Eens.quote:
Voorspellen is tegenwoordig link.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blume en Herasimenia komen hier normaal gesproken niet aan.
Lekker wijf en Deens, topshow.quote:
the fuck?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:12 schreef Nober het volgende: Negerin gespot. Samuel zal wel doodgeschoten worden door een politieagent.
Idd. Blijf speciaal voor haar op, dan flikt ze me dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:17 schreef Nober het volgende:
Ik ga Ranomi even een boze tweet sturen, dit pik ik niet!
watte?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:18 schreef dl3b het volgende:
Ranomi weverkuttenhierelkewedstrijdomdatdiekutbondjackoverharennaaraustralieheeftlatenvertrekkenjojo
Kun je nagaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:17 schreef Nober het volgende:
Ik ga Ranomi even een boze tweet sturen, dit pik ik niet!
[..]
En ongesteld.
GGMM, jij ook hier?quote:
quote:
Nee, er is al een TT.quote:
Kun je nagaan.quote:
quote:
Dat doe ik al zo'n beetje de hele week, maar okéquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga je nog eens een keer toegeven dat we falen?
Jij faalt jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga je nog eens een keer toegeven dat we falen?
Je hebt altijd gelijk in deze.quote:
weet ik maar ze wordt doodgeschoten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Gast spoort niet.. Politie in Rio is zwartquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weet ik maar ze wordt doodgeschoten?
Jij had persoonlijk het licht uitgedaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anders had ik dit zwemtoernooi opgedoekt hoor.
Nou echt. Dan maar neutraliserenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel doeken heb je daarvoor nodig?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat al de hele avond barslecht, zelfs met de hockeydames. Dit was echt de kers op de taart geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat zei ik al.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nou, juichen met een finale. We zijn diep gezonken als zwemland.
Was echt een dag die steeds slechter werd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat al de hele avond barslecht, zelfs met de hockeydames. Dit was echt de kers op de taart geweest
Sinds de afschaffing van het schoolzwemmen he..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nou, juichen met een finale. We zijn diep gezonken als zwemland.
Ze hadden vorig jaar al heen gemoeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:22 schreef Pino112 het volgende:
Kromo is ook te laat naar Rio gegaan
Morgen roeigenot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was echt een dag die steeds slechter werd.
Die hebben gewonnen, niet zo zwetsenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat al de hele avond barslecht, zelfs met de hockeydames. Dit was echt de kers op de taart geweest
Gewoon twee Campbells op 1 en 2. Sjöström claimt in principe brons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja kut. Oleksiak gaat dus zilver pakken. Dan wordt het de strijd voor brons.
Voorspelling:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon twee Campbells op 1 en 2. Sjöström claimt in principe brons.
Die kazach won net ook in 1quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanuit baan 1 winnen is mogelijk. Voor het laatst in 2004 gebeurd dus.
Vind Campbell eigenlijk ook niet super overtuigend hoor. Zie Oleksiak nog wel goud pakken.
Als iemand niet overtuigt is het Bronte wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon twee Campbells op 1 en 2. Sjöström claimt in principe brons.
8quote:
8quote:
Oleksiak op de Bromer? Deze uitslag zou mij niet eens wat verbazen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorspelling:
1. Oleksiak
2. C Campbell
3. Kromo
4. Sjostrom
5. B Campbell
Op de Spelen telt winst. Hoe etc is niet belangrijk, die PLAK die PLAK is wat teltquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja met 1-0 dus eigenlijk een nederlaag.
Celeste?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op de Spelen telt winst. Hoe etc is niet belangrijk, die PLAK die PLAK is wat telt
China had overal een 0 op man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hadden ze alle mazzel van de wereld voor nodig ja.
ja super chill mode.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Slobeend het volgende:
Het lijkt wel alsof het haar weinig uitmaakt allemaal.
Morgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wnnr moet kromowidjonko voor de finale dan?
Alsof ze bij een nederlaag of gelijkspel niet gewoon de finale gaan spelen. Man de hockey dames maak ik mij het minst druk over. Die gaan sowieso zilver halen minimaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ook zo'n schraal groepsduel tegen een anti-hockeyploeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pieter?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Redefine het volgende:
Nu toch een echte god in het water.
oh dus dr is nu eigenlijk nog helemaal niks te zienquote:
Is die Oleksiak een pure sprintster?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van een medaille, dat geef ik je op een briefje
Jij bent zeker coach bij het Gewichtheffen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van een medaille, dat geef ik je op een briefje
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh dus dr is nu eigenlijk nog helemaal niks te zien
Ik denk:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorspelling:
1. Oleksiak
2. C Campbell
3. Kromo
4. Sjostrom
5. B Campbell
Zeker. Ik had hem alleen verzopen in het zwembad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede act van Kromo trouwens bij Vriezema.
Onzin, ze waren gewoon beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Deus.quote:
Lochte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Redefine het volgende:
Nu toch een echte god in het water.
geen finale met mogelijke NL'se gouden PLAKKEN bedoel ik?quote:
Neuh.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
ja super chill mode.
Snap niet zo goed waarom als andere oranje sporters het slecht doen andere sporters ook opens slechter denken te gaan presteren. Alsof het wat boeit wat andere mensen in een land doen. Die Amerikaanse basketballers gaan toch ook niet slechter ballen als paar zwemmers of BMx'ers vallen of falen. Ook zoiets typisch NL.
Die zijn er sowieso vrij weinig in deze sportquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
geen finale met mogelijke NL'se gouden PLAKKEN bedoel ik?
Dat hoor ik jou bij dertien andere disciplines ook zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:28 schreef DeLuna het volgende:
200 rug is echt kut om te doen trouwens
Ja typisch nederlands, de manier waarop is belangrijker dan het uiteindelijke resultaat.. Dat is juist waarom er zo weinig killers zijn in nederland.. Het topsportklimaat is er wel degelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja met 1-0 dus eigenlijk een nederlaag.
Je meent hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:28 schreef DeLuna het volgende:
En kunnen lachen om woodu.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige positieve van deze OS zijn Kim en de maffe Kazach
Dat is 100 kg optillen ook, maar dat zie ik je nooit postenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:28 schreef DeLuna het volgende:
Nee hoor 50 vrij, 100 vrij, 50 vlinder, 100 vlinder, 100 wissel, 200 wissel zijn wel leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoor ik jou bij dertien andere disciplines ook zeggen.
Was er ook. Ooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:29 schreef Windhapper het volgende:
50 tot 200 meter onderwater lijken me nog best aardige onderdelen om toe te voegen.
Zeer vreemd interview.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede act van Kromo trouwens bij Vriezema.
En wat gewichtheffers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige positieve van deze OS zijn Kim en de maffe Kazach
Ja maar dat kan ik bij voorbaat nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is 100 kg optillen ook, maar dat zie ik je nooit posten
Ik doel er meer op, dat ik jou dat heel veel vaak zie vertellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor 50 vrij, 100 vrij, 50 vlinder, 100 vlinder, 100 wissel, 200 wissel zijn wel leuk.
De rest ook wel maar 200 rug en 200 school staan wel echt onderaan de lijst
quote:
Ja oma vertelt graagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel er meer op, dat ik jou dat heel veel vaak zie vertellen
Vooral blijven doenquote:
Ik lees het inderdaad.quote:
Een slag na de lijn boven het zwembad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:31 schreef RipCity het volgende:
Is ook lastig zo op je rug om te weten wanneer je je moet omdraaien.
Volgens mij is dat het enige wat ze aan Engels leren bij de NOS.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:33 schreef Szura het volgende:
Weer een vraag wat ie van iemand anders vindt
Drie slagen na de vlaggetjes voor mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slag na de lijn boven het zwembad.
benieuwd of dat bij de atletiek straks beter zit. Ik ben er zondag trouwens een hele tijd niet dus ik moet een hoop van de zevenkamp missen. Shit show.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:33 schreef Redefine het volgende:
Hierna twee finales en daarna weer twee keer halve finales tussendoor en daarna 4x200 meter estafette. Weer een genotsprogramma indeling
Ik ga voor de verandering eens vroeg afsluitenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:33 schreef Redefine het volgende:
Hierna twee finales en daarna weer twee keer halve finales tussendoor en daarna 4x200 meter estafette. Weer een genotsprogramma indeling
R.I.P.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
benieuwd of dat bij de atletiek straks beter zit. Ik ben er zondag trouwens een hele tijd niet dus ik moet een hoop van de zevenkamp missen. Shit show.
Waarom plan je dan iets tijdens de OS?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
benieuwd of dat bij de atletiek straks beter zit. Ik ben er zondag trouwens een hele tijd niet dus ik moet een hoop van de zevenkamp missen. Shit show.
Kikker?quote:
Dit en de NBC verneukt mijn bioritme.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ben echt moddervet na deze Spelen.
Maar met nul medailles was het het meer dan waard!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dit en de NBC verneukt mijn bioritme.
Jij durft. Ik was tijdens het was ophangen al mad dat ik met de iPad te ver van de wifi zat op zolder en daardoor twee series heb gemist.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering eens vroeg afsluiten
Duitsland is al jaren kut, maar klopt ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:35 schreef Szura het volgende:
Overigens hebben wij flink te klagen, maar die Duitsers hebben ook nog geen zwemmedaille toch?
Dat het zo laat is vind ik niet eens zo vervelend, maar dat tergend langzame tempo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Weertman gaat goud pakken voor ons open water zwemmen genotquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:35 schreef Szura het volgende:
Overigens hebben wij flink te klagen, maar die Duitsers hebben ook nog geen zwemmedaille toch?
Sterker nog, die hadden iemand met meer kans op goud dan welke Nederlander dan ook en die haalde de finale niet, dus die zijn nog slechter hierquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:35 schreef Szura het volgende:
Hentke?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, die hadden iemand met meer kans op goud dan welke Nederlander dan ook en die haalde de finale niet, dus die zijn nog slechter hier
quote:
Is die Luiten een beetje kanshebber voor een medaille?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:35 schreef Slobeend het volgende:
Morgen gaan de OS pas echt beginnen met het golfen.
Ja die had ik in mijn pooltje waar ik gedeeld 5e sta van de 200 dus daar baal ik wel een beetje vanquote:
Mwah. Ik geef Schippers toch wel meer kans dan dat ik dat Hentke gaf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, die hadden iemand met meer kans op goud dan welke Nederlander dan ook en die haalde de finale niet, dus die zijn nog slechter hier
Dat bedoel ik, te weinig actie om te spreiden over 2 uur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat het zo laat is vind ik niet eens zo vervelend, maar dat tergend langzame tempo.
Jazeker. Is een sub wereldtopper en heeft zeker kans. Ook bij mixed dubbel tennis hebben we een grote kans (2 potjes winnen is al halve finale)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is die Luiten een beetje kanshebber voor een medaille?
Als we de NOS mogen geloven kan ze dat vast ook wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Ik geef Schippers toch wel meer kans dan dat ik dat Hentke gaf.
(of bedoelde je in het zwembad)
Liever dit dan van 1 tot 3.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat tempo is het ergste. Niet te harden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat het zo laat is vind ik niet eens zo vervelend, maar dat tergend langzame tempo.
Weet ik niet, was eigenlijk een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is die Luiten een beetje kanshebber voor een medaille?
De enige keer dat semtex gelijk heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:38 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
Dit interview van de NOS
Australiër he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Larkin is ook best wel matig zeg
Plaatsvervangende schaamte ja. In eerste instantie niet eens afgekeken zo chanant vond ik het.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:38 schreef Pino112 het volgende:
Dit interview van de NOS
Dat wordt weer billen knijpen voor het Goden team.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het niet afgekekenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:38 schreef Pino112 het volgende:
Dit interview van de NOS
Die heeft werkelijk geen enkele reden gehad om ook maar iets harder gaan nogquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kut interview iddquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte ja. In eerste instantie niet eens afgekeken zo chanant vond ik het.
Morgen met lichaamslengte winnen dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van de zwemkroniek? Dan ga ik uitzoeken wie je bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja die had ik in mijn pooltje waar ik gedeeld 5e sta van de 200 dus daar baal ik wel een beetje van
quote:
?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:38 schreef Pino112 het volgende:
Dit interview van de NOS
op de golf van die Fransmanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:45 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan ook nog die zieke laatste baan Lezak vs Frankrijk waardoor Phelps op 8 kon komen.
twitter:johnvolkers twitterde op donderdag 11-08-2016 om 03:32:45Het is K..zooi, zegt zwemmanager Aad van Groningen in zichzelf en tegen niemand in het bijzonder. We hebben 'm wel eens blijer gezien. reageer retweet
Ok, loopt lekker dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
twitter:johnvolkers twitterde op donderdag 11-08-2016 om 03:32:45Het is K..zooi, zegt zwemmanager Aad van Groningen in zichzelf en tegen niemand in het bijzonder. We hebben 'm wel eens blijer gezien. reageer retweet
quote:
Bernard was het toch? Die in de lijn zwom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de golf van die Fransman
Ik mis nog wat metaforen, daar is John een kei in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
En er was niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
Oh ja daar was die weer: 'Als dit het is, dan is dit het'.
Hij is fan van acda en de munnikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
Sfeer zal nu ook wel chronisch kut zijn ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:49 schreef Max23 het volgende:
Er is volgens mij echt van alles mis bij de het zwemteam. Ze zijn allemaal zo gelaten ook.
Als dit het is is dit het en we zullen het wel zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
Ik vooral het idee dat ze zich bewust zijn van wat er wordt uitvergroot in de media n.a.v. de interviews en/of dat ze hun tong afbijten m.b.t. de zwembond.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:49 schreef Max23 het volgende:
Er is volgens mij echt van alles mis bij de het zwemteam. Ze zijn allemaal zo gelaten ook.
Niks, alleen hij is best wel gelaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef heywoodu het volgende:
Wat valt er nu weer te haten op Verschuren in dit interview dan?
Ja en fix een amerikaanse coach/manager..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef Szura het volgende:
Die zwembond moet echt leeggegooid worden vanaf september
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Sebastiaan lijkt me een hele aardige jongen
Haten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef heywoodu het volgende:
Ja, wat moet hij een dag later dan? Nu nog even staan godverren voor de camera?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks, alleen hij is best wel gelaten.
De NBC is nog bij de boodschappen.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Redefine het volgende:
Nog even aan haar vragen wat ze van het Nederlandse zwemmen vindt.
Hij had pech dat er geen deuren in de buurt waren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij een dag later dan? Nu nog even staan godverren voor de camera?
What do you think of Joop Alberda??quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Redefine het volgende:
te makkelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk:
1. B. Campbell
2. C. Campbell
3. Kromo
4. Manuel
5. Olek
6. Ottes
7. Sjos
8. Weitzeil
Maar dat is puur alfabetisch.
A-hole.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
What do you think of Joop Alberda??.
Ze reageren allemaal zo raar. Alsof ze allemaal niet hun zelf zijn. Ook ten op zichte van andere toernooien waar ze niet presteerden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef heywoodu het volgende:
Jessicah Schipper vindt dit leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:54 schreef Nattekat het volgende:
Deze gaat natuurlijk naar Australië.
Wat ze van Martina van Berkel vindt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:53 schreef Redefine het volgende:
Nee joh, even dat opzetje in de goede stand duwen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:55 schreef Redefine het volgende:
Het lijken wel aannemers die even test of het muurtje nog wel goed is. Met dat getik op die blokken.
Joh ga er serieus op inquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, even dat opzetje in de goede stand duwen.
Lief.quote:
Deal.quote:
Dat kun je van haar ook zeggenquote:
Belachelijk!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:57 schreef heywoodu het volgende:
Weer een vol topic op een moment supreme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |