Daar komt het volgens ToT wel op neer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het Pastifarianisme 300 jaar geleden verzonnen was, had je het goed gevonden?
Stiekum ben je gewoon de Messias, met je lange haar!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overal waar het geloof zich vermengd met het bestuurlijke ontstaan problemen.
Hou die onzin lekker onderling in je gezellige kerkje cq community.
Behalve gods zegen krijg je de mijne dan ook, for what it's worth.
Ja, ben een boontje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stiekum ben je gewoon de Messias, met je lange haar!
Echt, deze discussie....alsof je het punt niet snapt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het Pastifarianisme 300 jaar geleden verzonnen was, had je het goed gevonden?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar komt het volgens ToT wel op neer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stiekum ben je gewoon de Messias, met je lange haar!
Sorry, is niet persoonlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]Nog zo eentje....ik vind dit gewoonweg beledigend dat ik zo afgeschilderd word!
Blijkbaar wel, als je zegt dat volgens mij de pastafari wel op 1 lijn met de rest stond als ze hier 300 jaar geleden mee waren begonnen. Dat geloof ik dus echt NIET!!!!quote:
En christendom is een trollactie op Noordse mythologiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, deze discussie....alsof je het punt niet snapt.
Je doet precies wat die pastafari ook doen en dat slaat serieus echt nergens op.
Ik heb weinig zin meer in deze discussie. Als mensen niet in WILLEN zien dat het dom getrol is en dat die oude geloofsstromingen in hun ogen wel oprecht ergens op gebaseerd zijn; prima. Ik denk dat een moslim proberen te overtuigen van de oerknal en de evolutie nuttiger is.
Niet meer boos zijn hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je zegt dat volgens mij de pastafari wel op 1 lijn met de rest stond als ze hier 300 jaar geleden mee waren begonnen. Dat geloof ik dus echt NIET!!!!
Maar goed, zoals gezegd: laten we er mee kappen. Religies zijn sowieso gif voor moraal en er worden al te veel oorlogen over gevoerd.
Ik ga er niet meer op in, sorry. Ik ben gewoon fel tegen dat soort onzin en het kan alleen maar uit de hand lopen als dit soort onzin getolereerd wordt. John Oliver had ook een mooie uitzending over de wildgroei aan kerkjes die belastingvoordeel krijgen enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
En christendom is een trollactie op Noordse mythologie
Ik ben gewoon niet zo van de uitzonderingen. En zeker niet als de basis waarop een uitzondering gegeven zou moeten worden eigenlijk exact hetzelfde is maar dan in een geval wel en in een ander geval niet gehonoreerd wordt. Dat heet willekeur. En in een normale rechtstaat zou willekeur niet voor moeten komen. Da's alles. En of het dan over geloof of wat anders gaat maakt me geen donder uit. Regels zijn er niet voor niks, laat ze gewoon voor iedereen gelden op gelijke basis.
Joh, als wij al over het geloof zouden gaan ruziën was er pas echt iets goed mis.quote:
Wat mij betreft mogen ze alle religies opdoeken, nieuw of oud doet er niet toe. Er komt zoals je al zei alleen maar ellende van.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, sorry. Ik ben gewoon fel tegen dat soort onzin en het kan alleen maar uit de hand lopen als dit soort onzin getolereerd wordt. John Oliver had ook een mooie uitzending over de wildgroei aan kerkjes die belastingvoordeel krijgen enzo.
Gvd, ga ik er toch weer op in.
Hehehe ach we zitten sowieso eigenlijk altijd wel op één lijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, als wij al over het geloof zouden gaan ruziën was er pas echt iets goed mis.
Ik zit met m'n chickie te chatten, werkt ook relaxend!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze alle religies opdoeken, nieuw of oud doet er niet toe. Er komt zoals je al zei alleen maar ellende van.
God is a DJ
Slinger wat lekkere Godthic tunes aan thuis en relax. Net als een boom. Bomen zijn relaxed!
Muziek verbroederd, jong of oud, man of vrouw, zwart of wit doet er dan niet meer toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze alle religies opdoeken, nieuw of oud doet er niet toe. Er komt zoals je al zei alleen maar ellende van.
God is a DJ
Slinger wat lekkere Godthic tunes aan thuis en relax. Net als een boom. Bomen zijn relaxed!
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:25 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er dan maar wat deuntjes ingooien?
quote:Programma van vandaag
15:28 - 17:30 DJ Knokkels - Muziek zo intens beleven dat het op het randje van religieus zou kunnen zijn
19:00 - 21:00 DJ Symph, all that 70's
quote:
quote:
Meauneauquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Monopoly het volgende:
Dit is fijn bij het gamen. Hoorde ineens Knokkels live. Zat op de automatische piloot te luisteren![]()
Topper!
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Monopoly het volgende:
Dit is fijn bij het gamen. Hoorde ineens Knokkels live. Zat op de automatische piloot te luisteren![]()
Topper!
net twee mokkenquote:
quote:
was alleen een introquote:
Een favoriet nummer dat voor jou een soort religieuze openbaring was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was de vraag? Kon het niet goed horen ik was op de badkamer
welke muziek raakt jou zo, dat het aan de rand van een religieuze openbaring ligt?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was de vraag? Kon het niet goed horen ik was op de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |