Okéquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:44 schreef marcodej het volgende:
Tess er maar weer in. Deze kan er niks van.
1. Je verdedigt reglementair als je voor je uit verdedigt. Naar de zijkant of achter je uit verdedigen is direct geel/uitsluiting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef marcodej het volgende:
Wanneer is het reglementair verdedigt en wanneer niet?
Dat dachten we de eerste 9 minuten ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De Argentijnen worden op het satéstokje geragd.
Ze worden weggetango'd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De Argentijnen worden op het satéstokje geragd.
Waarom die negativiteit, Hansie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat dachten we de eerste 9 minuten ook
Ja juist...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Is dat niet Raffie's vriendin?
Die heeft hij al maar goed..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja juist...
Hij probeert daar nog een club te vinden in Denemarken
Geen negativiteit, gewoon scherp blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom die negativiteit, Hansie.
7quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
Hoeveel spelers kunnen er maximaal uitgestuurd worden van één team?
En dan mag het andere team zo vaak mogelijk de bal in het onverdedigde goal jensen?quote:
Vrouwen mogen daar niet eens handballen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:50 schreef TheArt het volgende:
Je gaat toch geen scheidsrechters uit fucking Iran aanstellen. Ze kunnen daar niet eens normaal handballen.
En de goal x35quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:51 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk is het vreemd dat Jan Roelfs dit niet doet.
Die kunnen ze er gewoon onder plakken. Scheelt weer geld.quote:
Maximaal drie per team volgens google.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
Hoeveel spelers kunnen er maximaal uitgestuurd worden van één team?
Zwijgen is zilver, googlen is goudquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maximaal drie per team volgens google.
Een hele lieve meidquote:
Deze was wel enigszins terecht toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:53 schreef TheArt het volgende:
Scheids ga je schamen, echt ga je schamen.
Vandaar ook mijn eerdere plaatje van Ivanov.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:53 schreef TheArt het volgende:
Scheids ga je schamen, echt ga je schamen.
Klopt, maar gaat om totaalplaatje. Bij het schot van Groot net krijgt ze ook nog een duw mee, maar daar wordt dan weer niets voor gegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Deze was wel enigszins terecht toch?
Nee het totaalplaatje is inderdaad ronduit kutquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar gaat om totaalplaatje. Bij het schot van Groot net krijgt ze ook nog een duw mee, maar daar wordt dan weer niets voor gegeven.
.neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou Smeets familie zijn van #demart ?
lol dat is wel weer leuk voor de kantoormensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:57 schreef tralalala het volgende:
Dat is voor sommige mensen raar opkijken morgenvroeg als ze met 7-0 naar hun nest zijn gegaan.
Je zou coach moeten wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:57 schreef skysherrif het volgende:
Als ik luciano was zou ik ipv uit redelijk kansloze positie schieten eventjes conrontatie zoeken en wachten tot groot terugkomt
Beetje respect voor kantoormensen. Ik zit hier nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat is wel weer leuk voor de kantoormensen
Dat vraag ik mij nog steeds af over mensen die dat destijds deden bij de CL finale tussen Milan en Liverpoolquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:57 schreef tralalala het volgende:
Dat is voor sommige mensen raar opkijken morgenvroeg als ze met 7-0 naar hun nest zijn gegaan.
Och, als ze de poulefase maar doorkomen, daarna kan alles nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:57 schreef Redefine het volgende:
Waar ik in het begin van de wedstrijd zei, dat dit een wedstrijd was voor het goede vertrouwen. Is het er uiteindelijk het tegenovergestelde.
Nee, blindquote:
Dat moet uiteindelijk ook lukken. Deze wedstrijd heeft ook hooguit alleen effect op de volgende wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, als ze de poulefase maar doorkomen, daarna kan alles nog
Is zijn dochter aanvoerder?quote:
Mooie vrouw jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
volgende wedstrijd janko op doel svp
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Handbal team het nieuwe hockeyt eam?
Handballers zijn vaak mooi, maar ook vaak ordinair. Daar heb je bij hockey minder last vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals ik al in desbetreffende topic plaatste, doen de handbaldames het gemiddeld het beste qua uiterlijk deze Spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WAT IS DEZEquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:04 schreef marcodej het volgende:
BREKEND: YURI VAN GELDER NAAR HUIS. DRANK BUITEN HET DORP GENUTTIGD.
Denk het beste van onze teamsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik al in desbetreffende topic plaatste, doen de handbaldames het gemiddeld het beste qua uiterlijk deze Spelen
Dat bedoelde ik ook, van de NL teamsquote:
Welke internationaal dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, van de NL teams
Mooi voor haar sportieve revanche halen na al die blessures.quote:
Ik snap ook nooit waarom er geen tikkie breed wordt gegeven, al deze snelle combinaties wat is ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Smeets scoort wel veel.
Ajacieden houden hier niet van.
De tering wat een mongool ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef Joezi het volgende:
Persalarm: Yuri van Gelder moet Olympische Spelen verlaten na alcoholgebruik
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef Joezi het volgende:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef Joezi het volgende:
Nee juist van Nederland (tegenover hockey en volleybal). Ik heb niet alle buitenlandse teams bekeken, dus ik ze niet vergelijken met alle teams op de Spelen.quote:
Regels zijn regels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
TeamNL heeft Yuri van Gelder per direct naar huis gestuurd. De turner heeft volgens de olympische ploeg de normen en waarden binnen TeamNL en de KNGU op grove wijze overschreden. Hij zal door deze maatregel niet kunnen deelnemen aan de individuele toestelfinale.
Je meent het. Wat teringdom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef Joezi het volgende:
Jawel hoor. Maar ik vind het gewoon een beetje debielquote:
Was het een biertje of was hij totaal bezopen? Das nogal een verschilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:09 schreef Drolflap het volgende:
Dom dat hij zich niet aan de regels houdt maar een biertje kan toch niet zoveel kwaad?
Dat denk ik ook. Maar er staat ook dat hij pas in de vroege uurtjes terug keerde in het Olympisch Dorp. Dat zal het meer nog zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:09 schreef Drolflap het volgende:
Dom dat hij zich niet aan de regels houdt maar een biertje kan toch niet zoveel kwaad?
Wel als je ng in het toernooi zit, wie zegt at het maar 1 biertje was :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:09 schreef Drolflap het volgende:
Denk ook niet dat ze dit doen na een onschuldig pilsje. Zou ook niet weten hoe ze daar achter hadden moeten komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:09 schreef Drolflap het volgende:
Hoort natuurlijk niet maar er staat alcoholgebruik en niet misbruikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar er staat ook dat hij pas in de vroege uurtjes terug keerde in het Olympisch Dorp. Dat zal het meer nog zijn.
Volgens de Volkskrant heeft hij het toegegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dit doen na een onschuldig pilsje. Zou ook niet weten hoe ze daar achter hadden moeten komen.
In de vroege uurtjes teruggekomen. Vermoed dat hij dat niet zachtjes heeft gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:12 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant heeft hij het toegegeven
"Turner Yuri van Gelder kon de verleidingen van Rio de Janeiro niet weerstaan. Hij is naar huis gestuurd na alcoholgebruik.
Uit het persbericht van NOC*NSF: 'Van Gelder is in de nacht van zaterdag op zondag, nadat hij zich had geplaatst voor de finale op het onderdeel ringen, weggegaan uit het Olympisch Dorp en tegen de afspraak in pas in de vroege ochtenduren teruggekeerd. De turner heeft toegegeven dat hij tijdens zijn verblijf buiten het dorp alcohol heeft geconsumeerd.'
Chef de Mission Maurits Hendriks reageerde ook: 'Het is een zeer moeilijke beslissing geweest voor ons om te nemen. Ik vind het vreselijk voor Yuri, maar dit gedrag is ontoelaatbaar. Dat hoort niet bij deelname aan de Olympische Spelen.'"
Maar niet verrassend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een sneu verhaal voor van Gelder
Recidivist.quote:
Verslaafd is verslaafd blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij geleerd heeft van z'n eerdere fouten.
u vraagtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, hopelijk scoren de dames er nog wat extra, voor doelsaldo.
duurt wss weer 4 jaar voor ik dit weer zie, maar tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
heerlijke shot, nog verbazend mooie sport zo nu en dan dat handbal
Als er ook gemixte teams zijn lijkt het me een prima sport om zelf te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
heerlijke shot, nog verbazend mooie sport zo nu en dan dat handbal
Ik denk dat ik veel de confrontatie aanga als aanvallerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als er ook gemixte teams zijn lijkt het me een prima sport om zelf te doen.
Je bent wel op olympisch niveau waardeloze posts aan het maken he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:16 schreef Joezi het volgende:
Wat een domper zeg, gun het NOC*NSF geen medaille meer
Dit is niet de eerste keer dat ze m naaienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je bent wel op olympisch niveau waardeloze posts aan het maken he.
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gras is groenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hou op. Hij naait zichzelf vooral.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ze m naaien
quote:
Een debiel.quote:
Stond op nu.nl, maar lijkt mij niet te kloppen. De partij daarvoor is dan nog niet af.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:45 schreef Jinkx het volgende:
Vannacht om 00.50u: Nederland-Zuid-Korea
Jawel.quote:
Ja. Zie nu ook dat het niet live is inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is die wedstrijd niet al voorbij? Zag op Teletekst 30-20 als uitslag staan.
Hopelijk winnen ze altijd.quote:
Voor Tessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef marcodej het volgende:
Jongens, niet zo seksistisch. Kijken jullie voor de lekkere wiijven, of voor sport?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef ZakaRosa het volgende:
Je verwacht bij haar zo'n verkrekte rookstem.
Goos.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef marcodej het volgende:
Jongens, niet zo seksistisch. Kijken jullie voor de lekkere wiijven, of voor sport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |