Bruut spul welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh jah, afgelopen maandag was ik in het Illinois Railway Museum dus. Wat verbazingwekkend genoeg eigenlijk voornamelijk over de zogenaamde Interurban Railways ging ( https://en.wikipedia.org/wiki/Interurban ).
Maar hier enkele plaatjes bla bla bla
Ik gok gesnoeid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:14 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens wat hier gedaan is
Inderdaad. Je moet naar de standplaats kunnen komen zonder OV, maar hoe je dat doet, mag je zelf weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien een domme vraag, maar om machinist te worden heb je geen rijbewijs nodig?
https://werkenbijns.nl/vacatures/machinist-nijmegen/
Jungle Buster Greavy aan het werk geweest?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:14 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens wat hier gedaan is
voor je machinistenvergunning doe je zowel een theorie als praktijk examen dus nee je hebt er geen rijbewijs voor nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien een domme vraag, maar om machinist te worden heb je geen rijbewijs nodig?
https://werkenbijns.nl/vacatures/machinist-nijmegen/
Is dat niet vanwege deels sneltram ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:52 schreef James1988 het volgende:
Ik zag deze vacature voor metrobestuurder vlootservices: http://www.werkenbijderet(...)es-metro-815677.html
RET eist hiervoor een rijbewijs.
Misschien? Ik ben niet heel erg bekend met de Rotterdamse metro, rijdt die sneltram niet overal over z'n eigen baan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege deels sneltram ofzo?
Misschien heeft dat er iets mee te maken.quote:Omdat het sneltrammaterieel, afgezien van de aanwezigheid van een pantograaf voor het rijden onder bovenleiding, gelijk is aan het metromaterieel, wordt deze sneltram meestal aangeduid als metro, hoewel het hier juridisch gezien om een tram gaat.
Uiteraard. Stond totaan de overweg even hoog als voorbij het gesnoeide deel. Echt, zijn gewoon 25 minuten bezig geweestquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jungle Buster Greavy aan het werk geweest?
Geen bezoek gehad van de spopo omdat je vlak naast het spoor bezig was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Uiteraard. Stond totaan de overweg even hoog als voorbij het gesnoeide deel. Echt, zijn gewoon 25 minuten bezig geweest
Zo'n tuinteam heb ik hier nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Uiteraard. Stond totaan de overweg even hoog als voorbij het gesnoeide deel. Echt, zijn gewoon 25 minuten bezig geweest
Het is Duitsland he..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen bezoek gehad van de spopo omdat je vlak naast het spoor bezig was?
Nee, tuurlijk niet. Had je dat verwacht in Duitsland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen bezoek gehad van de spopo omdat je vlak naast het spoor bezig was?
De Erasmuslijn (randstadrail) heeft ook gelijkvloerse spoorwegovergangen, dus is dan ook een tram?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:38 schreef b2py het volgende:
Het gaat er vooral om dat er gelijkvloerse kruising zijn, daarom is het een sneltram. Een metro is louter ongelijkvloers met ander verkeer
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien? Ik ben niet heel erg bekend met de Rotterdamse metro, rijdt die sneltram niet overal over z'n eigen baan?
nee naar ommoord en zevenkamp ter hoogte van station rotterdam alexander liggen sowieso al gelijkvloerse kruisingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:38 schreef b2py het volgende:
Het gaat er vooral om dat er gelijkvloerse kruising zijn, daarom is het een sneltram. Een metro is louter ongelijkvloers met ander verkeer
Sneltram, ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Peter het volgende:
[..]
De Erasmuslijn (randstadrail) heeft ook gelijkvloerse spoorwegovergangen, dus is dan ook een tram?
Ja, dat had ik met de Class 90 ook. Heel A4'tje vol instructies om dat ding aan de praat te krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:42 schreef James1988 het volgende:
Over goederen gesproken: ik heb de Vectron Advance gekocht, een stuk DLC voor Train Simulator. Wat een brute loc is dat![]()
Wegrijden was wel even een gedoe, je moet wat meer doen dan hem in vooruit zetten en tractie geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |