Niet. Het is Halo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
deze TT heeft nog beter engels dan de vorige
Hij is toch geen twitterquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
etsu die het niet volgt
nou bel de krant maar
Ja leuke poging maar net zoals de rest luister ik niet naar jou.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou jij je bek ook gewoon maar
crack ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
etsu die het niet volgt
nou bel de krant maar
Pcies. Een boot laten schilderen is nou eenmaal goedkoper in landen met een lager bbp.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het alleen met je over zeiljacht gehad en de dure onderhoud.
Ik lees zelfs zijn posts nauwelijks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuke poging maar net zoals de rest luister ik niet naar jou.
Hoe zijn de arbeidsomstandigheden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pcies. Een boot laten schilderen is nou eenmaal goedkoper in landen met een lager bbp.
waarom zou ik jou blokkerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah mij dus niet geblokkeerd
luisteren is sws een zeldzaamheid aan het wordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuke poging maar net zoals de rest luister ik niet naar jou.
Kan idd. Ik verwar best vaak dingen. Mijn excuses.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef Willoow het volgende:
O, nutz, denk dat je 2 euro verwarde voor 2 jaar.
oh excuus, mss heeft het iets te maken met die opmerking over goedkope aziaten inclusief knipoog en je posts over aziaten uit het verledenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nutz en ik hadden het niet over prostitutie. Dat maak jij er van.
Jammer.quote:
Arbeidskosten. Wel lezen, vriend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh excuus, mss heeft het iets te maken met die opmerking over goedkope aziaten inclusief knipoog en je posts over aziaten uit het verleden
waar ging het dan over?
Verkrachtingquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh excuus, mss heeft het iets te maken met die opmerking over goedkope aziaten inclusief knipoog en je posts over aziaten uit het verleden
waar ging het dan over?
Dat bepaal je zelf wanneer je de opdrachtgever bent en ik ben nogal van de veiligheid dus dat zit wel snor als ik dat zou zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoe zijn de arbeidsomstandigheden?
Hij snapt het woord arbeid nietquote:
och ja jouw leven gaat over rozenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf wanneer je de opdrachtgever bent en ik ben nogal van de veiligheid dus dat zit wel snor als ik dat zou zijn.
Hahahahaquote:
twijfel altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
wrm twijfel je aan mij
ik dacht dat we ntb waren
nergens voor nodig popquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel altijd
ntb bestaat niet
Jaquote:
En dan in een paar posts gaat het zelfs van prostitutie over naar verkrachting. Mensen sporen niet hoor.quote:
men mag je hier graag woorden in de mond leggen zodat ze op je kunnen haten en hun eigen kuttoestand vergetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En dan in een paar posts gaat het zelfs van prostitutie over naar verkrachting. Mensen sporen niet hoor.
Ze zijn wel vaak fel naar jou toe, ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En dan in een paar posts gaat het zelfs van prostitutie over naar verkrachting. Mensen sporen niet hoor.
Onzinquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat iedereen die meer dan 2 smilies gebruikt mad is, waarom ben je mad
Denk zoiets, idd. Zal in elk geval voor een paar personen geldenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
men mag je hier graag woorden in de mond leggen zodat ze op je kunnen haten en hun eigen kuttoestand vergeten
Jaquote:
Kan me niet voorstellen dat mijn grapjes dat teweeg brengenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Nu moest ik dus lachen. Is kut als er mensen om je heen zitten.
En regen.quote:
zie je wel dat "ntb" niet bestaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus donder dan maar op stuk chagrijn
Je zou versteld staan van wat je eigenlijk wel niet allemaal als persoon kan en wat je bij anderen teweeg kan brengenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mijn grapjes dat teweeg brengen
Ik lach ook gewoon met mensen om me heen, ze denken toch al dat ik psycho ben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mijn grapjes dat teweeg brengen
heb je een lijstje of zal ik dat zelf maar invullenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk zoiets, idd. Zal in elk geval voor een paar personen gelden
nou wees er maar trots op dat je gelijk hebt, stuk verdrietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je wel dat "ntb" niet bestaat
excuus, ik had even terug moeten lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou ook gewoon niet caren iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb geeneens zin om het te gaan melden. Kijk wel of het erger wordt.
Beste om gewoon je eigen interpretatie er op na te houden idd. Als ik wel een lijstje had, kreeg je die.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je een lijstje of zal ik dat zelf maar invullen
niet trots maar hoop dat je nu geleerd hebt niet meer te pas en te onpas onrealistische verlangens te creërenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou wees er maar trots op dat je gelijk hebt, stuk verdriet
Accepted.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuus, ik had even terug moeten lezen
Ja, ik mis wchquote:
Die is er nogquote:
dat is nog niet bijna wat willoow deedquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
voor iemand die mijn posts nauwelijks leest ben je wel aardig op mij aan het reageren momenteelquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beste om gewoon je eigen interpretatie er op na te houden idd. Als ik wel een lijstje had, kreeg je die.
ik zal t niet meer doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet trots maar hoop dat je nu geleerd hebt niet meer te pas en te onpas onrealistische verlangens te creëren
Ik geloof datquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik lach ook gewoon met mensen om me heen, ze denken toch al dat ik psycho ben.
tofquote:
Dit was een test om te kijken of je je hier bewust van was. Hulde. Je bent geslaagdquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor iemand die mijn posts nauwelijks leest ben je wel aardig op mij aan het reageren momenteel
Je meldt wel vaker dat je geen zin heb om iets te melden. Verwonderlijk dat je dan wel zin hebt om te melden dat je geen zin hebt om het te gaan melden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb geeneens zin om het te gaan melden. Kijk wel of het erger wordt.
Voor de volgende keer (niet door mij): ga er niet op inquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
whc was toch die puberlastigvaller, misschien samen met niels achter crip aan anders
Wat deed ik?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is nog niet bijna wat willoow deed
daar heb ik geen enkele seconde spijt van gehadquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te laat je hebt me nu al stuk verdriet genoemd
Scheelt toch wel weer wat getype en geklik hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Je meldt wel vaker dat je geen zin heb om iets te melden. Verwonderlijk dat je dan wel zin hebt om te melden dat je geen zin hebt om het te gaan melden.
oke mag ik nu een lollyquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit was een test om te kijken of je je hier bewust van was. Hulde. Je bent geslaagd
Je mag mijn pik.quote:
quote:
vergeef ik jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar heb ik geen enkele seconde spijt van gehad
heb jij zo'n lange pedojasquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb zin in koude herfstdagen zodat ik mijn winterjas weer aan kan trekken.
Dan lijk je wel vaak stuk buffer hequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb zin in koude herfstdagen zodat ik mijn winterjas weer aan kan trekken.
maakt niet uit, vergeef je allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als ik niet wil dat je mij vergeeft
CS Grunna 17:83 en mag op alle manieren.quote:
ja weet ik, had het ook tegen tardis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dan lijk ik juist dik
oke, stuk verdrietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit, vergeef je alles
zal in assen op de trein stappen om 17:57quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CS Grunna 17:83 en mag op alle manieren.
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is nog niet bijna wat willoow deed
ik vergeef altijd alles dus niet ergquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, stuk verdriet
dat heb ik gezegd nadat je mij alles had vergeven
HA die zit
hoertje van assenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal in assen op de trein stappen om 17:57
verstandig, ik sta dit keer achter je, je postte normaal meequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.
ik weet niet meer wat ik met jou aanmoetquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vergeef altijd alles dus niet erg
ik ook niet met mezelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik met jou aanmoet
wie is datquote:
de parkquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook, maar die draag ik niet zoveel.
Alleen als ik naar het park ga hauahuahua
mehquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat kou
wil altijd in t-shirt kunnen lopen om te showen hoe buff ik ben
Niks mee te schaften.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.
misschien moet je naar een psychiater, even weg van FOK!quote:
een vergelijking maken die blijkbaar niet helemaal overkomtquote:
geyl, mag ik haar nummerquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de hoer van assen en omstreken
Ik in tanktop mijn brede schouders en muscles tonenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat kou
wil altijd in t-shirt kunnen lopen om te showen hoe buff ik ben
ik kan niet competen met bozehaasquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
seen bigger not impressed
Ben een naaiertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik in tanktop mijn brede schouders en muscles tonen
Oh ben nu in Assen, mag hier ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal in assen op de trein stappen om 17:57
bedankt vriendquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, kijk zo wel even voor je
Samenvatting? Heb een stukje teruggelezen, maar dat was enkel gejank waaruit ik niks over het voorval zelf kon opmaken, dus heb het toen opgegeven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verstandig, ik sta dit keer achter je, je postte normaal mee
wrm zou ik naar domme mensen gaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet je naar een psychiater, even weg van FOK!
Oh, nja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
een vergelijking maken die blijkbaar niet helemaal overkomt
1 + 1 = 2quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou ik naar domme mensen gaan?
O. Trek altijd maar wat aan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat, maar ik kan me gewoon een stuk beter kleden op de herfst.
niels was met 2nuts aan het discussiëren over koetjes en kalfjes en ineens vielen dp en willoow hem aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb een stukje teruggelezen, maar dat was enkel gejank waaruit ik niks over het voorval zelf kon opmaken, dus heb het toen opgegeven.
etsui s ook gymboiquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond hem ook meh, verwachte er meer van
Werken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh spannend, wat doe je in assen?
Er is ook helemaal niksquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb een stukje teruggelezen, maar dat was enkel gejank waaruit ik niks over het voorval zelf kon opmaken, dus heb het toen opgegeven.
ik weet toch niet hoe je heet, en ik denk niet dat 'hzaw' haar veel zegtquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet zeggen dat je van mij hebt anders wordt ze nog bozer op me
neh, als je even negeert dat ik niet goed oplette en het onderwerp wel klopte was het gwn een goede vergelijkingquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, was ze bij Johannesgod?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Ik heb trouwens gister met IfImJamesDean gemeet
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Dat past bij je persona.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kies mijn kleding zorgvuldig uit.
Pijpt ze goed?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
wel als je het helemaal voluit zegtquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe je heet, en ik denk niet dat 'hzaw' haar veel zegt
Gemeente Assen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar werk je? ik wil ook graag hele dagen betaald op fok zitten
doe ik nooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel als je het helemaal voluit zegt
zo duister xDquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Heeft ze wel de goede trein naar huis genomen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Dat idee had ik altijd al.quote:
"Oh", zegt ze dan, "het zal allemaal wel."quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel als je het helemaal voluit zegt
Ja dp en willoow zijn altijd zulks aanvallend, echte gemenerds.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niels was met 2nuts aan het discussiëren over koetjes en kalfjes en ineens vielen dp en willoow hem aan
Gewoon kleding uitzoeken enzo wat bij je past.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heeft ze wel de goede trein naar huis genomen?
Uhu, lief meisje. Heeft ie goed voor elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu. Ze wilde wel met mij meeten, dus ik heb de kans gegrepen.Leuke meid.
Die heb ik niet gehoord. Maar dat is wel het algemene tendens bij gemeenten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja hoorde m'n pa al klagen over het werktempo daar
Was in Groningen, heb afscheid van dr genomen bij De Drie Gezusters, dus geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
oke chaiquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dp en willoow zijn altijd zulks aanvallend, echte gemenerds.
"hihihihi ben ook zoooooo a-technisch"quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet dat ik weetquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze woont samen met een FOK!ker inmiddels?
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze woont samen met een FOK!ker inmiddels?
meen jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord. Maar dat is wel het algemene tendens bij gemeenten.
Voor de volle 100% meen ik dat.quote:
Heeft een leven gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Ik zie IfImJamesDean hier nooit meer op fok
was wel mijn fout, had even discussie terug moeten lezen :$quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dp en willoow zijn altijd zulks aanvallend, echte gemenerds.
heeft wch weggepestquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Ze is druk met Pokemons vangen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Wat een gemis zegquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Laatste wat ik begreep is dat ze alleen nog deelneemt aan whatsappgroepen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
niet zo kut als jijquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was ze in het echt ook zo tenenkrommend kut?
Nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |