quote:
vergeef ik jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar heb ik geen enkele seconde spijt van gehad
heb jij zo'n lange pedojasquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb zin in koude herfstdagen zodat ik mijn winterjas weer aan kan trekken.
Dan lijk je wel vaak stuk buffer hequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb zin in koude herfstdagen zodat ik mijn winterjas weer aan kan trekken.
maakt niet uit, vergeef je allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als ik niet wil dat je mij vergeeft
CS Grunna 17:83 en mag op alle manieren.quote:
ja weet ik, had het ook tegen tardis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dan lijk ik juist dik
oke, stuk verdrietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit, vergeef je alles
zal in assen op de trein stappen om 17:57quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CS Grunna 17:83 en mag op alle manieren.
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is nog niet bijna wat willoow deed
ik vergeef altijd alles dus niet ergquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, stuk verdriet
dat heb ik gezegd nadat je mij alles had vergeven
HA die zit
hoertje van assenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal in assen op de trein stappen om 17:57
verstandig, ik sta dit keer achter je, je postte normaal meequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.
ik weet niet meer wat ik met jou aanmoetquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vergeef altijd alles dus niet erg
ik ook niet met mezelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik met jou aanmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |