Helaas. we kwamen wel dichtbij de tweede gamequote:
Dat wel, maar daar heb ik in feite niets aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Helaas. we kwamen wel dichtbij de tweede game
We doen ook nog twee keer individueel mee geloof ik, dus wie weetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar heb ik in feite niets aan.
Ik dacht enkel met gemengd en met damesdubbel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We doen ook nog twee keer individueel mee geloof ik, dus wie weet
oh kan ook, iig op 3 disciplines in totaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht enkel met gemengd en met damesdubbel.
Volgens mij ergens tussen plek 5 en 8 ingeschaald geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef Evertjan het volgende:
zijn Muskens en Piek een beetje goed?
Mhua, eerder tussen 8 en 12 ergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ergens tussen plek 5 en 8 ingeschaald geloof ik
verkeerde topicquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
oh
[..]
oh kan ook, iig op 3 disciplines in totaal
Door de winst van gisteren hebben ze in ieder geval grote kans om als 2e in de groep te eindigen en de kwartfinale te halen. Dat team waar ze vandaag tegen moeten, zou normaal gesproken het minste team van de poule zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, eerder tussen 8 en 12 ergens.
Kan helaas vandaag niet kijken, maar als er ergens weer een livetiming is. Zie ik die graag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Max23 het volgende:
Vandaag om 14:00 die tweede wedstrijd trouwens, bij winst is de kwartfinale wel zeker.
Van elke sport is op de Rio site een livescorequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan helaas vandaag niet kijken, maar als er ergens weer een livetiming is. Zie ik die graag.
Jazekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ze deze winnen zijn ze al door toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |