SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik had gewacht totdat je goede pokemon tegenkomt. Zo'n beetje midden 20 dan krijg je al aardige pokemon, maar dit is wel moeilijk want dat betekent dat 1-25 niets meer is dan het levelen en het vergaren van XP. Maar ik heb in het begin best veel dust weggegooid aan nutteloze pokemon en ook dust gestoken in pokemon die helemaal niet fijn zijn in gym's dus die ik sowieso nooit gebruik behalve om erin te zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mn stardust nog gespaard, dus dat ik wel lekker. Heb 103k nu. Alleen nog geen flauw idee wat nou het verstandigst is om ermee te doen. Hoe had jij dat nu aangepakt?
Ben ook nog steeds niet met gyms bezig geweest, welk team is doorgaans het sterkst en de beste keus? Blauw, geel of rood? Daar heb ik echt geen idee van haha
Level 24... Nog 10% en 25...quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
117CP Electabuzz?Welk level ben jij?
Whutquote:
En dat uit je 10km ei?quote:
Ik een 32 blastoisequote:
ik win. blastoise heeft meerdere evoluties nodig om een blastoise te zijn.quote:
Gyrados 400 candies. Dan win ik weer xDquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik win. blastoise heeft meerdere evoluties nodig om een blastoise te zijn.
Maar magikarp vind je om de 3 secondenquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gyrados 400 candies. Dan win ik weer xD
Ik speel sinds 07-06. Heb nu 241 candies. Vrij weinig hier dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar magikarp vind je om de 3 secondenIk heb er zelf nog 460 op het moment
Klinkt haast als een reclamesloganquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als je het over de duivel hebt. 128CP magikarp uit ei. 48 candies erbij.
Als je nu begint is het sowieso anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had gewacht totdat je goede pokemon tegenkomt. Zo'n beetje midden 20 dan krijg je al aardige pokemon, maar dit is wel moeilijk want dat betekent dat 1-25 niets meer is dan het levelen en het vergaren van XP. Maar ik heb in het begin best veel dust weggegooid aan nutteloze pokemon en ook dust gestoken in pokemon die helemaal niet fijn zijn in gym's dus die ik sowieso nooit gebruik behalve om erin te zetten.
Doorgaans zijn blauw/rood het sterkst, maar dat is puur omdat ze het meest populair zijn. Maar het verschilt van plaats. Bij ons is blauw actief en hebben wij best een aantal 25+ spelers die gym's actief overnemen. Ik alleen al heb weet niet hoeveel gym's overgenomen, in ieder geval al +- 800 gym battles gewonnen. Dus hier is het blauw wat de klok slaat en soms geel als ze ineens met een groepje erop uit trekken. Maar dat is altijd van korte duur.
Mijn advies is dus vooral het levelen van je character, de goede pokemon komen later. Dat is wat ik nu anders zou doen.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik speelde het toen alleen nog de .apk te downloaden was. Maar toch, als je er naar kijkt had je het beter kunnen bewaren. Maar goed, dan doe je maar watquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je nu begint is het sowieso anders.
Ik begon gelijk toen het uit kwam en toen ik level 5 haalde kon ik met wat stardust en snoepjes mijn pokemon genoeg power-uppen om een gym te verslaan, omdat iedereen anders ook nog niet veel sterker was. Als je nu vanaf nul begint werkt dat natuurlijk niet.
Was laatst ook flink op weg aan het timmeren voor 400 candy, nu heb ik er 550+ nog steeds opzoek naar de beste Magikarpquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb echt nog veel te weinig Magikarp.
Moet maar een keertje naar het water toe, denk ik
98% Magikarp hier gevonden gisteren. 15/15/14. nog 30 candy voor een upgrade. En dan sparen voor de levelups.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Was laatst ook flink op weg aan het timmeren voor 400 candy, nu heb ik er 550+ nog steeds opzoek naar de beste Magikarp
Alweer een Eevee uit mijn eiquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niantic loopt lekker irritant te doen zeg. Gister, alle Lures kwamen vooral Pidgeys en Spearows voorbij. Ook onderweg alleen maar Pidgeys en Spearows.
Ben nu aan het Evolven. ALLES, maar dan ook ALLES wordt XS______!!!!!
Zal vast niet minder zijn dan 54quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb echt nog veel te weinig Magikarp.
Moet maar een keertje naar het water toe, denk ik
47 candyquote:
Ik heb Eevee 6x uit een ei gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:47 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alweer een Eevee uit mijn ei. Een Dratini, Snorlax of Hitmonchan is zo moeilijk te geven na weet ik veel hoeveel 10km eieren -_-
CP 26 Pidgeotquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik win. blastoise heeft meerdere evoluties nodig om een blastoise te zijn.
Ik kreeg net ook Evee uit mn 10km ei. Wel eentje van 550 cp. (iv weet ik niet, want pokeadvisor..)quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb Eevee 6x uit een ei gekregen
Die eevees waren ook altijd slechter dan degene die ik al tegenkwam. Alleen IV technisch wel hoger, maar goed. Dat is lange termijn visie en daar doe ik niet aan
Ik had een Dratini van 222CP. Dat is met afstand het hoogte wat ik binnen heb gehengeld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:47 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alweer een Eevee uit mijn ei. Een Dratini, Snorlax of Hitmonchan is zo moeilijk te geven na weet ik veel hoeveel 10km eieren -_-
Ik speel het vanaf 13-7-2016 paar dagen en speel het een maandjequote:
Was dat niet iets met iets hogere snelheid (xs) of iets meer hp (xl)? Of is dat slechts een gerucht?quote:
521 eieren uitgebroed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb tot nu toe steeds toffe dingen uit mijn 10km eieren gekregen, dus ik klaag niet.Snorlax, Scyther en Onix.
(Ok, Onix is wel een beetje een mietje, maar /care, want ik had 'm nog niet.)
Verder heb ik het liefst Magikarp uit mijn kortere eieren, want karpcandy.
Thnx voor je uitgebreide reactie. Voor mij is dit zeker nog interessant en van belang. Zit nu iets over de helft van level 19. Heb tot nu toe ook nog nauwelijks aan evolueren gedaan, en ook nog helemaal geen stardust gebruikt. Zou ook best nog wel een paar levels kunnen wachten. Evolueren zou ik wel alvast kunnen doen, omdat ik toch al 60 evoluties kan doen en je er toch niet meer kan volbrengen met een lucky egg. Maar Stardust dus gewoon bewaren. Dat is geen probleemquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had gewacht totdat je goede pokemon tegenkomt. Zo'n beetje midden 20 dan krijg je al aardige pokemon, maar dit is wel moeilijk want dat betekent dat 1-25 niets meer is dan het levelen en het vergaren van XP. Maar ik heb in het begin best veel dust weggegooid aan nutteloze pokemon en ook dust gestoken in pokemon die helemaal niet fijn zijn in gym's dus die ik sowieso nooit gebruik behalve om erin te zetten.
Doorgaans zijn blauw/rood het sterkst, maar dat is puur omdat ze het meest populair zijn. Maar het verschilt van plaats. Bij ons is blauw actief en hebben wij best een aantal 25+ spelers die gym's actief overnemen. Ik alleen al heb weet niet hoeveel gym's overgenomen, in ieder geval al +- 800 gym battles gewonnen. Dus hier is het blauw wat de klok slaat en soms geel als ze ineens met een groepje erop uit trekken. Maar dat is altijd van korte duur.
Mijn advies is dus vooral het levelen van je character, de goede pokemon komen later. Dat is wat ik nu anders zou doen.
Ik ving net een Lapras in het wild. Nog niks uitgebroed. Alleen Onix en Eveequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:12 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
521 eieren uitgebroed.
0 Snorlax, 0 Dratini, 2x LaprasDe rest Eevee, Onix, Mr Mime, Jynx enz
wtfquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:12 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
521 eieren uitgebroed.
0 Snorlax, 0 Dratini, 2x LaprasDe rest Eevee, Onix, Mr Mime, Jynx enz
375 km.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
wtf
hoeveel km heb je wel niet afgelegd inmiddels?
dus meer dan 375 km gelopen al de afgelopen maandquote:
Het is dan wel weer leuk om je poppetje met 100 km per uur te zien rennen als je als passagier in de auto zitquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus meer dan 375 km gelopen al de afgelopen maand![]()
aangezien het niet werkt als je met een auto gaat rijden
Ik denk 90% fiets, 8% lopend 2% mazzeltje met bus/metroquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus meer dan 375 km gelopen al de afgelopen maand![]()
aangezien het niet werkt als je met een auto gaat rijden
Alleen kom je niks tegen ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan wel weer leuk om je poppetje met 100 km per uur te zien rennen als je als passagier in de auto zit![]()
.
Cheats gebruikenquote:
hahaha ja dat zeker, toevallig onlangs nog gedaan toen ik bij mijn broer in de auto zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan wel weer leuk om je poppetje met 100 km per uur te zien rennen als je als passagier in de auto zit![]()
.
aha oke, fietsen wil dan inderdaad nog een keerquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk 90% fiets, 8% lopend 2% mazzeltje met bus/metro
Tja, als ze de bijzondere pokemon overal rondstrooien dan heeft iedereen over 2 maanden alles en dan is de lol er ook af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net wéér een pidgey uit een ei. Wat een ontzettend kutspel op deze manier. Zelfs met 2km eieren hebben ze het dusdanig gescript dat Pidgey's, Rattata's en Weedle's veel vaker uitkomen dan de starters. Waar is Niantic mee bezigdenk dat als ze niet gauw de juiste verbeteringen aanbrengen, het over een maand of 2 echt volledig is afgelopen.
Want? Ik heb charmander gekozen als starter. Vervolgens nooit meer een starter gezien, behalve 1 squirtle die wegrende na 1 greatball. Hoe krijg je ooit Charizard, Blastoise en Venusaur met dit spel? Als ze alle eieren hetzelfde verschijningspercentage geven qua Pokémon is 't nog steeds moeilijk zat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja, als ze de bijzondere pokemon overal rondstrooien dan heeft iedereen over 2 maanden alles en dan is de lol er ook af.
Er hoeft ook weer niet op elke straathoek een Snorlax te liggen natuurlijk, maar elke keer Pidgey of Weedle uit je ei is best wel schijtirritant.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja, als ze de bijzondere pokemon overal rondstrooien dan heeft iedereen over 2 maanden alles en dan is de lol er ook af.
Ik heb ze allemaal al?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Want? Ik heb charmander gekozen als starter. Vervolgens nooit meer een starter gezien, behalve 1 squirtle die wegrende na 1 greatball. Hoe krijg je ooit Charizard, Blastoise en Venusaur met dit spel? Als ze alle eieren hetzelfde verschijningspercentage geven qua Pokémon is 't nog steeds moeilijk zat.
De silhouetten van Squirtle en Bulbasaur heb ik wel af en toe op de radar gezien, maar nooit kunnen vinden. Vanochtend een Bulbasaur uit een eiquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Want? Ik heb charmander gekozen als starter. Vervolgens nooit meer een starter gezien, behalve 1 squirtle die wegrende na 1 greatball. Hoe krijg je ooit Charizard, Blastoise en Venusaur met dit spel? Als ze alle eieren hetzelfde verschijningspercentage geven qua Pokémon is 't nog steeds moeilijk zat.
Hmm, dat is gek. Ik heb intussen al een stuk of 15 squirtles gevangen (wel altijd met framboos en great ball en dan nog steeds met moeite). Ik dacht dat in steden die niet aan het water liggen dan ook wel genoeg charmanders of bulbasaurs zouden zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan mogen ze best wel wat doen aan de spreiding van die beestenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Hmm, dat is gek. Ik heb intussen al een stuk of 15 squirtles gevangen (wel altijd met framboos en great ball en dan nog steeds met moeite). Ik dacht dat in steden die niet aan het water liggen dan ook wel genoeg charmanders of bulbasaurs zouden zitten.
Yup, dat is dé achilleshiel van het spel nu.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan mogen ze best wel wat doen aan de spreiding van die beesten![]()
En die radar functie met voetstappen moeten ze echt weel heel snel regelen. Zag een Dragonair, Muk en Kadabra op de radar, maar nooit gevonden. Op die manier ga je natuurlijk nooit meer maar buiten om ze te zoeken. Die radar zegt momenteel geen fuck
Mwa, als je echt graag je Pokedex vol wilt krijgen reis je toch wel af naar Australie of Amerika of waar dan ook. Zou ik iig wel doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze moeten die radar maken. Maar ook gewoon alle pokemons beschikbaar maken. Niet die continent exclusives. Zo krijg je je pokedex nooit vol.
Mijn eerst prioriteit is mijn pokedex zo goed als vol krijgen.
2e de sterke pokemons evolven en uplevellen.
3e. Level 40 halen.
Tegen de tijd dat ik dat heb ben ik het spel wel zat denk ik.
Die gyms enzo.. ach af en toe leuk.
Als trading er straks komt wordt het sowieso makkelijker. Vriendin van me zit om de paar weken in Amerika, die neemt dan wel een paar exclusives mee bijv.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, als je echt graag je Pokedex vol wilt krijgen reis je toch wel af naar Australie of Amerika of waar dan ook. Zou ik iig wel doen.
Sorry. Maar zoveel heb ik nou ook weer niet voor het spel over hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, als je echt graag je Pokedex vol wilt krijgen reis je toch wel af naar Australie of Amerika of waar dan ook. Zou ik iig wel doen.
levellen en pokestops.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan die andere soort pokeball's?
hoger level halenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan die andere soort pokeball's?
Die Squirtle die mij is ontsnapt op dat pleintje daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
En een nidoran en een squirtle *maar had ik beide al*. Niet verkeerd voor een stukje wandelen wat ik toch al moest doen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die Squirtle die mij is ontsnapt op dat pleintje daar?
Maar dan zou het leuker zijn wanneer de totale pokedex een stuk groter was en het aantal weedle's, pidgeys en ratata's een stuk lager lag!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:48 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het knap dat gezanik over dat je niet binnen een maand je pokedex volkrijgt. Van mij mag het zo een jaar duren hoor. Is juist leuk toch, dat het niet zo makkelijk is? Je moet ook niet zo 100% hoeven grinden, dan is de lol sowieso er snel af. Ik loop gewoon wherever ik loop af en toe te kijken op mijn pokemon go, en af en toe levert dat leuke beestjes op. Toch veel leuker om na weken zoeken ineens die ene Scyther, of die ene Mr Mime te vinden? Je moet wel een beetje moeite doen! Daarom heb ik ook zo'n hekel aan dat cheaten zoals met pokevision.Maar goed, iedereen zijn eigen mening en speelwijze. Maar ik heb het gevoel dat we verwend zijn; gewend dat we alle computerspellen binnen een maandje hebben uitgespeeld.
En over een jaar klaagt iedereen dat ze die pokedex nooit volkrijgen omdat je 400+ verschillende pokes moet vangenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dan zou het leuker zijn wanneer de totale pokedex een stuk groter was en het aantal weedle's, pidgeys en ratata's een stuk lager lag!
De oude grachten van Utrecht, daar is iedereen gyrados aan het maken lol.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben level 27 en heb er maar 93... Hoop wel vandaag nog genoeg Magikarp te vangen om nummer 94 toe te voegen...
waar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef wiskundenoob het volgende:
bij mij in de buurt is er een charmander spawnplek.
Is wat ver vanuit Zuid-Limburg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:34 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
De oude grachten van Utrecht, daar is iedereen gyrados aan het maken lol.
Als het er 10 waren kreeg je elke 10e stop extra'squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef DJKoster het volgende:
9 stops rond het voetbalstadion hier, 4 minuten per rondje plus 1 minuut om wat Pokémons te vangen.
Ja, lagere levels gaat vooral om het vergaren van XP door middel van evoluties. Ik had bijvoorbeeld ook wat dust gestoken in een paar Vaporeon's want dat waren mijn sterkste pokemon destijds. Inmiddels vang ik 800 eevees die al meteen een 2100 Vaporeon geven, dus mijn oude gebruik ik bijna nooit meer en ze zijn te laag om ze nog meer stardust te voeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx voor je uitgebreide reactie. Voor mij is dit zeker nog interessant en van belang. Zit nu iets over de helft van level 19. Heb tot nu toe ook nog nauwelijks aan evolueren gedaan, en ook nog helemaal geen stardust gebruikt. Zou ook best nog wel een paar levels kunnen wachten. Evolueren zou ik wel alvast kunnen doen, omdat ik toch al 60 evoluties kan doen en je er toch niet meer kan volbrengen met een lucky egg. Maar Stardust dus gewoon bewaren. Dat is geen probleem
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef wiskundenoob het volgende:
10 en 11 (en 12 tm 16) waren net te ver weg voor een mooi rondje. Misschien straks na de film nog even.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als het er 10 waren kreeg je elke 10e stop extra's.
Dat is wel zonde ja, anders was het echt perfect!quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
10 en 11 (en 12 tm 16) waren net te ver weg voor een mooi rondje. Misschien straks na de film nog even.
Ik ben superblij dat ze niet meteen die nieuwe Pokemon erbij hebben gedaan. Ik ken alleen de eerste, dus al die nietszeggende andere beestjes zouden het voor mij wel minder tof maken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En over een jaar klaagt iedereen dat ze die pokedex nooit volkrijgen omdat je 400+ verschillende pokes moet vangen
Can't please everyone.
2e Gen is wel heel erg vet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben superblij dat ze niet meteen die nieuwe Pokemon erbij hebben gedaan. Ik ken alleen de eerste, dus al die nietszeggende andere beestjes zouden het voor mij wel minder tof maken.
Zoveel moeite gedaan voor een Charizard en blijkt 'ie matige non-fire aanvallen te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Jaloers, ik zou echt wel een Charizard willen
2e gen ken ik er ook nog wel wat van omdat ik ook silver/gold heb gespeeld, maar alles daarna ken ik niet meer. Alleen de namen zijn wel veel slechter blijven hangen. De eerste 150 ken ik allemaal qua naam/evoluties, maar als je mij vraagt wie de 2e/3e evolutie van Cyndaquil is...geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
2e Gen is wel heel erg vet hoor
ik ken alleen Sudowoodooquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2e gen ken ik er ook nog wel wat van omdat ik ook silver/gold heb gespeeld, maar alles daarna ken ik niet meer. Alleen de namen zijn wel veel slechter blijven hangen. De eerste 150 ken ik allemaal qua naam/evoluties, maar als je mij vraagt wie de 2e/3e evolutie van Cyndaquil is...geen idee.
(shiny) Umbreonquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef Aure het volgende:
2e gen mogen ze van mij binnenkort ook wel toevoegen! Ook al ben ik nog maar net over de helft van deze... Zitten best leuke pokemon tussen, sowieso al die baby'sTogepi
![]()
De generaties daarna ken ik allemaal niet...
Die ken ik ook wel, die zat tussen de struiken bij gold/silverquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik ken alleen Sudowoodoo
Liefst wel lang alleen 1e gen
Dat zou het wel vrij snel een st ukje leuker maken, nieuwe Pokemon's die je kan vangenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef Aure het volgende:
2e gen mogen ze van mij binnenkort ook wel toevoegen! Ook al ben ik nog maar net over de helft van deze... Zitten best leuke pokemon tussen, sowieso al die baby'sTogepi
![]()
De generaties daarna ken ik allemaal niet...
Ja deze is zo vet!quote:
Het is, net als ingress, sterk gekoppeld aan de activiteit van mobiele telefoons.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Heb voor de lol eens nagetrokken hoeveel verschillende Pokemon er in mijn dorp spawnen en hoeveel op een populaire plek, in dit geval de Santa Monica Pier in de VS.
Na twee weken in mijn dorp: 61 verschillende Pokemon.
Na 17 uur bij Santa Monica Pier: 145 verschillende Pokemon.
M.a.w, die hebben het daar een stuk makkelijker. Gewoon gezellig over die pier wandelen, op het strand hangen en je hebt ze allemaal in een weekje.![]()
Van mij hoeft het echt niet zo te zijn dat ik na een week spelen m'n hele Pokedex vol heb met Dragonites, Gyrados en Blastoise maar de balans lijkt hier wel een beetje zoek.
Vermaak me er wel nog steeds mee, alleen sinds die radar verrot is zijn we een stuk minder vaak op stap/jacht.
Een Pidgey evolvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef isax het volgende:
Yo hoe hark je snel 300 xp binnen zonder huis te verlaten?
Dus bij jouw thuis is veel mobiele telefoon activiteit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is, net als ingress, sterk gekoppeld aan de activiteit van mobiele telefoons.
Aan de andere kant; net een koffing en voltorb in m'n huiskamer, dat was ook voor het eerst. er zit wel degelijk roulatie in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ondertussen, vanaf mijn bureau op werk:Keizersgracht ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Eentje verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zal ik er meer aan hebben om deze te evolven en daarmee verder te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan wacht ik nog twee uur tot er weer een paar dratini voorbij zijn gezwommenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Denk niet dat die twee heel veel van elkaar verschillen dus in dat geval zou je de dragonair moeten kiezen. Dat wordt een dragonite rond de 2.000
En dan hopen op eentje met fijne aanval set. Ik vind vooral pokemon waarmee je snel iedere keer kan aanvallen en 1 super special het bestequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog twee uur tot er weer een paar dratini voorbij zijn gezwommen
Als ik een 15/50 aanval zonder stab krijg ga ik zachtjes huilen in een hoekjequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan hopen op eentje met fijne aanval set. Ik vind vooral pokemon waarmee je snel iedere keer kan aanvallen en 1 super special het beste
Die van mij heeft Dragon Breath (6) en Hyper Beam (120). Dragon Breath kan je lekker spammen en dat vind ik veel fijner werken dan trage aanvallen (ook al doen ze meer damage)quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik een 15/50 aanval zonder stab krijg ga ik zachtjes huilen in een hoekje
Ik woon boven een winkelcentrum met horeca... Dus jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Dus bij jouw thuis is veel mobiele telefoon activiteit?
Vertel eensquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef wiskundenoob het volgende:
DAmn nice, die zie ik nooit. Net uit mn 5km ei een Ponyta! Daar was ik wel blij mee, want heb volgens mij verder nog helemaal geen vuur pokemon pff.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Daar ben je vast heel blij mee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh goodie, een Rattata uit m'n ei.
Wil je vechten: Optie 1. Verzamelen: Optie 2.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef Molurus het volgende:
Ok, pokeadvies gevraagd:
Ik heb momenteel de volgende Vaporeon:
CP 1775
IV 82.2%
Move 1: Water Gun
Move 2: Aqua Tail
Nu heb ik net uit een ei een Eevee getrokken () met een IV van 96% (
![]()
) en ik zou nu weer een eevee kunnen evolven.
Vraag: wat is nu wijsheid?
1) Ik zou kunnen gaan voor een tweede Vaporeon. Wellicht de moeite waard, omdat de special op mijn huidige niet de beste is.
2) Of ik zou kunnen gaan voor Jolteon of Flareon, puur om m'n verschillende beestjes compleet te maken en om een beetje multidisciplinair te zijn.
Nu neig ik best wel sterk naar de eerste optie, maar wat vinden jullie ervan?
Heb je daar ook echt succes mee in gyms?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je vechten: Optie 1. Verzamelen: Optie 2.
Ik ben aan het sparen voor een sterkere Jolteon, want er zitten bij mij bijna alleen maar waterpokemon in de gyms
Als ik het me goed herinner is het level waarop je hem krijgt maatgevend, niet het level waarop je hem uitbroedt. Maar heel zeker weet ik dat ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een 10KM ei maar ik weet niet goed of het verstandig is om hem nu al uit te laten komen. Ik ben nu level 16. Geen idee wat voor CP ik aan moet denken van de pokemon die ik dan zal krijgen? Is het verstandig om te wachten of maakt het geen zak uit?
Onix. Heb ik die ook eens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn 10km ei nadert de ontknoping, zo spannend.
Heb een 1200CP Jolteon. Die sloopt echt waterpokemon van 1200-1400.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je daar ook echt succes mee in gyms?
Ik heb momenteel een Electrode als 'anti water' beestje, 1080cp ofzo, en twee electric moves.
Maar in de praktijk valt hij me een beetje tegen. Doet het aardig hoor, maar max theoretical cp is vrij laag (met 96% IV). Ik zou mijn Vaporeon er zeker niet voor inruilen.
Als het een friendly gym is, prestige verzamelen op de gym door ertegen te vechten. Boven een bepaalde hoeveelheid prestige gaat de gym een level omhoog en kun je een beestje erbij zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef Davientje_ het volgende:
Ik heb een paar vragen:
Hoe plaats je een pokemon bij een gym? Ik ben bij twee gyms langs geweest, maar dan kan ik alleen kiezen om te vechten tegen een andere... Hoe kan ik dan coins krijgen op die gym?
Let op CP en op wat goed werkt tegen de types die erin zitten. Zie ook:quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef Davientje_ het volgende:
Em sowieso, tips bij het vechten zijn voor mij erg welkom.
Pfff, lastig. Welk level ben je? En is die 1200cp max voor je level?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb een 1200CP Jolteon. Die sloopt echt waterpokemon van 1200-1400.
Een populair natuurgebied in Utrechtquote:
Mijn Jolteon nu heeft iets van 1200 cp en dat is nu nog een sure win tegen waterpokemon. Moet zeggen dat er nu ook wat gyms bij mij zijn met 2400-2800 cp pokemon.. die krijg ik alleen in de multiplayer platquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je daar ook echt succes mee in gyms?
Ik heb momenteel een Electrode als 'anti water' beestje, 1080cp ofzo, en twee electric moves.
Maar in de praktijk valt hij me een beetje tegen. Doet het aardig hoor, maar max theoretical cp is vrij laag (met 96% IV). Ik zou mijn Vaporeon er zeker niet voor inruilen.
Ik ook. Rattata en Nidoran.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh goodie, een Rattata uit m'n ei.
1x per soort evolve idd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Molurus het volgende:
Ok.... Rainer trucje werkte dus niet meer. (Mogelijk had ik de eerste keer geluk, of werkt het alleen 1 keer per account ofzo.)
Heb een Flareon gekregen.
Ach, ook leuk.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Molurus het volgende:
Ok.... Rainer trucje werkte dus niet meer. (Mogelijk had ik de eerste keer geluk, of werkt het alleen 1 keer per account ofzo.)
Ach, ook leuk.
http://www.apkmirror.com/(...)n-go-0-31-0-release/quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Is et ergens een losse apk met update? Ik kan nu niet spelen omdat ik moet updaten maar dat lukt niet via de store
En je vorige rainer had je wel weer hernoemd?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Molurus het volgende:
Ach, ook leuk.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Bij mij zowel bij m'n Flareon als Jolteon gelukt.
Of wilde je twee keer je Eevee Rainer noemen?
Dit was inderdaad de 2e die ik op die manier probeer. De vorige Rainer had ik weer terug hernoemd, ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je vorige rainer had je wel weer hernoemd?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
[..]
Dit was inderdaad de 2e die ik op die manier probeer. De vorige Rainer had ik weer terug hernoemd, ja.
Hartelijk dank!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)n-go-0-31-0-release/
Wellicht dat het wel werkt als je de eerste Vaporeon weer weggooit, maar dat is niet het soort iets waarmee je wil experimenteren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]ik dacht dat het met hernoemen meerdere keren kon
zul je zien dat ik die jolteon straks kan vergeten
Als zo'n bericht viral zou gaan zouden heeeeel veel mensen daarna boos worden als het niet werktquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wellicht dat het wel werkt als je de eerste Vaporeon weer weggooit, maar dat is niet het soort iets waarmee je wil experimenteren.
Vanochtend gedaan met m'n 600cp jolteon en m'n nieuwe sparky.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wellicht dat het wel werkt als je de eerste Vaporeon weer weggooit, maar dat is niet het soort iets waarmee je wil experimenteren.
Bij Kijkduin word je er ook mee doodgegooid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:38 schreef DaMart het volgende:
Twee Voltorbs naast elkaar bij het station hier... vorige 3 keren ook al 2 Voltorbs en een Electrode gevangen daar... lijkt me dus duidelijk een nest.
Die eevee-evoluties boosten kost flink wat candy ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:38 schreef Molurus het volgende:
Ach, al met al ben ik ook best wel blij met Flareon. Perfecte moveset, near perfect IV. Prima.
Alleen een beetje door mijn stardust heen.Maar dat komt nog wel. Bijna 1600 nu, leuk beestje.
Welk level?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die eevee-evoluties boosten kost flink wat candy ook.
Bij mij nu 6 candy voor 1 boost, en nog lang niet max.
6?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die eevee-evoluties boosten kost flink wat candy ook.
Bij mij nu 6 candy voor 1 boost, en nog lang niet max.
Is een Vaporeon ook.. Geen Hydro pump helaas. Wel 85% IV.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Welk level?
Is het niet beter om te evolueren en dan te boosten? Want dan weet je welk type hij wordt en welke aanval set hij heeft? Tenzij je daar geen neuk omgeeft, maar dan maakt het upgraden ook weinig uit
Boeit IV eigenlijk ? Ja, als je je pokemon helemaal tot max getraind hebt en beide dezelfde aanvalsset hebben is de ene iets sterker dan de andere in gyms. Maar is dat verschil echt zo groot ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is een Vaporeon ook.. Geen Hydro pump helaas. Wel 85% IV.
Groot genoeg, vind ik, om het een beetje in de gaten te houden, zeker als je veel stardust en candy in zo'n beest stopt..quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Boeit IV eigenlijk ? Ja, als je je pokemon helemaal tot max getraind hebt en beide dezelfde aanvalsset hebben is de ene iets sterker dan de andere in gyms. Maar is dat verschil echt zo groot ?
Meh, IV% boeit mij niet zoveel eigenlijk. Ik heb ook een Vaporeon van 1686 met 97.8% IV, maar zijn CP is te laag om bij te houden met de rest. Een goede IV is leuk, maar ook niet zaligmakend, maar voor de purist natuurlijk welquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is een Vaporeon ook.. Geen Hydro pump helaas. Wel 85% IV.
True.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Perrin het volgende:
Moveset is ook erg belangrijk natuurlijk.
Maar ga je denk je hogere CP Vapo's vinden of evolven?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Meh, IV% boeit mij niet zoveel eigenlijk. Ik heb ook een Vaporeon van 1686 met 97.8% IV, maar zijn CP is te laag om bij te houden met de rest. Een goede IV is leuk, maar ook niet zaligmakend, maar voor de purist natuurlijk wel
Ik heb er al 5 die hoger zijn, maar dat komt ook omdat ik nu eevees vind van 750 - 800. Als ik die evolueer dan worden het al 2.000+ Vaporeons.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar ga je denk je hogere CP Vapo's vinden of evolven?
Prestige vergaren door ertegen te vechten, totdat de gym 1 level hoger wordt. Dan komt er een plaatsje bij, en die moet je dan snel pakken voor iemand anders het doet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens hoe kan ik een plek krijgen in een gym die van mijn eigen team is?
Oh jij was, wat even snel die gym stal...quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wou even een gym trainen zodat ik met de geplaatste pokemon m'n coins kon collecten...istie opeens neutraal! Ja zo kan het ook natuurlijk, random Eevee eringepropt en de centen zijn binnen.
Ik had er een wegwerpeevee ingegooid om het niet te erg te makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh jij was, wat even snel die gym stal...
Je wordt straks beroofdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Igen het volgende:
Leuke tip gekregen zonet: "je moet precies naar deze plek komen, maar dan om klokslag twee uur 's nachts, dan zit er een Lapras". Maar eens kijken wanneer ik dat kan uitproberen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Igen het volgende:
Leuke tip gekregen zonet: "je moet precies naar deze plek komen, maar dan om klokslag twee uur 's nachts, dan zit er een Lapras". Maar eens kijken wanneer ik dat kan uitproberen
Klinkt als een poging tot verkrachting of berovingquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Igen het volgende:
Hadden ze paars haar en een kat bij zich?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee joh, was een jong stelletje die naar een Growlith aan het rennen waren.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hadden ze paars haar en een kat bij zich?
Bij Bergen op Zoom is er een plek bij een natuurgebied waar de meest uiteenlopende pokemon voorkomen, mocht je er een dagje voor uit willen trekkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:12 schreef Debsterr het volgende:
Weer zo'n 5 km gelopen vanavond. Kom alleen echt niks nieuws tegen de laatste dagen.
Hmmm, beetje uit de richtingquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij Bergen op Zoom is er een plek bij een natuurgebied waar de meest uiteenlopende pokemon voorkomen, mocht je er een dagje voor uit willen trekken.
https://www.reddit.com/r/(...)ies_data_w_movesets/quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:22 schreef TennispeRFect het volgende:
Hoe weet je wat een goede move set is?
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Denk niet dat die twee heel veel van elkaar verschillen dus in dat geval zou je de dragonair moeten kiezen. Dat wordt een dragonite rond de 2.000
Dat is wel #rekt mattiequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Dragonite 1854 cp 112 hp met als aanvallen...
Steel wing 15 / Dragon Claw 35_______!!!!!!111
Hee, daar woon ik! Welk natuurgebied bedoel je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij Bergen op Zoom is er een plek bij een natuurgebied waar de meest uiteenlopende pokemon voorkomen, mocht je er een dagje voor uit willen trekken.
Kop van 't Hoofd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:45 schreef Walging het volgende:
[..]
Hee, daar woon ik! Welk natuurgebied bedoel je?
Geen last van gehad bij mijn wandelrondjequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:44 schreef t4rt4rus het volgende:
Hebben andere mensen ook last dat geen enkele pokemon spawnt? Ben nu bij twee lures, maar helemaal niks.
Heeft een vriendin van jou dat gedaan? Wat goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kop van 't Hoofd.
Maak gebruik van de prullebakjes die een vriendin van me daar heeft neergezet![]()
.
Tja je wordt er gek van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef DJKoster het volgende:
Pokeball, escape, pokeball, escape, pokeball, escape. Fuck you, Weedle en ga nu uit mijn scherm.
Frustratie
Na de eerste ball moet je al gewoon je verlies nemen en weggaan bij die beesten joh. Dat is een stuk beter voor je gezondheidquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef DJKoster het volgende:
Pokeball, escape, pokeball, escape, pokeball, escape. Fuck you, Weedle en ga nu uit mijn scherm.
Frustratie
En wat is een max level gym?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Prestige vergaren door ertegen te vechten, totdat de gym 1 level hoger wordt. Dan komt er een plaatsje bij, en die moet je dan snel pakken voor iemand anders het doet.
Hey, ik woon ook in zo'n buurtquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:12 schreef Morrigan het volgende:
Ik zit nu zo'n beetje aan de rand van Apeldoorn en wat een armoede aan Pokemon hier. 40 minuten gewandeld en alleen een Weedle, een Spearow en een Pidgey gevangen. Op de rader wordt ook alleen 1 Pidgey en 1 Drowzee getoond.
Gelukkig wel wat Pokestops die bij elkaar zaten en daarnet nog een Gastly gevangen in mijn hotelkamer. Bovendien ben ik weer aan mijn beweging gekomen.
Weet ik eigenlijk niet. Hoogste wat ik heb gezien was level 8.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En wat is een max level gym?
Ik heb al een level 9 gezien, mogelijk ook 10 maar dat laatste weet ik niet zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Hoogste wat ik heb gezien was level 8.
Ik heb er één van 9 gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Hoogste wat ik heb gezien was level 8.
ik moet nog 1 abra voor een Kadabraquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef DJKoster het volgende:
Een Abra op mijn radar en ik moet nog 300m lopen voor een eitje. *zoef*
Een Lapras ja? Die moet ik nog steeds, ik kom ze alleen maar tegen in de helft van alle gyms die ik ziequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Mooi dagje vandaag. Pikachu binnen! Toch eindelijk een plekje gevonden waar er af en toe een paar verschijnen. Verder Lapras, ook altijd mooi natuurlijk/ Zag ook Beedrill nog maar die kreeg ik niet te pakken helaas.
En gevonden, na steeds grotere cirkels om mijn huis te maken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik moet nog 1 abra voor een Kadabra
0.31.0 ook hier.. Misschien iets met je account?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik draai blijkbaar versie 0.31.0 draaien meer mensen deze?
Bij mij laadt ie geen enkel pokemon model.
Oh super nice!! Werkt het goed?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:11 schreef picodealion het volgende:
IV calculator die gebruik maakt van OCR (hij leest letterlijk je scherm en berekent dan de IV, in plaats van dat hij met de Niantic server verbindt). Naar eigen zeggen breken ze de TOS dus niet, en als ik het goed begrijp kan Niantic niet eens detecteren dat je 't gebruikt. Kortom, geen cheaten, toch IV's!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kamron.pogoiv
En gevonden! Hopelijk spawnt ie daar altijd, 50m lopen van mijn huis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef DJKoster het volgende:
Oeh, een Squirtle in mijn achtertuin gevangen.
En er zit een Dratini in de buurt (heb ik nog niet), zal ik nog even naar buiten gaan?
Een keeper! Kop van t'hoofd heeft bizar veel rare dingen rondlopen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Walging het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van jou dat gedaan? Wat goedHet werd daar echt een enorme teringzooi, echt zonde.
Spoedig, zo te lezen.quote:
Acceptabel. Crasht soms, en geeft ranges in plaats van exacte IV's, maar het is beter dan niks (en beter dan handmatig invoeren).quote:
Zag 'm ook in de Play Store iddquote:
Denk dat we het ook met ranges moeten doen vanaf nu, die exacte IV scores kwamen omdat ze die uit de game halen, wat dus niet mag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Acceptabel. Crasht soms, en geeft ranges in plaats van exacte IV's, maar het is beter dan niks (en beter dan handmatig invoeren).
O ja, zie het! Verder best prima inderdaad. Komt binnenkort vast nog wel een betere. En als er maar genoeg klachten komen laten ze Pokeadvisor vast ook wel weer toe. Mits de argumenten goed zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Acceptabel. Crasht soms, en geeft ranges in plaats van exacte IV's, maar het is beter dan niks (en beter dan handmatig invoeren).
Ik draai nu 0.33.0 maar nog steeds het probleem.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
0.31.0 ook hier.. Misschien iets met je account?
Dat was normaal wel zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:22 schreef Rabieluh het volgende:
Vraag me af of het weer werken van die gooi bonussen ook effect heeft op de capture rate van de pokemon, dus dat een excellent throw een veel grotere kans geeft op dat de pokemon in de bal blijft.
Misschien je account?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:22 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik draai nu 0.33.0 maar nog steeds het probleem.
Pokemons verschijnen niet op de map maar ook niet in het scherm waar je je pokemon kan evolueren en poweruppen.
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
Nee. Overigens kon je nog steeds nice en great halen alleen kreeg je de xp niet.quote:
Tof idee wel maar hij weet zich geen raad met mijn sterkere pokemon, krijg telkens geen possibilities.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_updates_megathread/quote:If you didn't see this on the r/pokemongo sticky, then read it here. There has been a MASSIVE update to how the Nearby/Sightings list works.
As some of you may have noticed, when you open the "Nearby" (now "Sightings") menu, every Pokemon has a grassy background. So far as I can tell this is just a visual change. However, some of you may have also noticed that after some time passes you have fewer Pokemon in your Sightings list than usual. This is because the game no longer indefinitely "caches" every Pokemon you see; instead, it aggressively updates the list and removes Pokemon that are either expired or too far away. This means that as soon as a Pokemon is out of that approximate ~100 (or more?) meter range of your client, it gets purged from your list!
What does this mean? With a bit of power walking and guesswork you can now hunt down Pokemon much easier than before this update. It's sort of like having a "2 step bug" rather than a "3 step bug". Not perfect, but getting there. It also means you won't see that same Venonat on your list from 30 minutes ago and 10 kilometers away.
Post your thoughts and experiences! If you're experiencing something different from what I've posted, throw it in the comments! Note that I live in the absolute middle of nowhere (Yukon Territory) so any of you city types will probably have a different experience.
Die wil ik oooook! Maar vind je dat niet zonde van je dust?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef geitenbrei het volgende:
Een Snorlax van 1714 na 10kmDie had ik nog niet. Gauw geupgrade naar 1928CP.
Een blij man, dat ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb hier mijn dust aan "verspild", gewoon omdat deze jongen me elke keer weer enorm helpt bij iedere gym
Wat een monster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Het was qua CP mijn zwakste gyrados maar qua aanvallen de beste, en doordat hij ook nog eens XS is supersnel. Was de moeite waard van het powerenquote:
Machtig beest is het gewordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het was qua CP mijn zwakste gyrados maar qua aanvallen de beste, en doordat hij ook nog eens XS is supersnel. Was de moeite waard van het poweren
Hij lijkt op het 3e plaatje de Pidgey rechtsonder te selecteren, en dat hij dan op de kaart komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, dat is leuk voor spelers in een stad. Ik heb weinig stops in de buurt en kan daar weinig mee volgens mij.
Ik wacht het wel ff af nog.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben de nearby/sighting geüpdatet.
quote:
XS geeft geen andere stats hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het was qua CP mijn zwakste gyrados maar qua aanvallen de beste, en doordat hij ook nog eens XS is supersnel. Was de moeite waard van het poweren
Je hebt gelijk, ze doen helemaal niets met de pokemon zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Die XS en XL heeft toch verder niks met hoe je pokemon vecht te maken?
Hoor steeds andere verhalen en weet iemand het zeker?
Iedereen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Uhh heeft iedereen die sightings in zijn scherm of ben ik nou de lucky dude bij die subset van gebruikers?
Maar of je er ook daadwerkelijk iets aan hebt....quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Uhh heeft iedereen die sightings in zijn scherm of ben ik nou de lucky dude bij die subset van gebruikers?
Wel een beetje vreemd systeem dat je op zo'n pokemon kan klikken en de map helemaal uitgezoomd is.quote:
Ik heb het idee dat er hier in de buurt vaker Pokémon ergens zitten, waar geen stop is, dus hoe je die dan moet gaan vinden met deze radar, is mij nog een raadsel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit het nou eens door te lezen maar je bent dus aardig fucked als er geen pokestops bij je in de buurt zitten.
http://imgur.com/a/GkdBi
Nog niet. Laten we hopen dat Sighting ook nog een upgrade krijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er hier in de buurt vaker Pokémon ergens zitten, waar geen stop is, dus hoe je die dan moet gaan vinden met deze radar, is mij nog een raadsel.
Ben hoe t daadwerkelijk gaat werken. Ik heb 0 stops vlakbij m'n huis, maar er zitten wel een hoop vaste spawnpunten. Zouden dat dan allemaal grasjes worden, en dan dus wel zonder verte indicatie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit het nou eens door te lezen maar je bent dus aardig fucked als er geen pokestops bij je in de buurt zitten.
http://imgur.com/a/GkdBi
Ik zit op Reddit een beetje door te lezen maar het lijkt dus dat alleen de pokemons die bij een pokestop zitten te tracken zijn. De rest is op goed geluk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben hoe t daadwerkelijk gaat werken. Ik heb 0 stops vlakbij m'n huis, maar er zitten wel een hoop vaste spawnpunten. Zouden dat dan allemaal grasjes worden, en dan dus wel zonder verte indicatie?
Dat zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog niet. Laten we hopen dat Sighting ook nog een upgrade krijgt.
Er staan iig geen valse meldingen meer tussen, dat scheelt alquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Als ze nou bij iedere Pokemon in 'sightings' een compas plaatsen, of zo, dan werkt het al veel beter. Of het aantal meter. Nu blijven we in het niets zoeken.
Dit is al een hele verbetering inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ze zijn er mee bezig, laten we het eens even positief bekijken.
Het is al heel wat dat ze de beesten bij stops laten zien.
Nou ik heb gelezen dat het een experiment is en dat sommige het wel zien (Pokémon bij pokestops) en sommige niet, waarvan ik dus 1 ben. Ik zie niets hier in Amsterdamquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit op Reddit een beetje door te lezen maar het lijkt dus dat alleen de pokemons die bij een pokestop zitten te tracken zijn. De rest is op goed geluk.
Alleen mensen die in een grote stad wonen/werken hebben dus geluk de rest kan de pleuris krijgen.
Ik heb alleen grasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:06 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Nou ik heb gelezen dat het een experiment is en dat sommige het wel zien (Pokémon bij pokestops) en sommige niet, waarvan ik dus 1 ben. Ik zie niets hier in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |