NOC gaat geen verder mededelingen doen denk ik en Yuri zelf, tsja ik vrees dat niemand 'm meer geloofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:16 schreef kanovinnie het volgende:
Geen alchohol maar elke medaille vieren in het holland heineken huis?
Nee, momenteel beter van niet volgens NOS.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:16 schreef kanovinnie het volgende:
Geen alchohol maar elke medaille vieren in het holland heineken huis?
http://nos.nl/rio2016/art(...)olland-house-af.htmlquote:Vandaag, 2:36
De leiding van NOC*NSF adviseert sporters die in Rio de Janeiro nog in competitie zijn om niet naar het Holland House te komen. Het gaat om een voorzorgsmaatregel omdat daar verschillende mensen verkouden zijn of last hebben van hun keel.
De medische staf van TeamNL wil zo voorkomen dat sporters ziek worden en ook andere sporters in het olympisch dorp ziek maken.
elk ander jaar iig wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, momenteel beter van niet volgens NOS.
[..]
http://nos.nl/rio2016/art(...)olland-house-af.html
Ik vind het raar dat volwassen sporters als soort kleuters behandeld worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:27 schreef kanovinnie het volgende:
Als het alleen maar het half afgebouwde dorp uitgaan is om het te vieren vind ik het echt raar dat hij naar huis gestuurd wordt. Net zo raar als fat je als sporter 6 dagen voor je belangrijkste wedstrijd ooit gaat zuipen.
Coke is wel langer aantoonbaar en blowtje nog meer. In duistere kroeg rondhangen met wietdampen is al genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Waaaaat?? Yuri wtf
Alleen alcohol?
In Rio is de coke goedkoper dan de Weed hier.
Coke is maar 2dagen in je systeem. Heeft tie lopen knokken in de stad ofzo?
Als vanaf prille leeftijd alle energie in het ontwikkelen van je spieren ipv je hersens word gestopt mag dat niet verbazen ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat volwassen sporters als soort kleuters behandeld worden.
ze kunnen elke dag opgeroepen worden voor controle. Dus al zou dit zo zijn (volgens mij is het langer te vinden in je systeem) dan nog loop je kans omdat je niet alleen op de wedstrijddag controlekans hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Waaaaat?? Yuri wtf
Alleen alcohol?
In Rio is de coke goedkoper dan de Weed hier.
Coke is maar 2dagen in je systeem. Heeft tie lopen knokken in de stad ofzo?
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als vanaf prille leeftijd alle energie in het ontwikkelen van je spieren ipv je hersens word gestopt mag dat niet verbazen ..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:03 schreef maan_man het volgende:
Schijnt dat hij in dronken toestand is beroofd van zijn startbewijs voor de finale. Kon dus sowieso niet starten. IOC wacht in spanning af wie startbewijs nu bezit heeft en of dat hij aanspraak gaat maken op deze startplek.
Ik hoorde een gerucht dat hij bij Anna van der Breggen in het bed heeft gescheten bij wijze van geintje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:52 schreef Klaphark het volgende:
Het zal toch wel meer zijn dan een paar biertjes in de lokale bar. Eerder compleet kapot terugkomen en naakt tegen allerlei atleten aanrijden oid.
Hoop ik tenminste, anders is het triest.
die coke heeft toch niet zijn hersencellen zodanig aangetast dat ie niet normaal meer kan nadenken dat wat ie gaat doen schadelijk kan zijn voor zijn verdere reputatie ? ik vind het sowieso onzin om Yuri'tje vrij te pleiten en te doen alsof ie zo'n brave Hendrik is, hij is een volwassen vent die de regels heeft overtreden en nu de gevolgen ook maar moet dragen. Het is ook niet dat ie op zijn eigen kosten in Rio zit, dus het NOC*NSF staat in zijn volste recht om hem naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze nog niet eens inzien dat ze niet alleen die gast zijn carrriere, maar ook z'n leven breken met die uitsluiting. Hij heeft perfect gedaan wat ze vooraf van hem verwacht hadden (finale). Met die negatieve uitsluiting is dit iemand die binnen de paar maanden (weken? dagen?) terug aan de coke zit ... En wat moet daar dan van worden ? Gefeliciteerd NOC NSF ... Puur omwille van z'n voorgeschiedenis had je dit véél en véél diplomatischer moeten oplossen dan de Hollandse "regeltjes zijn regeltjes" politiek ...
Te stompzinnig zijn om je aan geldende regels te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |