Werken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh spannend, wat doe je in assen?
Er is ook helemaal niksquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb een stukje teruggelezen, maar dat was enkel gejank waaruit ik niks over het voorval zelf kon opmaken, dus heb het toen opgegeven.
ik weet toch niet hoe je heet, en ik denk niet dat 'hzaw' haar veel zegtquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet zeggen dat je van mij hebt anders wordt ze nog bozer op me
neh, als je even negeert dat ik niet goed oplette en het onderwerp wel klopte was het gwn een goede vergelijkingquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, was overduidelijk een zinsspeling, maar ze doet maar een end weg. Als het te erg wordt meld ik het.
Oh, was ze bij Johannesgod?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Ik heb trouwens gister met IfImJamesDean gemeet
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Dat past bij je persona.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kies mijn kleding zorgvuldig uit.
Pijpt ze goed?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
wel als je het helemaal voluit zegtquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe je heet, en ik denk niet dat 'hzaw' haar veel zegt
Gemeente Assen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar werk je? ik wil ook graag hele dagen betaald op fok zitten
doe ik nooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel als je het helemaal voluit zegt
zo duister xDquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Heeft ze wel de goede trein naar huis genomen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Dat idee had ik altijd al.quote:
"Oh", zegt ze dan, "het zal allemaal wel."quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel als je het helemaal voluit zegt
Ja dp en willoow zijn altijd zulks aanvallend, echte gemenerds.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niels was met 2nuts aan het discussiëren over koetjes en kalfjes en ineens vielen dp en willoow hem aan
Gewoon kleding uitzoeken enzo wat bij je past.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heeft ze wel de goede trein naar huis genomen?
Uhu, lief meisje. Heeft ie goed voor elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu. Ze wilde wel met mij meeten, dus ik heb de kans gegrepen.Leuke meid.
Die heb ik niet gehoord. Maar dat is wel het algemene tendens bij gemeenten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja hoorde m'n pa al klagen over het werktempo daar
Was in Groningen, heb afscheid van dr genomen bij De Drie Gezusters, dus geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
oke chaiquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dp en willoow zijn altijd zulks aanvallend, echte gemenerds.
"hihihihi ben ook zoooooo a-technisch"quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet dat ik weetquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze woont samen met een FOK!ker inmiddels?
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze woont samen met een FOK!ker inmiddels?
meen jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord. Maar dat is wel het algemene tendens bij gemeenten.
Voor de volle 100% meen ik dat.quote:
Heeft een leven gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Ik zie IfImJamesDean hier nooit meer op fok
was wel mijn fout, had even discussie terug moeten lezen :$quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dp en willoow zijn altijd zulks aanvallend, echte gemenerds.
heeft wch weggepestquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Ze is druk met Pokemons vangen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Wat een gemis zegquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Laatste wat ik begreep is dat ze alleen nog deelneemt aan whatsappgroepen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
niet zo kut als jijquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was ze in het echt ook zo tenenkrommend kut?
Nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |