deze Koreanen zijn niet van het niveau van die Jappen waar ze in de poule van wonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Max23 het volgende:
Ach ja had iemand verwacht dat ze in een game zoveel punten zouden halen?
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Max23 het volgende:
Ach ja had iemand verwacht dat ze in een game zoveel punten zouden halen?
Vraag me ook af hoe dat in andere situaties zou gaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:20 schreef Szura het volgende:
Erger me aan dat gekrijs van die Koreanen
van de eerste gamequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.
Waar komt dat toch dat belachelijke idee vandaan dat ze absoluut geen kans zouden hebben?
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.
Waar komt dat toch dat belachelijke idee vandaan dat ze absoluut geen kans zouden hebben?
#5 vs #11 dus valt op zich nog meequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.
Meestal zijn de games in het badminton wel close.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
als we er straks alsnog uitgaan is het iig met een gouden randje!!!
Is dit het startsein om gisteravond nog even over te doen?quote:
Wat een baas.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
als we er straks alsnog uitgaan is het iig met een gouden randje!!!
quote:
Halve finale is toch al gauw een zekere bronzen medal matchquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:25 schreef franklop het volgende:
JAAAA WE GAAN VOOR GOUD!
(randje dan)
Kwartfinale is al een prestatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Zonder er verstand van te hebben lijkt mij de halve finale toch een hele prestatie?
quote:
Kwartfinale bereiken was al redelijk knapquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Zonder er verstand van te hebben lijkt mij de halve finale toch een hele prestatie?
Lijkt mij ook. Volgens mij zijn die aziatische landen echt veel meer gericht op sporten als badminton en je hoort het zef al, van NOS geen steun voor deze sport.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Kwartfinale is al knap, maar dat ze een game pakken van die Koreanen is al helemaal knap. Halve finale zou bizar zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Waarom zou de NOS steun moeten gevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Volgens mij zijn die aziatische landen echt veel meer gericht op sporten als badminton en je hoort het zef al, van NOS geen steun voor deze sport.
Ze mogen het best normaal verslaan imo...quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou de NOS steun moeten geven
Ze worden gesponsord door SBS?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Volgens mij zijn die aziatische landen echt veel meer gericht op sporten als badminton en je hoort het zef al, van NOS geen steun voor deze sport.
Ja godver, ik ga even opnieuw wakker worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou de NOS steun moeten geven
Welnee, waarom zouden zequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ze mogen het best normaal verslaan imo...
Audina flashbacks wel in dat gevalquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kwartfinale is al knap, maar dat ze een game pakken van die Koreanen is al helemaal knap. Halve finale zou bizar zijn.
Met dat verschil dat Audina ten tijden van die Spelen geloof ik 4e van de wereld stond en vlak daarvoor een heel groot toernooi had gewonnen, dus daar was het een beetje van verwacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Audina flashbacks wel in dat geval
Ik dacht 7e of 8e ofzo, maar goed toen zat ik er ook niet zo inquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Audina ten tijden van die Spelen geloof ik 4e van de wereld stond en vlak daarvoor een heel groot toernooi had gewonnen, dus daar was het een beetje van verwacht.
Maar toen waren de eerste twee games ook tot 15 en daarnaast ook nog eens zonder rallypoint-systeem.quote:
wat is een rallypoint systeemquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar toen waren de eerste twee games ook tot 15 en daarnaast ook nog eens zonder rallypoint-systeem.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef DeLuna het volgende:
Femke Pluim had goed in dit team gepast
Geld was op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Waarom speelt Nederland in pakjes van Nieuw Zeeland?
En nog twee verschillendequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Waarom speelt Nederland in pakjes van Nieuw Zeeland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |