Omdat ik bang ben dat het dan iets ergs is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar waarom durf je niet zo goed dan
Dan is het inderdaad beter dat je het niet weet en er dood aan gaat dan dat je het wel weet en er niet dood aan gaat ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat het dan iets ergs is.
Ja, dan heeft het veel zin om dood te gaan, terwijl je er met een ibuprofennetje vanaf was gekomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat het dan iets ergs is.
Ja kop in het zandquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter dat je het niet weet en er dood aan gaat dan dat je het wel weet en er niet dood aan gaat ja.
Nou als dat het ga ik niet dood.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft het veel zin om dood te gaan, terwijl je er met een ibuprofennetje vanaf was gekomen
Ja het is raar. Dat weet ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga straks ook gewoon niet meer naar de dokter voor controle hoor, straks is het iets ernstigs. Dat lijkt me wel een logische gedachtegang
Moorkoppen en haring.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Verzin even wat voor lekkers ik moet halen jongens. Een zoete en een hartige snack graag. Als avondeten laat ik natuurlijk domino's komen
Zijn je mofffenroots, kan je niks aan doen.quote:
Ga jij toch maar niet naar de dokter, misschien zijn we dan van dit soort gekkigheden af binnekortquote:
Sorry probeer dat echt allemaal niet te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn je mofffenroots, kan je niks aan doen.
Hoort erbij, net als de onweerstaanbare drang kuilen te graven en tegen joden te zeggen dat ze zich eens wat vaker moeten douchen
Heb je een Jumbo in de buurt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef timmmmm het volgende:
Verzin even wat voor lekkers ik moet halen jongens. Een zoete en een hartige snack graag. Als avondeten laat ik natuurlijk domino's komen
Die heb ik nu juist niet, elke andere week in het jaar welquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je een Jumbo in de buurt?
Die hebben van die lekkere tappas 3 bakjes voor 5 euro, ik neem meestal de warps van zalm of ham of kip.
Alsof die dingen niet lekker zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga jij toch maar niet naar de dokter, misschien zijn we dan van dit soort gekkigheden af binnekort
Die kun je natuurlijk ook zelf maken, gewoon wraps, roomkaas, en zalm oid er op flikkeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heb ik nu juist niet, elke andere week in het jaar wel
En terecht, jij bent dan ook een enorme pauperuser.quote:
Ga eens weg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Een kloon zeggen ze, ik weet het ook niet.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is een slowchat vriend. Hier maakt de TT niet zoveel voor uit.
Ik mag niet iemand naar vinden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe dat gewoon ff niet als crew joh.
Het lijkt me vooral dat de enige bedoeling die je hebt trollen is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Maar ik bedoel het goed, helpt dat iets?
Zoete popcorn zodat je meer aids krijgt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga even popcorn pakken.
Ik zit trouwens in team oversight.
Dan moet je er vooral op in gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral dat de enige bedoeling die je hebt trollen is.
Deze noteer ik even.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef YokiKater het volgende:
Wat een prachtige verhalen, ik heb zitten genieten.![]()
Ga naar de dokter, laat je checken. Eet en drink gezond, stay fit, bla bla #gezondeleef #killerbody #foodwatch #jemoeder
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga even popcorn pakken.
Ik zit trouwens in team oversight.
Tref al de voorbereidingen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Vragen om een aanslag, dat is het.
Nee zout.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zoete popcorn zodat je meer aids krijgt?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral dat de enige bedoeling die je hebt trollen is.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Yasmin gaat gewoon maiskorrels eten. Als ze daar dan staat met haar bomgordel hebben de omstanders straks gepofte popcorn
Ik mag alle 3 niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Fylax mag Overisght niet. Fokker mag Fylax niet.
Oh, ik heb geen moeite meer met Fylax hoor, hij is al een stuk beter dan een 1 of 2 jaar geleden, toen was het gewoon een vervelend mannetje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Fylax mag Overisght niet. Fokker mag Fylax niet.
Amenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen moeite meer met Fylax hoor, hij is al een stuk beter dan een 1 of 2 jaar geleden, toen was het gewoon een vervelend mannetje.
Hij heeft af en toe nog wel zijn uitschieters, maar is niet zo overdreven aanwezig meer overal.
Het wordt gewoon een goede jongen.
Ik jou ook wel hoor, zou best eens hand in hand met je langs de singel willen lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef d4v1d het volgende:
Nee ik vind Fokker eigenlijk wel een aardige gozer
We gaan wel weer op Fattyma hatenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is toch godverdomme niet bedoeling joh slappe zakken,
Jammer he :pquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is toch godverdomme niet bedoeling joh slappe zakken,
Klopt, en dat het toen weggehaald werd is terecht. Nu komt hij zelf hier zeiken, dan kan het wel, vind ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah, dit is natuurlijk niet de eerste keer dat je er over begint.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik jou ook wel hoor, zou best eens hand in hand met je langs de singel willen lopen.
lobiquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen moeite meer met Fylax hoor, hij is al een stuk beter dan een 1 of 2 jaar geleden, toen was het gewoon een vervelend mannetje.
Hij heeft af en toe nog wel zijn uitschieters, maar is niet zo overdreven aanwezig meer overal.
Het wordt gewoon een goede jongen.
Sorry ik wil graag blijven levenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Ah, iemand die mijn recept voor appeltaart nog niet kent, zal ik er een topic van maken?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt, en dat het toen weggehaald werd is terecht. Nu komt hij zelf hier zeiken, dan kan het wel, vind ik.
Heb jij trouwens een dikke moeder? Dat is wel belangrijk om te weten in deze SC.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens.
Iemand zal je op moeten voeden...
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een dikke moeder? Dat is wel belangrijk om te weten in deze SC.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef d4v1d het volgende:
Oversight, wil je weer weg gaan. Ik kan slecht tegen nieuwe mensen en verandering
Tyfus, ik dacht dat je een nieuwe user wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Oversight het volgende:
[..]geregistreerd op: dinsdag 6 november 2012
Kutnewbies.
Ja oke, dan kunnen we daar niet zoveel mee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Nope, kijk maar in mijn fobo, daar staat mijn mamsje in.
En ze is inmiddels gecremeerd, dus nog dunner geworden.
nee nog steeds nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt, en dat het toen weggehaald werd is terecht. Nu komt hij zelf hier zeiken, dan kan het wel, vind ik.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, dan kunnen we daar niet zoveel mee.
RIP voor de nabestaanden trouwens.
ik mag alles weghalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan mag je de rest ook wel weghalen lol
Welke?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
Kan je lekker alle nare opmerkingen hier verwijderen
ik houd vooral niet van pestkopjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Oversight het volgende:
[..]Sp3c in team OS, de wonderen zijn het forum nog niet af.
Je snapt toch dat je als crew sommige dingen niet kunt maken, als het jouw afdeling helemaal niet is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
Kan je lekker alle nare opmerkingen hier verwijderen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tyfus, ik dacht dat je een nieuwe user was
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Oversight het volgende:
[..]Lees je dan ook eerst in, lui kreng.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je snapt toch dat je als crew sommige dingen niet kunt maken, als het jouw afdeling helemaal niet is.
Ik snapte dat ooit niet, daarom ben ik ook geen crew meer...
vrouwen tellen nietquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef sp3c het volgende:
al ben ik wel team oversight natuurlijk, ik moest zelf giechelen om die tsunami aan explosies
maar dat zeg ik niet hardop
quote:
quote:
Heeft die wel een punt ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verwijder voortaan dan ook lekker al die je moeder-grapjes.
Moeder grapjes zijn gewoon hot hier, en tevens ben jij allang niet meer het slachtoffer hier de laatste tijd, dat is David geworden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? Het is pesten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moeder grapjes zijn gewoon hot hier, en tevens ben jij allang niet meer het slachtoffer hier de laatste tijd, dat is David geworden.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moeder grapjes zijn gewoon hot hier, en tevens ben jij allang niet meer het slachtoffer hier de laatste tijd, dat is David geworden.
Ja, aardige vrouw. Kan best goed koken nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik doe de moeder van Fylax gewoon de groeten, zo ben ik gewoon. True story.
Misschien wel he, maar die post staat er natuurlijk ook nog gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? Het is pesten.
Maar zeggen dat iemand naar is omdat ie zeikt over de TT is dan weer wel verwijderbaar
maar het mag nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien wel he, maar die post staat er natuurlijk ook nog gewoon.
Jezus wat een slijmbal ben jij zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind de moeder van Fylax ondanks haar omvang toch best een leuke vrouw, dacht vroeger even dat het mis ging, maar heeft toch wel een leuk jong op de wereld gezet, die tegenwoordig gewoon leuke dingen maakt voor de FP.
Je moet de context gewoon even snappen. daarbij kun je als crew gewoon wat minder trollen natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar het mag niet
maar dat iemand anders mij naar noemt, of grappen maakt over mijn moeder kan dan weer wel.
Nja, Fylax is al 16, dus seks mag nu gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus wat een slijmbal ben jij zeg.
Gastquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, Fylax is al 16, dus seks mag nu gewoon.
Ik troll niet. Ik vind iemand gewoon naar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet de context gewoon even snappen. daarbij kun je als crew gewoon wat minder trollen natuurlijk.
Lul, ik ben al 17.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, Fylax is al 16, dus seks mag nu gewoon.
Nee hoor, dat is onder de 16.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef d4v1d het volgende:
Moet z'n moeder wel eerst toestemming geven toch
Daar hebben we allemaal last van :pquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik vind iemand gewoon naar.
sterker nog, vanaf nu gaan al die je moeder grapjes over jouw moederquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Een ruzie over het spel Pokémon Go is vorige week maandag in Dordrecht uitgelopen op een flinke vechtpartij, schrijft RTV Rijnmond. Een 29-jarige Dordtenaar liep onder meer een hersenschudding en een gebroken neus op na een vechtpartij met een groep van zes tot acht andere Pokémonjagers. Een vriend van de man werd geslagen en beroofd van zijn mobiele telefoon.
De ruzie ontstond op een veldje waar meerdere mensen het populaire smartphonespelletje aan het spelen waren. Een groep van zo'n acht mannen riep tegen de twee vrienden dat ze het niet moesten wagen hun Pokémon Gym aan te vallen.
Pokémonjagers
Na een woordenwisseling en wat duw- en trekwerk kwam de 29-jarige man op de grond terecht. Zes tot acht jongens sloegen en schopten de man.
Er waren die avond meerdere groepjes Pokémonjagers op het veldje, de politie is naar hen op zoek om te horen wat zij gezien en gehoord hebben.
http://nos.nl/artikel/212(...)j-pokemon-ruzie.html
waar slaat dit nou opquote:
Ik zal het je nog sterker vertellen, als de moeder van Fylax er niet was, hadden we hier op aarde helemaal geen zwaartekracht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef YokiKater het volgende:
De moeder van Fylax is zo dik dat als ze in zee springt de Titanic boven komt drijven.
Moest lachenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef YokiKater het volgende:
De moeder van Fylax is zo dik dat als ze in zee springt de Titanic boven komt drijven.
Wist jij dat ze haar kleding strijkt op de snelweg?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, als de moeder van Fylax er niet was, hadden we hier op aarde helemaal geen zwaartekracht.
Nee want dat is ook niet zo, daarvoor gebruikt ze de polderbaan op Schiphol.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wist jij dat ze haar kleding strijkt op de snelweg?
Kan kloppen, ik hoorde dat ze voor elke teen een aparte sok nodig heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee want dat is ook niet zo, daarvoor gebruikt ze de polderbaan op Schiphol.
zwarte zaterdag is niet omdat er zoveel mensen op vakantie gaan maar omdat mama Fylax die dag chinees besteldquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, als de moeder van Fylax er niet was, hadden we hier op aarde helemaal geen zwaartekracht.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
zwarte zaterdag is niet omdat er zoveel mensen op vakantie gaan maar omdat mama Fylax die dag chinees besteld
ik hoorde dat ze voor elke teen een aparte landingsbaan nodig heeftquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan kloppen, ik hoorde dat ze voor elke teen een aparte sok nodig heeft.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef d4v1d het volgende:
Zijn moeder is zo dik, dat ze een matras gebruikt als tampon
Nee, hij is nog even om zijn moeder heen aan het lopen om zijn laptop weer te pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij hebben jullie hem weg gejaagd.
fylax zijn moeder is zo dik dat je er een sherpa bij krijgt als je er op wilt klimmenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef d4v1d het volgende:
Fylax's moeder is zo dik, als je om haar kont wil heenlopen ga je door 5 verschillende tijdzones
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, hij is nog even om zijn moeder heen aan het lopen om zijn laptop weer te pakken.
Oh we waren net op dreef.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef timmmmm het volgende:
Zo is het wel weer eventjes genoeg hoor
Ja, laten we het nu eens hebben hoe de pizza was, en wat je te snacken hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef timmmmm het volgende:
De pizza is 10/10 en ik heb chips, bonbons en bonbonblocquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, laten we het nu eens hebben hoe de pizza was, en wat je te snacken hebt.
Corrie is toch wel een 8 johquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef sp3c het volgende:
mijn laatste was al een 7, ik denk dat er nog wel rek in zit
en een roseetje zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De pizza is 10/10 en ik heb chips, bonbons en bonbonbloc
Nee, één glaasje rode wijn vanavond en dan hopen dat ik daar niet dood van gaquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef d4v1d het volgende:
Fylax's moeder heeft een aparte uitspraak van Dieet. "Die Eet"
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef timmmmm het volgende:
neequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoor dat geluid![]()
https://www.facebook.com/(...)os/1790039941253353/
Ha-Haquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer ga ik met Fylax naar België, gaan we op vrouwenjacht. Denken de dames dat ik jonger ben, met zo'n kiendje. Dan sla ik nog wel een 19-jarige deerne aan de haak
vrouwen vinden dat ook schattig als je met zo'n 'speciale' jongen op pad gaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer ga ik met Fylax naar België, gaan we op vrouwenjacht. Denken de dames dat ik jonger ben, met zo'n kiendje. Dan sla ik nog wel een 19-jarige deerne aan de haak
Eljero Elia staande gehouden in Rotterdam met zijn Lamborghini Huracanquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die moeten we dus even zoeken, Jasmijn is hem kwijt
Eljero Elia?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eljaro nog wat ofzo. Die donkere jongen.
ow 'die donkere jongen'quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eljaro nog wat ofzo. Die donkere jongen.
Ik zei toch al neequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan ook gewoon het filmpje kijken.
Zo klinkt mijn versnellingsbak ook momenten, ongeveer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoor dat geluid![]()
https://www.facebook.com/(...)os/1790039941253353/
Hij is ook aangehouden. Te zien in het filmpje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
Een donkere jongen in een Lamborghini Huracan? Dat kan geen zuivere koffie zijn!
DONKERE jongen??????quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaf een beschrijving van de jongen...
Ja toevallig donker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
DONKERE jongen??????
het is gewoon een jongen
Roetmop is zeker niet politiek correct genoeg?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
DONKERE jongen??????
het is gewoon een jongen
Of jij bent stiekem ook pvv-Tim?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zit je achter me achter de bank verstopt ofzo? Stalker
SPOILER: engevingerplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij omdat die moest stoppen voor een fietser die denk ik door rood reed? Of gewoon omdat het een roetmop is een dure auto.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
Wat een kutfilmpje. Waarom werd hij staande gehouden?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
Wat een kutfilmpje. Waarom werd hij staande gehouden?
Serieus? Roetmop. Kolere.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat die moest stoppen voor een fietser die denk ik door rood reed? Of gewoon omdat het een roetmop is een dure auto.
Neem je het serieus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat maakt het zeker goed dan. Ik ben weg hier.
Ik vind het ook niet kunnen, pak ze Corquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat maakt het zeker goed dan. Ik ben weg hier.
Ik had jou wel wat intelligenter ingeschat Yoki.. Niet als een SBS6-tokkiequote:
Ben je die jongen weer anorexia aan aan het praten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat echt snel.
Straks past Mani helemaal niet in dit deel.
Kijk dat ze mij oud wijf noemen is tot daar aan toe, maar roetmop gebruiken, dat kan echt niet. Zometeen gaan ze nog nikker roepen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kunnen, pak ze Cor
dat zei ik gisteravond ook tegen zijn moederquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat echt snel.
Straks post Mani helemaal niet in dit deel.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat ze mij oud wijf noemen is tot daar aan toe, maar roetmop gebruiken, dat kan echt niet. Zometeen gaan ze nog nikker roepen.
Ik vind het prachtig. Zit je al op de camping?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had jou wel wat intelligenter ingeschat Yoki.. Niet als een SBS6-tokkie
Dat je dat serieus neemt. Damn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Diegenen hier die het woord roetmop bezigen.
Neequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Zit je al op de camping?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef sp3c het volgende:
jij zou nooit een nikker in je mond durven nemen?
High five!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef sp3c het volgende:
Het woord.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef sp3c het volgende:
Oke denk dat je het aan trollen bent.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen die dat soort woorden gebruikt: het is maar een grapje...
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef sp3c het volgende:
Oh ja dat had ik ook al verwacht die opmerking.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke denk dat je het aan trollen bent.
Corrie is gewoon serieus hoor, die gaat straks weer op de kast zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke denk dat je het aan trollen bent.
Ja je stelt je wel een beetje aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik ook al verwacht die opmerking.
Grapje
trollen
je stelt je aan is het volgende zeker?
Hoe kan je dit nou serieus nemen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie is gewoon serieus hoor, die gaat straks weer op de kast zitten.
Ze heeft wel een punt. #TeamCorriequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je stelt je wel een beetje aan
Kijk zo begint het.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je stelt je wel een beetje aan
Ik twijfel zelf wat ik de beste vind, roetmop of zwartjoekel. Nikker is dan weer niet leuk, hier is sp3c het dan weer niet mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat ze mij oud wijf noemen is tot daar aan toe, maar roetmop gebruiken, dat kan echt niet. Zometeen gaan ze nog nikker roepen.
Appel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. #TeamCorrie
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou serieus nemen?
Neem het niet serieus Sylvana. Deze hele slowchat staat vol met onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk zo begint het.
Grapje: roetmop
Iemand vindt het niet leuk
'Je stelt je aan'.
nikker of kafferquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf wat ik de beste vind, roetmop of zwartjoekel. Nikker is dan weer niet leuk, hier is sp3c het dan weer niet mee eens.
Passen we weer goed bij de VS, daar vinden blanken ook dat nigger echt niet kan, maar vinden zwarten het helemaal geweldig
Zwartjoekel had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf wat ik de beste vind, roetmop of zwartjoekel. Nikker is dan weer niet leuk, hier is sp3c het dan weer niet mee eens.
Passen we weer goed bij de VS, daar vinden blanken ook dat nigger echt niet kan, maar vinden zwarten het helemaal geweldig
En dan moet ik dat allemaal leuk vinden? Beetje gek. Dan zou ik net doen alsof ik het grappig vind.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neem het niet serieus Sylvana. Deze hele slowchat staat vol met onzin.
Katoenplukker is al echt passé dus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk eigenlijk dat het zo eindigt. In de middeleeuwen verbrandden ze gingers omdat ze duivels zouden zijn en nu moeten we allemaal lachen om een gingers have no soul-filmpje. Negers werden op een kruis gehesen of achter auto's gebonden en nu moeten we lachen om roetmop, vooral omdat er ooit mensen waren die dat serieus gebruikten om zwarten zo aan te duidenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk zo begint het.
Grapje: roetmop
Iemand vindt het niet leuk
'Je stelt je aan'.
Nee maar je moet ook niet gaan doen alsof het serieus is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan moet ik dat allemaal leuk vinden? Beetje gek. Dan zou ik net doen alsof ik het grappig vind.
Hoezo denk je trouwens dat het over jou gaat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu echt weg voordat ik zometeen word uitgescholden voro van alles.
Volgende TT wordt suske en wiske en de geriatrische greppelquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
Trouwens dit kan niet zomaar, doe ik zowaar moeite een seirueze post te typen, ren je weg. Dat is so3cstylo, dat doen we hier nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
Grote waffel houden tegen onze Cor hequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Zelfs Elf hangt nog minder in de slachtofferrol.
Altijd hetzelfde met die mexicanenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doen blanken ook gewoon tegenwoordig
[ afbeelding ]
Hebben ze daar niet gewoon machines voor tegenwoordig, stuk praktischer en sneller.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doen blanken ook gewoon tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon machines voor tegenwoordig, stuk praktischer en sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |