Policorrie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grote waffel houden tegen onze Cor he
Echt zo standaard namen Fatima en Mohammedquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat ik zo niet heet.
Tim de Smikkelaar, vetkwabontwikkelaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil ook wel smikkelaar heten, dat is bijna net zo goed als snavelaar
wromquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil ook wel smikkelaar heten, dat is bijna net zo goed als snavelaar
Ben je wel een beetje lekker?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel een goede naam, nederlands genoeg om niet meteen op basis van naam afgewezen te worden als ik online solliciteer.
geef danquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog nooit pics van Crip gezien?
Nee joh, hoe zou ik die moeten zien danquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog nooit pics van Crip gezien?
Nee, jij bent fylax, jij bent noet het weerquote:
Wou ik zeggen ja. Maar ik gedraag mij gewoon, ik ben een hele brave jongen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:02 schreef sp3c het volgende:
ja hier zit echt wel een goed jemoeder grapje in he
Ooit gehoord van McDrive?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moeder paste niet door de deur?
Oeps, sorry.
zijn jullie bij je moeder op bezoek gegaan?quote:
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef sp3c het volgende:
ja en dat moet ik dan weer op gaan lopen zoeken zeker
We hadden gezegd dat het wel weer genoeg wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef sp3c het volgende:
snappen jullie hem?
ze is zo dik dat ze in de mcD's is gaan wonen!!!
Dan zou ik wel Fylax' grootste fan zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef sp3c het volgende:
maakt dat Fylax Ronald mc Donald?
ik weet het niet
Neequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef sp3c het volgende:
snappen jullie hem?
ze is zo dik dat ze in de mcD's is gaan wonen!!!
Wat voor VI-snacks heb je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
We houden van dezelfde tekenfilms, dat is een goed teken. Val je toevallig op dikke kale mannen?
Toevallig welquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
We houden van dezelfde tekenfilms, dat is een goed teken. Val je toevallig op dikke kale mannen?
niet gekliktquote:
Vroeger hadden ze zo'n magnum met chocolade, karamel en nog meer chocolade en dan ijs. Daar kon ik echt van genieten, dit leek me net zo iets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef sp3c het volgende:
ze eet iig ijs dus wat dat betreft zit het goed
Zwoelquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, na het beluisteren van het filmpje denk ik echt dat ik wel met crip wil trouwen. Zwoele arabstem, niks mis mee.
Magnum gold? Die was lkkr he.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo'n magnum met chocolade, karamel en nog meer chocolade en dan ijs. Daar kon ik echt van genieten, dit leek me net zo iets.
Dit gaat het worden dudes
wil je echt dat ik voor je zoekquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:24 schreef timmmmm het volgende:
EN WAAR BLIJVEN DIE PICS NOU JONGENS
Fylax, van jou had ik beter verwacht broeder
Wat nie is kan altijd komenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
En ik heb geen gedopte stengel, word ik dan gestenigd door je neven of kunnen we gewoon trouwen?
pics doorplaatsen mag niet dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef sp3c het volgende:
ik klik nog steeds niet, lekker belangrijk die linkjes
Die was ook goed, maar toch anders. Misschien heette het wel gewoon double caramel ofzo.quote:
omdat je een natural beauty bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
Wrom pak je een foto zonder makeup fylax vieze misgunner
Ja. in de zin van dat ik de foto zelf hier niet mag plaatsenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef YokiKater het volgende:
Is er niet iets van een 'what happens in US stays in US' regel?
Ja die bestaat nogsteedsquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die was ook goed, maar toch anders. Misschien heette het wel gewoon double caramel ofzo.
We hebben het ook over minstens 10 jaar geleden hoor
Vooral als mensen er zelf problemen mee hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef YokiKater het volgende:
Is er niet iets van een 'what happens in US stays in US' regel?
Nee je moest gwn deze linkenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef Crip het volgende:
Nog mijn suikerfeest/diplomauitreiking selfie. Niet meer ziek tho. Belated eid mubarak nog all c:
[ afbeelding ]
Wnr kun jequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het er gewoon op kunnen, niks mis mee. Dus wanneer trouwen?
Nou ja, ik schenk nu mijn tweede glas wijn in, dus misschien ga ik vanavond dood. Anders kan ik morgen welquote:
Dat is in, natural brows. Maar jij bent al op leeftijd toen waren die streepjes hip.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind die hele dikke wenkbrauwen maar niks
Timmietimmehd moet wel kunnen denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel een dingetje ja. Ik voel er weinig voor ineens mijn naam te veranderen in Mohammed. Mag dat van je paps of is dat een dealbreaker?
Nou ja, als ik die tweede foto bekijk is natural niet het eerste woord wat in me opkomtquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is in, natural brows. Maar jij bent al op leeftijd toen waren die streepjes hip.
Nee de makeup niet neequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik die tweede foto bekijk is natural niet het eerste woord wat in me opkomt
Ik wacht nog steeds op de foto.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Maar nu weet ik nog niet of het wat kan worden tussen ons.
Nee. Je weet toch dat allochtonen alles jattenquote:
Lekker vel? Viespeukquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind Crip wel een leuke mocro, lekker vel, maar toch zou ze zich niet zomaar opblazen op Schiphol.
Als ik makeup draag meestal wel, ik ben iemand of ik draag alles of niets. Dus is op weekbasis mss drie keer ofzo.quote:
Oh dat doe je zelf. Ik heb een collega en die laat het doen maar dat ziet er echt onnatuurlijk uit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik makeup draag meestal wel, ik ben iemand of ik draag alles of niets. Dus is op weekbasis mss drie keer ofzo.
Oh ja dit zijn gwn plakwimpers. Wimper extentions kunnen wel heel fake zijn ligt eraan wie t doetquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat doe je zelf. Ik heb een collega en die laat het doen maar dat ziet er echt onnatuurlijk uit.
Plsquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind Crip wel een leuke mocro, lekker vel, maar toch zou ze zich niet zomaar opblazen op Schiphol.
Ja zij vindt die fake look leuk. Is Oh oh Cherso typje :pquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ja dit zijn gwn plakwimpers. Wimper extentions kunnen wel heel fake zijn ligt eraan wie t doet
Jij hebt weer andere kwaliteiten gelukkig.quote:
Nee hou niet zo van nep :pquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook wel een nep-snor die ze drie dagen per week op zet.
Zeg maarquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer hebben we onze eerste date crip.
Ah haha ja dan is t wel passendquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zij vindt die fake look leuk. Is Oh oh Cherso typje :p
Net als je oma.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook wel een nep-snor die ze drie dagen per week op zet.
Oh Oh Limbo.quote:
Friesland, dat hoor je toch aan haar accent?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
En aar woon je? dat is ook wel een eisje, het moet allemaal niet te ver weg
Wa denk jequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
En aar woon je? dat is ook wel een eisje, het moet allemaal niet te ver weg
Ja dat weet ik tocj allemaal niet joh.quote:
Alles is te ver van RSD.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat weet ik tocj allemaal niet joh.
Als het maar niet te ver van Roosendaal is
Bij maastricht in de buurtquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat weet ik tocj allemaal niet joh.
Als het maar niet te ver van Roosendaal is
Wil iemand mij dit nog uitleggen ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
Zoveel mods enzo hier, wat houd een rood naampje in en een lichtblauwe?
Het staat er toch bij?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil iemand mij dit nog uitleggen ofzo
minder minder minderquote:
Je bent zelf een manager.quote:
Alweer?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:42 schreef sp3c het volgende:
is ook eigenlijk gewoon weer haatspeech he yasmin
net als met dat voetballende zwartjequote:
Nou over mensen met een andere kleur gesproken Hebben ze dus blijkbaar een winkelwagentje gebruikt om hun boodschappen hier de straat in te rijden. Laten ze dat winkelwagentje gewoon staan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
net als met dat voetballende zwartje
je gaat lekker vandaag
Jackass!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou over mensen met een andere kleur gesproken Hebben ze dus blijkbaar een winkelwagentje gebruikt om hun boodschappen hier de straat in te rijden. Laten ze dat winkelwagentje gewoon staan.
nou en, misschien hebben ze het morgen nog nodigquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou over mensen met een andere kleur gesproken Hebben ze dus blijkbaar een winkelwagentje gebruikt om hun boodschappen hier de straat in te rijden. Laten ze dat winkelwagentje gewoon staan.
Ze hebben hem bij de containers neer gezet dus denk het niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en, misschien hebben ze het morgen nog nodig
Amerikaanse regels tellen hier nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens die Amerikaanse one drop rule ben ik trouwens ook iemand met een andere kleur. Dus ik kan het gewoon zeggen.
Wat dat betreft zijn wel allemaal negers en doet iedereen dus gewoon moeilijk om niks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens die Amerikaanse one drop rule ben ik trouwens ook iemand met een andere kleur. Dus ik kan het gewoon zeggen.
nou ik denk het welquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben hem bij de containers neer gezet dus denk het niet.
ik heb ze er net zo veel over gesproken als jij dus mijn mening is net zoveel waardquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof jij hier woont ofzo. Waren toevallig wel mensen met een andere kleur.
Maar je woont hier niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze er net zo veel over gesproken als jij dus mijn mening is net zoveel waard
nee vandaag de dag is de hunted de hunter gewordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Anders had de politie sp3c allang doodgeschoten
wat omdat ik een neger ben zekerquote:
omdat je loopt te kuttenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom veranderen die smileys trouwens de hele tijd van plaats?
wat dus volgens jouw is iemand met een andere kleur gelijk een neger?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg net dat die mensen van dat wagentje ook een andere kleur hadden.
geen idee over welke icoontjes je het hebtquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus bij jou veranderen ze ook de hele tijd?
Ja in dit geval bedoelde ik dus die mensen met die kleur. Wil geen verkeerde woorden gebruiken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat dus volgens jouw is iemand met een andere kleur gelijk een neger?
Smileys...quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee over welke icoontjes je het hebt
welke danquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja in dit geval bedoelde ik dus die mensen met die kleur. Wil geen verkeerde woorden gebruiken.
Ja maar niet in deze straat. Hoop ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sp3csel woont ook gewoon in dem haag hoor
nee god verhoedde het ... er zal toch eens een niet zo blanke in de straat van yasmine wonenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar niet in deze straat. Hoop ik.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee god verhoedde het ... er zal toch eens een niet zo blanke in de straat van yasmine wonen
moest niet eens lachen ... bedankt d4v1d, je hebt het verpest nuquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef d4v1d het volgende:
De moeder van Fylax is zo dik, als ze van de duikplank springt in een oranjegeel badpak denken mensen dat de zon onder gaat
lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef YokiKater het volgende:
d4v1d is zo dom, hij zit op de tv en kijkt naar de bank.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef YokiKater het volgende:
d4v1d is zo dom, hij zit op de tv en kijkt naar de bank.
donder nou eens op met die onzin joh. Blijf niet zeggem dat het wel weer klaar is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef d4v1d het volgende:
De moeder van Fylax is zo dik, als ze van de duikplank springt in een oranjegeel badpak denken mensen dat de zon onder gaat
edit: Sorry timquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Zelfs een jongen met die huidziekte met die lichte vlekken. Die ziet er echt vet uit.
Voetbalquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:56 schreef sp3c het volgende:
d4v1d is traag dat zelfs een potje voetbal niet bij kan houden
d4v1dquote:
Ja ik viel in de Singelquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:59 schreef Specularium het volgende:
David heeft nu een natte onderbroek hoor.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:45 schreef sp3c het volgende:
ja dan moet je maar niet zo lomp doen steeds tegen die moslimdametjes
Geen idee, ik voel me er ook niet echt door aangesproken eigenlijk, kan mij het nou verrotten dat er een kerk afbrand.quote:
Je vergeet het stukje dat je onder dwang zal werken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik voel me er ook niet echt door aangesproken eigenlijk, kan mij het nou verrotten dat er een kerk afbrand.
Is er niet gewoon een uwv voor dwangarbeiders dat je een beetje een leuk baantje kunt uitzoeken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je vergeet het stukje dat je onder dwang zal werken?
Geen idee?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet gewoon een uwv voor dwangarbeiders dat je een beetje een leuk baantje kunt uitzoeken?
Beetje propaganda maken ofzo lijkt me wel leuk eigenlijk.quote:
Maar waar heb je die voorspelling vandaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje propaganda maken ofzo lijkt me wel leuk eigenlijk.
Een van de tig Turkentoppas hier.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar waar heb je die voorspelling vandaan?
Oke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Deze: NWS / Erdogan: "We zijn klaar voor een nieuw begin met mijn vriend Poetin"
Ga maar even teruglezen dan, dan zien we overmorgen de quote-alerts wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef anonymoussie het volgende:
Nou nou nou.
Een nieuw topic met 11 pages alweer.
Even snel volspammen, dan kan hij niet meer quoten. Ghahahahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar even teruglezen dan, dan zien we overmorgen de quote-alerts wel.
Gelijk weer die agressiequote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga Yasmin toch mijn eerste sletje maken.
Wollah vriend, wats deze.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga Yasmin toch mijn eerste sletje maken.
Ik gooi hem gewoon van die domme sultan toren van hem af.quote:
Moet je wel snel zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi hem gewoon van die domme sultan toren van hem af.
Nee, waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
He Trigger, zin om dit weekend naar Parijs te gaan?
Nou gewoon gezellig, hapje eten aan de Champs Elysee, lekker de toeristische plekjes bekijken, Arc de Triomphe, het Louvre, de Eiffeltoren ...quote:
Alleen als Yasmin mee gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon gezellig, hapje eten aan de Champs Elysee, lekker de toeristische plekjes bekijken, Arc de Triomphe, het Louvre, de Eiffeltoren ...
Ja das wel handig, kunnen we je met zijn tweeën naar bened ... eehm. Ja kan best gezellig zijnquote:
Oke, we verzetten het welquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh ik moet werken. Jammer. Misschien volgende keer beter
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das wel handig, kunnen we je met zijn tweeën naar bened ... eehm. Ja kan best gezellig zijn
Ben geen zemmeerrr.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh. Nergens voor nodig! Ga gewoon gezellig met LTVDK. Mannen onder elkaar en zo.
Was grapje lanquote:
Haha, ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar even teruglezen dan, dan zien we overmorgen de quote-alerts wel.
Gahahahahhahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was grapje lan![]()
(Yas, we flikkeren hem wel gewoon in de Seine)
Even langs de supermarkt; Avez-vous l'huile pour mon pantalon?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh. Nergens voor nodig! Ga gewoon gezellig met LTVDK. Mannen onder elkaar en zo.
Oke dat is gewoon gemeen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was grapje lan![]()
(Yas, we flikkeren hem wel gewoon in de Seine)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |