Zal wel van het startblok vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintero nu in de baan, Koffieplanter vindt dit leuk
Ik kijk al uit naar het gewichtheffen straks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintero nu in de baan, Koffieplanter vindt dit leuk
Heeft zeker iets met adoptie te maken deze aanmoediging?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schooling mag het ook wel weer goed doen, da's een baas.
Die hoeft vanavond niet terug te komen.quote:
Dat wist ik ja, maar het leek er op dat hij ver achter lag op het midden. Viel gelukkig meequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verschuren ligt altijd achter de eerste baan
Zijn tijd was echt meer dan prima hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij wel door naar de halve finale. Maar ik vraag mij af of zijn niveau dan voldoende is.
Hij zwemt tenminste nog acceptabele tijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij wel door naar de halve finale. Maar ik vraag mij af of zijn niveau dan voldoende is.
De Belg noemde 48.3 als richttijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Columbiafan het volgende:
Dit volstaat voor de halve finale lijkt me?
Dat is tegenwoordig al heel wat ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zwemt tenminste nog acceptabele tijden
In principe kan je die vierde plek vermenigvuldigen met het aantal heats dat nog moet + 1. Ja dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Columbiafan het volgende:
Dit volstaat voor de halve finale lijkt me?
Ik neem zijn race van eergisteren hier ook in mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn tijd was echt meer dan prima hoor.
Die vlieger gaat niet altijd op natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In principe kan je die vierde plek vermenigvuldigen met het aantal heats dat nog moet + 1. Ja dus.
Laag in de 48 denk ik...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef heywoodu het volgende:
Voor de finale zal het toch een stuk harder moeten lijkt me?
Dit heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In principe kan je die vierde plek vermenigvuldigen met het aantal heats dat nog moet + 1. Ja dus.
Ja en neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet altijd, maar het is een prima indicatie geblekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet altijd op natuurlijk
Denk bij de 1500 meter over het algemeen niet nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet altijd op natuurlijk
Ning gaat net mazzelen door Adrianfaal denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef Szura het volgende:
Zozo Adrian enStravius en die Chinees dadelijk weg
Hij wint.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Nou, als McEvoy nu ook even tegenvalt, hebben we alle grootste favorieten gehad.
Matig idd van McEvoyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Nou, als McEvoy nu ook even tegenvalt, hebben we alle grootste favorieten gehad.
Die is nog steeds heel erg slechtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zei je nou over mijn slechte formule?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef Redefine het volgende:
Dione zit er nu, dus vannacht weer Herman bij het zwemmen.
Dat ging die Duitser toen niet zo goed af in LA.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef wimderon het volgende:
Energie sparen maar toch zo hard zwemmen dat je zeker safe bent blijft ook een vak apart.
Samen met Joost wordt wel weer genot danquote:
Ik na 10m vlinder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Dit keer ga ik niet zeggen dat ik het beter kan, want ik lig al op de bodem na 100m vlinder
400 vlinder doen, vallen er dodenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef DeLuna het volgende:
200 vlinder lijkt me wel een leuke voor de WK Masters volgend jaar
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef franklop het volgende:
[..]
400 vlinder doen, vallen er doden
Ach welnee, ik heb al eens 2000m wisselslag gezwommen, dat valt best mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Pijn is fijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef swimmie86 het volgende:
Lekker die 200 vlinder.
Ik ga m volgend jaar voor het eerst op een wedstrijd zwemmen. Zo ontzettend veel zin in.
maar dat was niet in een wedstrijd of wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach welnee, ik heb al eens 2000m wisselslag gezwommen, dat valt best mee.
10 km open water vlinderslagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, overigens kan je dat wel doen bij de LAC als je daar zin in hebt. Dat mag wel bij de 2000 vrij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat was niet in een wedstrijd of wel?
Voorlopig hou ik het bij de 1500 meter schoolslag, die ik sporadish doequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, overigens kan je dat wel doen bij de LAC als je daar zin in hebt. Dat mag wel bij de 2000 vrij.
*lange afstand circuit
Das wel een goeie, nog niet over nagedacht, zal eens een balletje opgooien bij vriend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, overigens kan je dat wel doen bij de LAC als je daar zin in hebt. Dat mag wel bij de 2000 vrij.
*lange afstand circuit
Minuutje per baan zeker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het bij de 1500 meter schoolslag, die ik sporadish doe
40-45 secondenquote:
Ik inmiddels ook niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Das wel een goeie, nog niet over nagedacht, zal eens een balletje opgooien bij vriend.
Ik doe niet aan LACcen.
Over 450 meter?quote:
Op halve kracht gezwommen wssquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze was in de series toch verslagen door een Brit?
Het is wel Hosszu waar we het over hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:41 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hoezo interesting, halve finale 200 vlinder is voor de finale 200 wissel.
Ja en?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze was in de series toch verslagen door een Brit?
Zijn de series maar. Maar fijn dat ze het laat zien. Die medaille komt erquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:46 schreef DeLuna het volgende:
Belmonte 1e, Mexicanobakker vindt dit leuk.
Apart, een verstandig mens heeft een hekel aan mensen die Belmonte heten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:46 schreef DeLuna het volgende:
Belmonte 1e, Mexicanobakker vindt dit leuk.
De tweede medaille dan hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de series maar. Maar fijn dat ze het laat zien. Die medaille komt er
Pitigod.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Apart, een verstandig mens heeft een hekel aan mensen die Belmonte heten.
Hosszu is verstandig geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel Hosszu waar we het over hebben.
Pitideus deze twee weken.quote:
Is dat van The Needle?quote:
leuk artikel van The Spelledquote:
The Onion zeker. Of is dat Brits?quote:
Nee komt van een Amerikaans zwemaccount dat ik volgquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Onion zeker. Of is dat Brits?
Ze starten niet meer, omdat Timmers niet wil.quote:
Wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee komt van een Amerikaans zwemaccount dat ik volg
Tijdwaarnemersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Het publiek? Inderdaad een zooitje.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze starten niet meer, omdat Timmers niet wil.
Euh juist wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze starten niet meer, omdat Timmers niet wil.
Lijkt mij wel gezellig nu bij HLN en 7livesquote:
Huh? Heb ik zo slecht op zitten letten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh juist wel.
Eerst wel, toen niet en vannacht opeens weer wel
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh? Heb ik zo slecht op zitten letten?
Was net uitgebreid item over bij Sporza iig dat ze wel zwemmen en dat de bondscoach vond dat het gezeik allemaal voorkomen had kunnen worden,quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh? Heb ik zo slecht op zitten letten?
Ja ik ken hem heus wel hoor, vergat hem alleen even.quote:
Ja grapje hoor jemig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ken hem heus wel hoor, vergat hem alleen even.
Je had ook nog von Lehm die WK-brons pakte de afgelopen jaren meen ik mij te herinneren.
Erg matig inderdaad.quote:
Daar was ik al bang voor.quote:
Ze moeten wel aangezien Schwietert en Stolk geen persoonlijke nummers zwemmenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Verschuren opstellen, riskant.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Max23 het volgende:
Wat zouden goede tijden zijn voor de NL?
1:48 hoog?
twitter:KNZB_Live twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 19:20:38Nu in het water Kyle Stolk. Hij keert op 300 meter als vierde in 2.39.82 reageer retweet
Supper spannendtwitter:KNZB_Live twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 19:22:34Nu is Ben Schwietert aan de bak op 500 meter 4.27.33 Supper spannend reageer retweet
krijg er trek vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Supper spannendtwitter:KNZB_Live twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 19:22:34Nu is Ben Schwietert aan de bak op 500 meter 4.27.33 Supper spannend reageer retweet
HIJ DOET HET HIJ DOET HETquote:
sowquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:25 schreef Aguero het volgende:
BRZOSKOWSKI Maarten 0.22 24.60 51.49 1:19.02 1:46.25
Ja nou moet je ophouden hoor, dat valt ook wel weer meequote:
Nou, NL kan alleen Verschuren er nog in zetten, die ook al de 100m moet vanavond. De rest heeft meer zwemmers die ze kunnen vervangen denk ikquote:
Ben graag positiefquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou moet je ophouden hoor, dat valt ook wel weer mee
Als er een paar vals starten inderdaad.quote:
Jij zit er wel altijd naast hequote:
Realisme...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben graag positief
Al dat pessimisme omtrent dat zwemmen de hele tijd ook.
Aldus de users die het nog had over een stunt bij een aantal finale zekerhedenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben graag positief
Al dat pessimisme omtrent dat zwemmen de hele tijd ook.
Yuri is al onderweg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verwacht een kratje bier als het lukt
Op papier zijn Japan, GBR, Australië en Duitsland (en VS) sneller inderdaad. Maar dat was Frankrijk ook, die hebben het alleen ook niet helemaal hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een paar vals starten inderdaad.
Ja, dat moest ook even in evenwicht gebracht worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aldus de users die het nog had over een stunt bij een aantal finale zekerheden
Hij kan tevreden zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:29 schreef swimmie86 het volgende:
Schwietert zal afvallen voor de finale. Maar dat was ook wel te verwachten.
Juist wel okequote:
Prima gedaan hoor. Dat wordt nog wat voor de toekomst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij kan tevreden zijnVan 1:49 naar 1:47 in de splits
Schwietert is van 1997.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Prima gedaan hoor. Dat wordt nog wat voor de toekomst.
Dan heb je Schwietert (1995), Stolk (1996), Brzoskowski (1995) en Dreesens wellicht (1993). En dan daarachter als hij zich zo doorontwikkelt Nyls Korstanje (1999).
Misschien de snelste zwemmers voorop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgen gaan niet eens zoveel langzamer dan NL zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien de snelste zwemmers voorop.
Het kan nog fout inderdaad, ze liggen virtueel negendequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:36 schreef franklop het volgende:
Heel veel teams waren sneller dan NL..
Je hebt gelijk, maar toch was het goed dat Maarten voor de tweede plek ging. Anders was er niks geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:38 schreef Max23 het volgende:
Dit was helemaal niet op het nippertje, we wisten dat we al voor Italië zaten(zelfde heat) en het gat achter de Belg was hartstikke groot.
Ja dat is wel een groot verschil 2 vs 6quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel knap dat alle snelle ploegen in heat 2 terecht zijn gekomen.
Volgensmij is dat een loting ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel knap dat alle snelle ploegen in heat 2 terecht zijn gekomen.
Deze keer zijn ze op tijd ingedeeld, net zoals in halve finales (wat dit in feite ook soort van is).quote:
Nope.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:41 schreef Redefine het volgende:
De tweede heat is bijna altijd met de meeste sneller zwemmers/teams.
Gewoon de snelste in heat twee, nummer twee in heat één, nummer drie in heat twee, nummer vier in heat één, nummer vijf in heat twee, nummer zes in heat één etc inderdaad. Zoals eigenlijk altijd wel voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:42 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Deze keer zijn ze op tijd ingedeeld, net zoals in halve finales (wat dit in feite ook soort van is).
Dat krijg je doordat deze afstand niet zo vaak gezwommen wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Rusland had slechts een inschrijftijd van 7:10 en is dus als negende ingedeeld. Vervolgens zwemmen ze wel mooi de rest eruit. Nederland stond dan weer als vierde ingeschreven en zakt terug naar plek acht.
Zit wel een logica in, maar het klopt van geen kanten.
Op een WK/EK gebeurd dat toch niet. Daar zijn ook geen kwalificatietijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon de snelste in heat twee, nummer twee in heat één, nummer drie in heat twee, nummer vier in heat één, nummer vijf in heat twee, nummer zes in heat één etc inderdaad. Zoals eigenlijk altijd wel voor zover ik me kan herinneren.
Echt welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Op een WK gebeurd dat toch niet. Daar zijn ook geen kwalificatietijden.
Ik kan dus ook zomaar aan komen lopen een meedoen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Op een WK/EK gebeurd dat toch niet. Daar zijn ook geen kwalificatietijden.
Hier wel natuurlijk.
Kijk maar eens naar de startlijst/serie-indeling van de WK van vorig jaar.quote:
Oh puur bij de estafettes bedoel je, ik dacht ook individuele nummersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:58 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de startlijst/serie-indeling van de WK van vorig jaar.
http://omegatiming.com/Fi(...)002A00FFFFFFFFFFFF01
Met kwalificatietijden bedoel ik dat wat je nu hebt. Omdat dat de beste 12 van de WK waren en de 4 tijdssnelsten over een bepaalde periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |