HvZ vond de amplitude niet helemaal voldoendequote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
Hij ging voor de 360, dan krijg je 5kg extra gewicht bij je resultaat opgeteld.
Echt te bizar voor woorden. Vooral die pogingen bij het stoten waren echt niet normaal. Ik zat met klamme handjes te kijken en was er dik van overtuigd dat we live op tv een knie uit elkaar zouden gaan zien spatten.quote:
151kgquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:05 schreef showtimer het volgende:
Wat is of was het PR van die Turk op snatch?
Ik moest wel grinnikenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden. Vooral die pogingen bij het stoten waren echt niet normaal. Ik zat met klamme handjes te kijken en was er dik van overtuigd dat we live op tv een knie uit elkaar zouden gaan zien spatten.
Ik zat net te kijken, ik zat er ook op te wachten.. Bizar dat het allemaal goed ging behalve bij laatste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden. Vooral die pogingen bij het stoten waren echt niet normaal. Ik zat met klamme handjes te kijken en was er dik van overtuigd dat we live op tv een knie uit elkaar zouden gaan zien spatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |