``quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Je plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te kijken naar Tom. Ik vrees dat we weer een chute gaan zien.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft Anne het WAARDELOOS gedaan zeg. Een schande voor Nederland.
Nee, maar dan is het toch wel logisch dat je vooral daar zuur om bent dan blij bent met een bronzen medaille in een wedstrijd waar toch wel op iets meer gehoopt was?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef komrad het volgende:
[..]
zeker is dat enorm zuur maar niets meer aan te doen
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Wat doe jij hier?
Kun jij je kliekje in hun thuishonk houden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Wat doe jij hier?
Heb mij laten vertellen dat Vroem van de fiets gaat waaienquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben hier.
Ha ha ha. Joop was 39.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:
Vrouwenfietsen is dus een bejaardensport. Er is nog hoop voor heel wat oude vrouwen.
faphandschoentje klaar voor froomie?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben hier.
Longo is nog best jongquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef golfer het volgende:
Wat zegt het over het niveau van vrouwenwielrennen als er een stel dames op leeftijd bovenin eindigen?
Longo, Armstrong, Zablinskaya?
Ze viel nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
KLB / Nederlandse favoriete, van Dijk, valt bij het tijdrijden.
Vd Breggen is een gelukkig mens. De rest van het team (behalve Vos) zal met een zuur gevoel naar NL gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het toch wel logisch dat je vooral daar zuur om bent dan blij bent met een bronzen medaille in een wedstrijd waar toch wel op iets meer gehoopt was?
Super zuur, maar dit zijn gewoon wereldprestaties. Ik heb werkelijk niets met dat hele 'Nederlanders choken altijd' gelul. Voorlopig staat Nederland gewoon eerste in de medaillespiegel bij het wielrennen. De mannen rijden al het gehele seizoen fantastisch. Dumoulin is ook gewoon topfavoriet straks.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:56 schreef heywoodu het volgende: [..] Ah kom op, als je na zo'n bijna-val op 22 seconden van goud vierde wordt is dat gewoon ongelooflijk zuur.
Die Duitsers kunnen voorlopig beter even hun mond houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op ZDF opmerking dat Nederlanders zichzelf wederom zelf uit de wedstrijd helpen
Ja, dat wordt inderdaad leuk. Met dicht achterwiel rijden en dan me die harde windquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb mij laten vertellen dat Vroem van de fiets gaat waaien
Ik mis wss de hele rit, kan misschien alleen de laatste 15 minuten zienquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
faphandschoentje klaar voor froomie?
Waarom dan Hans?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal het vast niet mogen zeggen maar ik vind dit topic een beetje sneu worden.
Dit is in feite dus kritiek op je collega-moderators?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal het vast niet mogen zeggen maar ik vind dit topic een beetje sneu worden.
Wel kut voor je, staat zo een zekere gouden plak op de tochtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat wordt inderdaad leuk. Met dicht achterwiel rijden en dan me die harde wind
Laat die Duitsers hun bek houden. Kansloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze bakken er inderdaad helemaal niets van. Buchmann 21ste in de TDF als beste klimmer, treurig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Duitsers kunnen voorlopig beter even hun mond houden
Wie is DE favoriet denk je?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit Vuelta routekaarten te bekijken
Oh nee, dat heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Super zuur, maar dit zijn gewoon wereldprestaties. Ik heb werkelijk niets met dat hele 'Nederlanders choken altijd' gelul.
Ik bedoelde meer klote voor iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel kut voor je, staat zo een zekere gouden plak op de tocht
twitter:DanFromNam twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:04:59Physics lesson: why do golf balls have dimples? Why do rowers sandpaper their boats? Why is my exceptional beard aero? #Rio2016 #timetrial reageer retweet
Ja, klopt hoor. Zwaardere renners hebben wel minder nadeel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer klote voor iedereen
lol heel het peloton aan de baardquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
twitter:DanFromNam twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:04:59Physics lesson: why do golf balls have dimples? Why do rowers sandpaper their boats? Why is my exceptional beard aero? #Rio2016 #timetrial reageer retweet
____________/ is saai.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godenaankomsten weer bij Vuelta
Omdat NOSquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Syntix het volgende:
Waarom is er gvd geen commentaar bij het wielrennen
Abandy is viesdik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
De tering, wie herkent hem nog
[ afbeelding ]
Abandy heeft een dikke kop gekregen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Andy heeft een paar frietjes te veel gegeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogerland?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Abandyquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Syntix het volgende:
nee dat moet haast wel Boogerd zijn.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt die haat tegen Nederlanders vandaan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie is deze?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nooit commentaar op de stream, onthoud dat nou eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Syntix het volgende:
Duitsers hebben geen hekel aan NL.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar komt die haat tegen Nederlanders vandaan?
Bij gebrek aan eigen presteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar komt die haat tegen Nederlanders vandaan?
Dat is echt niet dezelfdequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Victor Reinierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij ook zo'n zin in de rit naar Bilbao?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat verwacht je van die sneue figuren die in ieder topic aandacht zoeken..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Wat een zure reacties hier onze wielrenners leveren topprestaties.
Duitsers doen het prima deze OSquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij gebrek aan eigen presteren.
Die ziet er leuk uit. Eind volgende weekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow wat is hij veranderd zeg!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hebben die duitsers onderhand al wat medailles dan
Ja zuur is de trend helaas, zuurst rechtschquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Zover ben ik nog niet, zit nu bij etappe 8. En dat is wel een lame rit zoals Koffieplanter het mooi weergeeft met ___________/quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n zin in de rit naar Bilbao?
Gisteren nog zilver in het schieten, 25m voor vrouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hebben die duitsers onderhand al wat medailles dan
Vledderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dit is die ene van Baantjer, kom even niet op zijn naam.
Wel jonger dan de huidige Tourwinnaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Andy is inmiddels ook gewoon al 31. Tijd vliegt.
Unipublicgodenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, zit nu bij etappe 8. En dat is wel een lame rit zoals Koffieplanter het mooi weergeeft met ___________/
Dit. Trots op de damesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Schieten is zon sport, waar ik echt 0.0 om geefquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gisteren nog zilver in het schieten, 25m voor vrouwen
Angliru in het parcours?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godenaankomsten weer bij Vuelta
Precies. Over een paar jaar hebben we gewoon 2 medailles gehaald hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Blijf altijd dat jonge kereltje van 25 voor me zien. Was best een leuke coureur op z'n tijd, die zege in Luik en op de Galibier waren geniaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jonger dan de huidige Tourwinnaar
Die gast is nog gewoon aan het twitteren geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Columbiafan het volgende:
Lekker op de wegfiets omdat ie last minute is toegevoegd. Brennauer overigens bijzonder teleurgesteld, ze zei van deze omstandigheden te houden. Ze trapte naar eigen zeggen heel goede wattages.
Volgens mij zit hij nu op fiets, tenzij hij een mobiel mee heeft lijkt me dat sterkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die gast is nog gewoon aan het twitteren geloof ik
En goud bij eventing individueel, zilver eventing teamquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gisteren nog zilver in het schieten, 25m voor vrouwen
https://twitter.com/DanFromNamquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nu op fiets, tenzij hij een mobiel mee heeft lijkt me dat sterk
Nu ook, gelukkig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Precies. Over een paar jaar hebben we gewoon 2 medailles gehaald hier.
Lekker wiet verbouwenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:15 schreef Remzz het volgende:
Ik zag laatst een foto van Floyd Landis, die is ook een partij dik geworden
Ik wou net zeggen ik ben liefhebber geworden van het wielrennen na de generatie Rooks/Teunissen/Maassen. Toen wonnen we jarenlang helemaal niks pas bij Boogerd en Dekker pas weer. Wees blij dat we nu een generatie renners die ritten winnen in grote rondes plus zelfs klassiekersquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zuur is de trend helaas, zuurst rechtsch
Met zijn Quintana-tactiek door te wachten tot de laatste of de voorlaatste bergrit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mandy was vooral leuk toen hij iedere keer faalde.
Denk dat van Dijk over 4 jaar nog wel een kans krijgt, neem aan dat de Amerikaanse en de Russische dan wel weg zijn (zit je alleen met de Duitse, die op het laatste stuk het snelste was vandaag).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef komrad het volgende:
Ze kunnen wel een praatgroepje beginnen van Vleuten en van Dijk
Hoop dat dit wel zijn eigen fiets is.quote:
Breggenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Precies. Over een paar jaar hebben we gewoon 2 medailles gehaald hier.
Maar het is gewoon ongelofelijk frustrerend dat een (gouden) medaille is verloren door zo'n domme eigen fout. En daar mogen we best even teleurgesteld om zijn.
Die etappe naar de Galibier waar hij vroeg aanviel was wel tof.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met zijn Quintana-tactiek door te wachten tot de laatste of de voorlaatste bergrit.
Gewoon een herhaling van 2011, ouwe reus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
@R_R; leuke etappe naar Bilbao ja, al hou ik niet zo van rondjes al rijden ze tweede rondje het van andere kant op volgens mij
1h10 op de fiets lijkt me.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Columbiafan het volgende:
54 kilometer op dit parcours is loodzwaar.
Ja, want skygoden hebben de laatste tour laten zien niet te kunnen sturenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, best lullig voor skygoden die niet kunnen sturen.
zelfs zonder fiets wist ie wel raad op wielrenschoenenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want skygoden hebben de laatste tour laten zien niet te kunnen sturen
Froomegod was juist een held tijdens de afdaling.
Die had 'ie uit zijn hoofd geleerd. En was bovendien nog redelijk makkelijk, zaten twee echte bochten in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want skygoden hebben de laatste tour laten zien niet te kunnen sturen
Froomegod was juist een held tijdens de afdaling.
Probeer het maar af te wimpelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die had 'ie uit zijn hoofd geleerd. En was bovendien nog redelijk makkelijk, zaten twee echte bochten in.
Hooooooooooooooo GENOTquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporza weer terug naar tijdrijden.
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:24:19Huilende Ellen van Dijk voor de camera. Sta zelf ook te janken in de mixed zone... Wat een tragedie! reageer retweet
Wat is choken? We weten waarschijnlijk pas na afloop hoe de pols is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dumoulin gaat overigens choken.
Froome viel afgelopen tour idd mee op een aantal punten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Probeer het maar af te wimpelenElke keer als er gezegd wordt dat Froome iets niet kan (waaiers, kasseien, afdalingen) laat hij juist zien bovengemiddeld goed te zijn in die vaardigheden.
Maijerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:24:19Huilende Ellen van Dijk voor de camera. Sta zelf ook te janken in de mixed zone... Wat een tragedie! reageer retweet
Marcel Maijer staat mee te janken, ja hoorrrrrrrrr. Wat een halvezool is die vent ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Stel je niet zo aan en ga lekker een trein koppen, Maijerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Hij gaat kneiterhard falen. Zo goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is choken? We weten waarschijnlijk pas na afloop hoe de pols is.
Ik reken het niet goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat kneiterhard falen. Zo goed?
Het woord choken moet verboden worden op FOK!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is choken? We weten waarschijnlijk pas na afloop hoe de pols is.
De tweets van Marcel zijn altijd wat apart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil alleen ''Hype, [insertmedaille] plak, en act'' afschaffen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Het woord choken moet verboden worden op FOK!
Froome viel (haha) niet alleen afgelopen tour mee. Ook daarvoor ging hij makkelijk over de kasseien en viel hij zelfs aan (samen met Nibali). Hadden ze in Parijs-Roubaix niet een ander profiel qua buitenband?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Froome viel afgelopen tour idd mee op een aantal punten.
Mijn opmerking van net was in het algemeen, en in het algemeen kunnen ze bij Sky nou niet echt goed sturen. In Parijs-Roubaix zitten ze met 4 man in de kopgroep, en gaan er 4 onderuit, om maar een voorbeeld te noemen.
En rukwindenquote:
Feit wordt te pas en te onpas gebruikt. De enige bij wie je dat woord mag gebruiken is Femke Heemskerk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Het woord choken moet verboden worden op FOK!
Dat mag ook wel weg, ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen ''Hype, [insertmedaille] plak, en act'' afschaffen.
Wie is Marcel Maijerquote:
Kan zomaar een topprestatie worden met Lollerkowski weetje nooit. Wordt misschien ook 32ste op 7.16quote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar moet vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Wat een vaag interview van Van der Breggen.
Zelfs dat niet deze OS. Die was niet in vorm.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Feit wordt te pas en te onpas gebruikt. De enige bij wie je dat woord mag gebruiken is Femke Heemskerk.
Beetje verlegen lijkt welquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Wat een vaag interview van Van der Breggen.
"Ja dit en dit ging niet goed en het was niet echt een toprijdrit. Ja ik ben heel tevreden."quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar moet vind.
Femke choket niet, die heeft demonen in haar hoofdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Feit wordt te pas en te onpas gebruikt. De enige bij wie je dat woord mag gebruiken is Femke Heemskerk.
Had je ze moeten zien schijten, al masturberend bij de mannen.quote:
Nee ongeveer dubbelquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Tijdrit mannen dezelfde afstand als van de vrouwen?
Zet maar vast wat spullen die niet zo breekbaar zijn klaar dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Momo... het volgende:
Ik ga echt met dingen gooien mocht Froome goud pakken
Ja, starten alleen een uur later. De vrouwen kunnen dan nog worden ingehaald. Ingelopen zit er niet in met Froome.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Tijdrit mannen dezelfde afstand als van de vrouwen?
Nee, mannen rijden twee rondjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, starten alleen een uur later. De vrouwen kunnen dan nog worden ingehaald. Ingelopen zit er niet in met Froome.
Hetzelfde rondje nog een keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welk stuk parcour doen ze erbij dan?
Hield hij zich in dan tijdens de wegwedstrijd, of heeft hij een kuurtje ondergaan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zet maar vast wat spullen die niet zo breekbaar zijn klaar dan.
Huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ja dit en dit ging niet goed en het was niet echt een toprijdrit. Ja ik ben heel tevreden."
Dit moet je effe vertalen voor mequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Momo... het volgende:
Preidler die zijn zonnebril in het skoekeloen flikkert
Op kosten van Yuri.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, mannen rijden twee rondjes.
Paar liter ketonen erin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hield wij zich in dan tijdens de wegwedstrijd, of heeft hij een kuurtje ondergaan?
Lijkt me logisch dat als je het geen goede rit vond dat je blij bent met brons.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ja dit en dit ging niet goed en het was niet echt een toprijdrit. Ja ik ben heel tevreden."
Valt wel mee denk ik, is al droger aan het worden toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Syntix het volgende:
Er gaan er nog een paar keihard op hun bek
Een Oostenrijkse renner gooide zijn zonnebril in de bosjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit moet je effe vertalen voor me
Jezus wat sufquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hetzelfde rondje nog een keer.
Alleen skybots vallenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, is al droger aan het worden toch?
Handbal is ook vandaag jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Momo... het volgende:
Is vaak zo op het WK en de OS.quote:
Raar vooral, nog nooit zoiets gezien tijdens een tijdrit.quote:
Als je ziet hoe langzaam ze door de bochten gaan, dan gaan de renners die wel risico nemen echt nog wel vallenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, is al droger aan het worden toch?
Tijdens het WK toch wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Raar vooral, nog nooit zoiets gezien tijdens een tijdrit.
Cancellaraquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Mendrisio ging toch twee keer over hetzelfde rondje? Met een flamende Wiggins toen geloof ik.
WK bijna altijd, volgens mijquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Mendrisio ging toch twee keer over hetzelfde rondje? Met een flamende Wiggins toen geloof ik.
Flamend als in kwaad.quote:
ah ik dacht als in snelquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Flamend als in kwaad.Niet zo legendarisch als Millar, maar soit.
Dat weten we pas na alle tijdrittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Tweede groep in beter of slechtere omstandigheden ?
Good old NOS interview weer.quote:
Smeets tactics.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef komrad het volgende:
Lekker subtiel van de verslaggever: Je gooit gewoon goud weg
Syb van der Ploeg-lookalikequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef Remzz het volgende:
Han Kok maakt het er niet vrolijker op
Het blijft de NOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Even inwrijven dat ze goud door het putje spoelt
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Remzz het volgende:
Alles bij elkaar hadden we natuurlijk wel de beste damesploeg ooit op een OS bij het wielrennen.
huilendemerijn.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef marcodej het volgende:
Met Merijn Zeeman aan je mentale gesteldheid werken, daar gaat het al fout.
Of gewoon een fout.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Drolflap het volgende:
Klinkt zo wel een beetje als een choke
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef marcodej het volgende:
Met Merijn Zeeman aan je mentale gesteldheid werken, daar gaat het al fout.
Zijn toch wel weersvoorspellingen of hebben ze daar geen plaatselijke Piet Paulusma ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weten we pas na alle tijdritten
ondanks de NOSquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Redefine het volgende:
Wel een goed interview van Van Dijk zelf overigens.
Ja.quote:
Heel emotionele man ofzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf weggooien. Voor een trein ofzo.
16:39quote:
Da's juist extra gevaarlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Afdaling is nu ook lang niet meer zo gevaarlijk. Behoorlijk wat droge(re) plekken.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
En de tijdrit duurt ongeveer een uur?
Gooi dan maar alvast een slotje op je servieskast...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Momo... het volgende:
Kun je de uitslag bij de heren ook alvast geven?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:19 schreef Momo... het volgende:
Voorspelling : van Dijk eindigt 20 seconden van goud op een vierde plek
quote:
Aahh ja nadat Gesink goed had gereden idd! Nu herinner ik me t weerquote:
Rijders die nu aan het rijden zijn sowieso in het nadeel want ze hebben geen kwaliteit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef WEST het volgende:
Rijders die nu rijden zijn het in nadeel mits het droog blijft.
Tom wint goud met 2 minuten voorsprong op de rest. Froome is de oceaan ingewaaid. Fabian tweede, Kiry derde.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je de uitslag bij de heren ook alvast geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is meer motregen die al de hele dag valt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie voorlopig geen regen op deze radar, maar dat zag ik tijdens de vrouwentijdrit ook niet.
http://www.accuweather.com/en/br/national/satellite
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht een sterke tijdrit van de Spanjaard Ion Izagirre.
twitter:irisslappendel twitterde op woensdag 10-08-2016 om 14:57:26I better keep my mouth shut now, before I say something bad. Just don't feel so happy with this podium... #womenscycling #CyclingRoad reageer retweet
twitter:irisslappendel twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:41:50@JessiBraverman @Laura_Weislo Womenscycling has improved so much over the last few years. Feels like this podium takes this all away again. reageer retweet
Zou best humor zijn. Maar doe toch maar nietquote:
klopt maar mocht het straks weer flink regenen zijn ze wel in het voordeel en dan kun je geen kwaliteit hebben maar op deels droog heb je meer voordeel dan compleet nat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Rijders die nu aan het rijden zijn sowieso in het nadeel want ze hebben geen kwaliteit.
Iris kan beter eens fatsoenlijke pakjes gaan ontwerpen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:irisslappendel twitterde op woensdag 10-08-2016 om 14:57:26I better keep my mouth shut now, before I say something bad. Just don't feel so happy with this podium... #womenscycling #CyclingRoad reageer retweet
twitter:irisslappendel twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:41:50@JessiBraverman @Laura_Weislo Womenscycling has improved so much over the last few years. Feels like this podium takes this all away again. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2016 15:50:58 ]
Wat is de tussentijd van de hond na 10 km?quote:
-12.98.5 Hij liep de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is de tussentijd van de hond na 10 km?
Hij is het skoekeloen in gelopen om te gaan schijten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is de tussentijd van de hond na 10 km?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |