Door de onevenredige strafmaat. Yuri is een jongen met een gebruiksaanwijzing maar heeft er op zijn manier wel hard voor geknokt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
waarom denk jij dat dit een "ik ben de baas" spelletje is?
Ja, even een boete van ¤10.000 ofzo, dan komt de boodschap ook wel over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef polderturk het volgende:
Dat is toch geen reden om iemand naar huis te sturen? Geef hem een waarschuwing en een boete ofzo.
Al die verhalen dat topsport en alcohol niet samengaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
Een nacht doorhalen, met (veel) alcohol, is sowieso niet bevordelijk voor je presteren (of voorbereiden).
Zou hij Annemiek van Vleuten wakker hebben gemaakt met gestommel in de gang, en heeft zij zodoende te weinig rust gehad ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:37 schreef marcodej het volgende:
Femke Heemskerk zwemt sinds zondag geen deuk in een pakje boter meer.
Dat mag ik wel hopen ja. Voorlopig vind ik het allemaal erg streng en snap ik niet waarom ie niet gewoon een waarschuwing kon krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef Evertjan het volgende:
moet trouwens meer aan de hand zijn dan dit alleen
Dus jij geeft in je vorige posting toe dat je het hele verhaal niet weet maar nu kom je weer met een simpel oordeel en is de strafmaat onevenredig... Ook echt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Door de onevenredige strafmaat. Yuri is een jongen met een gebruiksaanwijzing maar heeft er op zijn manier wel hard voor geknokt.
Dit dus... Maar Nederlanders en geluidsoverlast...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef StaceySinger het volgende:
er was dus alleen wat geluidsoverlast
Turnbond is wel treurig ja, kijk naar het personeelsbeleid daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja. Voorlopig vind ik het allemaal erg streng en snap ik niet waarom ie niet gewoon een waarschuwing kon krijgen.
Maar goed, Turnbond is dan ook de treurigste sportbond van nederland natuurlijk
judobond is nog een stapje sneuer qua organisatie en begeleiding topsportersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja. Voorlopig vind ik het allemaal erg streng en snap ik niet waarom ie niet gewoon een waarschuwing kon krijgen.
Maar goed, Turnbond is dan ook de treurigste sportbond van nederland natuurlijk
Om 6:00 lallend terugkomen is niet even ontspannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef Collide het volgende:
Hij wordt dus naar huis gestuurd omdat hij nadat hij een net een inspanning heeft geleverd even gaat ontspannen in plaats van in een half afgebouwd olympisch dorp te zijn.In dat olympisch dorp draait alles om presteren, dat blijkt ook dat sommige sporters geïrriteerd werden door de overlast.
Zouden meer Nederlandse sporters moeten doen eventjes ontspannen (als het kan) dan 24/7 met prestaties bezig zijn. Denk dat ze dan veel beter zouden presteren.
Als ik nu bij de bekende feiten blijf: weggestuurd na avondje doorzakken, dan is de strafmaat schandalig ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus jij geeft in je vorige posting toe dat je het hele verhaal niet weet maar nu kom je weer met een simpel oordeel en is de strafmaat onevenredig... Ook echt...
Nou veel plezier er mee, ik zal je niet langer irriteren
6 uurtjes ontspanning terwijl zijn volgende wedstrijd pas over een week is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om 6:00 lallend terugkomen is niet even ontspannen.
Dat denk ik dus niet. Als je een prestatie moet leveren ga je niet relaxen. Dan bouw je richting het leveren van die prestatie. En het lijkt me dat je dan met een nachtje tanken en niet slapen juist een hypotheek neemt op die prestatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef Collide het volgende:
Hij wordt dus naar huis gestuurd omdat hij nadat hij een net een inspanning heeft geleverd even gaat ontspannen in plaats van in een half afgebouwd olympisch dorp te zijn.In dat olympisch dorp draait alles om presteren, dat blijkt ook dat sommige sporters geïrriteerd werden door de overlast.
Zouden meer Nederlandse sporters moeten doen eventjes ontspannen (als het kan) dan 24/7 met prestaties bezig zijn. Denk dat ze dan veel beter zouden presteren.
Ja maar "topsport"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Wtf boeit het 6 uur nou? Zo laat is dat niet. Er zijn NFL spelers die een paar dagen voor de super bowl helemaal de weg kwijt zijn door drank maar alsnog super presteren.
Veel meer als dit is het volgens mij inderdaad niet, geen drugsmisbruik, geen mishandeling.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik nu bij de bekende feiten blijf: weggestuurd na avondje doorzakken, dan is de strafmaat schandalig ja.
En ja er zijn voldoende gronden om deze straf te rechtvaardigen. Als dit gebeurt is...als. De enige als die er nu bij mij opkomt is: wat als dit het is?
Dan blijft de straf schandalig. Misschien is dit wel het hele verhaal?
Precies daarom. Het is geen schoolreisje. Er zijn mensen die de volgende ochtend moeten presteren, iets waar ze al jaren en jaren voor trainen en veel voor opzij zetten. Natuurlijk laat je dat niet zomaar even verzieken door een bezopen medesporter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ik vind het erg kinderachtig allemaal, het is een volwassen vent en wordt nu als een klein kind behandeld. Het geen schoolreisje of zo.
Want jij bent topsporter en weet precies hoe het opgebouwd moet worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Als je een prestatie moet leveren ga je niet relaxen. Dan bouw je richting het leveren van die prestatie. En het lijkt me dat je dan met een nachtje tanken en niet slapen juist een hypotheek neemt op die prestatie.
Sporters mogen niet meelopen met de openingsceremonie maar moeten zich wel helemaal kapot trainen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Als je een prestatie moet leveren ga je niet relaxen. Dan bouw je richting het leveren van die prestatie. En het lijkt me dat je dan met een nachtje tanken en niet slapen juist een hypotheek neemt op die prestatie.
Ik hoop dat die hele IOC kapot geprocedeerd wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Veel meer als dit is het volgens mij inderdaad niet, geen drugsmisbruik, geen mishandeling.
http://nos.nl/rio2016/art(...)s-voor-sporters.html
Geert Jan Knoops wil er vast wel een zaak van maken.
Het IOC heeft hier helemaal niks mee te maken. Tot zover jouw awareness van de zaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik hoop dat die hele IOC kapot geprocedeerd wordt.
Het kan natuurlijk niet bestaan dat zo 'n vuige Texaan jou een beetje zoek schaatst en daarna ff een biertje gaat drinken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef bluemoon23 het volgende:
Al die verhalen dat topsport en alcohol niet samengaan![]()
Een Chad Hedrick bijvoorbeeld stond er om bekend dat hij regelmatig bier dronk en uit de band sprong.
In 2004 werd hij allround wereldkampioen schaatsen terwijl hij amper een jaar lange baan reed.
Alle Nederlanders spraken er schande van dat hij niet leefde voor zijn sport.
Je bent niet van suiker, verdomme manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies daarom. Het is geen schoolreisje. Er zijn mensen die de volgende ochtend moeten presteren, iets waar ze al jaren en jaren voor trainen en veel voor opzij zetten. Natuurlijk laat je dat niet zomaar even verzieken door een bezopen medesporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |