Als het iets weg heeft van Dirt:Rally, vind ik het goed. Verre van arcade.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Beach het volgende:
GAM is ergens anders. Ga daar naar toe met je arcadespelletje van Codemasters.
twitter:F1 twitterde op woensdag 10-08-2016 om 10:51:14Esteban Ocon to replace Rio Haryanto at Manor Racing after the summer break >> https://t.co/bzFtxkD4id #F1 https://t.co/QVGB5poRHf reageer retweet
twitter:ManorRacing twitterde op woensdag 10-08-2016 om 10:39:43Esteban will make his #F1 racing debut in the #BelgianGP > https://t.co/bTrm13bZQO & https://t.co/VLMwzlHmw1 https://t.co/AXRQdgCsqv reageer retweet
Geen assetto corsa spelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het iets weg heeft van Dirt:Rally, vind ik het goed. Verre van arcade.
Nou , F1 2016 is arcade. Het moet leuk kunnen blijven voor iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het iets weg heeft van Dirt:Rally, vind ik het goed. Verre van arcade.
ben benieuwd of het er beter op wordt. haryanto was niet eens heel veel trager dan werhleinquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:18 schreef Gezicht het volgende:
Esteban Ocon vervangt Haryanto bij Manor.twitter:ManorRacing twitterde op woensdag 10-08-2016 om 10:39:43Esteban will make his #F1 racing debut in the #BelgianGP > https://t.co/bTrm13bZQO & https://t.co/VLMwzlHmw1 https://t.co/AXRQdgCsqv reageer retweet
Het is zeker geen arcade. Ook geen full sim maar ergens in between. Ik heb 2015 plat gespeeld en is echt een goede game, met genoeg mogelijkheden voor uitdaging. Ik rij sinds kort met alle assists uit en dat is echt wel moeilijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou , F1 2016 is arcade. Het moet leuk kunnen blijven voor iedereen
Je moet gewoon beginnen met all assists uit, dan weet je niet beterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is zeker geen arcade. Ook geen full sim maar ergens in between. Ik heb 2015 plat gespeeld en is echt een goede game, met genoeg mogelijkheden voor uitdaging. Ik rij sinds kort met alle assists uit en dat is echt wel moeilijk.
Jij kan jezelf wel beheersen als een backmarker slingert en remt in een bocht als je vol gas aan komt stuiven?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je moet gewoon beginnen met all assists uit, dan weet je niet beterIk heb F1 2015 ook platgespeeld, heel veel negatieve reacties maar ik vond m top
Ja oke, die achterliggers waren waardeloosquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:40 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
Jij kan jezelf wel beheersen als een backmarker slingert en remt in een bocht als je vol gas aan komt stuiven?
Ja hallo, waar moet het anders over gaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er is een sim race topic he jongens.
GAM / Het algemene sim race topic
Ben wel benieuwd hoe Ocon het gaan doen in de Manor. Ik schat hem toch wel wat hoger in dan Wehrlein.
Haha ja ik weet het die verrekte zomerstop duurt veel te langquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hallo, waar moet het anders over gaan?
Nog twee wekenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het die verrekte zomerstop duurt veel te lang
Zal ik me vast aan een voorspelling wagen ?quote:
Ik doe ook een voorspelling:quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal ik me vast aan een voorspelling wagen ?
Max start de 28e op de 2e startrij en flikt hetzelfde kunstje als die toen in de f3 deed. Na les combes staat ie p1.
Dan doe je niet goed je bestquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe ook een voorspelling:
ik ben dan op vakantie en zie niks van de hele race
FF 2 uurtjes in een sportcafé vertoeven is toch prima te doen? Of zit je in de jungle? Ik keek in New York ook gewoon Champions League.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe ook een voorspelling:
ik ben dan op vakantie en zie niks van de hele race
Ik ga het ook zeker proberen hoor. Maar het is een voorspelling en die kan ernaast zitten hequote:
Mijn voorspelling... Max wordt in de eerste bocht door Vettel van de baan getiktquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal ik me vast aan een voorspelling wagen ?
Max start de 28e op de 2e startrij en flikt hetzelfde kunstje als die toen in de f3 deed. Na les combes staat ie p1.
twitter:ManorRacing twitterde op maandag 15-08-2016 om 14:41:28#31 - that's the magic number for #estebanocon. Coming to the grid at #belgiangp https://t.co/m8sLC59lrI reageer retweet
Wordt gedeeld door Ric:twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:26:50Even though it's summer break, we're still training every day!!! 💪🏾 https://t.co/PyDalprlCJ reageer retweet
twitter:danielricciardo twitterde op maandag 15-08-2016 om 18:51:55😂😂😂 calling bullshit on that https://t.co/0p4zFXUgC7 reageer retweet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Wordt gedeeld door Ric:twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:26:50Even though it's summer break, we're still training every day!!! 💪🏾 https://t.co/PyDalprlCJ reageer retweet
twitter:danielricciardo twitterde op maandag 15-08-2016 om 18:51:55😂😂😂 calling bullshit on that https://t.co/0p4zFXUgC7 reageer retweet
En Giedo doet er nog een schepje bovenopquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Wordt gedeeld door Ric:twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:26:50Even though it's summer break, we're still training every day!!! 💪🏾 https://t.co/PyDalprlCJ reageer retweet
twitter:danielricciardo twitterde op maandag 15-08-2016 om 18:51:55😂😂😂 calling bullshit on that https://t.co/0p4zFXUgC7 reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op maandag 15-08-2016 om 20:04:40Me too, judging his Snapchat stories👻😂 https://t.co/782haOOrRw reageer retweet
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff Lil' Lewis is het schoolboek voorbeeld van een narcist. Die instagram account van hem... Zijn foto's zijn zo gekunsteld, nul spontaniteit. Volgens mij reist dit onzekere mannetje iedere dag met een privé fotograaf in zijn kielzog zodat er foto's geschoten kunnen worden van Lil' Lewis met gedrogeerde tijgers, in privé jets, tijdens Caribische zonsondergangen, en in urban ghetto settings. Want vergis je niet, Lil' Lewis is ruig en van de straat. De wanhoop en onzekerheid straalt er vanaf. Lachwekkend dat dit met gouden kettingen en tatoeages behangen negertje uithangbord van Mercedes is.
https://www.instagram.com/lewishamilton/
Waarschijnlijk om van dat "Mercedes is een saaie ouwelullenbak" imago af te komen. Lewis valt erg in de smaak bij de nieuwe bling bling generatie op snapchat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lachwekkend dat dit met gouden kettingen en tatoeages behangen negertje uithangbord van Mercedes is.
Je hoeft z'n Instagram en twitter niet te volgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als F1 volger kun je helaas niet om dit narcistische bling bling yolo swag negertje heen.
ok je hebt ook wel gelijk maar kan ik jou insta volgen dan bbyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hoeft z'n Instagram en twitter niet te volgen
Probeer je je er nu tegen te verzetten dat je gruwelijk op hem geilt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff Lil' Lewis is het schoolboek voorbeeld van een narcist. Die instagram account van hem... Zijn foto's zijn zo gekunsteld, nul spontaniteit. Volgens mij reist dit onzekere mannetje iedere dag met een privé fotograaf in zijn kielzog zodat er foto's geschoten kunnen worden van Lil' Lewis met gedrogeerde tijgers, in privé jets, tijdens Caribische zonsondergangen, en in urban ghetto settings. Want vergis je niet, Lil' Lewis is ruig en van de straat. De wanhoop en onzekerheid straalt er vanaf. Lachwekkend dat dit met gouden kettingen en tatoeages behangen negertje uithangbord van Mercedes is.
https://www.instagram.com/lewishamilton/
Dat sporters verder een leven hebben en menen dat te moeten delen moeten zij weten, meestal is de persoon achter de sporter echter niet interessant genoeg, ik beoordeel alleen hun sportprestaties, de rest is voor Albert Verlinden cs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als F1 volger kun je helaas niet om dit narcistische bling bling yolo swag negertje heen.
Tijdens het rijden zie je niet meer dan de rolex op z'n handschoen en voor de rest kom ik nooit wat tegen, tenzij er hier weer een stel zuurpruimen zijn die zich beter proberen te voelen door een ander af te zeiken. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als F1 volger kun je helaas niet om dit narcistische bling bling yolo swag negertje heen.
Volgens mij heeft Hamilton dit seizoen nog geen rare dingen gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:16 schreef Beach het volgende:
Jammer dat de FIA Hamilton met alles laat wegkomen.
Zo is de rest van het seizoen inderdaad geen reet meer aan.
dan heb ik zeker een paar races gemistquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hamilton dit seizoen nog geen rare dingen gedaan.
Wat heeft Hamilton dan gedaan wat zo discutabel zou moeten zijn ? Rosberg is de mongool die niet normaal kan verdedigen, of kwalificeren onder geel.. Hamilton, ik ben er nog steeds geen fan van, maar qua acties of races heeft hij in mijn ogen nog niets fout gedaan.. als er 1 van de 2 dit jaar terecht wk word, is het Lewis wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:11 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
dan heb ik zeker een paar races gemist
In Rusland stoof hij rechtdoor over de uitloopstrook bij bocht 1 terwijl er rondom hem niks aan de hand was, hier won ie geloof ik al een handje vol plekken mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:16 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat heeft Hamilton dan gedaan wat zo discutabel zou moeten zijn ? Rosberg is de mongool die niet normaal kan verdedigen, of kwalificeren onder geel.. Hamilton, ik ben er nog steeds geen fan van, maar qua acties of races heeft hij in mijn ogen nog niets fout gedaan.. als er 1 van de 2 dit jaar terecht wk word, is het Lewis wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
In Rusland stoof hij rechtdoor over de uitloopstrook bij bocht 1 terwijl er rondom hem niks aan de hand was, hier won ie geloof ik al een handje vol plekken mee.
Dat was gebruik maken van de situatie.. hij maakte 1 kleine stuur/remfout en heeft weinig vertraagd, onvoldoende om de stewarts te laten discussiëren er over.
In Spanje kun je over discussiëren..
Dat kan, In mijn ogen dus 1 van de eerste bewijzen dat Rosberg niets anders kan behalve hard verdedigen, te overduidelijk de eerste stuurbeweging naar rechts maken en rechts houden. Hamilton kon geen kant op en maakte slechts de fout om voor rechts te kiezen ipv links buitenom.
In Monaco 't incident met Ricciardo na de chicane.
Klopt, heb je gelijk in... Blijkbaar op het randje van wel niet mogen/kunnen, hier ben ik het zeker met je eens.
In Canada bocht 1 met Rosberg
Gewoon goed en slim verdedigt van Hamilton. Iets naar buiten laten lopen en geen ruimte geven, maar gewoon smooth en race-technisch helemaal niets verkeerds mee.
In Baku mocht ie z'n voorband uit Q2 ruilen omdat er een kleine flat spot op zat, dat was bij een mindere god niet gebeurd.
Dat was geen kleine flatspot ten eerste, ten tweede kreeg hij geen nieuwe banden maar banden van even zoveel rondjes oud, dus in theorie had hij er slechts een klein beetje voordeel van zonder de flatspot. En daarnaast, die banden werkten niet lekker en begon te zeuren over de radio.
Hij heeft geloof ik ook al 2 officiële waarschuwingen, wat dus ook zomaar in een gridstraf uit had kunnen vallen. Maar dan spreek je jezelf toch wel wat tegen, als hij al 2 waarschuwingen heeft ??![]()
En over dat verdedigen van Rosberg: Verstappen kan er ook wat van, maar dat mag hier niet gezegd worden
Het vervelende bij Rosberg is alleen dat hij maar 1 manier van verdedigen kan en dat is vies/hard verdedigen en dan met smoesjes het proberen goed te praten. Ik vind het een zielige rijder. Ja Verstappen kan er ook wat van, maar wat hem in het voordeel is is dat hij het veel beter kan verpakken in 1 soepele actie = wat minder opvalt en wat meer bij het racen hoort zoals het racen ooit bedoeld is. Er gaan nog zat acties komen in de toekomst dat ik ook ga denken "Gast, wat mankeert jou" of in mindere mate "Dat was niet zo chique wat je daar deed Max". Tot op heden heb ik hem er nog niet op betrapt of op beoordeelt.
En zoals zijn weerwoord op de race in Hongarije over het commentaar dat hij van diverse rijders kreeg en dan zegt ; Senna zou er van genoten hebben . Dan snoer je je concurrenten wel gelijk de mond. Ook dat hoort bij racen![]()
Canada lagen ze gelijk dus moeilijk te zeggen wie er fout was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:42 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
In Rusland stoof hij rechtdoor over de uitloopstrook bij bocht 1 terwijl er rondom hem niks aan de hand was, hier won ie geloof ik al een handje vol plekken mee.
In Spanje kun je over discussiëren
In Monaco 't incident met Ricciardo na de chicane
In Canada bocht 1 met Rosberg
In Baku mocht ie z'n voorband uit Q2 ruilen omdat er een kleine flat spot op zat, dat was bij een mindere god niet gebeurd
Hij heeft geloof ik ook al 2 officiële waarschuwingen, wat dus ook zomaar in een gridstraf uit had kunnen vallen
En over dat verdedigen van Rosberg: Verstappen kan er ook wat van, maar dat mag hier niet gezegd worden
Dat is niet toegestaan sinds Hamilton op Rosberg inreed en het geheel nieuwe concept van 'racing room' voor de gelegenheid werd geintroduceerd. Als dat met terugwerkende kracht op Hamilton bij zijn Mercedes tijd zou worden toegepast, is Rosberg tweevoudig WK. Rosberg had nooit recht op racing room.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:14 schreef sasquatsch het volgende:
Rosberg kan alleen verdedigen door iemand van de baan te duwen, zoals hij dit seizoen al drie keer deed. Hamilton laat meestal de wagen bij de exit naar buiten lopen (wat toegestaan is) terwijl Rosberg dat doet bij de entry van de bocht (wat niet toegestaan is).
Je bedoelt dat Rosberg Hamilton afsneed in Spanje die daardoor in de ankers moest. Als hij dat niet gedaan had, had Rosberg hem geraakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan sinds Hamilton op Rosberg inreed en het geheel nieuwe concept van 'racing room' voor de gelegenheid werd geintroduceerd. Als dat met terugwerkende kracht op Hamilton bij zijn Mercedes tijd zou worden toegepast, is Rosberg tweevoudig WK. Rosberg had nooit recht op racing room.
En toen ze er met zijn tweeen in de eerste ronde afgingen was het natuurlijk gewoon Hamilton die de controle over zijn wagen verloor en de leider in de wedstrijd eraf kegelde, na een onbezonnen actie. Het klopt gewoon niet.
Rosberg mag gewoon zijn lijn kiezen en er was gewoon geen gat om in te duiken, alleen maar gras en toen hij daarop stuurde verloor hij de controle en tikte Rosberg eraf. Ik zie echt niet in hoe hij daarmee geen avoidable collision veroorzaakte, net als met het botweg insturen op Rosberg in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Rosberg Hamilton afsneed in Spanje die daardoor in de ankers moest. Als hij dat niet gedaan had, had Rosberg hem geraakt.
Dit is het enige waarom ik anti-Hamilton ben. Hij doet het niet op eigen kracht en hij krijgt niet eens de kans om het op eigen kracht te doen. Zijn acties zijn lang niet altijd fair, dat is niet zo'n punt, het is niet een verkiezing van het braafste jongetje van de klas, maar de beoordeling ervan is unfair. Daar bovenop ook nog eens door Mercedes dat wel door heeft waar de marketingwaarde zitquote:Hamilton heeft het niet altijd gedaan hoor. Zijn acties zijn ook meestal hard maar fair. Dit itt Rosberg. En is hij terecht al drie keer wereldkampioen geworden.
Zet die anti-Hamilton bril eens af.
Hamilton lag bij het ingaan van de bocht voor in Oostenrijk en had dus recht om de bocht in te sturen. Ruimte die hij niet kreeg van Rosberg. Is dus geen nieuwe regel, maar gewoon de bekende wie voor ligt heeft recht op de bocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rosberg mag gewoon zijn lijn kiezen en er was gewoon geen gat om in te duiken, alleen maar gras en toen hij daarop stuurde verloor hij de controle en tikte Rosberg eraf. Ik zie echt niet in hoe hij daarmee geen avoidable collision veroorzaakte, net als met het botweg insturen op Rosberg in Oostenrijk.
Beide situaties waarin normaal gesproken de achterligger straf krijgt. Het is gewoon een feit 'racing room' voor het eerst is geintroduceerd toen Hamilton het nodig had om aan straf te ontsnappen.
https://www.formula1.com/(...)-hamilton-clash.htmlquote:"Having taken note of the extensive evidence given by both drivers and the video and telemetry data, it was apparent that Car 44 (HAM) was in front of Car 6 (ROS) – i.e. more than fully alongside – and that the driver of Car 44 could have clearly made the turn (T2) on the track, if not for the resultant collision.
"Car 6 did not allow Car 44 "racing room" and hence the driver of Car 6 was responsible for the collision."
Zolang je voor ligt mag je je lijn door de bocht bepalen en als je dus buitenom wilt moet je zorgen dat je ervoor ligt bij het insturen. Anders loop je inderdaad de kans naar buiten gedrukt te worden. Volledig reglementair zolang je niet een extra stuurbeweging maakt om iemand er buiten te duwen.quote:Dit is het enige waarom ik anti-Hamilton ben. Hij doet het niet op eigen kracht en hij krijgt niet eens de kans om het op eigen kracht te doen. Zijn acties zijn lang niet altijd fair, dat is niet zo'n punt, het is niet een verkiezing van het braafste jongetje van de klas, maar de beoordeling ervan is unfair. Daar bovenop ook nog eens door Mercedes dat wel door heeft waar de marketingwaarde zit
Wat betreft de fairness is een citaat van Martin Brundle over een uit de baan druk actie veelzeggend: "You just don't go round the outside of Lewis Hamilton".
Waar staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton lag bij het ingaan van de bocht voor in Oostenrijk en had dus recht om de bocht in te sturen. Ruimte die hij niet kreeg van Rosberg. Is dus geen nieuwe regel, maar gewoon de bekende wie voor ligt heeft recht op de bocht.
Algemeen geaccepteerde race regels zoals bijvoorbeeld hier beschreven.quote:
quote:c) curves, as well as the approach and exit zones thereof, may be
negotiated by the drivers in any way they wish, within the limits of
the track. Overtaking, according to the circumstances, may be
done either on the right or on the left.
However, manoeuvres liable to hinder other drivers such as
premature changes of direction, more than one change of
direction, deliberate crowding of cars towards the inside or the
outside of the curve or any other abnormal change of direction,
are strictly prohibited and shall be penalised, according to the
importance and repetition of the offences, by penalties ranging
from a fine to the exclusion from the race.
Niet gelezen, maar het kopje 'all the time you have to leave the space' zou betekenen dat Hamilton geen meervoudig WK was wanneer gehandhaafd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Algemeen geaccepteerde race regels zoals bijvoorbeeld hier beschreven.
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
In de Sporting Regulations staat vrij weinig over het inhalen (in een bocht) en kom ik niet verder dan:
[..]
Leaving space gaat over het rechte stuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar het kopje 'all the time you have to leave the space' zou betekenen dat Hamilton geen meervoudig WK was wanneer gehandhaafd.
Verder is 'racing room' gewoon geheel nieuw en ineens opgedoken toen Rosberg een hamiltonnetje deed bij Hamilton.
Nergens dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Algemeen geaccepteerde race regels zoals bijvoorbeeld hier beschreven.
Dit is een grap hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:40 schreef opreis het volgende:
En als Hamilton geen pech heeft dan eindigd Rosberg vaker naast het podium dan erop, Rosberg laat echt een hoop punten liggen in een superieure auto
Ik kan me een paar jaar geleden nog op Monza herinneren met Lewis in de Curva Grande waar hij iemand volgas buiten de baan drukte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton heeft het niet altijd gedaan hoor. Zijn acties zijn ook meestal hard maar fair.
Moet er geen druppeltje water vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Rosberg past gewoon goed bij Mercedes. Als alles perfect verloopt is hij onverslaanbaar. Zit er wat onverwachts tegen dan heeft hij toch ook moeite in een race.
Zo is de auto volgens mij ook gebouwd. Superieur in schone lucht, maar in verkeer werkt het toch niet zo optimaal.
Dat was met Massa. Was inderdaad schandalig. Uit mijn hoofd 2008.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan me een paar jaar geleden nog op Monza herinneren met Lewis in de Curva Grande waar hij iemand volgas buiten de baan drukte.
Dat was zeer zeker niet fair. Wel hard
Dat. En dan heb ik min of meer noodgedwongen ook nog mn kaartje voor Spa moeten verkopenquote:
Wuttt, wat zonde, how come?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat. En dan heb ik min of meer noodgedwongen ook nog mn kaartje voor Spa moeten verkopen![]()
Moest van Brennie. Het was kiezen; of Formule1 of zij.quote:
Lijkt me geen moeilijke keuzequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Moest van Brennie. Het was kiezen; of Formule1 of zij.
Mij ook niet, maar dat was het niet hoorquote:
Mehh balen manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar dat was het niet hoor
Ik moet maandagochtend veel te vroeg al in het ziekenhuis zijn mbt mijn ogen. Vorige week bij de oogarts geweest en ik moet door naar de optotrist of iets.
En dat ga ik met goed fatsoen niet redden als ik daags ervoor naar Spa ga met een bus en niet weet hoe laat en zaat ik terug kom.
F1 2016quote:
GAM / #1 Codemasters F1 2016: Een nieuw seizoen begint!quote:
Vettel en Alonso ook. De een krijgt straf en de ander niet omdat de een het wat beter doet dan de ander. In een vloeiende lijn mag en is dus fair.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan me een paar jaar geleden nog op Monza herinneren met Lewis in de Curva Grande waar hij iemand volgas buiten de baan drukte.
Dat was zeer zeker niet fair. Wel hard
Je kan toch zelf ook wel de resultaten terug kijken? Of ben je intellectueel beperkt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is een grap hoop ik?
Of heb je toevallig afgelopen race een keertje F1 gekeken toen Rosberg vierde werd (door een rare penalty) en denk je er nu verstand van te hebben?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo dom praten als je er verstand van denkt te hebben okay
pff wat kun jij dom lullen zeg. In Spanje, Oostenrijk en Canada is hij van de baan gebeukt door Lil' Lewis anders had hij in die races zonder twijfel op het podium gestaan. Alleen Monaco en Duitsland heeft hij slecht gepresteerd. Duitsland had hij ook het podium gehaald zonder de rare penalty die hij moest incasseren en een Mercedes team die blijkbaar geen stopwatch kon bedienen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan toch zelf ook wel de resultaten terug kijken? Of ben je intellectueel beperkt?
Behalve de eerste 4 overwinningen (waar Hamilton de nodige pech heeft gehad, heeft Rosberg nog 1 overwinning gehaald, in Baku, waar Hamilton als 10de kwalificeerde en rosberg pole haalde. Voor de rest heb je een DNF voor beiden in Spanje waar max de overwinning pakte, de andere resultaten waren voor Rosberg
Monaco 7de
Canada 5de
Oostenrijk 4de
Engeland 3de
Hongarije 2de (de enige 2de plek van rosberg dit seizoen)
Duitsland 4de
Dit zijn allemaal circuits waar Hamilton de overwinning pakte, maar Rosberg finished daar dus 4x naast het podium en maar 2x erop.
Met uitzondering van Monaco is de Mercedes auto gewoon een klas appart en horen ze bij normale omstandigheden gewoon een 1,2 te scoren maar Rosberg krijgt dat niet voor elkaar blijkbaar.
Volgende keer niet zo dom praten als je er verstand van denkt te hebben okay
Je enige geldige excuus is de stopwatch fout die Mercedes heeft gemaakt. Voor de rest heeft hij alles gewoon zelf verloren, als Hamilton iets had gedaan wat niet mocht hadden de stewards hem daar wel voor bestraft (zoals Rosberg zelf wel vaak bestraft wordt). Je bent zelf een mongool dat je het een prestatie vind wat Rosberg neerzet in die mercedes. Hamilton rijdt terwijl hij zn motor aan het sparen is nog steeds weg bij alles en iedereen en Rosberg loopt ronden lang te harken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
pff wat kun jij dom lullen zeg. In Spanje, Oostenrijk en Canada is hij van de baan gebeukt door Lil' Lewis anders had hij in die races zonder twijfel op het podium gestaan. Alleen Monaco en Duitsland heeft hij slecht gepresteerd. Duitsland had hij ook het podium gehaald zonder de rare penalty die hij moest incasseren en een Mercedes team die blijkbaar geen stopwatch kon bedienen.
Je loopt met je eigen domheid te koop als je beweert dat Rosberg moeite heeft om het podium te halen met de Mercedes. Volgens mij kijk jij de races helemaal niet en heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Oostenrijk ging hij nota bene als leider de laatste ronde in maar dat heb je blijkbaar allemaal niet gezien. Onnozelaar.
Hij wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
Nog 6,5 week en dan op het vliegtuig naar KL
Can't wait inderdaad. Ben erg benieuwd hoe het er rondom de races en qua service op het circuit aan toe gaat in Azië.quote:
Krijgen we veel verslag en pics?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Can't wait inderdaad. Ben erg benieuwd hoe het er rondom de races en qua service op het circuit aan toe gaat in Azië.
Spanje twijfelgeval, Canada lagen ze gelijk dus beiden schuld, Oostenrijk is toch echt de schuld van Rosberg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
pff wat kun jij dom lullen zeg. In Spanje, Oostenrijk en Canada is hij van de baan gebeukt door Lil' Lewis anders had hij in die races zonder twijfel op het podium gestaan. Alleen Monaco en Duitsland heeft hij slecht gepresteerd. Duitsland had hij ook het podium gehaald zonder de rare penalty die hij moest incasseren en een Mercedes team die blijkbaar geen stopwatch kon bedienen.
Je loopt met je eigen domheid te koop als je beweert dat Rosberg moeite heeft om het podium te halen met de Mercedes. Volgens mij kijk jij de races helemaal niet en heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Oostenrijk ging hij nota bene als leider de laatste ronde in maar dat heb je blijkbaar allemaal niet gezien. Onnozelaar.
Spanje = Rosberg rijdt 20km langzamer dan de rest en gooit hem vol voor Hamilton.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Spanje twijfelgeval, Canada lagen ze gelijk dus beiden schuld, Oostenrijk is toch echt de schuld van Rosberg.
King's Landing?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
Nog 6,5 week en dan op het vliegtuig naar KL
Volgens de posts van sasquatch mag de voorste auto doen wat hij wil en hoeft deze geen ruimte te laten voor de aanvallende auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spanje = Rosberg rijdt 20km langzamer dan de rest en gooit hem vol voor Hamilton.
En nee, ik zeg niet dat hij daarvoor een staf had moeten krijgen.
In Spanje was het Rosberg die te hard verdedigde met een auto die geen snelheid had. Dat was gewoon dom van beiden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
pff wat kun jij dom lullen zeg. In Spanje, Oostenrijk en Canada is hij van de baan gebeukt door Lil' Lewis anders had hij in die races zonder twijfel op het podium gestaan. Alleen Monaco en Duitsland heeft hij slecht gepresteerd. Duitsland had hij ook het podium gehaald zonder de rare penalty die hij moest incasseren en een Mercedes team die blijkbaar geen stopwatch kon bedienen.
Op het rechte stuk zeker. Zolang de ander er niet een stukje naast zit. Staat ook zo in de Sporting Regulations.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens de posts van sasquatch mag de voorste auto doen wat hij wil en hoeft deze geen ruimte te laten voor de aanvallende auto.
Tenminste, als Lil' Lewis de voorste auto is.
Ja, het mag. Maar het is wel een volslagen achterlijke actie geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op het rechte stuk zeker. Zolang de ander er niet een stukje naast zit. Staat ook zo in de Sporting Regulations.
Andersom. Nico herhaalde die streek in Duitsland tegen Max.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:27 schreef Rossdale het volgende:
In Oostenrijk blijf ik het belachelijk vinden dat Lewis instuurde tegen Nico aan. Je ziet toch dat er geen ruimte is...
Ja maar Max kiest ervoor om buiten de baan te gaan om een botsing te voorkomen. Lewis knalt er wmb bewust tegenaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Andersom. Nico herhaalde die streek in Duitsland tegen Max.
Lewis zat er op dat moment voor, he. Dus hij heeft alle recht om in te sturen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar Max kiest ervoor om buiten de baan te gaan om een botsing te voorkomen. Lewis knalt er wmb bewust tegenaan.
Vervang alle namen die eindigen op -ewis of -amilton met Rosberg en ik ben het met je eensquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lewis rijdt een beetje als een klein kind op de PlayStation. Als er een auto aan de binnenkant zit dan stuurt hij botweg in en beukt hem aan gort (Lewis, Oostenrijk) of als hij zelf aan de binnenkant zit dan laat hij zijn auto naar buiten lopen en drukt ze botweg van de baan af (Lewis vrijwel iedere race 2014/2016). Dit in combinatie met de huidige hybride formule zorgt ervoor dat F1 anno 2016 tamelijk lachwekkend is om naar te kijken. Het liefst willen de heren ook nog een spuuglelijke halo op de auto want blijkbaar zijn de primadonna's niet bereidt om risico's te lopen voor hun beloning van 40 miljoen per jaar. Het is dat we nu Max Verstappen hebben anders ging ik wel wat anders doen op zondagmiddag.
Dit is onzin. Ook sasquatsch kon dit niet hard maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Lewis zat er op dat moment voor, he. Dus hij heeft alle recht om in te sturen.
Dat komt puur voort uit anti-Lewis sentiment, vijand van jouw vijand is je vriend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:21 schreef XL het volgende:
Ik begrijp heel goed dat mensen Hamilton niet mogen.
Ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die Rosberg de hand boven het hoofd houden. Waar ben je dan in godsnaam fan van?
Nee, de voorligger mag gewoon zijn lijn kiezen. Het gat waar Hamilton in wilde duiken was al lang dicht toen hij er was en had dus tijdig van het gas af moeten gaan of zelfs remmen. Dat Rosberg kort daarvoor weinig snelheid has is hooguit een verzachtende omstandigheid die maakt dat je de straf voor het torpederen van de leider in de wedstrijd en hem beroven van 25 punten kunt beperken tot een forse grid straf en wat strafpunten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
In Spanje was het Rosberg die te hard verdedigde met een auto die geen snelheid had. Dat was gewoon dom van beiden.
Hoezo kun je dat omdraaien? Hamilton rijdt gewoon een andere lijn zodat hij Rosberg eraf beukt, in lijnkeuze is het verschil met Oostenrijk nihil, en ook is hier de overeenkomst dat het Hamilton is die op Rosberg instuurt en niet andersom.quote:In Canada werd ie geraakt door Hamilton in de eerste bocht (hoewel je dat ook om kunt draaien).
Ja, en? Moeten we hem nou gaan beoordelen op hij de overtreding van Hamilton probeert te herstellen?quote:Dat hij vervolgens door het gras rijdt, ipv gewoon rechtdoor doet ie echt zelf. Hij wist ruim op tijd dat ie de bocht niet ging halen. Vervolgens ligt ie achter, en verliest ie de controle over de auto in de wanhoop om toch nog een podium te scoren. Dat deed ie echt zelf.
Hij kan ook gewoon niet insturen en zijn inhaalpoging afbreken. Een wijdere lijn nemen is gewoon een hele normale verdedigende manouevre, Button is daar al jaren een meester in. Maar plotseling was daar 'racing room', niemand had daar eerder recht op, iedereen had recht om ruimte (behalve wanneer het Hamilton was die die moest geven), maar niemand had recht op ruimte om een aanval te plaatsen.quote:In Oostenrijk rijdt hij rechtdoor, terwijl Hamilton daar zit. Doet ie dit bij het uitkomen van de bocht is er niets aan de hand en wint ie de race, maar meneer moet zo nodig Hamilton proberen van de baan te duwen door niet in te sturen op een veel te opzichtige manier. Dat Hamilton wel instuurt om te proberen in de baan te blijven is op dat moment zijn goed recht. Doet Rosberg weer helemaal zelf.
Dat was een armoedige poging tot consistentie, waarbij die consistentie er in bestaat dat Rosberg de lul is.quote:In Duitsland doet Rosberg precies hetzelfde bij Max als wat ie in Oostenrijk bij Hamilton deed. Dit keer was er echter direct voordeel voor Rosberg, en nog voldoende tijd om een straf uit te delen, en dus kreeg Rosberg die, geheel terecht, dit keer wel.
Rosberg heeft vooral last van het 'laten we het een beetje netjes houden'-syndroom. Hamilton heeft daar geen enkele last van en wordt daarbij geholpen door de stewards en het team. Rosberg moet gewoon een paar keer keihard insturen op Hamilton en racing room gaan claimen bij de stewards, en een flinke rel maken over het meten met twee maten. Hij is gewoon te aardig geweest en heeft deze situatie laten ontstaan. Dat kan hij nu alleen nog maar oplossen met heel onaardig doen.quote:Rosberg heeft last van het 'ik kan hard rijden, maar niet racen' syndroom. Als het een keertje niet meezit en hij niet van start af aan aan kop rijdt, of aan de leiding komt door strategie, dan finished ie vaker niet op het podium dan wel, en dat ligt echt aan hemzelf. Het is alsof er iets in z'n hoofd stopt met werken als het moeilijk wordt.
Iig beetje dom ja. Als ik gewoon in verkeer rijd en ik kom van rechts en krijg geen voorrang dan ga ik ook niet doorrijden en op die auto inbeuken onder het mom van ja ik heb toch voorrang.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:27 schreef Rossdale het volgende:
In Oostenrijk blijf ik het belachelijk vinden dat Lewis instuurde tegen Nico aan. Je ziet toch dat er geen ruimte is...
Dat Nico fout was is waar. Maar dat Lewis domweg op hem instuurt ipv dan maar buiten de baan te gaan is gewoon niet snugger.
Voor hetzelfde geld waren beide Mercs door die actie beschadigd en was Lewis daardoor zelf uitgevallen. Nu had hij geluk, maar de actie zelf was gewoon dom.
De uitleg van de Stewards was iets in de trant van "Lewis was more than fully alongside, and therefor in front of Nico". Op dat moment was Nico dus aan het inhalen, en niet Lewis. Die gaven Lewis dus het voordeel. Dat het niet heel handig was van beiden is duidelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ook sasquatsch kon dit niet hard maken.
'Recht om in te sturen' bestaat niet in de regels.
Sporting Regulations 27.8quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, de voorligger mag gewoon zijn lijn kiezen. Het gat waar Hamilton in wilde duiken was al lang dicht toen hij er was en had dus tijdig van het gas af moeten gaan of zelfs remmen. Dat Rosberg kort daarvoor weinig snelheid has is hooguit een verzachtende omstandigheid die maakt dat je de straf voor het torpederen van de leider in de wedstrijd en hem beroven van 25 punten kunt beperken tot een forse grid straf en wat strafpunten.
Hamilton rijdt een andere lijn, ja, maar Rosberg is er nog niet voorbij, en hoort dus uit te kijken. In dat opzicht kun je zeggen dat Rosberg tegen Hamilton aanrijdt, en niet andersom.quote:Hoezo kun je dat omdraaien? Hamilton rijdt gewoon een andere lijn zodat hij Rosberg eraf beukt, in lijnkeuze is het verschil met Oostenrijk nihil, en ook is hier de overeenkomst dat het Hamilton is die op Rosberg instuurt en niet andersom.
Ja, het oplossen van een probleem op de baan is gewoon onderdeel van het racen... Als hij Hamilton laat gaan en gewoon rechtsaf gaat is er niets aan de hand, en komt ie naast Hamilton weer de baan op. Nee, meneer kachelt door het gras (onnodig) en verliest zo nog 3 plaatsen.quote:Ja, en? Moeten we hem nou gaan beoordelen op hij de overtreding van Hamilton probeert te herstellen?
Artikel 27.8 weer... Crowding another car beyond the edge of the track... Rosberg deed niet meer en niet minder.quote:Hij kan ook gewoon niet insturen en zijn inhaalpoging afbreken. Een wijdere lijn nemen is gewoon een hele normale verdedigende manouevre, Button is daar al jaren een meester in. Maar plotseling was daar 'racing room', niemand had daar eerder recht op, iedereen had recht om ruimte (behalve wanneer het Hamilton was die die moest geven), maar niemand had recht op ruimte om een aanval te plaatsen.
Nee, dat was een poging tot consistentie t.a.v. regel 27.6 en 27.8... Je mag een ander niet buiten de baan drukken (tenzij er geen andere optie is, en die was er zeker wel), en als je van je afgeweken lijn teruggaat naar de racelijn moet je 1 wagenbreedte voor de ander overlaten.quote:Dat was een armoedige poging tot consistentie, waarbij die consistentie er in bestaat dat Rosberg de lul is.
'Laten we het een beetje netjes houden'? Hoe kun je in godsnaam met droge ogen de Oostenrijk en Duitsland acties scharen onder het kopje 'netjes'? Beiden zijn gewoon opzichtige en blatante overtredingen van artikel 27.8. Rosberg is gewoon een middelmatige coureur in een bloedsnelle auto. Onder druk maakt ie te veel rare fouten en acties, en denkt met dat soort acties te moeten komen om naar voren te rijden.quote:Rosberg heeft vooral last van het 'laten we het een beetje netjes houden'-syndroom. Hamilton heeft daar geen enkele last van en wordt daarbij geholpen door de stewards en het team. Rosberg moet gewoon een paar keer keihard insturen op Hamilton en racing room gaan claimen bij de stewards, en een flinke rel maken over het meten met twee maten. Hij is gewoon te aardig geweest en heeft deze situatie laten ontstaan. Dat kan hij nu alleen nog maar oplossen met heel onaardig doen.
Max zei na afloop direct dat hij aan de handen van Rosberg kon zien dat hij nog niet insturen. Zoveel rust hebben die coureurs dus op dat moment en als je daar al op kan letten, dan weet je dus dat je niet kunt insturen. Wellicht zat hij zelfs te wachten, zodra hij stuurt kan ik sturen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:33 schreef Meike26 het volgende:
Mwah, ik denk dat Max ook gedeeltelijk handelde uit voorkennis, door de actie van Rosberg eerder in Oostenrijk. Als dat niet was gebeurd in Oostenrijk had het ook zomaar kunnen gebeuren dat hij ingestuurd had als Hamilton bij Rosberg. Je ziet verdomd weinig als je voor ligt op een ander. F1 wagens hebben een behoorlijke dode hoek. Het zal me niets verbazen als Max maar ook Hamilton hun nek naar voren moeten steken om Rosberg of andere knurft aan te zien komen = dat gebeurt in fractie van secondes. Enige wat je kan doen is anticiperen op het laatste beeld wat je in je spiegel hebt gezien.
Hoezo korter? Dan verhogen ze het aantal ronden toch gewoon weer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:44 schreef King_Merc het volgende:
Laatst nog gephotoshopte foto's gezien van die ferrari test (met de nieuwe banden en bredere achtervleugel) nu had iemand hem ook op de juiste hoogte gephotoshopt en kan niet wachten op volgend seizoen![]()
Ziet er al beter uit, banden waar je wat meer op kan pushen, iets minder lift/coasten en auto's die flink sneller zijn en fysiek een stuk zwaarder zijn , jammer alleen dat de races dan wat sneller afgelopen zijn XD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, gemiddeld heb je eens in de +/-5 seizoenen een set ingrijpende regelwijzigingen, met kleinere subtielere wijzigingen gedurende de tussenliggende jaren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:58 schreef habitue het volgende:
Een leekvraagje, maar is dat elk seizoen zo dat de auto`s zo veel veranderen?
Oh cool, hopelijk volgend seizoen dat de Mercedessen wat beter te verslaan zijn dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld heb je eens in de +/-5 seizoenen een set ingrijpende regelwijzigingen, met kleinere subtielere wijzigingen gedurende de tussenliggende jaren.
Dan moet de regel dat een race >305km lang is aangepast worden (met Monaco als uitzondering 260km).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo korter? Dan verhogen ze het aantal ronden toch gewoon weer?
regels kunnen in de F1 per race aangepast worden, geen probleem dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan moet de regel dat een race >305km lang is aangepast worden (met Monaco als uitzondering 260km).
Is wel de verwachting. De motor mag weer ontwikkeld worden dacht ik en Red Bull heeft hele goede aero dynamica.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Oh cool, hopelijk volgend seizoen dat de Mercedessen wat beter te verslaan zijn dan.
Dan hoop ik voor je dat je overdekt zitquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:49 schreef Sjemmert het volgende:
Zit nu op zandvoort f4 te kijken. Mick Schumacher is zojuist gecrashed.
Regenpak en paraplu meequote:Op zondag 21 augustus 2016 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je overdekt zit
Als ik het goed begrijp heeft Ferrari dit jaar al opgegeven en zet vol in op 2017, of ze het gat kunnen dichten is natuurlijk de vraag, maar de achterstand van McLaren is veel groter.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:25 schreef Meike26 het volgende:
Tja meest vervelende is het voor Ferrari denk ik, ze mogen deze boot niet missen, maar qua snelheid (MGP) en aero (RBR) weet ik niet waar ze het vandaan moeten halen om Mercedes RedBull en mogelijk nog andere teams (McLaren) de baas te kunnen worden. McLaren kan net zo goed weer het topteam worden van een aantal jaar terug.. Dan staat Ferrari plots 7/8e op de grid.
Maar als je kijkt naar de mislukte progressie-sprongen die Ferrari had willen maken afgelopen jaren, dan zie ik bij McLaren meer kans op een jump naar regelmatige podiumplekken. Ze, de mensen bij Ferrari, focussen zich teveel op Mercedes gok ik zonder echt te innoveren, wat een belangrijke factor is in de F1. Ik kan mij weinig/niets herinneren wat Ferrari de laatste 3/4 jaar zelf ontwikkeld heeft. Rbr heeft al jaren het ijzersterke chassis en aerodynamica. Mercedes de turbomotor in motor oplossing. McLaren het size-zero concept.. Enige wat Ferrari lijkt te doen is het kopiëren van andermans successen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft Ferrari dit jaar al opgegeven en zet vol in op 2017, of ze het gat kunnen dichten is natuurlijk de vraag, maar de achterstand van McLaren is veel groter.
Ik hoop op een spannender jaar volgend jaar maar als je ziet wat Mercedes over heeft tov de anderen is het meer hoop dan verwachting.
Het zou mij ook niets verbazen als mclaren binnen 1 of 2 seizoenen voor Ferrari staat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar de mislukte progressie-sprongen die Ferrari had willen maken afgelopen jaren, dan zie ik bij McLaren meer kans op een jump naar regelmatige podiumplekken. Ze, de mensen bij Ferrari, focussen zich teveel op Mercedes gok ik zonder echt te innoveren, wat een belangrijke factor is in de F1. Ik kan mij weinig/niets herinneren wat Ferrari de laatste 3/4 jaar zelf ontwikkeld heeft. Rbr heeft al jaren het ijzersterke chassis en aerodynamica. Mercedes de turbomotor in motor oplossing. McLaren het size-zero concept.. Enige wat Ferrari lijkt te doen is het kopiëren van andermans successen.
Ferrari staat er dan ook niet om bekend als innovatief, maar als een zeer conservatief team...quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Enige wat Ferrari lijkt te doen is het kopiëren van andermans successen.
zeker , en missen vaak de boot als het om grotere regelveranderingen / of technische veranderingen gaat paar voorbeelden,quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ferrari staat er dan ook niet om bekend als innovatief, maar als een zeer conservatief team...
Beter goed gekopieerd dan slecht ontwerpen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het Enige wat Ferrari lijkt te doen is het kopiëren van andermans successen.
Even 40PK goedmaken met het chassis en aero?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beter goed gekopieerd dan slecht ontwerpen.
Het motor voordeel van Mercedes zal door de verschillen in design niet makkelijk te evenaren zijn. Maar het chassis en de aerodynamica van RBR moet toch .... laten we zeggen, te benaderen zijn?
Dat is vrijwel onmogelijk, omdat Mercedes ook een extreem goed chassis heeftquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Even 40PK goedmaken met het chassis en aero?
In 2014 had Ferrari toch juist een erg kleine motor geproduceerd omdat ze het gebrek in pk dachten te kunnen compenseren door een erg goede aerodynamica?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:55 schreef King_Merc het volgende:
[..]
zeker , en missen vaak de boot als het om grotere regelveranderingen / of technische veranderingen gaat paar voorbeelden,
2014 (te zware motor geproduceerd, die ook vermogen te kort kwam, aerodynamish ook niet geweldig )
2009 (een te simpele auto, regels wel gevolgd maar niet gekeken of er een grijs gebied zit (zoals Brawn bijvoorbeel wel deed, en hun KERS was ook niet zo top (bij mclaren werkte het wel een stuk beter)
2005 (tuurlijk de Bridgestones waren niet zo goed als de michelins, maar de auto was ook niet top (Minardi boekte wel tijdwinst op Ferrari)
en verder terug
1992/1993 (hun actieve wielophanging was prut/ kregen ze niet aan de praat, (terwijl de andere teams het wel goed op orde kregen
1980 (te veel vertrouwen in hun Boxer motor , wat helemaal niet werkte met de Wingcars.. (tuurlijk wonnen ze de titel in 79, maar alleen omdat ze over het algemeen het meest constant waren (Ligier won in het begin, waarna Ferrari sterker was (de andere teams bleven nog redelijk lang met hun geupdate 78 wagens rijden of waren te onbetrouwbaar)
en verder terug was Ferrari 1 van de laatste die hun motor achter de coureurs plaatsen..
Heeft een Ferrari 40pk minder dan die Renault motor in RBR dan? L.E.Z.E.N.!quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Even 40PK goedmaken met het chassis en aero?
ik kan me toch herinneren dat de turbo enorm groot, maar te zwak was, waardoor die behuizing nóg groter moest....quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2014 had Ferrari toch juist een erg kleine motor geproduceerd omdat ze het gebrek in pk dachten te kunnen compenseren door een erg goede aerodynamica?
Was in ieder geval anders dan anderen, alleen werkte het niet. Maar ze probeerden in ieder geval wel wat
Ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik kan me toch herinneren dat de turbo enorm groot, maar te zwak was, waardoor die behuizing nóg groter moest....
Zelfde als bij McLaren, waar de compressor in de motor zit voor het size zero concept, wat dus gefaald heeft. Vanaf volgend jaar waarschijnlijk een externe compressor en turbo met hopelijk meer power. En iets minder size zero.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niet
http://m.gpupdate.net/en/(...)it-for-aerodynamics/
Hij was erg compact juist
Nee die rijden vanuit Engeland naar Spa, denk dat het ding niet in NL is gebleven.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:50 schreef RoelerMF het volgende:
Ik reed gisteravond op de A76 tussen Heerlen en knooppunt Kerensheide. Zag daar twee Britse vrachtwagens, spierwit met zwart getinte ramen erin. Op de voorkant stond Williams als enige uiting van reclame. Weet iemand toevallig wat ik van Williams heb zien rijden? Het leek qua ontwerp heel erg op het motorhome dat dit jaar mee reist. Zou het kunnen dat ze vanaf Hockenheim via Nederland naar Spa hebben gereden?
Het was in ieder geval toffe voorpret, nog een paar nachten en dan naar Spa toe!
ik heb anders vroeger, als in >15 jaar geleden, meermaals een partijtje teamtrucks zien langskomen aan de grensovergang A2 Maastricht-Luik. Maar goed toen was de kalender natuurlijk anders.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee die rijden vanuit Engeland naar Spa, denk dat het ding niet in NL is gebleven.
Gezien het ontbreken van de bekende Williams F1 kleuren en sponsoren denk ik dat je twee combinaties hebt gezien van het Williams Advanced Engineering departement.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:50 schreef RoelerMF het volgende:
Ik reed gisteravond op de A76 tussen Heerlen en knooppunt Kerensheide. Zag daar twee Britse vrachtwagens, spierwit met zwart getinte ramen erin. Op de voorkant stond Williams als enige uiting van reclame. Weet iemand toevallig wat ik van Williams heb zien rijden? Het leek qua ontwerp heel erg op het motorhome dat dit jaar mee reist. Zou het kunnen dat ze vanaf Hockenheim via Nederland naar Spa hebben gereden?
Het was in ieder geval toffe voorpret, nog een paar nachten en dan naar Spa toe!
precies en vrachtwagens rijden tegenwoordig vaker/langer door Nederland om maar te besparen op de Belgische kilometerheffingquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee die rijden vanuit Engeland naar Spa, denk dat het ding niet in NL is gebleven.
Vrijdag moet ik werken helaasquote:
Ik heb ooit 3 dagen mogen sturen met een Ferrari busquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ooit een Ferrari-truck zien rijden in Duitsland vlak voor de GP van Hongarije. Dat was wel een echte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:21u05
Alain Prost, Racing through Life
Alain Prost is een naam die zelfs gekend is bij niet-racefanaten. Maar weinig mensen kennen de mens achter de racepiloot, die ook 'de professor' genoemd wordt. Hij is een man met talent en een enorme wilskracht, die jarenlang zijn leven riskeerde op een circuit waar hij tijdens de weekends met 300 km/h overheen vloog. Alain Prost onthult voor het eerst andere facetten van zijn leven: zijn passie voor fietsen, zijn leven als CEO van Ligier en hij praat ook openlijk over zijn persoonlijke engagementen. (Terranoa / ESPN, 2011)
52 minuten · ook beschikbaar in net gemist
lees meer
quote:Sauber has confirmed the appointment of Xevi Pujolar as its new Head of Track Engineering.
Pujolar has worked for several Formula 1 teams during his career and most recently acted as Max Verstappen's race engineer at Toro Rosso, departing the team following this year's Russian Grand Prix.
Pujolar started at Sauber's headquarters in Hinwil at the end of the summer break, and will officially carry out the role from next month's Singapore Grand Prix, which marks the start of the final flyaway sequence.
Paul Russell, Chief Race Engineer on an interim basis, will return to Head of Performance Integration.
Sauber, which has struggled financially over recent Formula 1 seasons, recently announced a change of ownership, with Swiss-based investment firm Longbow Finance fully acquiring the group.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Na veel gepuzzel en gedub en gekloot tickets voor Silverstone 2017 gekocht!
nice.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Tickets binnen
Nog steeds vrijdagticket in de aanbieding
Dat is flink op tijd. Net om mezelf in de toekomst te herinneren mezelf ingeschreven voor een alert als de kaartjes in Canada de verkoop in gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Na veel gepuzzel en gedub en gekloot tickets voor Silverstone 2017 gekocht!
de early early bird kortingen eindigen vrijdag. Scheelt alweer £50 per kaartje op de prijzen tot half Decemberquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is flink op tijd. Net om mezelf in de toekomst te herinneren mezelf ingeschreven voor een alert als de kaartjes in Canada de verkoop in gaan
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa #2 Zijn vast mensen met tipsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef Bonobo11 het volgende:
jaja, dit weekend gaat het gebeuren, GPtje bezoeken.![]()
Helaas vergeten parkeerkaarten te kopen, gelukkig kan dat nog achteraf via de site, maar welke p te nemen? Ik kom met de auto via Luik.
Yellow Area (Francorchamps) of Green Area (Malmedy) is nog beschikbaar. yellow lijkt me het dichtst bij
Verdere tips over GP bezoek met bronze kaart wordt ook gewaardeerd.
Regenpak mee, oud campingstoeltje, Smartphone met prepaidbeligische sim, hmmm
grgr
Dat topic kende ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa #2 Zijn vast mensen met tips
Veel plezier![]()
* motorbloempje is NIET jaloers. Echt niet.
Het sarcasme druipt er aan alle kanten van afquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa #2 Zijn vast mensen met tips
Veel plezier![]()
* motorbloempje is NIET jaloers. Echt niet.
Ver weg parkeren, des te sneller ben je zondag na de race op de snelweg ipv in de giga-filequote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef Bonobo11 het volgende:
jaja, dit weekend gaat het gebeuren, GPtje bezoeken.![]()
Helaas vergeten parkeerkaarten te kopen, gelukkig kan dat nog achteraf via de site, maar welke p te nemen? Ik kom met de auto via Luik.
Yellow Area (Francorchamps) of Green Area (Malmedy) is nog beschikbaar. yellow lijkt me het dichtst bij
Verdere tips over GP bezoek met bronze kaart wordt ook gewaardeerd.
Regenpak mee, oud campingstoeltje, Smartphone met prepaidbelgische sim, hmmm
grgr
Denk dat je eerder korte broek, zonnebrand en zonnebril mee moet nemen als ik naar het weerbericht kijkquote:
Of je blijft gewoon nog een paar uur op het circuit hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ver weg parkeren, des te sneller ben je zondag na de race op de snelweg ipv in de giga-file
Dit is ook mijn plan inderdaad op zondag. Mooi nog even over circuit lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon nog een paar uur op het circuit hangen
Wij hadden vorig jaar de pech dat er een hoosbui aan kwam en dat we de tent nog moesten inpakken. Nog tot 19:00 bij de buren in de tent gezeten. Toen reed het wel lekker door.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:54 schreef DenS het volgende:
[..]
Dit is ook mijn plan inderdaad op zondag. Mooi nog even over circuit lopen
In de file sta je toch wel. Vorig jaar 3 uur gestaan voor we de snelweg op kondequote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ver weg parkeren, des te sneller ben je zondag na de race op de snelweg ipv in de giga-file
Dikwijls herhaalt Canvas documentaires de volgende dag rond etenstijd.quote:
Daar heb ik ooit nog een historisch artikel over geschreven voor FOK!sport. Iets met een busje traangas in een taxi.quote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja,We gaan van 't weekend alweer verder.
Is inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaaaaa
En Max mag weer aanschuiven bij de persco!
MolGod.twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 24-08-2016 om 11:28:38Op weg naar Spa nog even bij @EVMRallyTeam langs. Bakkie bij de mannen. 👍👍 https://t.co/WdPIK4n1Wm reageer retweet
of gewoon hier: Historisch: België 1991quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit nog een historisch artikel over geschreven voor FOK!sport. Iets met een busje traangas in een taxi.![]()
Tegenwoordig terug te lezen op http://f1.ziggyziggyziggy.nl/belgie-1991/
Ik dacht eerst volgend weekend. Da's een leuke bonus dan dat het dit weekend al is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja,We gaan van 't weekend alweer verder.
Zeker, ook uit eigen ervaring een goede tip. Zou wel een leuke race opleveren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef Meike26 het volgende:
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik denk echt niet dat het mooi weer blijft zondag. Het zijn de ardennen, veel water in de omgeving en +4 dagen stralend weer is garantie op een wolkbreuk.
Als ik jullie was zal ik zeker ook regenkleding meenemen, Spa blijft Spa.
Uiteraard. Daar link ik ook naartoe op mijn site.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gewoon hier: Historisch: België 1991
misschien heb je iets aan dit kaartjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:01 schreef Meike26 het volgende:
Weet iemand of er in Amsterdam centrum/stationsgebied een (sport)kroeg is waar ik de GP zou kunnen kijken?
Klinkt Nederland wel, drie dagen achter elkaar 30+ en daarna een onweersbuiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef Meike26 het volgende:
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik denk echt niet dat het mooi weer blijft zondag. Het zijn de ardennen, veel water in de omgeving en +4 dagen stralend weer is garantie op een wolkbreuk.
Als ik jullie was zal ik zeker ook regenkleding meenemen, Spa blijft Spa.
Onweer wordt maandagvroeg pas verwacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef Meike26 het volgende:
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik denk echt niet dat het mooi weer blijft zondag. Het zijn de ardennen, veel water in de omgeving en +4 dagen stralend weer is garantie op een wolkbreuk.
Als ik jullie was zal ik zeker ook regenkleding meenemen, Spa blijft Spa.
In de Warmoesstraat, vlakbij de Dam zit een sportcafé.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:01 schreef Meike26 het volgende:
Weet iemand of er in Amsterdam centrum/stationsgebied een (sport)kroeg is waar ik de GP zou kunnen kijken?
Ah, de brandstof voor de bolides is gearriveerdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef F1gamer het volgende:
https://twitter.com/redbu(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
C4 is niet in Nederland te ontvangen, daarom er niet bij gezet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ook bij channel4 te zien. Weet niet of dat nog ergens in een pakket zit?
Misschien heb jij dr gewoon wat minder kijk op en komt je verwachting daarom nooit uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Meike26 het volgende:
Naar eigen ervaring, gaat het nooit zoals je verwacht of hoopt.. Dan is een gat van 7 punten gewoon best groot. Je voorspelling hierboven is inderdaad realistisch, maar in de tijd dat Schumacher nog reed, of Gilles de Ferran in de Indycar.. het ging nooit zoals ik hoopte. Of juist in uitzonderlijke gevallen juist beter dan verwacht, zie seizoen '99 waar Schumacher nog redelijk bij spijkerde ná zijn beenbreuk en weer qua punten dichterbij Irvine kwam. Ik bekijk het nu per GP en als de race over is en de punten komen in beeld, kijk ik uiteraard wel wat de score isVooralsnog geniet ik al van de GP's per GP en mijn hachelijke avonturen in de F1 manager..
![]()
Als Hamilton uit de pitsstraat start moet een podium wederom mogelijk zijn voor Max. Al vermoed ik dat de Ferrari's hier sterker gaan zijn dan voorgaande races. Ik verwacht:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien heb jij dr gewoon wat minder kijk op en komt je verwachting daarom nooit uit.
Tevens, misschien dat Hamilton dit weekend zn nieuwe motor krijgt, dan is de kans op een andere gp winnaar dan 1 van de merc's ook weer wat groter, helemaal als rosberg de zelfde vorm heeft als voor de zomerstop.
Zelfs al start hamilton niet uit de pitstraat dan is het alsnog goed mogelijk, vooralsnog is Max in de helft van zn races bij red bull op het podium gefinisht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Hamilton uit de pitsstraat start moet een podium wederom mogelijk zijn voor Max. Al vermoed ik dat de Ferrari's hier sterker gaan zijn dan voorgaande races. Ik verwacht:
1. Rosberg
2. Raikkonen
3. Verstappen
4. Ricciardo
5. Hamilton
6. Vettel
Zou voor het klassement wel het fijnste zijn ja.quote:
Ook op RTBF1, for the record. Aangezien ik zelf in België ben dit weekend (maar niet in Spa) moet dat 'm maar worden. Is volgens mij staatsteevee dus ongetwijfeld minder reclames dan op die Duitse RTL.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ook bij channel4 te zien. Weet niet of dat nog ergens in een pakket zit?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien heb jij dr gewoon wat minder kijk op en komt je verwachting daarom nooit uit.
T'is helemaal geen RB circuit.quote:
In 2013 lagen de motoren dichter bij elkaar (en stond Mercedes op pole) en in 2014 reden de Mercedessen elkaar van de baan wat de weg opende voor RB.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daarom hebben in 2013 en 2014 Red Bulls gewonnen.
Als merc dat weer doen en max wint. polonaise op het circuit en straatfeets op het circuit speciaal voor Olav Molquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In 2013 lagen de motoren dichter bij elkaar (en stond Mercedes op pole) en in 2014 reden de Mercedessen elkaar van de baan wat de weg opende voor RB.
oostenrijk (okay qua naam wel), engeland en duitsland ook niet en toch stond er op die circuits een RB aan het einde op P2.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:10 schreef fathank het volgende:
dat wordt weer starten achter de safety car zeker
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws voor de thuisblijvers, wat minder leuk nieuws voor de rest: 50% kans op flinke regen tijdens de race
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Voor de mensen die naar Spa gaan dit weekend:
[ afbeelding ]
Omdat hij het waard is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:14 schreef Gezicht het volgende:
Lewis vol onder de make-up tijdens de persco.
Dat kan nu natuurlijk nog nooit voorspelt worden, dat het precies tijdens de race zal zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws voor de thuisblijvers, wat minder leuk nieuws voor de rest: 50% kans op flinke regen tijdens de race
Als het valt, dan tijdens de race. Anders mazzel en trekt het langs het circuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan nu natuurlijk nog nooit voorspelt worden, dat het precies tijdens de race zal zijn.
Dat kan nog niemand zeggen, kan net zo goed voor de race, het is pas donderdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het valt, dan tijdens de race. Anders mazzel en trekt het langs het circuit.
Koufronten zijn wel redelijk makkelijk te voorspellen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan nog niemand zeggen, kan net zo goed voor de race, het is pas donderdag.
We zullen zienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koufronten zijn wel redelijk makkelijk te voorspellen hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Rosberg mag morgen ook een Halo testen
Mannen die wenkbrauwen epileren....aargh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:14 schreef Gezicht het volgende:
Lewis vol onder de make-up tijdens de persco.
Ik vraag me toch af hoe je daar makkelijk uit moet komen met brand oid. Lijkt me nogal een gedoe.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Rosberg mag morgen ook een Halo testen
Dat betekent niet dat de ontwikkeling ervan niet door gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
En die Halo zou toch sws niet in 2017 er komen?
Met een WP vraag je er ook gewoon om.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:19 schreef Geralt het volgende:
Overigens heeft Max een nieuw logo en een nieuwe website, gewoon op het oude adres van zijn pa, en een app voor nieuwtjes en tweets en stand en weet ik het wat allemaal. Die is er natuurlijk niet voor Windows Phone, maar IOS en Android wel. Geen idee of het wat is. Website ziet er wel prima uit
Geheid dat er een zooi malloten rondlopen die dat laten zetten jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:29 schreef fathank het volgende:
Wachten op de eerste tatoeages van simpele zielen
Beetje erg simpel als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Geralt het volgende:
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel mooi eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die de oude al haddenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:29 schreef fathank het volgende:
Wachten op de eerste tatoeages van simpele zielen
jij als voorzitter van de Max Adoratie Club op FOK! niet dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geheid dat er een zooi malloten rondlopen die dat laten zetten ja![]()
Het blijft een lelijk ding en al helemaal op een mercedesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Rosberg mag morgen ook een Halo testen
Grand Prix Radio godenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Voor de mensen die naar Spa gaan dit weekend:
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet (zo) gekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jij als voorzitter van de Max Adoratie Club op FOK! niet dan?
Vrijdagkaart hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Grand Prix Radio goden![]()
Ik ga thuis de race kijken
Gaat me niet lukken vanuit Friesland naar Spa te gaan.quote:
Gewoon nu vertrekkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken vanuit Friesland naar Spa te gaan.
Gewoon je fiets pakken en er heen gaan. Als je nu vertrekt dan kun je de middagtraining nog zienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken vanuit Friesland naar Spa te gaan.
Ik geef ze gewoon gratis wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Helaas heb ik morgen ook nog afspraken staan.
suc6 met verkopen van je vrijdagkaarten
Lijkt me sws nogal logisch als je naar het buitenland gaat, als je dat niet doet verdien je het ook niet om binnen te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef TagForce het volgende:
Oh ja, ook voor iedereen die gaat.
Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar de Belgische politie doet uitgebreide ID controles bij het circuit. Dit geldt voor iedereen, zowel publiek als crew.
NEEM DUS JE ID OF PASPOORT MEE, zonder schijn je er niet binnen te komen.
Eens, maar je zou ze de kost moeten geven die even de grens over gaan zonder ID op zak... In NL is een rijbewijs namelijk wel geldig als ID, maar in het buitenland niet. Denken verdomd veel mensen niet bij na.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me sws nogal logisch als je naar het buitenland gaat, als je dat niet doet verdien je het ook niet om binnen te komen.
Dat klopt wel, maar op zich wordt daar in België en Duitsland ook niet zo moeilijk over gedaan, maar door de terreurdreiging nu misschien wel wat extra.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Eens, maar je zou ze de kost moeten geven die even de grens over gaan zonder ID op zak... In NL is een rijbewijs namelijk wel geldig als ID, maar in het buitenland niet. Denken verdomd veel mensen niet bij na.
https://twitter.com/rickbosma91/status/768472755998261248quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar op zich wordt daar in België en Duitsland ook niet zo moeilijk over gedaan, maar door de terreurdreiging nu misschien wel wat extra.
Ik lees wel nog wat oude nieuwsberichten als je zoekt op Jos, dus die staan er nog wel allemaal, maar een overzicht van zijn carrière kan ik zo 123 niet meer vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef Beach het volgende:
Is al het Jos spul nou verdwenen van de nieuwe site?
En wat is de bron van dat bericht? Want dat kan ik nergens vinden. Dit lijkt namelijk gewoon op een screenshot van Notepad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:58 schreef TagForce het volgende:
[..]
https://twitter.com/rickbosma91/status/768472755998261248
Had niet anders verwacht, wat wil je met zoveel mensen bij elkaar. En ID ben je wettelijk verplicht bij te hebben dus zo bijzonder is het niet maar logistiek gezien een uitdaging om iedereen goed te controleren en een wachtrij van 6km te voorkomenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef Justevo het volgende:
[..]
En wat is de bron van dat bericht? Want dat kan ik nergens vinden. Dit lijkt namelijk gewoon op een screenshot van Notepad.
Het gaat een keer gebeuren. Heb 'm al ingecalculeerd qua omgaan met tegenslagenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef Gezicht het volgende:
Zou wel een redelijke anticlimax zijn als Max er in Turn 1 wordt afgebeukt ja
Zolang je geen Mo heet en je maten Peter en Jeroen en je de klapstoeltjes achterin hebt liggen en jullie een RB Tshirt of Max Tshirt aan hebben zal t niet zo'n probleem zijn als je alleen je rijbewijs bij hebt. Gok ik he!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar op zich wordt daar in België en Duitsland ook niet zo moeilijk over gedaan, maar door de terreurdreiging nu misschien wel wat extra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen commentaar, want eigenlijks had 1 van de mods in het stukje voordat je reageert moet noteren.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die moet je niet serieus nemen, er komt genoeg bagger voorbij hier, dit topic is er voor mensen die F1 (willen) kijken. Als je die daarbij kan helpen is het alleen maar mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:44 schreef F1gamer het volgende:
Er zijn aantal die aanstoot nemen als je een acestream post
Hij is wel wat lelijk vind ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:57 schreef F1gamer het volgende:
nieuwe helm voor max en hij is oranje
Wat weghalen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is nou weer mijn schuld?en dat ook weghalen? wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |