#5 vs #11 dus valt op zich nog meequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.
Meestal zijn de games in het badminton wel close.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
als we er straks alsnog uitgaan is het iig met een gouden randje!!!
Is dit het startsein om gisteravond nog even over te doen?quote:
Wat een baas.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
als we er straks alsnog uitgaan is het iig met een gouden randje!!!
quote:
Halve finale is toch al gauw een zekere bronzen medal matchquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:25 schreef franklop het volgende:
JAAAA WE GAAN VOOR GOUD!
(randje dan)
Kwartfinale is al een prestatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Zonder er verstand van te hebben lijkt mij de halve finale toch een hele prestatie?
quote:
Kwartfinale bereiken was al redelijk knapquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Zonder er verstand van te hebben lijkt mij de halve finale toch een hele prestatie?
Lijkt mij ook. Volgens mij zijn die aziatische landen echt veel meer gericht op sporten als badminton en je hoort het zef al, van NOS geen steun voor deze sport.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Kwartfinale is al knap, maar dat ze een game pakken van die Koreanen is al helemaal knap. Halve finale zou bizar zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef Remzz het volgende:
Waarom zou de NOS steun moeten gevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Volgens mij zijn die aziatische landen echt veel meer gericht op sporten als badminton en je hoort het zef al, van NOS geen steun voor deze sport.
Ze mogen het best normaal verslaan imo...quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou de NOS steun moeten geven
Ze worden gesponsord door SBS?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Volgens mij zijn die aziatische landen echt veel meer gericht op sporten als badminton en je hoort het zef al, van NOS geen steun voor deze sport.
Ja godver, ik ga even opnieuw wakker worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou de NOS steun moeten geven
Welnee, waarom zouden zequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ze mogen het best normaal verslaan imo...
Audina flashbacks wel in dat gevalquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kwartfinale is al knap, maar dat ze een game pakken van die Koreanen is al helemaal knap. Halve finale zou bizar zijn.
Met dat verschil dat Audina ten tijden van die Spelen geloof ik 4e van de wereld stond en vlak daarvoor een heel groot toernooi had gewonnen, dus daar was het een beetje van verwacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Audina flashbacks wel in dat geval
Ik dacht 7e of 8e ofzo, maar goed toen zat ik er ook niet zo inquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Audina ten tijden van die Spelen geloof ik 4e van de wereld stond en vlak daarvoor een heel groot toernooi had gewonnen, dus daar was het een beetje van verwacht.
Maar toen waren de eerste twee games ook tot 15 en daarnaast ook nog eens zonder rallypoint-systeem.quote:
wat is een rallypoint systeemquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar toen waren de eerste twee games ook tot 15 en daarnaast ook nog eens zonder rallypoint-systeem.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef DeLuna het volgende:
Femke Pluim had goed in dit team gepast
Geld was op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Waarom speelt Nederland in pakjes van Nieuw Zeeland?
En nog twee verschillendequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Waarom speelt Nederland in pakjes van Nieuw Zeeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |