Joseph Kony wordt 3equote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
de grote leider zou alles winnen en mugabe wordt makkelijk 2de
Ik heb wat puntjes op Shi maar ben bang dat Turkje gaat winnenquote:
Wel nee, zie dat verschil in aanvangshoogte bij het 2e onderdeel. Als die dat haalt lijkt het me wel goed te komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wat puntjes op Shi maar ben bang dat Turkje gaat winnen
Is een groter risico dan ik dacht ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb wel geleerd dat ik volgende keer beter geen gewichtheffers in mijn godenteam kan opnemen
Echte kenners hebben er één in hun teamquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb wel geleerd dat ik volgende keer beter geen gewichtheffers in mijn godenteam kan opnemen
tsja, ik zou erg verrast zijn als jij niet wintquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte kenners hebben er één in hun team
Ik ga komende jaren maar ook Asian Pacific Youth Games kijken of zo om info in te winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel dat je Chen niet ergens onderin had hoor. Die kon echt alleen verliezen als ie niet fit was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
HvZ vond de amplitude niet helemaal voldoendequote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
Hij ging voor de 360, dan krijg je 5kg extra gewicht bij je resultaat opgeteld.
Echt te bizar voor woorden. Vooral die pogingen bij het stoten waren echt niet normaal. Ik zat met klamme handjes te kijken en was er dik van overtuigd dat we live op tv een knie uit elkaar zouden gaan zien spatten.quote:
151kgquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:05 schreef showtimer het volgende:
Wat is of was het PR van die Turk op snatch?
Ik moest wel grinnikenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden. Vooral die pogingen bij het stoten waren echt niet normaal. Ik zat met klamme handjes te kijken en was er dik van overtuigd dat we live op tv een knie uit elkaar zouden gaan zien spatten.
Ik zat net te kijken, ik zat er ook op te wachten.. Bizar dat het allemaal goed ging behalve bij laatste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden. Vooral die pogingen bij het stoten waren echt niet normaal. Ik zat met klamme handjes te kijken en was er dik van overtuigd dat we live op tv een knie uit elkaar zouden gaan zien spatten.
Je hebt wel wat met boeven zo te lezenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noord-KoreaDe boevenstaat der boevenstaten.
Dat was echt sneuquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken
[ afbeelding ]
quote:
wat een heldinquote:
Toch staat er een 1tje.quote:
quote:
Zeker weten.quote:
Deze skip ik.quote:
Hij kan natuurlijk nog omlaag he, maar Noord-Koreaantjes gaan alleen voor goud.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:16 schreef showtimer het volgende:
Noord-Koreaan lijkt me niet fit genoeg voor 188, dus Colombiaanse medaille goed mogelijk
aiquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn
Mwah, doet me niet veel eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn
Goed dat ze even drie rode bolletjes laten zien om aan te geven dat het geen geldige poging was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn
Moet ik mijn tv weer aanzetten.quote:
Sow dies goed uit de kom en gebrokenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, doet me niet veel eerlijk gezegd.
quote:
Chutequote:
Hoeft niet, iedereen heeft nog beurten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:23 schreef Max23 het volgende:
Nummer 1 van de B-groep wordt minstens 8e
Minstens 11equote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:23 schreef Max23 het volgende:
Nummer 1 van de B-groep wordt minstens 8e
Ohja, zit niet op te lettenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeft niet, iedereen heeft nog beurten.
Eerst maar eens een geldige beurt zodat je brons hebt ofzo, kan je daarna voor dat WR gaan.quote:
De dag begint net.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is laat jongens.
Nouja, voor mensen die niet dagelijks zo laat op blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |