Merci voor de info, ik zag namelijk dat het WR wel op haar naam staat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen. Vorig jaar nog tweede achter Efimova.
Ze was overigens ook titelverdedigster. Maar dat zegt uiteraard niets over nu, want in vier jaar kan veel gebeuren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Merci voor de info, ik zag namelijk dat het WR wel op haar naam staat.
Ze heeft nog mazzel dat Bert Maalderink er niet staat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:10 schreef Pino112 het volgende:
Dit is toch ultiem trollen van de NOS?
Jep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:10 schreef Pino112 het volgende:
Dit is toch ultiem trollen van de NOS?
Heeft ze dat destijds eigenlijk wel toegegeven?quote:
Dat selectieve slaat nergens op, zeker niet in vergelijking met andere atleten die al betrapt zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof de rest op een bruine boterham met pindakaas zwemt ...
quote:58 procent van de Nederlanders denkt dat het hele Nederlandse olympische team dopingvrij is, blijkt uit een enquête van DVJ-insights in opdracht van RTL Nieuws. De Nederlandse zwemmers in Rio reageren. "Wat een laag percentage."
quote:
Jammer, die zien we niet meer terug.quote:
Laag percentage.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat selectieve slaat nergens op, zeker niet in vergelijking met andere atleten die al betrapt zijn.
Alleen van de Nederlanders weten we uiteraard zeker dat ze onder leiding van Cees-Rein clean zijn.
[..]
Hier overdrijft hij een beetje ja, daar wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:14 schreef wimderon het volgende:
Joost is niet echt op de hoogte zullen we maar zeggen.
Met de rest bedoel ik dus ook de Nederlandse atleten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat selectieve slaat nergens op, zeker niet in vergelijking met andere atleten die al betrapt zijn.
Alleen van de Nederlanders weten we uiteraard zeker dat ze onder leiding van Cees-Rein clean zijn.
[..]
ze gebruiken allemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
De haat jegens Efimova (en Sun) heeft gewoon zijn redenen, dat weet jij ook wel. Maar het is lekker makkelijk om de rest hypocriet te noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Er zitten een paar dezelfde letters in, volkomen logisch.quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten een paar dezelfde letters in, volkomen logisch.
Er zijn zeker 5 sporters waarbij ik er bijna vanuit ga dat ze wel een wonderkuurtje hebben gehad. Dan zijn er nog genoeg waarbij het me niet zou verbazen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er hier mensen zijn die daar anders over denken. Alhoewel er een aantal bewust tegendraadse mensen meeposten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap dat eindigen met een halve finale niet zo maar dat zal aan mij liggen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:15 schreef Redefine het volgende:
Mensen die denken dat de Nederlandse sporters wel allemaal clean zijn, zijn bijzonder naïef.
Dat zullen dan wel geen technische sporten zijn he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zeker 5 sporters waarbij ik er bijna vanuit ga dat ze wel een wonderkuurtje hebben gehad. Dan zijn er nog genoeg waarbij het me niet zou verbazen.
Het gaat ook om de walgelijke houding van allebei. Er zijn pakhazen die mij veel minder storen (Mellouli bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
De haat jegens Efimova (en Sun) heeft gewoon zijn redenen, dat weet jij ook wel. Maar het is lekker makkelijk om de rest hypocriet te noemen.
Dit was in de VS hoor, maar oke.quote:
Mellouli had dan wel weer een echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat ook om de walgelijke houding van allebei. Er zijn pakhazen die mij veel minder storen (Mellouli bijvoorbeeld)
In Londen won anderhalve week geleden de Nederlander Tom Boonenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:20 schreef Aguero het volgende:
In Australië en de VS vinden ze al die verschillende vlaggen af en toe ook lastig.
Sun vond ik tot zn schorsing eigenlijk best wel oke, maar daarna zijn gewoon veel te veel bizarre dingen gebeurd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mellouli had dan wel weer een echtexcuus. Maar bij die twee gaat het om een heleboel zaken, waarom ik en anderen ze uitkotsen. Niet omdat ze een keer betrapt zijn.
Daarom zei ik het ook, icm Yuriquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was in de VS hoor, maar oke.
Idem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sun vond ik tot zn schorsing eigenlijk best wel oke, maar daarna zijn gewoon veel te veel bizarre dingen gebeurd.
Ohquote:
Moet ie eerst de finale maar eens halen!quote:
Je kent Alia Atkinson niet?quote:
Is die van dat dieet?quote:
Met deze eerste plaats maakt hij een goede kans op een finaleplaats denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ie eerst de finale maar eens halen!
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met deze eerste plaats maakt hij een goede kans op een finaleplaats denk ik zo.
Fixed. Het is wel Belgie hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Croenen 4e. Die zwom vanmiddag als een patatjefrietje, maar nu netjes.
Toch wel een gat van 0,7 seconde met de nummer 3.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Croenen 4e. Die zwom vanmiddag als een patatje, maar nu netjes.
Vier jaar geleden volgde dan altijd een vierletterwoord van een bepaalde user.quote:
In de zone. Focus. Dit. Dat.quote:
Ik vind het ook raar, gebeurd anders nooit, altijd wordt er geëindigd met een finale.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er hier mensen zijn die daar anders over denken. Alhoewel er een aantal bewust tegendraadse mensen meeposten.
Geen idee, toen was ik er niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier jaar geleden volgde dan altijd een vierletterwoord van een bepaalde user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |