wie is datquote:
de parkquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook, maar die draag ik niet zoveel.
Alleen als ik naar het park ga hauahuahua
mehquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat kou
wil altijd in t-shirt kunnen lopen om te showen hoe buff ik ben
Niks mee te schaften.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.
misschien moet je naar een psychiater, even weg van FOK!quote:
een vergelijking maken die blijkbaar niet helemaal overkomtquote:
geyl, mag ik haar nummerquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de hoer van assen en omstreken
Ik in tanktop mijn brede schouders en muscles tonenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat kou
wil altijd in t-shirt kunnen lopen om te showen hoe buff ik ben
ik kan niet competen met bozehaasquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
seen bigger not impressed
Ben een naaiertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.
hahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik in tanktop mijn brede schouders en muscles tonen
Oh ben nu in Assen, mag hier ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal in assen op de trein stappen om 17:57
bedankt vriendquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, kijk zo wel even voor je
Samenvatting? Heb een stukje teruggelezen, maar dat was enkel gejank waaruit ik niks over het voorval zelf kon opmaken, dus heb het toen opgegeven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verstandig, ik sta dit keer achter je, je postte normaal mee
wrm zou ik naar domme mensen gaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet je naar een psychiater, even weg van FOK!
Oh, nja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
een vergelijking maken die blijkbaar niet helemaal overkomt
1 + 1 = 2quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou ik naar domme mensen gaan?
O. Trek altijd maar wat aan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat, maar ik kan me gewoon een stuk beter kleden op de herfst.
niels was met 2nuts aan het discussiėren over koetjes en kalfjes en ineens vielen dp en willoow hem aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb een stukje teruggelezen, maar dat was enkel gejank waaruit ik niks over het voorval zelf kon opmaken, dus heb het toen opgegeven.
etsui s ook gymboiquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond hem ook meh, verwachte er meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |