Nu lieten ze het zowaar eens zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zou tijdens het schieten moeten zien of ze raken/missen. Nu is het wachten op de reactie van het publiek/atleet/scorebord/commentator om het resultaat te weten.
hockey dan maar. Het schema is vandaag wel weer wat té karig tegenover gisteren en morgenquote:
Vooral tussen nu en 20.00 uur volgens mij. Daarna volop genot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hockey dan maar. Het schema is vandaag wel weer wat té karig tegenover gisteren en morgen
Mwah, tot middernacht erg karig. Daarna wel een druk schema natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral tussen nu en 20.00 uur volgens mij. Daarna volop genot.
Baanwielrennen is wel mooi. Met wellicht zelfs kans op medaille bij keirin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, tot middernacht erg karig. Daarna wel een druk schema natuurlijk.
Niet jinxen graag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Baanwielrennen is wel mooi. Met wellicht zelfs kans op medaille bij keirin.
Ik heet geen Nattekat.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Afgelopen dagen wist je rond ddie tijd niet waar je het moest zoeken met soms 5 finales tegelijk, vanavond nauwelijks overlap. Wel lekker om je een keertje echt op 1 ding te focussen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb nu voor de tweede keer deze wek alleen maar de TV aan op OSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen dagen wist je rond ddie tijd niet waar je het moest zoeken met soms 5 finales tegelijk, vanavond nauwelijks overlap. Wel lekker om je een keertje echt op 1 ding te focussen.
Nog maar 2 schietonderdelen trouwens
Ik zit nu eigenlijk steeds 'paniekerig' op de streams te kijken of ik niet iets misquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen dagen wist je rond ddie tijd niet waar je het moest zoeken met soms 5 finales tegelijk, vanavond nauwelijks overlap. Wel lekker om je een keertje echt op 1 ding te focussen.
Nog maar 2 schietonderdelen trouwens
Als ze dit doen is het wat mij betreft het toponderdeelquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zou tijdens het schieten moeten zien of ze raken/missen. Nu is het wachten op de reactie van het publiek/atleet/scorebord/commentator om het resultaat te weten.
Zou het....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:46 schreef DeLuna het volgende:
Finale bij de skeet:
[ afbeelding ]
IOA atleet
Uitstekend nieuws.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |