Joseph Kony wordt 3equote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
de grote leider zou alles winnen en mugabe wordt makkelijk 2de
Ik heb wat puntjes op Shi maar ben bang dat Turkje gaat winnenquote:
Wel nee, zie dat verschil in aanvangshoogte bij het 2e onderdeel. Als die dat haalt lijkt het me wel goed te komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wat puntjes op Shi maar ben bang dat Turkje gaat winnen
Is een groter risico dan ik dacht ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb wel geleerd dat ik volgende keer beter geen gewichtheffers in mijn godenteam kan opnemen
Echte kenners hebben er één in hun teamquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb wel geleerd dat ik volgende keer beter geen gewichtheffers in mijn godenteam kan opnemen
tsja, ik zou erg verrast zijn als jij niet wintquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte kenners hebben er één in hun team
Ik ga komende jaren maar ook Asian Pacific Youth Games kijken of zo om info in te winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel dat je Chen niet ergens onderin had hoor. Die kon echt alleen verliezen als ie niet fit was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |