quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dan had ik Estland geadopteerd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Litouwen een optie was geweest om te adopteren had ik het gedaan
Litouwen en IJsland staan hoog op mijn middelniveaulanden lijstquote:
Is een Britse kolonie geweest.quote:
IJsland isquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Litouwen en IJsland staan hoog op mijn middelniveaulanden lijst
Die voorste man zit al sinds kilometer 1 onwijs te bekken trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef marcodej het volgende:
Dit is hard werken. Vind het eerlijk gezegd weinig overtuigend op een of andere manier.
Het is de Voeckler van de roeisport.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die voorste man zit al sinds kilometer 1 onwijs te bekken trekken.
De Balkan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Waar komen die Serven op eens vandaan?
Via stuurboord.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Waar komen die Serven op eens vandaan?
Rienks zegt op de radio dat ze niet volle bak gingen, dat kon hij aflezen aan de lichaamshouding tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:38 schreef marcodej het volgende:
Ok, de finish was nog wel sterk, maar poeh vechten voor een medaille.
Dus ze kijken altijd zo moeilijk?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rienks zegt op de radio dat ze niet volle bak gingen, dat kon hij aflezen aan de lichaamshouding tijdens de wedstrijd
Dan ben ik benieuwd welke bekken Steenman trekt als hij wel voluit gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rienks zegt op de radio dat ze niet volle bak gingen, dat kon hij aflezen aan de lichaamshouding tijdens de wedstrijd
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welke bekken Steenman trekt als hij wel voluit gaat.
Head & Paulis nog?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn alle Nederlanders nu in actie geweest?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn alle Nederlanders nu in actie geweest?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Hierna komen de dames weer in de herkansing. Voor een plek in de finale moeten ze bij de beste 4 eindigen van de 5 boten Wonnen zelfs de herkansing
Daarna komt de vrouwen 8
Die zouden hun heat moeten winnen om rechtstreeks de finale te halen. Aangezien ze bij USA zitten, lijkt dat onmogelijk. werden 2e dus naar de herkansing. 5e tijd totaal
Daarna komt de mannen 8
Ook zij moeten de heat winnen om rechtstreeks naar de finale te gaan. 2e dus herkansing
Dan rond 15:30 komen Braas/Steenman met hun herkansing, een plek bij de beste 3 volstaat om naar de halve finale te gaan. 1e dus naar de halve finale
Om 16:20 komen Paulis en Head in actie. Zij moeten bij de beste 2 eindigen voor een plek in de halve finale.
Rond 17:30 Komen Robbers en Jorritsma, zij moeten top 3 eindigen voor een plek in de halve finale.
En om 18:20 nog de mannen 4, zij moeten ook top 3 eindigen voor een plaats in de halve finale.
Goed overzichtquote:
Klopt. Ze zijn regerend wereldkampioen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Deze zijn ook 1 van de favorieten voor goud toch?
Roeiden onlangs nog een wereldrecord toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn regerend wereldkampioen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Roeiden onlangs nog een wereldrecord toch?
Ze wonnen WB-goud, op de WK werden ze vorig jaar 14e... wat dat betreft twee uiterste seizoenen na elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn regerend wereldkampioen.
Ben benieuwd hoe vaak zij elkaar nog hebben gesproken na die race..quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef TheVulture het volgende:
De erfenis van Van der Kolk en Van Eupen, dat was me toch ook een duo in 2008
Ah. Nou is de WB natuurlijk een betere graadmeter omdat die 2 maanden geleden wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze wonnen WB-goud, op de WK werden ze vorig jaar 14e... wat dat betreft twee uiterste seizoenen na elkaar
Prachtige tv was dat toen ze op bezoek kwamen in studio.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef TheVulture het volgende:
De erfenis van Van der Kolk en Van Eupen, dat was me toch ook een duo in 2008
Konden elkaar niet luchten of zien, maar wonnen wel goud, samen in 1 boot.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef -0- het volgende:
Wat was dat ook al weer met van der Kolk en van Eupen?![]()
Die konden elkaar buiten de boot niet echt luchten of zien, vooral Van Eupen was nogal een kenauquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef -0- het volgende:
Wat was dat ook al weer met van der Kolk en van Eupen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |