Niet. Het is Halo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
deze TT heeft nog beter engels dan de vorige
Hij is toch geen twitterquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
etsu die het niet volgt
nou bel de krant maar
Ja leuke poging maar net zoals de rest luister ik niet naar jou.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou jij je bek ook gewoon maar
crack ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
etsu die het niet volgt
nou bel de krant maar
Pcies. Een boot laten schilderen is nou eenmaal goedkoper in landen met een lager bbp.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het alleen met je over zeiljacht gehad en de dure onderhoud.
Ik lees zelfs zijn posts nauwelijks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuke poging maar net zoals de rest luister ik niet naar jou.
Hoe zijn de arbeidsomstandigheden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pcies. Een boot laten schilderen is nou eenmaal goedkoper in landen met een lager bbp.
waarom zou ik jou blokkerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah mij dus niet geblokkeerd
luisteren is sws een zeldzaamheid aan het wordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuke poging maar net zoals de rest luister ik niet naar jou.
Kan idd. Ik verwar best vaak dingen. Mijn excuses.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef Willoow het volgende:
O, nutz, denk dat je 2 euro verwarde voor 2 jaar.
oh excuus, mss heeft het iets te maken met die opmerking over goedkope aziaten inclusief knipoog en je posts over aziaten uit het verledenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nutz en ik hadden het niet over prostitutie. Dat maak jij er van.
Jammer.quote:
Arbeidskosten. Wel lezen, vriend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh excuus, mss heeft het iets te maken met die opmerking over goedkope aziaten inclusief knipoog en je posts over aziaten uit het verleden
waar ging het dan over?
Verkrachtingquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh excuus, mss heeft het iets te maken met die opmerking over goedkope aziaten inclusief knipoog en je posts over aziaten uit het verleden
waar ging het dan over?
Dat bepaal je zelf wanneer je de opdrachtgever bent en ik ben nogal van de veiligheid dus dat zit wel snor als ik dat zou zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoe zijn de arbeidsomstandigheden?
Hij snapt het woord arbeid nietquote:
och ja jouw leven gaat over rozenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf wanneer je de opdrachtgever bent en ik ben nogal van de veiligheid dus dat zit wel snor als ik dat zou zijn.
Hahahahaquote:
twijfel altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
wrm twijfel je aan mij
ik dacht dat we ntb waren
nergens voor nodig popquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel altijd
ntb bestaat niet
Jaquote:
En dan in een paar posts gaat het zelfs van prostitutie over naar verkrachting. Mensen sporen niet hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |