Niets zo goed als de voorzieningen bij papa en mama thuisquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Hier in de regio wonen mensen sowieso wat langer thuis, nog paar mensen die wat jaartjes ouder zijn. Of je daar blij mee bent is wat anders. En ik wil liever in een stad ja ivm goede voorzieningen wat ik nu al mijn hele leven mis in zo'n dorp.
Ik kan meer dan ik denkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je kan ook echt helemaal niks zelf he?
Misschien moet je je toch ook eens op een gespleten persoonlijkheid laten nakijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik kwam toevallig dit topic tegen WGR / Callcenter in Portugal
Whut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik kan meer dan ik denkBepaalde zaken heb ik juist meer kennis van dan menig leeftijdsgenoot. Alleen heb ik niet de praktijk mee hier, want dan zou je zien dat vrienden/schoolgenoten idd dat ook vroegtijdig doen/deden. Die sociale ervaringen / betrokkenheid mis ik compleet.
Goh wat vreemd zeg dat je hier de praktijk niet mee hebt. Weetje wat ik denk? Dat jij je studie voor lul hebt gedaan. Je hebt zo ' veel' kennis, maar je doet er niks mee in de praktijk. Leuk hoor zo'n papiertje waar je niks mee doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik kan meer dan ik denkBepaalde zaken heb ik juist meer kennis van dan menig leeftijdsgenoot. Alleen heb ik niet de praktijk mee hier, want dan zou je zien dat vrienden/schoolgenoten idd dat ook vroegtijdig doen/deden. Die sociale ervaringen / betrokkenheid mis ik compleet.
Ik heb soms het idee dat hij vergeet te switchen tussen 2 accountsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien moet je je toch ook eens op een gespleten persoonlijkheid laten nakijken.
Oké ... een nogal passieve en gemakkelijke houding. Maar als het voor jou werkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Sommige dingen in het leven leer/denk je alleen aan als je anderen het ook ziet doen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven leer/denk je alleen aan als je anderen het ook ziet doen.
Ik denk nu juist na over invulling, dus laks is het niet, wel laat misschien. Maar het komt op hetzelfde neer. Vind ik hier een baan moet ik eerst door de selectiemolen heen, en daarna moet ik hoogstwaarschijnlijk verhuizen en besluit ik komende tijd naar het buitenland te gaan moet ik sowieso verhuizen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Och ik kan best begrijpen dat je op je 16e nog niet altijd bezig bent met waar je straks wilt gaan wonen en of je je dan dient in te schrijven.
Ik heb dat ook enkel van anderen gehoord dat je je tig jaar van te voren moet inschrijven omdat het anders niet werkt.
En toen was ik nog laat ermee.
Staat verder los van zijn huidige lakse zoektocht.
Je leert bijster weinig van de tips hier op dit forum.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Wat voor concrete zaken heb je nu al voor de invulling? Want ondertussen heb je al een paar maanden gehad om er over na te denken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik denk nu juist na over invulling, dus laks is het niet, wel laat misschien. Maar het komt op hetzelfde neer. Vind ik hier een baan moet ik eerst door de selectiemolen heen, en daarna moet ik hoogstwaarschijnlijk verhuizen en besluit ik komende tijd naar het buitenland te gaan moet ik sowieso verhuizen.
Moet je eens opletten hoe snel er een deel twee is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:19 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig is dit topic bijna vol. Doe maar niet een nieuwe makenJe gaat toch nergens heen, letterlijk en figuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |