Omdat dit gewoon bazen zijn die liever in hun trainingskloffie schieten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:20 schreef zorro28 het volgende:
Waarom dragen ze hier eigenlijk niet van die pakken?
Niet genoeg terugslag wellicht?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:20 schreef zorro28 het volgende:
Waarom dragen ze hier eigenlijk niet van die pakken?
Maar goed, #datstandbeeldkomterquote:
Wel gelachen om het falen van Argentiniėquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:57 schreef zorro28 het volgende:
Op mijn schietstream is nog voetbalOf gebeurt schieten nu op levende objecten?
Edit: Ah, nu schakelen we over.
Koeweit is geschorst als NOC. Volgens mij vanwege overheidsbemoeienis?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom schiet hij onder de OS vlag?
Waar zijn de Libanese en Sanmarinese schietgoden gebleven?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Overigens was dit de kans geweest voor Malta die hier de nummer drie van de wereld hebben, helaas
https://en.wikipedia.org/(...)80%93_Women%27s_trapquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zijn de Libanese en Sanmarinese schietgoden gebleven?
Hadden die serieuze kansen eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)80%93_Women%27s_trap
De Libanese is de nummer één van de wereld en eindigde dit jaar als 1e, 2e en 2e in de World Cupsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden die serieuze kansen eigenlijk?
Wat een pech.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Libanese is de nummer één van de wereld en eindigde dit jaar als 1e, 2e en 2e in de World Cups
Ik durf het niet te zeggenquote:
De finale.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:16 schreef zorro28 het volgende:
Welk lied wordt er eigenlijk gespeeld als hij wint? De olympische hymne?
Ik hoop dat iemand in het publiek stiekem een vlag van Koeweit heeft zodat hij daar mee kan rondlopenquote:
Ja maar je had drie mannen met 26quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
1 tegen 2 voor goud, 3 tegen 4 voor brons.
3 tegen 4 tegen 5 voor brons dan :pquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je had drie mannen met 26
Ja nou dat dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 tegen 4 tegen 5 voor brons dan :p
Neuh, moeten nu pas echt op voor strijd om bronsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom nou die ene brons en die andere niet?
Het kan mij ook niet zoveel schelen wie dit wint.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saai, een Brit tegen een Brit.
Ook op de BBC.
Peter Hellenbrand die 5e werd in Londen maar verder niet veel bijzonders presteertquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Hebben wij trouwens Nederlanders die internationaal wat presteren?
Eerst de Koeweiti voor het goud hierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan met z'n allen straks natuurlijk naar gewichthefgenot kijken
Uiteraard. Vannacht hopen op WRs met Luquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan met z'n allen straks natuurlijk naar gewichthefgenot kijken
Independentquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:41 schreef marcodej het volgende:
Is hij van het independent team of het vluchtelingenteam?
Eerstequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:41 schreef marcodej het volgende:
Independent Olympic Athletesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:41 schreef marcodej het volgende:
Olympisch.quote:
Idd, dankzij de overheidquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me voor zo'n man dan wel een moment van behoorlijk gemengde gevoelens. Je wil toch dolgraag je eigen volkslied horen..
Is van gister.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
Kleiduiven schieten nu toch?
Een held onder de Olympische vlag... en de Duitser schiet het slechtst...
Ah, jammer, maar wel grappig om te zienquote:
Lees maar een paar posts boven je, dan weet je wie er wint.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, jammer, maar wel grappig om te zien
Ghehe, leuk om de afloop alvast te kennenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lees maar een paar posts boven je, dan weet je wie er wint.
Ik heb een keer geen problemenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Jammer dat mn streams er ineens uit klappen
Geen idee. Ik vind het maar vreemd tot nu toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zaten de regels van dit nummer ook alweer?
Het is gewoon schieten vanuit 3 positiies. Maar weet niet of er nog afvalregels zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het maar vreemd tot nu toe.
Nou ja als er 3 posities zijn neem ik aan dat iedereen een kans krijgt bij elke positie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon schieten vanuit 3 positiies. Maar weet niet of er nog afvalregels zijn.
Dat zou wel een matige regel zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:16 schreef DeLuna het volgende:
Misschien dat ze gewoon bij de staande positie gaan afvallen?
Is wel zo volgens ZDFquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou wel een matige regel zijn
Die is de hele finale al mwah.quote:
Zoontje is plan b.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland vs de twee Chinezen.
Hopen dat de ZDF kan JUICHEN
Denk scorebordfaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom toonden ze die score op het laatste niet. Om het spannend te maken?
Logisch ook welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de perfecte schiethouding. Je ziet hier altijd heel goede scores.
Hoe bedoel je?quote:
Dit is natuurlijk veel stabieler dan staandquote:
Jawelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook weer, maar niemand kijkt.
Netjes netjes.quote:
Hoe gaat dat precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Netjes netjes.
Skeet is zeker niet mijn favoriete onderdeel.
targets komen vanuit allerlei verschillende plaatsen als ik het goed heb. Verder hetzelfde als trap.quote:
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
targets komen vanuit allerlei verschillende plaatsen als ik het goed heb. Verder hetzelfde als trap.
Strijd om goud tussen 2 Italianen, tegenvallend wel
volgens mij weer shootoff shitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:33 schreef heywoodu het volgende:
Hoe gaat deze finale? Iedereen heeft vier series van vijf schoten en hoogste score wint goud?
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Ze schieten bijna net zo snel als Johannes Thingnes Bų trouwens.
Ik vind dit echt honderd keer leuker dan dat gepiel met 10.8 of 10.7 enzoquote:
Als dat bij biathlon kan, kan dat hier ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef heywoodu het volgende:
De score zou overigens wel beter in beeld gebracht kunnen worden zeg, wat een treurnis.
5 seconden volgens mij, of 4.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:55 schreef franklop het volgende:
Dus dit is gewoon snel 5 targets wegknallen?
Zit er tijdslimiet aan? Blijkbaar snelvuurpistool
Je zou tijdens het schieten moeten zien of ze raken/missen. Nu is het wachten op de reactie van het publiek/atleet/scorebord/commentator om het resultaat te weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt het beste onderdeel.
Nu lieten ze het zowaar eens zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zou tijdens het schieten moeten zien of ze raken/missen. Nu is het wachten op de reactie van het publiek/atleet/scorebord/commentator om het resultaat te weten.
hockey dan maar. Het schema is vandaag wel weer wat té karig tegenover gisteren en morgenquote:
Vooral tussen nu en 20.00 uur volgens mij. Daarna volop genot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hockey dan maar. Het schema is vandaag wel weer wat té karig tegenover gisteren en morgen
Mwah, tot middernacht erg karig. Daarna wel een druk schema natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral tussen nu en 20.00 uur volgens mij. Daarna volop genot.
Baanwielrennen is wel mooi. Met wellicht zelfs kans op medaille bij keirin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, tot middernacht erg karig. Daarna wel een druk schema natuurlijk.
Niet jinxen graag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Baanwielrennen is wel mooi. Met wellicht zelfs kans op medaille bij keirin.
Ik heet geen Nattekat.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Afgelopen dagen wist je rond ddie tijd niet waar je het moest zoeken met soms 5 finales tegelijk, vanavond nauwelijks overlap. Wel lekker om je een keertje echt op 1 ding te focussen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nu voor de tweede keer deze wek alleen maar de TV aan op OSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen dagen wist je rond ddie tijd niet waar je het moest zoeken met soms 5 finales tegelijk, vanavond nauwelijks overlap. Wel lekker om je een keertje echt op 1 ding te focussen.
Nog maar 2 schietonderdelen trouwens
Ik zit nu eigenlijk steeds 'paniekerig' op de streams te kijken of ik niet iets misquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen dagen wist je rond ddie tijd niet waar je het moest zoeken met soms 5 finales tegelijk, vanavond nauwelijks overlap. Wel lekker om je een keertje echt op 1 ding te focussen.
Nog maar 2 schietonderdelen trouwens
Als ze dit doen is het wat mij betreft het toponderdeelquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zou tijdens het schieten moeten zien of ze raken/missen. Nu is het wachten op de reactie van het publiek/atleet/scorebord/commentator om het resultaat te weten.
Zou het....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:46 schreef DeLuna het volgende:
Finale bij de skeet:
[ afbeelding ]
IOA atleet
Uitstekend nieuws.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Al-Rashidi gaat buiten de medailles vallen, net als bij de voorgaande vijf Spelen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:33 schreef wimderon het volgende:
Zou er ook wel eens goud met een zilveren of bronzen randje gewonnen worden?
Das goud met een nog dikkere gouden rand eromheenquote:
Italie zal ook niet ontevreden zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Twee Duitsers erbij, die zijn me een partij goed aan het schieten zeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben die lui zo'n dwangverplegingpak aan?
quote:Schietkleding heeft diverse voordelen.
De broek en jas die de schutter draagt geeft stevigheid aan het lichaam. En ontlast de rug van de extreme spanningen die deze schiethouding oplevert.
Deze geeft ook een goede steun, dit is nodig om op het juiste moment stiller te blijven liggen, staan of knielen. Dit vergt wel veel training, zonder training en met goede kleding komt iemand er echt niet.
Een handschoen geeft steun en comfort, deze zorgt voor een lagere belasting en betere drukverdeling van het gewicht van het wapen.
Er zijn strenge eisen aan de kleding. De broek en jas mag niet dikker zijn dan 2,5 mm en wordt vaak gemaakt van canvas en/of leer.
Op de elleboog, schouder en knie zijn verstevigingsstukken aangebracht om deze drukpunten te beschermen tegen de belasting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |