Ze zijn al bezig hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Om vast in de stemming te komen:zeker een goede kijksport.
Het waait hier altijd, moet het maar eens indoor doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
[..]
met badminton spelen is ook niks mis![]()
Verder dan op de camping een beetje overslaan ben ik nooit gekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
[..]
met badminton spelen is ook niks mis![]()
helaas ja, ze doen geloof ik drie wedstrijden tegelijk dus die kans zat er ook wel dik in. Het staat ook bij de stream: Poulewedstrijden gemengd dubbel met om 14.00 uur: Selena Piek en Jacco Arends. De internationale regie bepaalt welke baan in beeld wordt gebracht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:05 schreef truedestiny het volgende:
Volgens mij hebben we pech en wordt er een andere wedstrijd uitgezonden.
Ok, dat is dan weer enigszins positief.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
https://www.rio2016.com/en/badminton
Hier staat overigens dat de NLse wedstrijd uitgesteld is dus wie weet wordt ie iets later alsnog uitgezonden
[ afbeelding ]
Ze hebben geen invloed op welke wedstrijd wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje jammer dat de NOS er dan ook niets van laat zien.
Op tv toch wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:14 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze hebben geen invloed op welke wedstrijd wordt uitgezonden.
Ze hebben 3 velden en 1 daarvan met camera's. De organisatie zal bepalen welke wedstrijd voor de camera's wordt gespeeld. De NOS heeft niet haar eigen camrea's daar hangen ofzo. Kans lijkt me overigens best groot dat we hierna gewoon NL te zien krijgen omdat ze de hele tijd al de dubbelwedstrijden voor de camera's spelen.quote:
Oh ja, ik wist niet dat er maar 1 veld met camera's is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze hebben 3 velden en 1 daarvan met camera's. De organisatie zal bepalen welke wedstrijd voor de camera's wordt gespeeld. De NOS heeft niet haar eigen camrea's daar hangen ofzo. Kans lijkt me overigens best groot dat we hierna gewoon NL te zien krijgen omdat ze de hele tijd al de dubbelwedstrijden voor de camera's spelen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens schema moeten Piek/Arends spelen op de baan waar de camera nu is, dus lijkt goed te zitten
ah nice, dat zal dan zijn nadat deze pot is afgelopen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens schema moeten Piek/Arends spelen op de baan waar de camera nu is, dus lijkt goed te zitten
Zeer zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah nice, dat zal dan zijn nadat deze pot is afgelopen?
Ja, dat dacht ik ook. Maar het beeld mag wel wat beter, want heb nu wel wat moeite met het volgen van de shuttle.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlanders onderaan in beeld op stream volgens mij
Op de site van rio2016 staat ook dat de NLse wedstrijd nu running is...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat het toch niet uitgezonden wordt
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou ik geloof dat we alsnog pech hebben
Jep, was net vaag onderaan te zien in overzichtsbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Op de site van rio2016 staat ook dat de NLse wedstrijd nu running is...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er ergens een live tussenstand dingetje?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
https://www.rio2016.com/e(...)lay-stage-grp-d-bd-4
Thank you very muchquote:
Geen flauw ideequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je hoe hun kansen eigenlijk zijn? Horen ze beetje bij de top?
ja ik ben bang dat we sowieso niet veel hoeven te verwachten van teamNL op badmintonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die eerste game toch wel ruim verloren.
Nee. Poule doorkomen zou een prima prestatie zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je hoe hun kansen eigenlijk zijn? Horen ze beetje bij de top?
Dat sowieso. Het is al een prestatie dat we er bij zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben bang dat we sowieso niet veel hoeven te verwachten van teamNL op badminton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |