Nee close call. Ben ook benieuwd in hoeverre landen opeens verrassen in finale. Als je weet GB toch niet te pakken kun je beter krachten sparen en vol voor zilver gaan in finale via herkansing.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland was ook niet ver weg toch?
Zet Nederland 1 even aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hebben de vrouwen 4 het gedaan in de herkansing?
Die switchte tijdens zijn oefening omdat hij niet geheel lekker uitkwam. Was na zijn oefening ook niet direct zeker van finale.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ok dacht dat uitgangswaarde hoger was. Epke turnde ook op safe namelijk.
Dat is een gevaar, maar ze hoeven geloof ik maar 1 land achter zich te laten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Maar als Holland straks de herkansing moet doen zijn ze dan niet veel meer vermoeid dan de grootste concurrenten?
Je moest tweede worden om goeie baan te krijgen. Nieuw-Zeeland sprintte ook niet voor niets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee close call. Ben ook benieuwd in hoeverre landen opeens verrassen in finale. Als je weet GB toch niet te pakken kun je beter krachten sparen en vol voor zilver gaan in finale via herkansing.
1quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet. Ik heb even geen tv in de buurt
Ze hebben gewonnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet. Ik heb even geen tv in de buurt
Enig idee hoe groot impact van goede baan is?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moest tweede worden om goeie baan te krijgen. Nieuw-Zeeland sprintte ook niet voor niets.
Lijkt me niet gek, zijn afgelopen dagen al meerder boten gezonken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Rijdt er nou een soort bezemwagen achter die roeibooten aan?
Ja, je kan er op die manier ook snel bijzijn als er wat gebeurt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lijkt me niet gek, zijn afgelopen dagen al meerder boten gezonken.
Voor het eerst buiten de zwemfinales een onderdeel live waar geen Nederlanders aan meedoen volgens mijquote:
Ja, maar gisteren kregen we dan herhalingen. Nu wel live beelden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Nou is het ook natuurlijk zo dat er überhaupt geen Nederlanders bezig zijn
Ik vond de uitleg van de NOS daarover best plausibelquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren kregen we dan herhalingen. Nu wel live beelden.
Ze hebben nogal kritiek gehad, vandaag zelfs een persbericht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren kregen we dan herhalingen. Nu wel live beelden.
Linkquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze hebben nogal kritiek gehad, vandaag zelfs een persbericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |