Geen idee, maar het lijkt mij dat er wel concretere regels zijn opgesteld en dit een wat tendentieuze berichtgeving van de Telegraaf is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die mogen dan ook geen bier...
Maar goed, als je de post van Physsic leest: OS / Yuri van Gelder naar huis gestuurd na alcoholgebruik [Deel 2] dan is het weer vaagheid alom met de regelgeving en gezien het verleden van Maurits Hendriks zal er ook wel wat persoonlijke wrevel zijn geweest.
Maar hoeveel titels had hij niet erbij kunnen pakken als hij niet zo'n lange schorsing had hoeven uitzitten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Yuri is wel wereldkampioen geworden. In tegenstelling tot die frikadellen vreter.
1?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hoeveel titels had hij niet erbij kunnen pakken als hij niet zo'n lange schorsing had hoeven uitzitten?
Hij was toch rokend en met bier gespot? Kwam ergens in deze reeks langs meende ik. Daarbij laat het geen bier zijn geweest maar wijn of wat dan ook. Feitelijk maakt dat weinig uit.quote:
dat niemand er last van heeft en zijn prestaties niet beïnvloed zouden zijn is ook een aanname.quote:
Zit Camiel ook in de Olympische ploeg?quote:
Dat maakte Thijs Zonneveld er van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij was toch rokend en met bier gespot? Kwam ergens in deze reeks langs meende ik. Daarbij laat het geen bier zijn geweest maar wijn of wat dan ook. Feitelijk maakt dat weinig uit.
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit Camiel ook in de Olympische ploeg?
schijnbaar heeft Yuri zelfs met 8 of 9 hoeren zijn hotelkamer verbouwd. Over cocaine geen bericht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij was toch rokend en met bier gespot? Kwam ergens in deze reeks langs meende ik. Daarbij laat het geen bier zijn geweest maar wijn of wat dan ook. Feitelijk maakt dat weinig uit.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
schijnbaar heeft Yuri zelfs met 8 of 9 hoeren zijn hotelkamer verbouwd. Over cocaine geen bericht.
Schijnbaar. Okee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
schijnbaar heeft Yuri zelfs met 8 of 9 hoeren zijn hotelkamer verbouwd. Over cocaine geen bericht.
Waren er ook boksers? Of blijft het er bij 2 die weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Erben Wennemarsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:41 schreef StaceySinger het volgende:
Erben Wennemars geeft reactie op het terugsturen van Van Gelder
http://www.nporadio1.nl/n(...)turen-van-van-gelder
Dat is dan de waarheid? Ik las hier ook ergens dat hij m in een paard had gestopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anders lees je het tweede stukje ook even... Of het nou bier of wat anders is maakt weinig uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is dan de waarheid? Ik las hier ook ergens dat hij m in een paard had gestopt.
Ik heb ook gelezen hier dat hij cocaine gebruikt zou hebben, maar dat is ook gewoon een hersenspinsel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is dan de waarheid? Ik las hier ook ergens dat hij m in een paard had gestopt.
Een biertje is de beleving op internet als ik het zo lees. En ook jij beweert dat dat het is. maar dat staat nergens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anders lees je het tweede stukje ook even... Of het nou bier of wat anders is maakt weinig uit.
Alcohol is het enige.
Dus daar mag sowieso niemand komen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:47 schreef Greys het volgende:
"In het Olympisch dorp is absoluut geen alcohol te verkrijgen."
Even voor degenen die "Holland Heineken House anyone??" riepen. Dat valt dus niet onder het Olympisch dorp. Dat is hermetisch afgesloten, aldus Wennemars.
quote:
Klinkt als een goed feestjequote:Toch vonden er wel feestjes plaats in het olympisch dorp, zoals in 1998. Wennemars: "Ids Postma heeft een goed feestje gevierd na zijn gouden medaille en hij werd niet naar huis gestuurd." Postma moest bij chef de mission Ard Schenk komen die hem vermanend toesprak. Ook moest Postma alle schade vergoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |