``quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Je plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te kijken naar Tom. Ik vrees dat we weer een chute gaan zien.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft Anne het WAARDELOOS gedaan zeg. Een schande voor Nederland.
Nee, maar dan is het toch wel logisch dat je vooral daar zuur om bent dan blij bent met een bronzen medaille in een wedstrijd waar toch wel op iets meer gehoopt was?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef komrad het volgende:
[..]
zeker is dat enorm zuur maar niets meer aan te doen
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Wat doe jij hier?
Kun jij je kliekje in hun thuishonk houden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Wat doe jij hier?
Heb mij laten vertellen dat Vroem van de fiets gaat waaienquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben hier.
Ha ha ha. Joop was 39.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:
Vrouwenfietsen is dus een bejaardensport. Er is nog hoop voor heel wat oude vrouwen.
faphandschoentje klaar voor froomie?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben hier.
Longo is nog best jongquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef golfer het volgende:
Wat zegt het over het niveau van vrouwenwielrennen als er een stel dames op leeftijd bovenin eindigen?
Longo, Armstrong, Zablinskaya?
Ze viel nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
KLB / Nederlandse favoriete, van Dijk, valt bij het tijdrijden.
Vd Breggen is een gelukkig mens. De rest van het team (behalve Vos) zal met een zuur gevoel naar NL gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het toch wel logisch dat je vooral daar zuur om bent dan blij bent met een bronzen medaille in een wedstrijd waar toch wel op iets meer gehoopt was?
Super zuur, maar dit zijn gewoon wereldprestaties. Ik heb werkelijk niets met dat hele 'Nederlanders choken altijd' gelul. Voorlopig staat Nederland gewoon eerste in de medaillespiegel bij het wielrennen. De mannen rijden al het gehele seizoen fantastisch. Dumoulin is ook gewoon topfavoriet straks.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:56 schreef heywoodu het volgende: [..] Ah kom op, als je na zo'n bijna-val op 22 seconden van goud vierde wordt is dat gewoon ongelooflijk zuur.
Die Duitsers kunnen voorlopig beter even hun mond houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op ZDF opmerking dat Nederlanders zichzelf wederom zelf uit de wedstrijd helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |