Dat zeggen we al 5 maanden tegen je.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat alles wat ik in Google intik m.b.t. mijn vraagstukken, ik onderhand bij mijn eigen topics uitkom... Misschien moet ik gewoon eens een knoop doorhakken
Hak dan eens 1 knoop door...quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens een knoop doorhakken
De enige reden die ik nu kan bedenken is dat ik sowieso pas na 1 september wil beginnen omdat ik deze maand nog dingen heb lopen qua persoonlijke zaken en nu reageren kan natuurlijk al, maar wie weet zie ik deze maand nog wat leukers in Nederlandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:54 schreef HulkHeld het volgende:
Wanneer kom je weer aan met dat het buitenlandse avontuur ook weer niets is geworden omdat je, zoals al die tijd, weer niks hebt ondernomen en je dat, door eigen toedoen, weer een gemiste kans vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En het werk lijkt me zelf niet eens heel leuk, je leest alleen maar horrorverhalen van mensen dat het slecht betaald, geen doorgroei en mensen binnen een jaar terug zijn. Alleen de 'buitenland experience' is leuk maar een maand daar en het went ook alweer ben ik bang. Zelf al werk je in Ijsland, dan went het nog best snel.
Het is voornamelijk iemand die geen knopen kan doorhakken, want als je A zegt kan je B niet meer doen. Oftewel er is áltijd een andere (betere) keuze denkbaar om het eerste niet of pas nadat het niet meer mogelijk is te overwegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
!
Eigenlijk is dit gewoon een niet in het echt bestaande user die in het leven is geroepen voor andere mensen in R&P die een beetje met zichzelf in de knoop zitten. Die lezen dit dan en denken "oooh, ik ben zo debiel nog niet" en dan gaan ze een feestje vieren en leven ze nog lang ende gelukkig.
Dan kun je je net zo goed op je zolderkamer opsluiten, want met die instelling kun je niks ondernemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is voornamelijk iemand die geen knopen kan doorhakken, want als je A zegt kan je B niet meer doen. Oftewel er is áltijd een andere (betere) keuze denkbaar om het eerste niet of pas nadat het niet meer mogelijk is te overwegen.
Wat een volslagen onzin. Maar gewoon lekker de rest van je leven in limbo blijven hangen, wikkend en wegend tussen twee knopen die je nooit zult doorhakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het is voornamelijk iemand die geen knopen kan doorhakken, want als je A zegt kan je B niet meer doen. Oftewel er is áltijd een andere (betere) keuze denkbaar om het eerste niet of pas nadat het niet meer mogelijk is te overwegen.
En dat terwijl ik vroeger heel avontuurlijk was ingesteld en altijd op pas was. Reizen vind ik op zich nog wel leuk, maar ergens iets doen durf ik niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je je net zo goed op je zolderkamer opsluiten, want met die instelling kun je niks ondernemen.
De uitdrukking is toch juist 'wie A zegt moet ook B zeggen'?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als je echt werk wil maken van werken in het buitenland, dan zou ik daar in WGR een topic over openen, daar zitten vast mensen die je meer kunnen vertellen over werken in het buitenland, ervaringen e.d..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vroeger heel avontuurlijk was ingesteld en altijd op pas was. Reizen vind ik op zich nog wel leuk, maar ergens iets doen durf ik niet.
Maar iets meer ontopic dan: Praag, Sofia of Belfast? Praag ben ik al geweest dus ken ik op zich het praktische reilen en zeilen en heb ik een indruk waar ik terecht kom. Sofia (BG) is weer compleet nieuw en schijnt nog uitdagender te zijn. Belfast zijn de mensen wat norser lees ik.
Toen 'ie 1 was en voor het eerst kon lopen en toen linksom de tafel ging in plaats van rechtsomquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:48 schreef Copycat het volgende:
Vroeger was je heel avontuurlijk ingesteld? Over hoeveel vroeger hebben we het?
En hoe werkt deze manier van leven tot nu toe voor je? Als je het al leven kan noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Voor nu spreekt Nederland mij steeds minder aan. Als je weer op plek 150 van de 300 eindigt bij een huurwoning, iedereen op zichzelf ingesteld etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou werken in het buitenland niet doen hoor. Je moet namelijk best werken om daar een sociaal leven op te bouwen. Net als overal. Dat is dus nagenoeg onmogelijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou werken in het buitenland niet doen hoor. Je moet namelijk best werken om daar een sociaal leven op te bouwen. Net als overal. Dat is dus nagenoeg onmogelijk.
Nederland spreekt je minder aan omdat je geen huurwoning kan vinden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Voor nu spreekt Nederland mij steeds minder aan. Als je weer op plek 150 van de 300 eindigt bij een huurwoning, iedereen op zichzelf ingesteld etc.
Jij kan geen keuzes maken en je luistert daarbij ook niet naar de opties C, D, E, F, G, H, I, J en K die wij je hier toereiken. Dat heb je niet gedaan bij je vorige account en niet bij dit account, dus kap met je: er zijn betere opties, want jij ziet geen enkele optie aan als kansrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Voor een goed journalist is goed kunnen lezen best belangrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voor nu spreekt Nederland mij steeds minder aan. Als je weer op plek 150 van de 300 eindigt bij een huurwoning, iedereen op zichzelf ingesteld etc.
Waarom ga je eigenlijk niet particulier huren? Je hebt genoeg geld zeg je altijd, dan lijkt mij op eigen benen staan een goede besteding van dat geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Op zich is een woning kunnen vinden wel handig... Maar voor TS nu even geen prioriteit, zonder inkomen kan je toch niks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nederland spreekt je minder aan omdat je geen huurwoning kan vinden?![]()
Je moet kijken naar het land, de mensen, de mogelijkheden, etc etc. Niet naar of je wel of geen woning kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |