abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164356636
Je kon tijdens het wachten op je uitslag van je scriptie al geen andere zaken aan, dan slechts het feitelijke wachten.. En deze maand kan je niets doen, omdat je "andere" zaken hebt lopen.

Hoe ga je je dan in godsnaam redden in een situatie waarbij ALLES anders is?
pi_164356638
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een baan waar hij mag doen wat hij wil zonder al te veel druk van zijn baas, beetje dingen schrijven bijvoorbeeld, waar bovendien veel leuke vrouwen zitten die hem direct aanbieden ook buiten het werk allerlei activiteiten te ondernemen als vrienden.
En dat ie bijvoorbeeld net zoals in Friends de halve dag in een koffiehuis kan rondhangen en toch nog genoeg betaald krijgt om een dik appartement in de beste wijk van een grote stad te kunnen betalen.
pi_164356642
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nederland spreekt je minder aan omdat je geen huurwoning kan vinden? :?
Je moet kijken naar het land, de mensen, de mogelijkheden, etc etc. Niet naar of je wel of geen woning kan vinden :')
En hier is het banenbeleid ook steeds rotter, korte contracten, stageplekkn ipv fulltime banen. Ik zeg niet dat het loon en de banen in het buitenland beter zijn, maar je ziet wel mensen van alle
leeftijden werken in winkels, servicecentra ipv hier waar je eerst moet kijken wat er werkt voordat je weet of je kans gaat maken als je solliciteert of ze liever studenten hebben.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:58:57 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164356647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Voor nu spreekt Nederland mij steeds minder aan. Als je weer op plek 150 van de 300 eindigt bij een huurwoning, iedereen op zichzelf ingesteld etc.
Je bent 25?
Als je nu nog iedere keer als 150ste van de 300 eindigt dan sta je vast niet vanaf je 18de ingeschreven, daar komt dat door.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164356650
Ik heb een nieuwbouwwoning gekocht met allemaal jongeren.

Iedereen sociaal en zoekt aansluiting (tot bepaalde hoogte)
Feestjes en voetbal kijken, beetje kijken wat de mogelijkheden zijn..

Geen keuze is altijd de verkeerde
Hell To The Liars
pi_164356656
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent 25?
Als je nu nog iedere keer als 150ste van de 300 eindigt dan sta je vast niet vanaf je 18de ingeschreven, daar komt dat door.
Hij wilde zich niet inschrijven, want dat kostte geld :')
Ja doei.
pi_164356659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom ga je eigenlijk niet particulier huren? Je hebt genoeg geld zeg je altijd, dan lijkt mij op eigen benen staan een goede besteding van dat geld.
Dan gaat het hard ;)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:59:41 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164356662
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Samzz het volgende:

Op zich is een woning kunnen vinden wel handig... Maar voor TS nu even geen prioriteit, zonder inkomen kan je toch niks.
Een woning vinden is zeker handig/nodig. Maar daarop moet je een land niet gaan afschrijven :')

Daarbij als hij echt wil verhuizen kan dat best, genoeg particulier te huur of in studentenhuis / studio / kraakpand.
Hij weet nog niet eens in welke stad/dorp hij wil. En reageert volgens mij maar in 1 stad, want dat is dichtbij, maar wil daar eigenlijk niet wonene, maarja

Hij weet nog niet eens precies wat voor werk hij wil doen. Reageert wel op functies die heel duidelijk zijn, maar aangeeft dat het mooier wordt gemaakt dan het was.

Hij wil wel naar het buitenland, maar komt met drie opties aan, geen idee waarom die drie.

Overal zijn beren op de weg, niets is goed. Zegt knopen te moeten doorhakken, maar hij hakt niets.

Schiet gewoon niet op dan. Simple as that.
Mijn tip, lekker op z'n zolderkamertje blijven en op fok rondhangen.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:00:15 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164356673
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

7 jaar geleden nog niet :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_164356683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En hier is het banenbeleid ook steeds rotter, korte contracten, stageplekkn ipv fulltime banen. Ik zeg niet dat het loon en de banen in het buitenland beter zijn, maar je ziet wel mensen van alle
leeftijden werken in winkels, servicecentra ipv hier waar je eerst moet kijken wat er werkt voordat je weet of je kans gaat maken als je solliciteert of ze liever studenten hebben.
Ga dan naar het buitenland luie lambal. Je vindt het toch allemaal zo kut hier? Je hebt toch geen vrienden? Wat let je dan om niet naar het buitenland te gaan.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:00:47 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164356685
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
maar je ziet wel mensen van alle
leeftijden werken in winkels, servicecentra i
Daar wil jij niet eens werken.. dus wat boeit het!

Jij kan hier ook makkelijk in een servicecentra werken, maar dat wil je niet. Dus boeiend wat het beleid in het buitenland hierover is....
pi_164356689
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent 25?
Klopt, ik reageer voornamelijk op lotingwoningen. Dus dan maakt je inschrijftijd niet uit maar kan je dus ook op plek 299 komen of 2.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:00:57 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164356692
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een woning vinden is zeker handig/nodig. Maar daarop moet je een land niet gaan afschrijven :')

Daarbij als hij echt wil verhuizen kan dat best, genoeg particulier te huur of in studentenhuis / studio / kraakpand.
Hij weet nog niet eens in welke stad/dorp hij wil. En reageert volgens mij maar in 1 stad, want dat is dichtbij, maar wil daar eigenlijk niet wonene, maarja

Hij weet nog niet eens precies wat voor werk hij wil doen. Reageert wel op functies die heel duidelijk zijn, maar aangeeft dat het mooier wordt gemaakt dan het was.

Hij wil wel naar het buitenland, maar komt met drie opties aan, geen idee waarom die drie.

Overal zijn beren op de weg, niets is goed. Zegt knopen te moeten doorhakken, maar hij hakt niets.

Ben t met je eens, hoor :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164356693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dan gaat het hard ;)
Dan reageren op huurwoningen die niet in een stad zijn, ben je een stuk eerder aan de beurt ^O^
Je eerste huis zal nooit aan al je eisen kunnen voldoen, net zoals je eerste baan.
Of wil je echt nog 10 jaar bij je ouders wonen? Vinden je ouders dat uberhaupt goed?
pi_164356702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nop, alleen nooit eerder aan gedacht want niet op zoek. En niemand die het mij vertelde.
pi_164356704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, ik reageer voornamelijk op lotingwoningen.
Waarom?
pi_164356716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En niemand die het mij vertelde.
Je wilt toch fucking journalist worden? :') NIEMAND DIE HET ME VERTELDE.

FFS :')
Ja doei.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:02:22 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164356722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, ik reageer voornamelijk op lotingwoningen. Dus dan maakt je inschrijftijd niet uit maar kan je dus ook op plek 299 komen of 2.
Dus je schrijft je niet op tijd in als woningzoekende, doet dat tegen de tijd dat je uit huis wilt eindelijk wel, en dan ligt het aan Nederland dat je niet per direct een sociale huurwoning kunt krijgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_164356724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan reageren op huurwoningen die niet in een stad zijn, ben je een stuk eerder aan de beurt ^O^
Je eerste huis zal nooit aan al je eisen kunnen voldoen, net zoals je eerste baan.
Of wil je echt nog 10 jaar bij je ouders wonen? Vinden je ouders dat uberhaupt goed?
57 m3 met mijn 36 jaar..
Is ook niet wat ik in gedachten had toen ik 20 was..
maar het blijkt prima te werken
Hell To The Liars
pi_164356728
quote:

[..]

Waarom?
Omdat het niet de bedoeling is dat hij een huis krijgt toegewezen. Zelfsabotage.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:02:40 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164356730
quote:

[..]

Nop, alleen nooit eerder aan gedacht want niet op zoek. En niemand die het mij vertelde.
Hallo, heeft jouw computer geen Google? Kom op zeg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164356738
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En vooral keihard janken.
pi_164356746
quote:

[..]

Je kan ook echt helemaal niks zelf he?
pi_164356762
quote:

[..]

Hier in de regio wonen mensen sowieso wat langer thuis, nog paar mensen die wat jaartjes ouder zijn. Of je daar blij mee bent is wat anders. En ik wil liever in een stad ja ivm goede voorzieningen wat ik nu al mijn hele leven mis in zo'n dorp.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:04:44 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164356785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
. En ik wil liever in een stad ja ivm goede voorzieningen wat ik nu al mijn hele leven mis in zo'n dorp.
Dus.. welke steden in Nederland komen voor jou in aanmerking om te willen wonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')