Dit ook echt. Leuk, maar wel weer typerend dat ze het zo nadrukkelijk ophangt enzotwitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 19:18:08I feel very loved! 😊😀😊 Thanks for all the support. ❤ racing time tomorrow !! #TeamNL https://t.co/3KnAWBak9Y reageer retweet
quote:Waar ga je voor in Rio?
"Ik wil de kansen die zich voordoen pakken. Ik heb geen invloed op wat concurrenten doen, alleen op wat ik zelf presteer. Ik wil de finale halen en het gevoel hebben dat ik alles eruit heb gehaald en mijn beste prestatie heb neergezet."
Dat zou ik ook gezegd hebben. Maar ik behoorde niet tot de top drie van de wereld. Bij jou speelt er toch wel meer dan alleen je beste prestatie neerzetten?
"Mijn doel is om een individuele medaille te winnen. Een medaille is een medaille, de kleur is op dit moment niet eens zo belangrijk. Het ziet er nu alleen wat rooskleuriger uit dan vier jaar terug. Dat maakt dat buitenstaanders mij misschien anders benaderen, maar mijn visie en doel veranderen daardoor niet. Leuk dat ik eerste sta op de wereldranglijst, maar dat levert niet meteen medailles op. Voor Shanghai heb ik ook eerste gestaan. Nou, je weet hoe dat afliep. Ik moet werken aan mijn energiehuishouding. Tijdens het EK in Berlijn was ik als het ware een citroentje, snel leeg geperst. Vervolgens moet ik een sinaasappel worden. De eerste paar dagen van een toernooi haal je wel, maar in het tweede deel heb je ook nog alle energie nodig. Uiteindelijk moet ik in Rio gewoon zo goed zijn dat ik me een enorme pomelo voel! Ik moet een groot stuk fruit worden vol sap, dat je kunt blijven uitknijpen en waar steeds wat uit blijft komen. Ik ben heel erg bezig om gedurende een toernooiweek fit te blijven en veel energie te behouden."
Dat stuk over het fruitquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit ook echt. Leuk, maar wel weer typerend dat ze het zo nadrukkelijk ophangt enzotwitter:FemkeHeemskerk twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 19:18:08I feel very loved! 😊😀😊 Thanks for all the support. ❤ racing time tomorrow !! #TeamNL https://t.co/3KnAWBak9Y reageer retweet
En dit komt rechtstreeks van haar sessie met haar coach/psycholoog
[..]
De Wiki van Adlington is inmiddels ook al aangepasttwitter:LucyGreeen twitterde op zondag 07-08-2016 om 12:25:05Is it me or is that Rebecca Adlington's hand on Mark Foster's thigh? 😏 https://t.co/JnhJKj1rDx reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef wimderon het volgende:
De Wiki van Adlington is inmiddels ook al aangepasttwitter:LucyGreeen twitterde op zondag 07-08-2016 om 12:25:05Is it me or is that Rebecca Adlington's hand on Mark Foster's thigh? 😏 https://t.co/JnhJKj1rDx reageer retweet
![]()
Hahahahaha heerlijk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wander in my time...
De Wiki van Adlington is inmiddels ook al aangepast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
3.54 wordt gezellig met lollerquote:
Heemskerk in de halve finale 200 meter vrije slag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog NL' ers in de finale?
Begrijp helemaal niks van al die schema's
Femke Heemskerk in de halve finale 200m vrij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee geen NL in de finales. Wel nog Heemskerk in de halve finales van de 200 meter vrij. Wat valt er eigenlijk niet te begrijpen aan de schema's?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja oke, verdere sporten vannacht ook geen medailledingen meer voor NL toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Heemskerk in de halve finale 200 meter vrije slag.
Zoals die in de OP, op zich wel duidelijk maar niet voor Nederlandse deelnemers, en kan eigenlijk op de interwebs ook weinig vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee geen NL in de finales. Wel nog Heemskerk in de halve finales van de 200 meter vrij. Wat valt er eigenlijk niet te begrijpen aan de schema's?
Nee. Sowieso eigenlijk alleen nog maar poulewedstrijden van teamsporten vannacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja oke, verdere sporten vannacht ook geen medailledingen meer voor NL toch?
Oke tnx, zal waarschijnlijk nog wel even de halve finale zwemmen kijken, en tot die tijd maar even gamen ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Sowieso eigenlijk alleen nog maar poulewedstrijden van teamsporten vannacht.
Oh zo bedoel je. Nee dan mis je als nieuwere kijker wel wanneer de Nederlanders meedoen. Dat zou wel kunnen, maar dan moet de TS wel steeds de OP aanpassen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoals die in de OP, op zich wel duidelijk maar niet voor Nederlandse deelnemers, en kan eigenlijk op de interwebs ook weinig vinden.
De handbaldames zijn bijna aan de beurt. Live op NPO1.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke tnx, zal waarschijnlijk nog wel even de halve finale zwemmen kijken, en tot die tijd maar even gamen ofzo.
ja dat snap ik, maar zelfs via de NOS kom ik er moeilijk uit, slecht overzichtelijk allemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Nee dan mis je als nieuwere kijker wel wanneer de Nederlanders meedoen. Dat zou wel kunnen, maar dan moet de TS wel steeds de OP aanpassen.
Als ze knap zijn wil ik dat misschien nog wel zien, maar dan moet ik weer helemaal naar een ander topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
De handbaldames zijn bijna aan de beurt. Live op NPO1.
Teletekst blijft ondanks alle snellere en uitgebreidere concurrenten nog steeds het handigste om snel een overzicht van sport te krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar zelfs via de NOS kom ik er moeilijk uit, slecht overzichtelijk allemaal.
Was in 2012 toch een stuk beter.
het enige wat wel duidelijk en overzichtelijk is, is teletekst.
Ik gebruik de TeamNL app. Daar staat overzichtelijk welke Nederlanders elke dag aan de beurt zijn en hoe laat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar zelfs via de NOS kom ik er moeilijk uit, slecht overzichtelijk allemaal.
Was in 2012 toch een stuk beter.
het enige wat wel duidelijk en overzichtelijk is, is teletekst.
Dan geef ik de tip om even te gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze knap zijn wil ik dat misschien nog wel zien, maar dan moet ik weer helemaal naar een ander topic.
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:15:06Iedereen vraagt maar wat er met de zwemploeg aan de hand is? Resultaat van vruchteloze zoektocht naar succesvol lange termijnbeleid. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:15:45Met beschuldigende vinger naar @joopalberda wijzen is te simpel. Hij kwam om het lek in de boot te dichten. Maar kon de stop niet vinden. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:16:42Acht jaar nieuw beleid op jeugdgebied heeft weinig doortastend, karaktervol talent opgebracht. Klein team, gebouwd rond 'veteranen'. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:18:24Opbouw van topzwemmen na de Spelen moet door een nieuwe interim gebeuren. De man voor de overdracht is weg. Wie nu? Met welke visie? reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:19:05Ik noemde de KNZB van dit moment net op Facebook 'een drenkeling zonder diploma'. Hoop dat ik heb overdreven. Wie vaart deze schuit?? reageer retweet
Ik mis bij deze man wel de metaforen. Als hij dat meer zou doen, zou hij er meer uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:06 schreef Pino112 het volgende:
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:15:06Iedereen vraagt maar wat er met de zwemploeg aan de hand is? Resultaat van vruchteloze zoektocht naar succesvol lange termijnbeleid. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:15:45Met beschuldigende vinger naar @joopalberda wijzen is te simpel. Hij kwam om het lek in de boot te dichten. Maar kon de stop niet vinden. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:16:42Acht jaar nieuw beleid op jeugdgebied heeft weinig doortastend, karaktervol talent opgebracht. Klein team, gebouwd rond 'veteranen'. reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:18:24Opbouw van topzwemmen na de Spelen moet door een nieuwe interim gebeuren. De man voor de overdracht is weg. Wie nu? Met welke visie? reageer retweet
twitter:johnvolkers twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 00:19:05Ik noemde de KNZB van dit moment net op Facebook 'een drenkeling zonder diploma'. Hoop dat ik heb overdreven. Wie vaart deze schuit?? reageer retweet
Het zijn de demonen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:53 schreef Nober het volgende:
Laat Femke gewoon met rust kut NOS.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)-er-net-aan-bij.html
Is vrij standaard dat er na de races interviews volgen. Maar echt goed voor de sporter is dit niet. Maar het kan altijd nog erger als je als Fransman/Francaise interviews moet gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:53 schreef Nober het volgende:
Laat Femke gewoon met rust kut NOS.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)-er-net-aan-bij.html
Wie is de Fransman?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is vrij standaard dat er na de races interviews volgen. Maar echt goed voor de sporter is dit niet. Maar het kan altijd nog erger als je als Fransman/Francaise interviews moet geven
Er was een Franse sporter/sportster (ik zag het maar half dus ik weet niet of het een man of vrouw was) die net verloren had en echt helemaal stuk was. In tranen en helemaal de weg kwijt. Die werd doodleuk gesommeerd bij de interviewer te komen. Toen hij/zij weg wilde lopen werd die bij de arm getrokken en moest hij/zij de vragen doodleuk beantwoordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie is de Fransman?
De NOS kan niet interviewen, bij Rijsselberghe begonnen ze over zijn kale hoofd bij Bouwmeester was het ook al huilen met de pet op na de eerste twee races (van 10!?).
Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijke vraag te stellen of een beetje positieve benadering er op na te houden?
twitter:guardian_sport twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 02:21:04Russian TV likens Michael Phelps cupping therapy to meldonium https://t.co/wlmmq26oxg https://t.co/Z8vgEAQveN reageer retweet
Deed mij hier aandenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was een Franse sporter/sportster (ik zag het maar half dus ik weet niet of het een man of vrouw was) die net verloren had en echt helemaal stuk was. In tranen en helemaal de weg kwijt. Die werd doodleuk gesommeerd bij de interviewer te komen. Toen hij/zij weg wilde lopen werd die bij de arm getrokken en moest hij/zij de vragen doodleuk beantwoorden
200 vrij is wel hogere wiskunde. Wat een kutafstandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:56 schreef hhh38 het volgende:
Dat 'sleutelen aan haar opbouw' gebeurt ook om de haverklap of niet? Ook geen goed teken natuurlijk.
Ik weet niet of die een medaille won. Maar zonder meer was het een prestatie die niet paste bij wat diegene verwachtte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Deed mij hier aandenken.
Maar won die Fransman wel een medaile?
Na een paar jaar kom je er toch wel achter welke opbouw je het beste ligt? Of is dat te simpel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
200 vrij is wel hogere wiskunde. Wat een kutafstand
Behalve als je Ledecky heet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
200 vrij is wel hogere wiskunde. Wat een kutafstand
Booohhhhhhhquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zsuzsanna straks weer. [ afbeelding ]
Jij hebt smaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zsuzsanna straks weer. [ afbeelding ]
Dat is helaas echt te simpel. Toen ik 15 was zwom ik qua indeling een hele andere 200 vrij dan toen ik 21 was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na een paar jaar kom je er toch wel achter welke opbouw je het beste ligt? Of is dat te simpel?
Jij hebt wel iets met misplaatste 'van's hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:00 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij heeft van Heemskerk ook een pilsje gedronken
Die gaat gewoon en dat was hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve als je Ledecky heet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:59 schreef DeLuna het volgende:
Misschien wil Jasper van Mierlo nog wel even vertellen wat ie van de KNZB vindt
what happenedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde daar viavia nog wel eens wat over indertijd.
Toch kan ik haar beter hebben dan vier jaar geleden.quote:
Die mocht niet appen met de Nederlandse ploeg. Onder andere.quote:
Als je zin hebt kun je dit bijvoorbeeld eens doorlezen:quote:
En anders zouden ze het tegen zijn moeder zeggen ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die mocht niet appen met de Nederlandse ploeg. Onder andere.
Dan mocht hij niet meedoen aan de individuele toestelfinalequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En anders zouden ze het tegen zijn moeder zeggen ofzo?
Was daar een kwartier geleden mee gekomen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je zin hebt kun je dit bijvoorbeeld eens doorlezen:
http://www.hollandswimmin(...)het-zwembad-verlaten
Geen idee maar die Van Groningen vond dat niet leuk. Bron: Holland Swimming, dat dan weer wel. Maar die heeft weer contact met Van Mierlo en is in bezit van die appgesprekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En anders zouden ze het tegen zijn moeder zeggen ofzo?
Aad ---> Joopquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee maar die Van Groningen vond dat niet leuk. Bron: Holland Swimming, dat dan weer wel. Maar die heeft weer contact met Van Mierlo en is in bezit van die appgesprekken.
Ze is 19. (1997)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:06 schreef heywoodu het volgende:
Shen was tijdens de Jeugd OS in Nanjing twee jaar geleden al aan het shinen, die was toen echt geen 12
Dit is niet dezelfde als Shiwen he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:06 schreef Redefine het volgende:
Shen heeft opeens haar vorm weer terug.
Hou op, ik voel me oud.quote:
Interessant, dankjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je zin hebt kun je dit bijvoorbeeld eens doorlezen:
http://www.hollandswimmin(...)het-zwembad-verlaten
Geen demonen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Femke nodig?
(niet dat ze het gaat zwemmen maar ok)
Oh neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is niet dezelfde als Shiwen he.
1:57.00 zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Femke nodig?
Een goede tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Femke nodig?
Een paar biertjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Femke nodig?
Er zijn zoveel foute opmerkingen te geven als antwoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Femke nodig?
Ook Dirk vindt dit een goeie grap.quote:
Top 4 en 1:56.35quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Femke nodig?
Dan kan ze niet falen op de 100 meter, want dan mag ze niet meer meedoenquote:
Bedankt.quote:
Sorry Ama maar dit wordt echt nietsquote:
Nou he beetje aanmoedigen mag wel tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry Ama maar dit wordt echt niets
Enige Nederlandse ook nog.
Ik ben haar juist meer gaan tolereren, liever zij dan Lollerdecky moet ik zeggen.quote:
Ja oke prima. Femke is ook wel lief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou he beetje aanmoedigen mag wel toch
Dat is al heel lang zo.quote:
Ik vind ze gewoon allebei niks. Kan de meeste Amerikaanse mannen wel tolereren, maar de meeste vrouwen weer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben haar juist meer gaan tolereren, liever zij dan Lollerdecky moet ik zeggen.
Ik heb precies hetzelfde. Paar keer interviews gezien van de laatste jaren, ze gaat ooit nog een leuk mens worden als die lijn zich doortrekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben haar juist meer gaan tolereren, liever zij dan Lollerdecky moet ik zeggen.
27-28 graden denk ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Ben stiekem benieuwd hoe warm dat water is.
3 individueel, daarnaast nog 4x100 en 4x200 dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef Szura het volgende:
Hoeveel afstanden zwemt Ledekkie eigenlijk
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hong Kong is gewoon een apart land toch?
Nee joh. Misschien dat het hier 26 graden is maar echt niet veel kouder denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo warm?
Ik dacht dat het water altijd expres vrij koud werd gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hong Kong is gewoon een apart land toch?
quote:Hongkong is een speciale administratieve regio van de Volksrepubliek China (net als Macau)
Dat heeft er niks mee te maken in dit geval.quote:
Ik heb ook echt geen idee meer. Ik dacht dat dat falen wel een keer ophield en we een Mark Tuitert/Stefan Groothuis gingen zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:13 schreef heywoodu het volgende:
Luna, hoe kan dit nou? Ze ligt gewoon te spartelen in het water![]()
Leg het eens uit
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Guam eigenlijk als apart land mee op de OS?
Ja, net als Puerto Rico en Amerikaans Samoa.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ie al eens boven de oceaan hangt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:14 schreef Snowbomb het volgende:
Die kan met het vliegtuig van Yuri terug naar huis.
Ze is nu slechter dan ooit zelfs. Bizar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee meer. Ik dacht dat dat falen wel een keer ophield en we een Mark Tuitert/Stefan Groothuis gingen zien
Nou ben ik geen kenner, maar het is toch niet alleen langzaam zwemmen? Ik bedoel, met mijn niet-kennersoog lijkt het wel alsof ze echt maar wat ligt te spartelen ofzo, op en neer hobbelend steedsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee meer. Ik dacht dat dat falen wel een keer ophield en we een Mark Tuitert/Stefan Groothuis gingen zien
De Amerikaanse Maagdeneilanden wel, die hebben dezelfde status toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook vreemd. Dat is wel beetje hetzelfde verhaal als Hong Kong natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, net als Puerto Rico en Amerikaans Samoa.
Misplaatste arrogantie en Femke? Wat een grap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:14 schreef Drolflap het volgende:
Straks nog misplaatste arrogantie ook
Het ziet er ook echt niet uit. Het lijkt wel of ze overbelast is ofzo. Natte krant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ben ik geen kenner, maar het is toch niet alleen langzaam zwemmen? Ik bedoel, met mijn niet-kennersoog lijkt het wel alsof ze echt maar wat ligt te spartelen ofzo, op en neer hobbelend steeds
Dit is toch ook gewoon dramatisch als je ziet welk niveau ze de afgelopen 5, 6 jaar had.quote:
Kromo en Steenbergen (hoewel niet op de 200 wissel) waren oke.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef marcodej het volgende:
Achteraf is het met deze vorm nog een wonder dat Nederland 4e werd.
Speculeren over einde carriere en niet meer zwemmen van 100 meter vind ik wel ver gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon dramatisch als je ziet welk niveau ze de afgelopen 5, 6 jaar had.
Misschien kan Steenbergen nog een leuke tijd neerzetten als startzwemster.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef DeLuna het volgende:
Die 4x200 vrij kunnen we ook wel schrappen dus
Phelps op de 200 vlinderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef Szura het volgende:
Nou vrienden, waar moeten we nog naar uitkijken vannacht
Schoon beddengoedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef Szura het volgende:
Daar schrok ik tijdens de swimcup in Eindhoven al van. Haar techniek is niks meer. Totaal veranderd en lijkt me voor haar op deze manier niet effectief genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ben ik geen kenner, maar het is toch niet alleen langzaam zwemmen? Ik bedoel, met mijn niet-kennersoog lijkt het wel alsof ze echt maar wat ligt te spartelen ofzo, op en neer hobbelend steeds
Phelpsgenotquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef Szura het volgende:
Dat kennen we hier niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef chufi het volgende:
Doen ze nog de B-finales? Mag hopen van niet
Zsuzsanna!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef Szura het volgende:
Dat eerste wel, dat tweede echt niet. 100 vrij heeft echt compleet geen zin zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Speculeren over einde carriere en niet meer zwemmen van 100 meter vind ik wel ver gaan.
Grueter kent de zwemmers vrij goed, dus dan kan ik mij het wel voorstellen dat hij het zo zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Speculeren over einde carriere en niet meer zwemmen van 100 meter vind ik wel ver gaan.
Precies, dat moet een sporter altijd zelf uitmaken. Herinner me nog hoe Ritsma reageerde toen een interviewer hem die vraag stelde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
En daarna Efimova. Weet niet of die direct hier na moetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:18 schreef heywoodu het volgende:
Zul je zien dat Sun Yang nog goud pakt ook nu.
Dat laatste zou echt te ver gaan, vooral omdat Vriezema over zijn vragen kan nadenken. De woorden van Grueter begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Jammer, maar helaas. Wat heeft het voor zin nu boos te worden op Femke, of haar straks aan het huilen te maken bij een interview.
Nouja die dingen verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook niet. Op de Swim Cup doen ze dat maar dat is om talenten de kans te geven finales te zwemmenquote:
Slapen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:19 schreef marcodej het volgende:
Ik ga slapen. Morgen gaan we vast medailles pakken.
Het zit technisch gewoon compleet verkeerd. En dat heeft een reden: Lucas. Daar traint ie gewoon amper op en sommige zwemmers hebben daar juist behoefte aan. Het is echt alleen maar meters, meters en meters maken en dat trekt niet iedereen even goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat me nog bij van vroeger danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook niet. Op de Swim Cup doen ze dat maar dat is om talenten de kans te geven finales te zwemmen
Weinig inspirerend programma tot 5:00. En moet morgenochtend nog wat dingetjes doen.quote:
Dat zou wel anti-genot zijn ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:18 schreef heywoodu het volgende:
Zul je zien dat Sun Yang nog goud pakt ook nu.
Morgen wordt ook nog een medailleloze dag waarschijnlijk. Woensdag aardig wat kansen. En dan gaan we Kromo ook eindelijk individueel in actie zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:19 schreef marcodej het volgende:
phelps pas om 0500?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weinig inspirerend programma tot 5:00. En moet morgenochtend nog wat dingetjes doen.
Ik kan me goed voorstellen dat ze nu ook geen zin heeft in een interview.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste zou echt te ver gaan, vooral omdat Vriezema over zijn vragen kan nadenken. De woorden van Grueter begrijp ik wel.
Waar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:19 schreef marcodej het volgende:
Als Sun geen medaille pakt kan ik hier mee leven, anders zou dit vrij kut zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:19 schreef Columbiafan het volgende:
Guy gaat een medaille pakken. Ik vrees voor Biedermann, zou zo mooi zijn.
Alles wat ik de hele tijd over hem gelezen en gezien heb is het inderdaad er een van pure fysieke training. De een nog zwaarder dan de ander. Daar krijg je dan vast wel meer inhoud van, maar meestal gaat dat ten koste van de rest. Dat lijkt hier zeker wel het geval te zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zit technisch gewoon compleet verkeerd. En dat heeft een reden: Lucas. Daar traint ie gewoon amper op en sommige zwemmers hebben daar juist behoefte aan. Het is echt alleen maar meters, meters en meters maken en dat trekt niet iedereen even goed.
Je stelt Hagino teleur met deze post.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:21 schreef heywoodu het volgende:
Ik juich voor Chad Guy Bertrand Le Clos
Dacht dat er al wat roeifinales waren, maar dat zal woensdag zijn dan.quote:
Ik gun het haar ook verlost te zijn van de druk van topsport. Ze wordt er door gekweld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:15 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij helemaal niets verbazen als Heemskerk er na deze Spelen mee stopt. Dat zou heel jammer zijn, want ik gun het haar zo.
Nee, maar dat heeft ze vooralsnog wel altijd gedaan. Wanneer het ook was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat ze nu ook geen zin heeft in een interview.
Nu misschienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat er dit toernooi nog iemand uit de buitenbaan kampioen worden?
(dat was een leuke geweest voor de nostradamus)
De hindsight quiz vind ik ook wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat er dit toernooi nog iemand uit de buitenbaan kampioen worden?
(dat was een leuke geweest voor de nostradamus)
De man die Phelps vier jaar geleden versloeg op Phelps' onderdeel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:23 schreef Nattekat het volgende:
Wie is die gekke gozer die de kamikaze doet?
Toffe gozer dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De man die Phelps vier jaar geleden versloeg op Phelps' onderdeel.
Vooral zijn pa is er bekend door geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De man die Phelps vier jaar geleden versloeg op Phelps' onderdeel.
Dat sowieso. En Bert le Clos is ook een held, zijn vader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |