Stiekum ben je gewoon de Messias, met je lange haar!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overal waar het geloof zich vermengd met het bestuurlijke ontstaan problemen.
Hou die onzin lekker onderling in je gezellige kerkje cq community.
Behalve gods zegen krijg je de mijne dan ook, for what it's worth.
Ja, ben een boontje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stiekum ben je gewoon de Messias, met je lange haar!
Echt, deze discussie....alsof je het punt niet snapt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het Pastifarianisme 300 jaar geleden verzonnen was, had je het goed gevonden?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar komt het volgens ToT wel op neer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stiekum ben je gewoon de Messias, met je lange haar!
Sorry, is niet persoonlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]Nog zo eentje....ik vind dit gewoonweg beledigend dat ik zo afgeschilderd word!
Blijkbaar wel, als je zegt dat volgens mij de pastafari wel op 1 lijn met de rest stond als ze hier 300 jaar geleden mee waren begonnen. Dat geloof ik dus echt NIET!!!!quote:
En christendom is een trollactie op Noordse mythologiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, deze discussie....alsof je het punt niet snapt.
Je doet precies wat die pastafari ook doen en dat slaat serieus echt nergens op.
Ik heb weinig zin meer in deze discussie. Als mensen niet in WILLEN zien dat het dom getrol is en dat die oude geloofsstromingen in hun ogen wel oprecht ergens op gebaseerd zijn; prima. Ik denk dat een moslim proberen te overtuigen van de oerknal en de evolutie nuttiger is.
Niet meer boos zijn hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je zegt dat volgens mij de pastafari wel op 1 lijn met de rest stond als ze hier 300 jaar geleden mee waren begonnen. Dat geloof ik dus echt NIET!!!!
Maar goed, zoals gezegd: laten we er mee kappen. Religies zijn sowieso gif voor moraal en er worden al te veel oorlogen over gevoerd.
Ik ga er niet meer op in, sorry. Ik ben gewoon fel tegen dat soort onzin en het kan alleen maar uit de hand lopen als dit soort onzin getolereerd wordt. John Oliver had ook een mooie uitzending over de wildgroei aan kerkjes die belastingvoordeel krijgen enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
En christendom is een trollactie op Noordse mythologie
Ik ben gewoon niet zo van de uitzonderingen. En zeker niet als de basis waarop een uitzondering gegeven zou moeten worden eigenlijk exact hetzelfde is maar dan in een geval wel en in een ander geval niet gehonoreerd wordt. Dat heet willekeur. En in een normale rechtstaat zou willekeur niet voor moeten komen. Da's alles. En of het dan over geloof of wat anders gaat maakt me geen donder uit. Regels zijn er niet voor niks, laat ze gewoon voor iedereen gelden op gelijke basis.
Joh, als wij al over het geloof zouden gaan ruziën was er pas echt iets goed mis.quote:
Wat mij betreft mogen ze alle religies opdoeken, nieuw of oud doet er niet toe. Er komt zoals je al zei alleen maar ellende van.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, sorry. Ik ben gewoon fel tegen dat soort onzin en het kan alleen maar uit de hand lopen als dit soort onzin getolereerd wordt. John Oliver had ook een mooie uitzending over de wildgroei aan kerkjes die belastingvoordeel krijgen enzo.
Gvd, ga ik er toch weer op in.
Hehehe ach we zitten sowieso eigenlijk altijd wel op één lijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, als wij al over het geloof zouden gaan ruziën was er pas echt iets goed mis.
Ik zit met m'n chickie te chatten, werkt ook relaxend!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze alle religies opdoeken, nieuw of oud doet er niet toe. Er komt zoals je al zei alleen maar ellende van.
God is a DJ
Slinger wat lekkere Godthic tunes aan thuis en relax. Net als een boom. Bomen zijn relaxed!
Muziek verbroederd, jong of oud, man of vrouw, zwart of wit doet er dan niet meer toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze alle religies opdoeken, nieuw of oud doet er niet toe. Er komt zoals je al zei alleen maar ellende van.
God is a DJ
Slinger wat lekkere Godthic tunes aan thuis en relax. Net als een boom. Bomen zijn relaxed!
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er dan maar wat deuntjes ingooien?
quote:Programma van vandaag
15:28 - 17:30 DJ Knokkels - Muziek zo intens beleven dat het op het randje van religieus zou kunnen zijn
19:00 - 21:00 DJ Symph, all that 70's
quote:
quote:
Meauneauquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Monopoly het volgende:
Dit is fijn bij het gamen. Hoorde ineens Knokkels live. Zat op de automatische piloot te luisteren![]()
Topper!
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Monopoly het volgende:
Dit is fijn bij het gamen. Hoorde ineens Knokkels live. Zat op de automatische piloot te luisteren![]()
Topper!
net twee mokkenquote:
quote:
was alleen een introquote:
Een favoriet nummer dat voor jou een soort religieuze openbaring was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was de vraag? Kon het niet goed horen ik was op de badkamer
welke muziek raakt jou zo, dat het aan de rand van een religieuze openbaring ligt?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was de vraag? Kon het niet goed horen ik was op de badkamer
Fever Ray - When I grow up.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
welke muziek raakt jou zo, dat het aan de rand van een religieuze openbaring ligt?
Ik heb ook geen idee. Ik hoor hem ook. En terwijl ik hem hoor, voel ik mijn adamsappel trillen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is eigenlijk die man die steeds tussen de muziek door praat?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:58 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso Boudewijn de Groot - Meester Prikkebeen.
Kippenvel.
Vervelend lijkt me dat. Ik zou er eens mee naar een huisarts gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik hoor hem ook. En terwijl ik hem hoor, voel ik mijn adamsappel trillen.
okayest? klinkt wel wat als ... mehhquote:
Bijna mijn water over mijn toetsenbordquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend lijkt me dat. Ik zou er eens mee naar een huisarts gaan.
Bedoel je wie ik denk dat je bedoeld?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
okayest? klinkt wel wat als ... mehh![]()
Goed plaatje, tho
Jonkiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Een van de redenen waarom ik Nederlands een kuttaal vind, dit soort muziek
hij is zelf afgeknaldquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Big up, big up, it's a stick up, stick up
and I'm shooting niggas quick if you hiccup
Don't let me fill my clip up in your back and head piece
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Had bij Michael Jackson ook moeten gebeuren.
Ik geloof niet dat Michael Jackson werkelijk dood is. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben van de man of omdat ik niet met zijn dood kan omgaan. Afgaande op alle vreemde omstandigheden rondom zijn vermeende dood, kun je niet anders dan skeptisch zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Had bij Michael Jackson ook moeten gebeuren.
Doet me denken aan die bier reclame met dat oord met al die "overleden" sterrenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Michael Jackson werkelijk dood is. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben van de man of omdat ik niet met zijn dood kan omgaan. Afgaande op alle vreemde omstandigheden rondom zijn vermeende dood, kun je niet anders dan skeptisch zijn.
Oh maar die is gebaseerd op bestaande [BNW]-theorieën hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet me denken aan die bier reclame met dat oord met al die "overleden" sterren
scheurende gitaren over een paar minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Dit soort nummers kunnen heel mooi zijn (weet nog niet of die het is) maar kan ik vaak alleen luisteren door mensen als jijomdat ik anders als een ongeduldige op de next knop druk.
Het nummer is echt héél lang. Maar wow. Just. Wow!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het nummer is echt héél lang. Maar wow. Just. Wow!
quote:
zekerquote:
Deze band livequote:
Jazekerquote:
Vliegt er een mug van het formaat kip door je kamer?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:59 schreef knokkels het volgende:
Ik heb een bult op mijn hoofd, geen idee hoe ik eraan gekomen ben.
Niet gestruikeld over een losliggende kabel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:59 schreef knokkels het volgende:
misschien een of andere parasiet die eitjes in je hoofd heeft gelegd nu gaan ze langzaam je hersenen opetenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:59 schreef knokkels het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegt er een mug van het formaat kip door je kamer?
Nahh, mijn been is veel te moe om te struikelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet gestruikeld over een losliggende kabel?
straks iets compleet andersquote:
eens.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:23 schreef knokkels het volgende:
rrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
quote:
No shit!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
Oeh, die 200GB SDXC kaartjes zijn best aan de prijs
Ow ik dacht dat jij eten ging koken enzo omdat hij er mee stopt!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had het tegen knokkels die stopt er toch mee
moet wel weer wat eten wil eigenlijk wat bestellen maar de bel doet het niet moet ik toch naar buitenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat jij eten ging koken enzo omdat hij er mee stopt!
beter teveel dan te weinig, toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
No shit!Maar wat moet je met zo veel opslagcapaciteit?
vraag je of ze je bellen als ze aan je deur staanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet wel weer wat eten wil eigenlijk wat bestellen maar de bel doet het niet moet ik toch naar buiten
Dan nog; het is voor je mobieltje, neem ik aan? Kun je zo'n 50.000 MP3's mee opslaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
beter teveel dan te weinig, toch?![]()
Die A9 kan 2TB maximaal aan, lees ik hier en daar. 2TB!
ja heb ik wel is gevraagdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
vraag je of ze je bellen als ze aan je deur staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog; het is voor je mobieltje, neem ik aan? Kun je zo'n 50.000 MP3's mee opslaan.
Ja als je heel erg veel gaat filmen kan het misschien wel handig zijn, maar denk eerst even waar je het voor gaat gebruiken.quote:
apps, (foto's, filmpjes, evt muziek)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je heel erg veel gaat filmen kan het misschien wel handig zijn, maar denk eerst even waar je het voor gaat gebruiken.
Ik denk dat je 64GB al moeilijk vol zult krijgen, maar 128 zou echt meer dan zat moeten zijn, als 256 echt zo duur is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
apps, (foto's, filmpjes, evt muziek)
(en van tijd tot tijd die op mijn computer zetten )
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:01 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo maar een patatje halen met wat erbij
En straks moet je opruimen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!Ik heb zelf net een magnetronmaaltijd naar binnen geflikkerd.
ik had de afgelopen week wat magnetron gegeten 2 maaltijden voor 5 euro nou daar maak ik het zelf niet voor. Beetje tegen m'n principes maar wel makkelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!Ik heb zelf net een magnetronmaaltijd naar binnen geflikkerd.
Ow netjes!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had de afgelopen week wat magnetron gegeten 2 maaltijden voor 5 euro nou daar maak ik het zelf niet voor. Beetje tegen m'n principes maar wel makkelijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
ik viel laatst in een docu over guns en roses die gasten dronken 2 tot 4 liter wodka per dag plus de nodige drugs waren allemaal bijna dood![]()
nummertje aangevraagd
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
AMSTERDAM, NETHERLANDS TO NEW YORK, USA FOR ONLY ¤265 ROUNDTRIP
Met WOW air, dus met (korte) overstap in Reykjavik.
Nee, dank u...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Fogel het volgende:
TRV spam
Wie wil naar NYC voor weinig?
[..]
Nice, mijn broer heeft ook zo'n trip gemaakt, maar dan met een paar dagen verblijf op die tussenstop.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Fogel het volgende:
TRV spam
[..]
leuke aanbiedingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Fogel het volgende:
TRV spam
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |