Dat doen ze welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef skysherrif het volgende:
waarom zenden ze dit niet uit eigenlijk?
Rugby sevens was ook mooi!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef marcodej het volgende:
Kak, streamde even in de timeout naar Rugby Sevens. Verdween de beachvolleystream.
Nee. NPO SPORT. Digitale zender.quote:
Ah ik zie het. NPO politiek heet die zender hier. Over kwartje handballen met wester, dat wordt weer genietenquote:
Die staan al op t veldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah ik zie het. NPO politiek heet die zender hier. Over kwartje handballen met wester, dat wordt weer genieten
Op twee streams met en zonder commentaar en op Politiek 24.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Rabieluh het volgende:
Was dit nou op stream te zien? Kon die zo snel niet vinden op de site.
Staat aan. Is dit het laatste Nederlandse op zwemmen na? (heemskerk 0300 toch, twijfelgevalletje)quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat aan. Is dit het laatste Nederlandse op zwemmen na? (heemskerk 0300 toch, twijfelgevalletje)
Waar hebben ze die streams ooit verstopt, van het weekend kon ik ze nog vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op twee streams met en zonder commentaar en op Politiek 24.
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar hebben ze die streams ooit verstopt, van het weekend kon ik ze nog vinden.
Op de site van de nosquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oeh nice, bedankt. Maar waarom kan ik dit niet meer vinden op npo.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Openen in Chrome
De suggestie van noodgang is het beste, mits chrome inderdaad. Anders http://nos.nl/rio2016/ en dan naar het live overzicht. Is ook niet echt super overzichtelijk als je snel zoekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Enorm bedankt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De suggestie van noodgang is het beste, mits chrome inderdaad. Anders http://nos.nl/rio2016/ en dan naar het live overzicht. Is ook niet echt super overzichtelijk als je snel zoekt.
gaafquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Openen in Chrome
Alsof ie z'n pet was vergeten en gewoon een random hoedje van een vrouw uit het publiek had geleendquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:44 schreef Szura het volgende:
Wat had die Duitser voor nichterig hoedje
Naar bed? Het is pas rond 5 uur klaar hoor.quote:
Nee, maar het geeft wel een goede indruk van de moeilijkheidsgraadquote:
Moet morgen gewoon weer werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naar bed? Het is pas rond 5 uur klaar hoor.
Uiteraard.quote:
is van NPO sport. ook te zien op kanaal 502 (ziggo)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:45 schreef Wup2 het volgende:
Is dit een herhaling? ik heb weer commentaar onder de stream....
ow ja bedankt, nu je het zegt zie ik idd. ook het logo in beeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef WEST het volgende:
is van NPO sport. ook te zien op kanaal 502 (ziggo)
altijd goede sfeer bij beachvolleybalquote:
Mazzelballetje wel een beetje net.quote:
Eeeeeh ja.quote:
Dat zeker.quote:
Je moet wat als je overklast wordtquote:
Heb je het wel eens gedaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef Wup2 het volgende:
wat hebben ze veel pauzes, of lijkt dat maar zo?
Lijkt me niet, dat ligt gewoon vast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:07 schreef Wup2 het volgende:
[..]
haha, ja maar toen was ik 12
nee ik bedoel in vergelijking met andere partijen
Oke. dat was dus idd. mijn vraag, of je het aan kan vragen zoals bij regulier volleybalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Lijkt me niet, dat ligt gewoon vast.
Maar met zijn tweeën op 64 vierkante meter in mul zand is echt akelig vermoeiend. Die pauzes zijn hard nodig om de kwaliteit van het spelletje een beetje op peil te houden.
Het is gewoon op tv: Sport 24.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Beter schakelt de NOS zo in zodat ik een score niet 10 seconden zie verschijnen voor het punt op de stream valt
Edit: oh ja die tweede stream is het dus ook opquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Beter schakelt de NOS zo in zodat ik een score niet 10 seconden zie verschijnen voor het punt op de stream valt
Nee toch? Of loop jij voorquote:
Gewoon op TV (NPO Sport), dus op de stream loop je inderdaad (alweerquote:
Ik heb geen NPO Sport, dus zo normaal is dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon op TV (NPO Sport), dus op de stream loop je inderdaad (alweer) achter.
quote:
Nee hoor. Die Russen hebben ook 2x gewonnen dus het laatste groepsduel gaat voor de beslissing zorgen (tegen de Russen)quote:
Beachvolleybal is ook gewoon leuk. Speel het ook af en toe. Wel heel intensief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:26 schreef Wup2 het volgende:
Wat een toffe sport om te kijken vind ik.
ik kijk dit tournooi nu een paar dagen achtereen en de sfeer in het stadion is gewldig en ik ben heel blij met niet al te emotionele sporters
Ik haal ook echt al die namen door elkaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die Russen hebben ook 2x gewonnen dus het laatste groepsduel gaat voor de beslissing zorgen (tegen de Russen)
Edit: nouja, die Russen gaan zo hun 2e ook winnen![]()
Ik wil niet weten hoe dit over een week gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal ook echt al die namen door elkaar
Meeuwsen en Brouwer zijn praktisch zeker van groepswinstquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dit over een week gaat
Niet toch? Laatste wedstrijd is tegen de Russen, en de winnaar daarvna wordt volgens mij ook groepswinnaar. Even in de veronderstelling dat die gewoon gaan winnen van de Grimaldi's.quote:
Ik haalde even twee duo's door elkaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet toch? Laatste wedstrijd is tegen de Russen, en de winnaar daarvna wordt volgens mij ook groepswinnaar. Even in de veronderstelling dat die gewoon gaan winnen van de Grimaldi's.
Kan gebeuren. Die andere doen het ook goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haalde even twee duo's door elkaar
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik heb geen NPO Sport, dus zo normaal is dat niet.
Tenzij ze hun laatste duel met 2-0 verliezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meeuwsen en Brouwer zijn praktisch zeker van groepswinst
Nah. Hooguit 2-1.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tenzij ze hun laatste duel met 2-0 verliezen![]()
Om 2.00 Van Gestel en Van Der Vlist.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is de volgende partij?
Oh, da's laat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om 2.00 Van Gestel en Van Der Vlist.
Ja nog 40-45 minuten. Al is dat nog wel net mooi voor het zwemmen.quote:
Nummderdor/Varenhorst is niet live.quote:
Zelfs als ze het punt verliezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom altijd die felicitaties na elk punt...?
Teambuilding Hansquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh jeetje heequote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Die ene duitse heeft gewoon een beetje vet op dr buik
Nooit dubbelspel tennis gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:08 schreef Koffieplanter het volgende:
#viesdikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Die ene duitse heeft gewoon een beetje vet op dr buik
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch na de wedstrijd ?
Nope.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:09 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nooit dubbelspel tennis gezien?
Dat is geen feliciteren Hans.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:14 schreef Joezi het volgende:
Ze feliciteren elkaar ook bij een tegenpunt
Ah zodoendequote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat is geen feliciteren Hans.
Dat is rust en positiviteit uitstralen. Als een tennisser een bal met 200 km/u onderin het net serveert, krijgt hij ook een handje van z'n dubbelpartner.
De sfeer hangt er leuk bij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:20 schreef Collide het volgende:
Er hangt een goed sfeertje in het publiek.
Tussentijdse vlucht naar huisquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als deze pot wordt verloren?
Dan kunnen ze dus onbeperkt bier drinken in het centrum? Prima danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tussentijdse vlucht naar huis
Feestje bij Yuri.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als deze pot wordt verloren?
Ze spelen naar verwachting. Dus tegenvallen zou ik het niet noemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenvallend einde van tot nog toe de beste Nederlandse dag zo. Hopelijk kunnen ze het nog omzetten
Brons Judoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenvallend einde van tot nog toe de beste Nederlandse dag zo. Hopelijk kunnen ze het nog omzetten
Zo'n vies bezweet lijf knuffelen is ook niet echt prettig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:28 schreef marcodej het volgende:
Van Gestel heeft een vervelende manier van knuffelen. Alsof ze haar klamme lijfje niet tegen het klamme lijfje van Van der Vlist wil drukken.
Brons judo (max haalbare met haar loting)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, 2 groepswedstrijden verliezen is in ieder geval niet heel fijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze spelen naar verwachting. Dus tegenvallen zou ik het niet noemen.
Ik vind haar wel leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:28 schreef marcodej het volgende:
Van Gestel heeft een vervelende manier van knuffelen. Alsof ze haar klamme lijfje niet tegen het klamme lijfje van Van der Vlist wil drukken.
Het feliciteren is één, maar het feliciteren analyseren is heel wat anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:28 schreef marcodej het volgende:
Ze behoren toch ook niet tot de favorieten etc?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 2 groepswedstrijden verliezen is in ieder geval niet heel fijn
Uiteraard is dat niet heel fijn. Maar ze zijn de minst sterke deelnemers voor TeamNL, was al knap dat ze zich plaatsten. Daarbij worden ze ook weer niet echt weggespeeld, het is steeds net niet. Spelen naar vermogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 2 groepswedstrijden verliezen is in ieder geval niet heel fijn
Fair enough, het zijn de zwakste dames en de eerste wedstrijd was tegen een geplaatst duo dacht ik. Toch zou het jammer zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is dat niet heel fijn. Maar ze zijn de minst sterke deelnemers voor TeamNL, was al knap dat ze zich plaatsten. Daarbij worden ze ook weer niet echt weggespeeld, het is steeds net niet. Spelen naar vermogen.
Dat laatste ben ik met je eens. Je hoopt toch dat tijdens de Spelen sporters boven zichzelf uit kunnen stijgen. Zoals Van Emden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough, het zijn de zwakste dames en de eerste wedstrijd was tegen een geplaatst duo dacht ik. Toch zou het jammer zijn.
Viesdik jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Duitse heeft wel teveel bier gedronken. Met Yuri mee geweest?
De Braziliaanse duo's denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:30 schreef Columbiafan het volgende:
Zijn de Amerikaanse vrouwen weer topfavoriet?
nou nou nouquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:39 schreef Redefine het volgende:
Over en uit. Doe uit dat licht, kom maar op met die enorme golf uit de zee over het stadion heen.
Dat was niet serieus, was de pi vergeten. Maar ik zag net de golven op de zee en bedacht mij toen hoe dicht het station op de zee staatquote:
We moeten hopen op Meppelink/Van Iersel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was niet serieus, was de pi vergeten. Maar ik zag net de golven op de zee en bedacht mij toen hoe dicht het station op de zee staat
Bij de vrouwen wel ja, dat zijn kanshebbers voor een medaille, hoe lastig dat ook is. Bij de mannen kunnen beide teams een medaille winnen met zelfs een kans op goud.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:46 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten hopen op Meppelink/Van Iersel.
Boerkini'squote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef bluemoon23 het volgende:
WTF wat zijn dit voor zwarte pakje bij de Nederlanders ???
Die Australische dames wel gewoon in bikini.
Het is koud.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef Collide het volgende:
Waarom hebben de Nederlanders een outfit uit het Midden Oosten aan?
Ken je nagaan, die hebben geeneens centrale verwarming thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar hebben die Australiers anders weinig last van.....
Ik heb nog niet echt lekkere beachvolleybalsters gezien dit toernooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
Naja die Nederlandse zijn toch al niet echt lekker.
Komt door de islamisering van Nederland.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Komt door de temperatuur.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Dan moet je maar een andere sport gaan doen als je geen zand in je reet wilt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door de islamisering van Nederland.
Hoewel het NL pakje me wel fijner lijkt, want met bikini heb je eerder zand in je reet.
Jij geilt op Tom, daar lullen we ook niet over.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef alors het volgende:
Kijken jullie voor de sport of voor het bloot? Juist hierom zou ik zelf ook lekker in boerkini gaan. Vieze oversekste kereltjes.
Voor de sport, het zijn de OS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef alors het volgende:
Kijken jullie voor de sport of voor het bloot? Juist hierom zou ik zelf ook lekker in boerkini gaan. Vieze oversekste kereltjes.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef alors het volgende:
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef alors het volgende:
Madquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef alors het volgende:
Dat andere duo is alleen gigantisch kansloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:17 schreef skysherrif het volgende:
Ah we hebben dus 2 vrouwenduos bij beachvolleybal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |