quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat verhaal van die Zimbabwaanse roeier die verdween op de oceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dan had ik Estland geadopteerd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Litouwen een optie was geweest om te adopteren had ik het gedaan
Litouwen en IJsland staan hoog op mijn middelniveaulanden lijstquote:
Is een Britse kolonie geweest.quote:
IJsland isquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Litouwen en IJsland staan hoog op mijn middelniveaulanden lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |