100%quote:
die was onderwegquote:
Zelfs volleybal is leuker om te kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
100%
Hockey innoveert wel veel met regels enzo, maar ik vind het een nog mindere kijksport dan voetbal
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfs volleybal is leuker om te kijken.
Ik zal wester 3 nachtzoentjes voor je geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:27 schreef Zorro het volgende:
Het wordt te laat voor mij, morgen weer vroeg op.
Wens de dames succes en ik kijk morgen wat ze gedaan hebben.
Tegenwoordig zeker ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het HHH is voor paupers.
Kleurplaten, muziek uitzetten dit dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:27 schreef Szura het volgende:
Ff een Round Roooowwwwbbbbiinnn nu en Tess kan er weer tegenaan
Ff een boogschuttertje doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kleurplaten, muziek uitzetten dit dat.
quote:
Welke, heb je haar nummer?!?!!?!?!?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:31 schreef Mishu het volgende:
Speler uit dit team is mijn voormalig buurmeisje en vriendinnetje. O yeah. Jammer dat die hele familie en het dorp om sport draaide.
De NOS doet gewoon waar ze zin in hebben, wat wel te zien is aan hun laatste 'persbericht'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Jinkx het volgende:
Jezus. Heb je iemand op de bank zitten die kort wat kan vertellen over handbal, ga je samenvatten in de rust
Alsof er nu mensen de tv aanzetten om de samenvatting van de dag te zien.
namen en rugnummersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:31 schreef Mishu het volgende:
Speler uit dit team is mijn voormalig buurmeisje en vriendinnetje. O yeah. Jammer dat die hele familie en het dorp om sport draaide.
Echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Jinkx het volgende:
Jezus. Heb je iemand op de bank zitten die kort wat kan vertellen over handbal, ga je samenvatten in de rust
Die was een dagje vrij. En dat is een serieuze opmerking.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:
Even off topic, hoe heeft dorian het vandaag gedaan
Rustdagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:
Even off topic, hoe heeft dorian het vandaag gedaan
Gelukkig kwam die vrouw niet aan het woordquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Jinkx het volgende:
400 gram tomaten, 2 wortels en 3 paprika'squote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft Dafne Schippers het vandaag eigenlijk gedaan?
Hoe heeft Nijat Rahimov het vandaag gedaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 100 meter van het bed naar de ontbijttafel ging in een wereldrecordquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat. een. baas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe heeft Nijat Rahimov het vandaag gedaan?
https://twitter.com/MarkJose94/status/763519927605166081quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat. een. baas.
Is er al een vine van zn dansje?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Ff OT. NFL games beginnen morgen mensen
NFLquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Ff OT. NFL games beginnen morgen mensen
Weer gelachenquote:
Ik vind 4 kg nou niet zo'n bijzonder record.quote:
Gewoon afblijven ja.quote:
Bij de Fransen wel af en toequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Zo nu en dan krijgen wij ook een strafworp, maar kan me niet heugen dat een tegenspeelster ook eens wordt wegestuurd
Deze wedstrijd nog gebeurdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Zo nu en dan krijgen wij ook een strafworp, maar kan me niet heugen dat een tegenspeelster ook eens wordt wegestuurd
Die Koreaanse dwergen zijn erg taai.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
Misschien de score eens een beetje uitbouwen
Waarom zouden ze stoppen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:46 schreef Nober het volgende:
Ik vindt het helemaal niks. Lijkt wel op basketbal daar blijven ze ook maar punten maken tot het eind.
MOgen ze de bal ook niet gewoon afpakken?quote:
Het lijkt meer op rugby met heleboel andere regels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:46 schreef Nober het volgende:
Ik vindt het helemaal niks. Lijkt wel op basketbal daar blijven ze ook maar punten maken tot het eind.
Dat was het ook niet. Er wordt echt slecht gefloten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:49 schreef marcodej het volgende:
Hoe.Zo. Is dit een aanvallende fout?!
Wat is dan precies een aanvallende fout?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. Er wordt echt slecht gefloten.
net mannen zeg die koreanen teringquote:
Als de tegenstandster stilstaat en de aanvalster er tegenaan loopt. Dat was hier dus niet het geval, aangezien de verdedigster nog bewoog toen Abbingh kwam aanlopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is dan precies een aanvallende fout?
Niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:51 schreef merino het volgende:
Vind die handbal vrouwen echt met afstand mooiste vrouwen team van Nederland.
Men spreekt altijd over die aantrekkelijke hockeysters maar dat zie ik dus echt totaal niet.
Er zit een enkele uitzondering tussenquote:
Ellen hoog is ech zó overratedquote:
nee dat nu ook weer nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ellen hoog is ech zó overrated
Man man man...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ellen hoog is ech zó overrated
Ze is niet eens de mooiste in het hockeyteam...quote:
wie danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze is niet eens de mooiste in het hockeyteam...
Van As, Verschoor om maar twee te noemenquote:
Daar staat ook geen tribune, dus dat is makkelijk scoren voor de supporters daar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
schijnt stil te zijn aan de overkant
Van As heb puntige knieënquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van As, Verschoor om maar twee te noemen
Daar heeft die wel vaker last vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:55 schreef TheArt het volgende:
Richard van der Made, hou je kop man met je 'op weg naar de overwinning'
Ach gelukkig doet de Witte Chinees geen handbal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:55 schreef TheArt het volgende:
Richard van der Made, hou je kop man met je 'op weg naar de overwinning'
Nou kun je er een paar opnoemen, kom je met die tweequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van As, Verschoor om maar twee te noemen
21 uur is ook heel laat natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:56 schreef truedestiny het volgende:
Jezus Kiki, ga slapen joh. Morgen mixen met Rojer
Het is 9 uur 's avondsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:56 schreef truedestiny het volgende:
Jezus Kiki, ga slapen joh. Morgen mixen met Rojer
Ja. Die waren er eergisteren ook met zijn allen.quote:
Wie zou jij noemen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou kun je er een paar opnoemen, kom je met die twee
Rojer slaapt al.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja. Al een uur te laat dus, verdomme man.
We tafeltennisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ach gelukkig doet de Witte Chinees geen handbal.
Nummer twee al hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:57 schreef tralalala het volgende:
Wow, NL krijgt een pingel, DAT DIT KAN IN BRAZILIE
De Goede, Welten, Jonker. Schoenaker is er helaas niet bij. Maar ik vind nu eigenlijk de handbaldames gemiddeld leuker.quote:
Mensen hebben al te lang niet ergens op kunnen zeiken, dan krijg je dat.quote:
Dat was nog in de tijd van Vlug & Lenig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Vroeger deed Evert altijd handbal.
Marc Marie Huibrechts zou het eerst doen deze OS, maar kon niet op t laatste moment.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Vroeger deed Evert altijd handbal.
Al lang al geen powerplay tegen, dat valt nog mee.quote:
Jonker is ook een cutie ja. Al vind ik verschuur veruit de mooiste die er nu tussen loopt bij hockey. Maar idd, die van handbal zijn over het algemeen leuker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Goede, Welten, Jonker. Schoenaker is er helaas niet bij. Maar ik vind nu eigenlijk de handbaldames gemiddeld leuker.
Verschoor heeft ook wel iets hoor, maar dat haarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jonker is ook een cutie ja. Al vind ik verschuur veruit de mooiste die er nu tussen loopt bij hockey. Maar idd, die van handbal zijn over het algemeen leuker.
Fittie.quote:
Wmb hadden ze hem speciaal voor Rio mogen inhuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd van Vlug & Lenig.
Nee. Deze commentator is dramatisch, maar je hoeft het niet erger te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wmb hadden ze hem speciaal voor Rio mogen inhuren.
Racisme!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:01 schreef TheArt het volgende:
Zijn ogen zijn al zo klein en dan gaat ie ze nog dichtdoen ook....
waarom moet ik hier zo hard om lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:01 schreef TheArt het volgende:
Zijn ogen zijn al zo klein en dan gaat ie ze nog dichtdoen ook....
Ik ben fan van Evert, sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Deze commentator is dramatisch, maar je hoeft het niet erger te maken.
Evert was in de jaren negentig echt verschrikkelijk. Heeft zich midden jaren nul wel wat hersteld, maar nu is die gewoon veel te oud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben fan van Evert, sorry. In het voetbal tenminste.
Dan hadden we uitspraken als "Die dekselse Angela Malesteijn" gehadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben fan van Evert, sorry. In het voetbal tenminste.
Waar naartoe?quote:
Rustig aan zegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HOEK DIE KIM DAN GEWOON EENS NAAR DE GROND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |