Begrijp me niet verkeerd en ik noem je zeker niet naïef. Ik heb zelf zoveel stomme dingen gedaan uit onwetendheid dat ik de laatste ben die daar iets van mag zeggen. (Niet dat ik je chippen en stomme actie vind, ik wil je alleen bewust maken van de mogelijke problemen)quote:Pfeww, geen idee waar je het over hebt, maar ZF zal wel een merk zijn... De mijne komt uit 2011, dus das (gelukkig dan) na 2009 De rest van de termen zegt me helaas allemaal niets. Maar ik denk dat ik niet de enigste ben die hier niet alles van af weet... Volgens jou/jullie moet iedereen die zijn wagen laat chippen dit dus allemaal weten? Anders ben je naïef?
Komt zeker door nieuwe bougies, tribal stickers en een mooie spoilert?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:03 schreef daNpy het volgende:
Ik heb mijn E90 zelf gechipt, van 218 pk (fabriek) tot wel 418 pk!!!!
Helaas geen uitdraai, maar genoeg voorbeelden op internet.
Met deze reacties kan ik het alleen maar eens zijn. En in die 4 jaar rustig sparen voor een "nieuwe" occassion of wellicht een stevige garagebeurt... Moet zeggen dat ik de verschillen qua overclocken bij pc gaming wat vond tegenvallen. Viel mij vooral op dat je vaker crashes had etc en artifacting. Maar hier zal ik niet tever op ingaan omdat dit natuurlijk een BMW topic reeks is..quote:Op donderdag 1 september 2016 06:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Bij de BMW dealer zeiden ze dat een koppeling eigenlijk nog niet kapot moest gaan na 80.000km. Dat zou betekenen dat als hij 50% sneller kapot gaat door chippen, dat ik nog altijd 40.000km ermee kan rijden, dat zijn meer dan 4 jaar voor mij. Dat vind ik prima! Als ik daardoor meer driving-fun heb, betaal ik daar heel graag voor
[..]
Goed punt! Maar, daar hetzelfde. Ook overclocken zie ik als "hobby" (vroeger ook veel gedaan). En hobby's kosten geld... Tja, niets aan te doen
Klopt. Ik snap daarom ook niet de felle reacties van sommige users hier.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:13 schreef Andyy het volgende:
60 pk klinkt wel aannemelijk met een 335i, ding heeft natuurlijk twee turbo's die allebei hogere druk kunnen draaien.
Die 60 PK extra was niet bij een 335, maar bij een 315i of 111i ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap daarom ook niet de felle reacties van sommige users hier.
Nee, hij heeft een 335ci uit mijn hoofd. Daar ging het ook over. Dus 't is allemaal niet zo spannend.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die 60 PK extra was niet bij een 335, maar bij een 315i of 111i ofzo.
Geloof ik.
dafuq :S dus je zag de weg ofzo ... wat kost die reparatie?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:22 schreef Andyy het volgende:
Ik reed vorige week 230 toen de bodemplaat het nodig vond om te scheuren
Daarna 90 gereden op de Autobahn tot die net voor Nederland er af viel
totaalprijs?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:20 schreef Tarado het volgende:
ik had een dure deze week, een veer achter doorgerot, dus beiden vervangen, bleken de schokbrekers ook redelijk rot, dus die ook vervangen maar deze zijn vanwege niveauregeling alleen origineel verkrijgbaar, dus prijzig en alleen vanuit München leverbaar, dus die zijn er nog niet.
Nou, ik kan mij nog een schuur herinneren van Atmoz , betonnen fundering gestort, maar zonder wapening.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:35 schreef fathank het volgende:
Als je Atmozz een beetje volgt in K&W denk ik niet dattie naar de eerste de beste beun de haas is geweest
Thnx, was de draad ff kwijt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:49 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een 335ci uit mijn hoofd. Daar ging het ook over. Dus 't is allemaal niet zo spannend.
ze hebben ook wat andere dingen gedaan maar dit is aan materiaal al 1200 en arbeid 250 ex.quote:
De schokbrekers met nivoregeling op mijn e39 waren al 440ex btw ex montagequote:Op vrijdag 2 september 2016 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben ook wat andere dingen gedaan maar dit is aan materiaal al 1200 en arbeid 250 ex.
Das een flink bedrag maarja neem aan dat je wel premium producten als materiaal heb gekozen. Kan je auto op basis van die onderdelen in elk geval weer lekker lang mee!quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben ook wat andere dingen gedaan maar dit is aan materiaal al 1200 en arbeid 250 ex.
Waarom rij je daar dan mee door?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:22 schreef Andyy het volgende:
Ik reed vorige week 230 toen de bodemplaat het nodig vond om te scheuren
Daarna 90 gereden op de Autobahn tot die net voor Nederland er af viel
Dacht altijd dat die platen er alleen bij Golfjes4 half onderuit hingen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik was gestopt en de plaat eraf gerukt ja
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik vind het gewoon een raar verhaal.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap daarom ook niet de felle reacties van sommige users hier.
quote:Zo technisch ben ik niet met auto's.
quote:Denk je dat ik die heb of graag wilde hebben? Denk je dat ik geil op print-outs?
quote:Het boeit mij niet hoeveel dat is. Als het (voor die prijs) maar zoveel mogelijk is,
quote:Komt een vermogensuitdraai niet uit een rollerbank? Die konden ze bij mijn auto dus niet maken... En bovendien moet je daar toch extra voor betalen dan? Daar heb ik geen zin in, ik raak toch al die papieren weer kwijt. En die getallen zeggen me toch niets.
quote:Geen idee wat dat [AFR] is, maar ik vind dat dus ook niet belangrijk.
quote:Nogmaals: ik ben (wat auto's betreft) niet technisch genoeg hiervoor, en vertrouw de experts hierin!
quote:Je kunt het ook zo bekijken: ze doen het extra goed, want: nóg meer vermogen
quote:Wat kan ik meer doen dan een goede chiptuner uitzoeken, netjes betalen voor wat ik wil (vermogensuitdraaien boeien me niet), beetje interesse tonen, niet te gek rijden etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |