quote:
Zo jammer dat we dat nou bij iedere oosteuropese zege denken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:58 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig wint de gedrogeerde Russin Olga Sergejevna Zabelinskaja wel een medaille.
Ken je Dick van Dijck ? De Amerikaanse komiek. Was de lul van een lesbienne.quote:
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Die trut zit overal in bij RTL 4 alleen maar omdat die vent van d'r van RTL is.![]()
Die is wel erg stabiel idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zou nooit gevallen zijn tijdens een tijdrit.
Ja, ken ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Dick van Dijck ? De Amerikaanse komiek. Was de lul van een lesbienne.
Dick the Lawyer was ooit een Nederlandse bondscoach.
Dit was alleen geen zege.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Zo jammer dat we dat nou bij iedere oosteuropese zege denken.
jahoor, ze zat al niet overal bij RTL toen ze nog met xander was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Die trut zit overal in bij RTL 4 alleen maar omdat die vent van d'r van RTL is.![]()
Ach het zaad van John de Mol senior heeft meer zaadjes gepland in Hilversum.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:05 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Met een agenda?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het zaad van John de Mol senior heeft meer zaadjes gepland in Hilversum.
vieze vent is dat dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het zaad van John de Mol senior heeft meer zaadjes gepland in Hilversum.
Ze verloor geklokt 18 seconden. Dan nog op gang komen het juiste ritme zien te vinden en op gang komen. Verbeter me eens op een terrein waar ik geen verstand van heb. Zal je moeite kosten. Toch eens proberen. Zet je je zelf minder vaak voor lul.quote:
Geen idee, hij kwam wel op tijd.quote:
Misschien moet je je woordkeuze dan maar aanpassen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze verloor geklokt 18 seconden. Dan nog op gang komen het juiste ritme zien te vinden en op gang komen. Verbeter me eens op een terrein waar ik geen verstand van heb. Zal je moeite kosten. Toch eens proberen. Zet je je zelf minder vaak voor lul.
Dat Dan is een Noord-Koreaan. Die is zich van geen kwaad bewust.quote:
Mijn woordkeuze aanpassen aan jouw dyslexie en minder bedeelde hersencellen, ik ga voor minder op de knieën.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je je woordkeuze dan maar aanpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |