Wat is "topsport" volgens jou dan? Zaaddodend zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ook van die sneuneuzen die niet snappen wat topsport is?
Jij snapt dat wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ook van die sneuneuzen die niet snappen wat topsport is?
De Nederlandse sporters die uitgeschakeld zijn, worden ook meteen naar huis gestuurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ik vind het erg kinderachtig allemaal, het is een volwassen vent en wordt nu als een klein kind behandeld. Het geen schoolreisje of zo.
Topsporters zijn zelfverklaarde bubbelaars die alles laten wat van het klootjesvolk is. Als je dat niet kunt ben je geen "topsporter". Geen enkele aanleiding om te denken dat Yuri minder zou presteren dan wanneer die niet was wezen stappen, maarja hij past niet in het keurslijf hoor, dus opzouten.quote:
Hele dorp, wonen 14.000 atletenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De Nederlandse sporters die uitgeschakeld zijn, worden ook meteen naar huis gestuurd
Maar hele dat dorp, is ingericht voor de allerbeste prestaties. Dus dan is zo'n Yuri wel een enorme stoorzender, alleen al omdat hij extern op stap gaat
Ze slapen vast niet met alle 200 op 1 slaapzaal toch...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Smoofie het volgende:
Marianne vos zei net dat de meeste sporters het uit de media hebben moeten vernemen. Dus zo veel lawaai heeft ie dan niet gemaakt
Als je 2 etages onder of boven hem zit dan kun je ook weinig merken. Eigen etage en misschien die net er boven of er onder is ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Smoofie het volgende:
Marianne vos zei net dat de meeste sporters het uit de media hebben moeten vernemen. Dus zo veel lawaai heeft ie dan niet gemaakt
Een nacht doorhalen, met (veel) alcohol, is sowieso niet bevordelijk voor je presteren (of voorbereiden).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Topsporters zijn zelfverklaarde bubbelaars die alles laten wat van het klootjesvolk is. Als je dat niet kunt ben je geen "topsporter". Geen enkele aanleiding om te denken dat Yuri minder zou presteren dan wanneer die niet was wezen stappen, maarja hij past niet in het keurslijf hoor, dus opzouten.
Geschreeuw enz hoor je wel een etage of 2 erboven of onderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Als je 2 etages onder of boven hem zit dan kun je ook weinig merken. Eigen etage en misschien die net er boven of er onder is ander verhaal.
Wat voor signaal geeft het af dan? En nogmaals had hij het slimmer moeten doen, maar dit gaat natuurlijk niet over presteren of signalen maar om wie de baas is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een nacht doorhalen, met (veel) alcohol, is sowieso niet bevordelijk voor je presteren (of voorbereiden).
En wat voor signaal geeft het af naar de anderen, dje wel serieus bezig zijn? "Ach kijk maar wat je doet, als je volgende week maandag wel op tijd terug bent, 11 uur ontbijt! Veel plezier!"
Ik ken net zoals jou het hele verhaal nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hele dorp, wonen 14.000 atletenen het gaat niet om de straf maar de buitensporigheid ervan. Gelijk opzouten..nogmaals zouden ze dat ook bij Dafne doen? Betuttelende hansworsten zijn het.
Gewoon uitschrijven denk ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zouden ze doen als Yuri zegt: Ik blijf hier en ga niet naar huis?
Verschil is dat Dafne dat niet zou doen. Daar is ze professional genoeg voor, Yuri blijkbaar niet. En #TeamNL willen alleen professionals, want: WIJ ZIJN NEDERLAND. WIJ ZIJN DE BESTE.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hele dorp, wonen 14.000 atletenen het gaat niet om de straf maar de buitensporigheid ervan. Gelijk opzouten..nogmaals zouden ze dat ook bij Dafne doen? Betuttelende hansworsten zijn het.
Dat klopt, het hele verhaal kennen we niet. Als hij dingen heeft gedaan dat heel teamNL in diskrediet heeft gebracht dan is het logisch. Maar dat blijkt nergens uit, en door dat laatste valt voor mij een heel stuk geloofwaardigheid weg...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken net zoals jou het hele verhaal niet
En ik zal je een plezier doen, Daphne zouden ze niet wegsturen
waarom denk jij dat dit een "ik ben de baas" spelletje is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat voor signaal geeft het af dan? En nogmaals had hij het slimmer moeten doen, maar dit gaat natuurlijk niet over presteren of signalen maar om wie de baas is.
Dan halen ze Henk Grol er even bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zouden ze doen als Yuri zegt: Ik blijf hier en ga niet naar huis?
sneuneus gespotquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is "topsport" volgens jou dan? Zaaddodend zulke uitspraken.
"Professionals" om te kotsen zulke onzin. We willen de besten, niet wie het braafste zijn op de campus, kom nou..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschil is dat Dafne dat niet zou doen. Daar is ze professional genoeg voor, Yuri blijkbaar niet. En #TeamNL willen alleen professionals, want: WIJ ZIJN NEDERLAND. WIJ ZIJN DE BESTE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |