100%quote:
die was onderwegquote:
Zelfs volleybal is leuker om te kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
100%
Hockey innoveert wel veel met regels enzo, maar ik vind het een nog mindere kijksport dan voetbal
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfs volleybal is leuker om te kijken.
Ik zal wester 3 nachtzoentjes voor je geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:27 schreef Zorro het volgende:
Het wordt te laat voor mij, morgen weer vroeg op.
Wens de dames succes en ik kijk morgen wat ze gedaan hebben.
Tegenwoordig zeker ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het HHH is voor paupers.
Kleurplaten, muziek uitzetten dit dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:27 schreef Szura het volgende:
Ff een Round Roooowwwwbbbbiinnn nu en Tess kan er weer tegenaan
Ff een boogschuttertje doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kleurplaten, muziek uitzetten dit dat.
quote:
Welke, heb je haar nummer?!?!!?!?!?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:31 schreef Mishu het volgende:
Speler uit dit team is mijn voormalig buurmeisje en vriendinnetje. O yeah. Jammer dat die hele familie en het dorp om sport draaide.
De NOS doet gewoon waar ze zin in hebben, wat wel te zien is aan hun laatste 'persbericht'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Jinkx het volgende:
Jezus. Heb je iemand op de bank zitten die kort wat kan vertellen over handbal, ga je samenvatten in de rust
Alsof er nu mensen de tv aanzetten om de samenvatting van de dag te zien.
namen en rugnummersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:31 schreef Mishu het volgende:
Speler uit dit team is mijn voormalig buurmeisje en vriendinnetje. O yeah. Jammer dat die hele familie en het dorp om sport draaide.
Echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Jinkx het volgende:
Jezus. Heb je iemand op de bank zitten die kort wat kan vertellen over handbal, ga je samenvatten in de rust
Die was een dagje vrij. En dat is een serieuze opmerking.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:
Even off topic, hoe heeft dorian het vandaag gedaan
Rustdagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:
Even off topic, hoe heeft dorian het vandaag gedaan
Gelukkig kwam die vrouw niet aan het woordquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Jinkx het volgende:
400 gram tomaten, 2 wortels en 3 paprika'squote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft Dafne Schippers het vandaag eigenlijk gedaan?
Hoe heeft Nijat Rahimov het vandaag gedaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 100 meter van het bed naar de ontbijttafel ging in een wereldrecordquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat. een. baas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe heeft Nijat Rahimov het vandaag gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |