abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:59:35 #276
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164371142
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

waarom denk jij dat dit een "ik ben de baas" spelletje is?
Door de onevenredige strafmaat. Yuri is een jongen met een gebruiksaanwijzing maar heeft er op zijn manier wel hard voor geknokt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164371206
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:34 schreef polderturk het volgende:
Dat is toch geen reden om iemand naar huis te sturen? Geef hem een waarschuwing en een boete ofzo.
Ja, even een boete van ¤10.000 ofzo, dan komt de boodschap ook wel over.
Het is niet alsof hij een profvoetballer of Sven Kramer is die dat zo even lachend te voorschijn tovert.

Nu zijn er alleen maar verliezers.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
Een nacht doorhalen, met (veel) alcohol, is sowieso niet bevordelijk voor je presteren (of voorbereiden).
Al die verhalen dat topsport en alcohol niet samengaan :N
Een Chad Hedrick bijvoorbeeld stond er om bekend dat hij regelmatig bier dronk en uit de band sprong.
In 2004 werd hij allround wereldkampioen schaatsen terwijl hij amper een jaar lange baan reed.
Alle Nederlanders spraken er schande van dat hij niet leefde voor zijn sport.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:37 schreef marcodej het volgende:
Femke Heemskerk zwemt sinds zondag geen deuk in een pakje boter meer.
Zou hij Annemiek van Vleuten wakker hebben gemaakt met gestommel in de gang, en heeft zij zodoende te weinig rust gehad ? :( }:|
pi_164371208
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef Evertjan het volgende:
moet trouwens meer aan de hand zijn dan dit alleen
Dat mag ik wel hopen ja. Voorlopig vind ik het allemaal erg streng en snap ik niet waarom ie niet gewoon een waarschuwing kon krijgen.

Maar goed, Turnbond is dan ook de treurigste sportbond van nederland natuurlijk
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:02:06 #279
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164371228
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Door de onevenredige strafmaat. Yuri is een jongen met een gebruiksaanwijzing maar heeft er op zijn manier wel hard voor geknokt.
Dus jij geeft in je vorige posting toe dat je het hele verhaal niet weet maar nu kom je weer met een simpel oordeel en is de strafmaat onevenredig... Ook echt...
Nou veel plezier er mee, ik zal je niet langer irriteren
pi_164371234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef Cootz het volgende:

[..]

Dan halen ze Henk Grol er even bij.
Die ligt binnen 2 sec knockout.
pi_164371243
Hij wordt dus naar huis gestuurd omdat hij nadat hij een net een inspanning heeft geleverd even gaat ontspannen in plaats van in een half afgebouwd olympisch dorp te zijn. :') In dat olympisch dorp draait alles om presteren, dat blijkt ook dat sommige sporters geïrriteerd werden door de overlast.

Zouden meer Nederlandse sporters moeten doen eventjes ontspannen (als het kan) dan 24/7 met prestaties bezig zijn. Denk dat ze dan veel beter zouden presteren.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:03:15 #283
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164371260
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Dat mag ik wel hopen ja. Voorlopig vind ik het allemaal erg streng en snap ik niet waarom ie niet gewoon een waarschuwing kon krijgen.

Turnbond is wel treurig ja, kijk naar het personeelsbeleid daar.
I wander in my time...
pi_164371265
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef The_Temp het volgende:

[..]

judobond is nog een stapje sneuer qua organisatie en begeleiding topsporters
pi_164371268
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef Collide het volgende:
Hij wordt dus naar huis gestuurd omdat hij nadat hij een net een inspanning heeft geleverd even gaat ontspannen in plaats van in een half afgebouwd olympisch dorp te zijn. :') In dat olympisch dorp draait alles om presteren, dat blijkt ook dat sommige sporters geïrriteerd werden door de overlast.

Zouden meer Nederlandse sporters moeten doen eventjes ontspannen (als het kan) dan 24/7 met prestaties bezig zijn. Denk dat ze dan veel beter zouden presteren.
Om 6:00 lallend terugkomen is niet even ontspannen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:04:50 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164371299
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus jij geeft in je vorige posting toe dat je het hele verhaal niet weet maar nu kom je weer met een simpel oordeel en is de strafmaat onevenredig... Ook echt...
Nou veel plezier er mee, ik zal je niet langer irriteren
Als ik nu bij de bekende feiten blijf: weggestuurd na avondje doorzakken, dan is de strafmaat schandalig ja.

En ja er zijn voldoende gronden om deze straf te rechtvaardigen. Als dit gebeurt is...als. De enige als die er nu bij mij opkomt is: wat als dit het is?

Dan blijft de straf schandalig. Misschien is dit wel het hele verhaal?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164371319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Om 6:00 lallend terugkomen is niet even ontspannen.
6 uurtjes ontspanning terwijl zijn volgende wedstrijd pas over een week is.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:06:37 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164371357
Wtf boeit het 6 uur nou? Zo laat is dat niet. Er zijn NFL spelers die een paar dagen voor de super bowl helemaal de weg kwijt zijn door drank maar alsnog super presteren.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:06:56 #290
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_164371366
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef Collide het volgende:

Dat denk ik dus niet. Als je een prestatie moet leveren ga je niet relaxen. Dan bouw je richting het leveren van die prestatie. En het lijkt me dat je dan met een nachtje tanken en niet slapen juist een hypotheek neemt op die prestatie.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:07:35 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164371381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Wtf boeit het 6 uur nou? Zo laat is dat niet. Er zijn NFL spelers die een paar dagen voor de super bowl helemaal de weg kwijt zijn door drank maar alsnog super presteren.
Ja maar "topsport"

DISCIPLINE, EENHEID, PRESTEREN.

KOTSS :r
pi_164371382
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik nu bij de bekende feiten blijf: weggestuurd na avondje doorzakken, dan is de strafmaat schandalig ja.

En ja er zijn voldoende gronden om deze straf te rechtvaardigen. Als dit gebeurt is...als. De enige als die er nu bij mij opkomt is: wat als dit het is?

Dan blijft de straf schandalig. Misschien is dit wel het hele verhaal?
Veel meer als dit is het volgens mij inderdaad niet, geen drugsmisbruik, geen mishandeling.

http://nos.nl/rio2016/art(...)s-voor-sporters.html
Geert Jan Knoops wil er vast wel een zaak van maken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:07:44 #293
163650 Greys
pi_164371387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ik vind het erg kinderachtig allemaal, het is een volwassen vent en wordt nu als een klein kind behandeld. Het geen schoolreisje of zo.
Precies daarom. Het is geen schoolreisje. Er zijn mensen die de volgende ochtend moeten presteren, iets waar ze al jaren en jaren voor trainen en veel voor opzij zetten. Natuurlijk laat je dat niet zomaar even verzieken door een bezopen medesporter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164371396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet. Als je een prestatie moet leveren ga je niet relaxen. Dan bouw je richting het leveren van die prestatie. En het lijkt me dat je dan met een nachtje tanken en niet slapen juist een hypotheek neemt op die prestatie.
Want jij bent topsporter en weet precies hoe het opgebouwd moet worden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_164371405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

Sporters mogen niet meelopen met de openingsceremonie maar moeten zich wel helemaal kapot trainen. :')
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:08:43 #296
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164371417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Veel meer als dit is het volgens mij inderdaad niet, geen drugsmisbruik, geen mishandeling.

http://nos.nl/rio2016/art(...)s-voor-sporters.html
Geert Jan Knoops wil er vast wel een zaak van maken.
Ik hoop dat die hele IOC kapot geprocedeerd wordt.
pi_164371427
Jammer dat hij niet meer mee mag doen, had hem graag mee zien doen bij het onafhankelijke team en kijken hoe hij dan presteert.
pi_164371434
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik hoop dat die hele IOC kapot geprocedeerd wordt.
Het IOC heeft hier helemaal niks mee te maken. Tot zover jouw awareness van de zaak.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:09:29 #299
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164371437
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef bluemoon23 het volgende:

Al die verhalen dat topsport en alcohol niet samengaan :N
Een Chad Hedrick bijvoorbeeld stond er om bekend dat hij regelmatig bier dronk en uit de band sprong.
In 2004 werd hij allround wereldkampioen schaatsen terwijl hij amper een jaar lange baan reed.
Alle Nederlanders spraken er schande van dat hij niet leefde voor zijn sport.
Het kan natuurlijk niet bestaan dat zo 'n vuige Texaan jou een beetje zoek schaatst en daarna ff een biertje gaat drinken...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:09:37 #300
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164371441
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies daarom. Het is geen schoolreisje. Er zijn mensen die de volgende ochtend moeten presteren, iets waar ze al jaren en jaren voor trainen en veel voor opzij zetten. Natuurlijk laat je dat niet zomaar even verzieken door een bezopen medesporter.
Je bent niet van suiker, verdomme man :') fijne buurman ben jij denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')